Strategisk fejl af ungdomshuset
Fra : Spang

Dato : 13-01-07 19:30

....ja, de har nu ungdomshus nr. 2, men også hus nr. 2
at "passe på".

Strategisk stiller det politiet væsent bedre når ungerne
nu er delt i 2 grupper. En solid afspærring af hus nr.
2, ryd det gamle og symbolsk vigtigste og ta' så hus
nr. 2 der kun kan ha' "sporadiske forsvars-linier".

Viola!

Spang

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 19:44

Spang <¯Êlʯ¯@¯Ê¯Â.dk> wrote:

> [...]
> 2, ryd det gamle og symbolsk vigtigste og ta' så hus
> nr. 2 der kun kan ha' "sporadiske forsvars-linier".

Del og hersk! :D

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 02:11

Spang wrote:
> [...]
> 2, ryd det gamle og symbolsk vigtigste og ta' så hus
> nr. 2 der kun kan ha' "sporadiske forsvars-linier".

Det er slet ikke de samme unge, forsvaret af Jagtvej 69 er uændret.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 02:42

> Det er slet ikke de samme unge, forsvaret af Jagtvej 69 er uændret.

So what. Alle i begge mafiaer burde tatoveres V for VOLD i panden, så
man er advaret mod så livsfarlige og tyvske borgere.
Eller registreres åbent på nettet vedr alt som politiet har erfaret
om dem

Fra : Spang

Dato : 14-01-07 06:12

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev

> Det er slet ikke de samme unge, forsvaret af Jagtvej 69 er uændret.

Det kan jeg ikke forestille mig at du har ret i.

Spang

Fra : Per Rønne

Dato : 14-01-07 06:22

Spang wrote:

> "Hans Jørgensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev

> Det kan jeg ikke forestille mig at du har ret i.

Men det skal Hans Jørgensen jo skrive ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk