Dortheavej ryddes imorgen -
Fra : Patruljen

Dato : 14-01-07 13:44

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 16:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1168778631.886312.283890@m58g2000cwm.googlegroups.com...
En kort og kold fornøjelse.
http://politiken.dk/indland/article225683.ece
http://politiken.dk/indland/article225689.ece

Måske os der har ækledes ved politipassivitet kan notere os en sejr,
og vore vise ytringer på nettet har været med til at påvirke Ritt og
Hanne Beck Hansen til at modstå journalistmafiaens ønsker om aldrig at
rydde.

Samtidig med at jeg hader tyveri, mener jeg at Ritt godt må udlåne til
istandsættelse nogle tomme huse til ungdomshusbrug, men der skal være
minimal voksenkontrol og let adgang til at lukke for strøm og
fjernvarme og vand udefra.

Selvfølgelig skal man have lov at lade sin fabriksbygning stå tom, men
vort ufri boligmarked har skabt mange tomme gode huse, og hvis blot
man hurtigt kan smide de unge ud, så kan de jo godt bruge huset indtil
håndværkere skal igang.

Stolthedsnykker om at man ikke vil forhandle med en pistol for
tinningen er vås - men de unge skal påvirkes til lovlydighed

Jeg tror brandstationen i unges brug kan gøre mere gavn end Operahuset
gør og for få penge

Lissom Glistrup er jeg hverken højre eller venstreorienteret, men PR
er svært at gennemskue og en kompromisløsning bør signalere NUL VOLD I
FREMTIDEN, og de unge må godt skulle gå i banken og skaffe depositum
for at få kultur-værested - der bliver boliger, uvægerligt