DF går ind for ungdomshus
Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-01-07 19:56

I tv avisen søndag aften 14/01 hørte vi Peter Skaarup fortælle at DF går ind
for at der skal være et ungdomshus!!!!!!!. Det er ikke mere end 2 uger siden
vi hørte talsmanden for DF fortælle at DF gik imod dødsstraffen. Jeg mener
at det må mane til eftertanke. Skal DF bare automatisk have jeres stemme
bare fordi at de vil begrænse indvandringen??.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-01-07 19:59

Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:

> [...]
> at det må mane til eftertanke. Skal DF bare automatisk have jeres stemme
> bare fordi at de vil begrænse indvandringen??.

Fjolser, alle til hobe.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 23:03

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Fjolser, alle til hobe.

Men hvis SIAD vil Islam til livs, så må de alliere sig med DF

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 22:47

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> stemme
> bare fordi at de vil begrænse indvandringen??.

Hvilket parti er bedre?

Et ungdomshus kan kræve depositum, så man har et nossegreb om
lejerne - forældre til BZbørnene kan lægge store summer up front

Dødsstraf tør intet europæisk indføre, fordi konventioner her er
stærke.

Fra : Rea721

Dato : 14-01-07 23:48

Poul Nielsen, skrev noget i stil med:

> I tv avisen søndag aften 14/01 hørte vi Peter Skaarup fortælle at DF
> går ind for at der skal være et ungdomshus!!!!!!!.

Ja, det er der vel ikke noget galt i eller??

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Per Rønne

Dato : 15-01-07 05:00

Rea721 <skod3@721.dk> wrote:

> Ja, det er der vel ikke noget galt i eller??

Jeg går også ud fra at de mener, at der skal være en vis voksenkontrol
med et sådant ungdomshus ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-07 14:54

Per Rønne wrote:
> Jeg går også ud fra at de mener, at der skal være en vis voksenkontrol
> med et sådant ungdomshus ...

Det må vel i så fald være fint nok at nogle af aktivisterne er over 25?

Kravet er et brugerstyret hus.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 15-01-07 16:00

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det må vel i så fald være fint nok at nogle af aktivisterne er over 25?

Tjae, hos spejderne går det jo udmærket med frivilige, ulønnede ledere i
spejderhytter, stillet til rådighed af kommune eller kirke.

> Kravet er et brugerstyret hus.

Så skal gruppen jo først vise at det går - og det er det jo tydeligvis
ikke gjort med Jagtvej 66. Der var jo en grund til at Kramer i sin tid
fik huset solgt, endda langt under markedsprisen, fordi der kun var én
køber: Ruth Evensen. Som vist stadig vil indrette ungdomshus i det
tidligere Folkets Hus, men med salmesang i stedet for stenkast.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-07 16:04

Per Rønne wrote:
> [...]
> køber: Ruth Evensen. Som vist stadig vil indrette ungdomshus i det
> tidligere Folkets Hus, men med salmesang i stedet for stenkast.

Nu ved jeg ikke hvad Jagtvej 66 er, det må vel være inde på
kirkegården.

Dit indlæg vidner i øvrigt om at du ikke har sat dig ind i sagen
overhoved, det burde du gøre hvis du vil diskutere den.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 15-01-07 17:00

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvad Jagtvej 66 er, det må vel være inde på
> kirkegården.

Jagtvej 69, naturligvis.

> Dit indlæg vidner i øvrigt om at du ikke har sat dig ind i sagen
> overhoved, det burde du gøre hvis du vil diskutere den.

Fordi jeg ikke deler dine synspunkter?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-07 18:09

Per Rønne wrote:
> Fordi jeg ikke deler dine synspunkter?

Fordi kommunen ikke solgte til Ruth Evensen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 15-01-07 18:30

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Fordi kommunen ikke solgte til Ruth Evensen.

Kommunen solgte til et selskab kontrolleret af Ruth Evensen. Hun ejer da
heller ikke i dag personligt bygningen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-07 22:26

Per Rønne wrote:
> Kommunen solgte til et selskab kontrolleret af Ruth Evensen. Hun ejer da
> heller ikke i dag personligt bygningen.

Selskabet var - ifølge det oplyste - dengang ikke kontrolleret af
Ruth Evensen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Rea721

Dato : 15-01-07 16:57

Hans Joergensen, skrev noget i stil med:

> Kravet er et brugerstyret hus.

"Kravet" , "Jeg vil ha", "vi skal ha" det er til at brække sig over den der
kræve mentalitet.

Hvor er....."Må vi få" , "Vi ber om" ?

Behovet for et ungdoms hus _er_ til stede.
Argumenterne for et ungdomshus _er_ tilstede.

Metoderne til at få det er blot de forkerte, og man skal ikke "kræve"...tryk
avler modtryk.