Hvad sker der i dette samfund??
Fra : Thomas H.

Dato : 13-01-07 23:13

http://ekstrabladet.dk/112/article260595.ece

"Vi har fået en anmeldelse fra ejeren, som vil have dem ud. Vi venter, til
de unge vælger at gå selv. Men de skal fjernes på et tidspunkt, siger
Flemming Steen Munch, talsmand for Københavns Politi, til Ekstra Bladet."

Hvad fanden er det for en indstilling???
Jeg kan sgu godt forstå at politiet ikke synes det er sjovt at slås med
sådan en flok hjernedød arbejdsløse piercede voldelige venstreorienterede
nasserøve, men der er kraft edeme deres job i et retssamfund!!

JA det bliver kun værre hvis Københavns kommune dropper alt kontakt med dem,
men det er da den eneste løsning, ellers er da både de og borgerne da til
grin, og så må det være politiets opgave at løse problemer derefter.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 23:21

Thomas H. <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
> men det er da den eneste løsning, ellers er da både de og borgerne da til
> grin, og så må det være politiets opgave at løse problemer derefter.

Retsstaten anno 2007, bukket under for gadens parlament.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Jesper

Dato : 13-01-07 23:46

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til grin, og så må det være politiets opgave at løse problemer derefter.

De har ikke mandskab nok. Fleretallet er ude og fange her og fru jensen når
de kører 51 km/t på de brede lige gader i de større byer.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-01-07 00:07

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De har ikke mandskab nok. Fleretallet er ude og fange her og fru jensen
> når de kører 51 km/t på de brede lige gader i de større byer.

Hahahah...ja, det er kraftedme ynkeligt!

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 00:32

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Hahahah...ja, det er kraftedme ynkeligt!

Det er værre end ynkeligt, det er alvorligt.

Hvorfor skulle det blive værre hvis kommunen dropper kontakt med
voldspsykopaterne - der er intet opnået ved snak med dem, nogensinde,
nogetsteds, så MArtin Geertsen har ret i at stoppe dialog

Iøvrigt tror jeg at der er følere i det skjulte især fra BZ til
politi, og at man har gentleman agreement til gavn for begge parter,

Politiet savner vold.og måske alt er aftalt forud og er glade for alt
der skete idag, incl mordforsøg på SIADmødedeltagere

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-01-07 03:28

On Sat, 13 Jan 2007 23:45:32 +0100 "Jesper" <jesniel@yahoo.com> sent the
following smoke signals:

>De har ikke mandskab nok. Fleretallet er ude og fange her og fru jensen når
>de kører 51 km/t på de brede lige gader i de større byer.

Og hvorfor?
Fordi der er penge i lortet...

Og fordi at bare en betjent så meget som tænker på at trække sit våben,
skal han skrive 11 rapporter i 7 eksemplarer og afhøres af
rigsabekatten.

Giv politiet friere tøjler til at dæmme op for denne stigende lovløshed.
Ellers havner vi der, hvor borgerne griber til selvtægt.

Og ryger der et hashvrag i ny og næ, så er det ikke det store tab for
samfundet...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 23:56

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
> [...]
> med sådan en flok hjernedød arbejdsløse piercede voldelige
> venstreorienterede nasserøve, men der er kraft edeme deres job i et

Politi skal ikke slås med dem, men fylde huset med tåregas snarest.
Strøm og vand skal lukkes og jernring lægges omkring huset så ingen
kan komme ind eller ud

Hvis TV2 har ret i at staten er ejer (Ejendomsstyrelsen) og der er
vedtaget nedrivning og bygning af ejerlejligheder, så er det i dette
tilfælde ligetil at lave nedrivning ske udefra og straks

Hvis de som greenpeace-aktivister vil udsætte sig for fare, så send
dem foto af tyskeren, der lænkede sig til togskinner, hvor atomaffald
skulle passere, og fik kørt begge ben af .

Nedrivning er noget anderledes gradvis end hvis tankskib vædrer
gummibåd, så BZ er virkelig selv ude om sig, hvis de får lofter i
hovedet under nedrivning.

IDag løj BZ både 1500 og 1000 demodeltagere, men jeg talte 500, og det
er også politiets vurdering.
Kun ved volds-lort som idag kan de få reklame og undgå at blive færre
og færre, og jeg tror at de står bag overfald/mordforsøg på SIAD-møde
i Valby idag.

At BZ er farlige og kriminelle er ALT DER HAR BETYDNING, glem alt om
"hjernedød arbejdsløse piercede venstreorienterede nasserøve