Nyt hus besat...
Fra : Thomas H.

Dato : 13-01-07 16:49

http://www.bt.dk/article/20070113/KRIMI/701130332/0/A

...alt i mens at kommunen og deres advokater arbejder på at hjælpe dem til et
nyt hus, besætter de kraft edeme et nyt!
Jeg fatter ikke at politikerne ikke siger: Fint så stopper alt hjælp, find
et job og køb noget selv, farvel og tak!

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Martin

Dato : 13-01-07 17:06

Thomas H. skrev:
> [...]
> Jeg fatter ikke at politikerne ikke siger: Fint så stopper alt hjælp, find
> et job og køb noget selv, farvel og tak!

Nu må politiet sgu tage sig sammen og vise hvem der bestemmer!

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 13-01-07 17:13

On 13 Jan 2007 08:05:50 -0800, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nu må politiet sgu tage sig sammen og vise hvem der bestemmer!

det har politiet da tydeligt vist ved flere lejligheder

det er voldsforbrydere der færdes i flok som bestemmer

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 17:08

Thomas H. <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg fatter ikke at politikerne ikke siger: Fint så stopper alt hjælp, find
> et job og køb noget selv, farvel og tak!

Dortheavej? Er det da Abu Labans moské de har besat?

I øvrigt er området et halvdødt industriområde. Her er ikke så mange
naboer er genere - selv om det nok gør området lidt mindre attrativt at
placere nye virksomheder i, hvis de ikke igen bliver smidt ud.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-01-07 17:10

Thomas H. skrev:
> [...]
> Jeg fatter ikke at politikerne ikke siger: Fint så stopper alt hjælp, find
> et job og køb noget selv, farvel og tak!

Mon ikke de unge er ved at forberede sig på at forlade Jagtvej 69?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 17:30

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Mon ikke de unge er ved at forberede sig på at forlade Jagtvej 69?

Eller de har præsteret fordobling af berigelseskriminalitet mht andres
huse

De vil ikke have hus forærende, de vil skaffe sig det selv DO IT YOUR
SELF

Men på ingen måde Pippi Langstrømpe style

HAns Joergensen hører vi næppe fra de næste dage - han har vist løbet
linen ud og kan godt se at han står for en værre-end-stalinistisk sag.

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-01-07 20:08

Bo Warming skrev:

> Eller de har præsteret fordobling af berigelseskriminalitet mht andres huse
>
> De vil ikke have hus forærende, de vil skaffe sig det selv DO IT YOUR SELF

De har vel på deres måde gjort opmærksom på at der var et hus som
de anser for at være en velegnet efterfølger til huset på Jagtvej.

Man kunne naturligvis godt ønske at de unge gjorde det ved at sende
en ansøgning til de rette myndigheder, men så ville de jo ikke være
BZ'ere.

Ejendomsretten til huset på Dortheavej skal naturligvis på plads.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 20:30

> [...]

> BZ'ere.
>
> Ejendomsretten til huset på Dortheavej skal naturligvis på plads.

Jep, og jeg aner ikke hvem der ejer huset. Men et ungdomshus placeret i
et industriområde, og med Islamisk Troessamfund som nærmeste nabo, er
vel ikke det allerværste, bortset fra at det besværliggør anvendelsen af
nabobygningerne til erhvervsformål.

Nogle /beboere/ vil det altså ikke skade.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 22:17

> [...]
> er
> vel ikke det allerværste, bortset fra at det besværliggør

Nogle danske aktionærer er ejere af den af dem forladte
industribygning. - og har bedt politiet om at rydde.
SF går ind for hustyveriet!

Samtidig med Ungeren2-besættelsen skete følgende som jeg har
anonymiseret delvis. Jeg er desværre ikke medlem af SIAD, men håber at
blive det.
Når V i Borgerrepresentationen nu har krævet stop for forhandlinger
med BZ-voldspsykopaterne, hurtigt efter Ungdomshusbesættelse2 så ville
det være forventligt at V og DF hurtigt taler endnu klarere vedr
følgende
-------------------
Og censuren virkede som sædvanligt. Intet blev nævnt i TV-Avisen kl.
18.30.

Overfald på SIAD (Stop Islamisering af Danmark)

Vi var ca 14 der sad sammen med Anders Gravers i Valby Medborgerhus i
dag. Lige før mødet endte lidt i 15, var der rumsteren udenfor, og
to - tre mødedeltagere åbnede døren. De blev slået med flasker i
hovedet af ca 5 maskerede personer, der råbte "I skal dø". De kom ikke
ind takket være dem, der åbnede døren, men hele den store gang var
overstrøet med knuste flasker og blodpletter. Politiet kom 10 minutter
senere og forhørte sig. Lidet senere kom der ambulance folk, der
behandlede to mødedeltagere, der blødte kraftigt fra hovedet. Lidt
senere på trappen var der en mand, senere en anden, der fotograferede
os. De kom fra det venstreorienterede Lokal Eyes. Politiet gjorde ikke
noget for at forhindre dem. Fotograferne fulgte os ned i kantinen og
fotograferede os videre. Der var ikke noget med et interview. Vi blev
men stor sandynlighed registreret af folk i ledtog med
overfaldsmændene. Udenfor var der yderligere en fotograf, der
registrerede alle, der kom ud.
Mindst to af mødedeltagerne var omkring de firs

Fra : TL

Dato : 13-01-07 21:34

On Sat, 13 Jan 2007 20:08:02 +0100, in dk.politik Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Man kunne naturligvis godt ønske at de unge gjorde det ved at sende
>en ansøgning til de rette myndigheder, men så ville de jo ikke være
>BZ'ere.

Utroligt som du gør dig krumspring for at undgå at kritisere de
stakkels forkælede børn.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 17:43

> Mon ikke de unge er ved at forberede sig på at forlade Jagtvej 69?

, jo og politiet der top-prioriterer at BZ må ikke tabe ansigt, søgte
kun halvhjertet at stoppe besættelsen af industrihuset, for så kan de
måske lettere rydde JAgtvej 69

De brugte tåregas foran industrihuset og for at give de unge en sejr,
har de nu trukket sig helt tilbage.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 13-01-07 17:18

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
find
> et job og køb noget selv, farvel og tak!

Ja her må staten gribe ind og sende jægerkorpset ind.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 17:26

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> [...]
> Jeg fatter ikke at politikerne ikke siger: Fint så stopper alt
> hjælp, find et job og køb noget selv, farvel og tak!

BZ står for kommunisme - som vi troede den kolde krig havde fået bugt
med

"Foreningen for ny ungdomshuse", kalder voldspsykopaterne sig nu.
Politiet brugte en anelse tåregas , da de var trængt udendørs, men
hvorfor skyder de ikke det stjålne industrihus fuldt af tåregas og
varetægtsfænglser både bezættere og sympatisører i mange dage.
Det er der lovhjemmel for.

Trist at politi, der nok forinden godkendte Villa Villakula projektet,
så klart holder med tyvene

De er legeonkler i SSP, hvor morder-typer skal underholdes på
overlevelses og dykkerkursus og de unge lovbrydere må for alt i verden
ikke tabe ansigt

og tåregas, der fylder en bygning , er unfair - i det
forbrydelsesfremmende politi-univers.

Havde Hitler værre etik end Hanne BEck Hansen - som godt ved, at dette
projekt er en murbrækker for Islam-tyveri af vort land?

Fra : Kim2000

Dato : 13-01-07 19:16

> [...]
> Jeg fatter ikke at politikerne ikke siger: Fint så stopper alt hjælp,
> find et job og køb noget selv, farvel og tak!

Og dumme christina og jeg. Vi var så tåbelige at vi købte vores hus, vi
skulle altså bare være flyttet ind i det......

Fra : Malene P

Dato : 13-01-07 19:21

> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og dumme christina og jeg. Vi var så tåbelige at vi købte vores hus, vi
> skulle altså bare være flyttet ind i det......

I var omgående blevet smidt ud -med mindre altså at i viste at i var parate
til at dræbe politi og andre, der tilfældigvis kom forbi eller var blevet
pålagt at opretholde lov og orden.

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 13-01-07 19:27

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> parate
> til at dræbe politi og andre, der tilfældigvis kom forbi eller var blevet

Jeps, og signalværdien er netop den, at det kan betale sig at være voldelig
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Malene P

Dato : 13-01-07 20:01

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps, og signalværdien er netop den, at det kan betale sig at være
voldelig

Afhængig af hvem man er. Læg mærke til, at det ræverøde DR som sædvanlig
fremstillede episoden nærmest som en ligegyldig "happening", hvor
ligeværdige slagsbrødre -politi og de ÅÅNGE- var lige gode om det og nærmest
mødtes for sjov. Når en af de ÅÅnge en dag smager sin egen medicin og måske
ved et uheld bliver såret eller dræbt af en politikugle, skal DR såmænd nok
være på pletten og lave utallige indslag og udsendelser om det.

Malene P

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 02:11

Kim2000 wrote:
> Jeps, og signalværdien er netop den, at det kan betale sig at være voldelig

Der har altså overhoved ikke været noget vold i forbindelse med den
besættelse idag, ud over en betjent der knaldede en bz'er en på
armen så den muligvis er brækket.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 02:26

> Der har altså overhoved ikke været noget vold i forbindelse med den
> besættelse idag, ud over en betjent der knaldede en bz'er en på
> armen så den muligvis er brækket.

Det var vold, helt som når nazier besatte land, der ikke gjorde
modstand, fx Tjekkeslovakiet..

De unge begik indbrudstyveri. Stjal ikke indbo efter ulovlig
indtrængen, men stjal huset.

Indbrud kræver oftest vold og er definitionsmæssigt en voldelig
handling, selv hvis nogen havde glemt at låse.

Det er fascisme - den stærkestes ret - og foragt for samfundets
demokratiske og lovlydigheds og freds idealer.

Formodentlig er det samme voldsmafia, der stod bag mordforsøg ved at
slå med flasker mod SIAD.

Der var firsårige ved mødet - lette at dræbe pr kraniebrud via en
morders flaskeslag, hvorimod flaskekast, som EB lyver det til, er
sjældent dødelige.

Politi er ALT FOR beherskede og lidt sniffen gas og en brækket arm er
jo, hvad de unge bad om..Husk at dementere eller bekræfte når du har
fået viden om knoglen blev brækket, Hans.

Fra : Malene P

Dato : 14-01-07 02:29

> Der har altså overhoved ikke været noget vold i forbindelse med den
> besættelse idag, ud over en betjent der knaldede en bz'er en på
> armen så den muligvis er brækket.

Jamen så må svinet jo smide med brosten med den anden arm.

Malene P

Fra : gb

Dato : 14-01-07 02:34

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in news:45a987b3$0$3461
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jamen så må svinet jo smide med brosten med den anden arm.

- eller med flasker til lukkede, private møder...

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 02:55

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in news:45a987b3$0$3461
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> - eller med flasker til lukkede, private møder...

Hvor der primært ikke ufarligt blev smidt flasker ind, som forsøgt mod
min lejlighed, men der blev forsøgt mord ved slag i hoved med flaske.

"Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i stedet
for en sten, var civilisationens grundlægger. Sigmund Freud
(1856-1939)

Fra : Kim2000

Dato : 14-01-07 09:23

> [...]
> voldelig

> Jamen så må svinet jo smide med brosten med den anden arm.

Det kunne være en 3-4 stykker fra gruppen skulle prøve at vade ind i et hus
og erklære det besat og så ellers se om vi når at drikke en kop kaffe eller
to inden vi er smidt ud igen.

Som lærer har jeg hørt lærer(inder) der siger at det er dejligt når børnene
er lidt "friske og uartige", men når den selvsamme lærer senere ikke kan
forstå hvorfor der er så meget uro, så er det man kun kan sige, "du belønner
at børnene ikke retter sig efter dig, selvfølgelig bliver det værre og
værre". Belønner man uorden og kaos, så er det kun et spørgsmål om tid før
også "pæne og lovlydige" borgere ser dette og begynder på det samme og så er
helvede løs.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-01-07 03:18

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Der har altså overhoved ikke været noget vold i forbindelse med den
> besættelse idag, ud over en betjent der knaldede en bz'er en på
> [...]

Nej nej, og invadering af andres retsmæssige ejendom er ikke vold, vel?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 09:28

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Nej nej, og invadering af andres retsmæssige ejendom er ikke vold, vel?

Nej det er det da ikke... det er ulovlig indtrængen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-07 10:40

> Nej det er det da ikke... det er ulovlig indtrængen.

Jurister ejer ikke sproget mere end bondefornuft gør

For at bryde døren op, har man nok brugt vold.

Sproget er fuldt af selvmodsigelser og du er tidligere flygtet fra
paradokset at man kan blive dømt for voldtægt selvom at pigen ikke
blev overmandet med muskelmagt men kun med indsmigrende ord

Du kan stjæle folks hus pr ord eller pr vold,
normalsproget har kun de to muligheder,
og fysisk forcering af barrieren er vold, og ikke-vold er
dokumentfalsk og løgn til låsesmed m.m.

Indbrudstyve bruger vold med brækjernet, men tilfældigvis har sproget
her et særligt for for den ikkestjælende stærke muskelbrugende
kæltring, der kaldes en voldsmand. Bedømmer man etik, så er
jura-fnidder ikke det vigtige

Se på sammenhængen hvor ordet bruges, og vær ikke en dum robot, der
bevidstløst følger en fagfolk-terminologi som folk i en gruppe med
situationsfornemmelse og musikalitet ikke bruger
På dk.videnskab.jura kan du boltre dig med spøjse finuerligheder fra
den skadelige advokatbranche

Fra : @

Dato : 14-01-07 10:04

On 14 Jan 2007 01:10:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Der har altså overhoved ikke været noget vold i forbindelse med den
>besættelse idag, ud over en betjent der knaldede en bz'er en på
>armen så den muligvis er brækket.

man burde udstyre politiet med sværd i stedet for stave

ingen arm ingen stenkast

Fra : Per Rønne

Dato : 14-01-07 11:30

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> man burde udstyre politiet med sværd i stedet for stave
>
> ingen arm ingen stenkast

Og tyveri bør straffes med afhuning af hånden?

Ja, jeg så forleden en artikel fra en af de arabiske golfstater. Tyveri
var stort set ukendt, og tyve fik i hvert fald en kort karrière. Til
gengæld kunne de resten af livet ikke spise med kniv og gaffel ...

Det er i øvrigt forbløffende så mange herinde der ikke ligger langt fra
shariaens straffelovsafsnit ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 14-01-07 13:45

On Sun, 14 Jan 2007 11:29:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Og tyveri bør straffes med afhuning af hånden?

jeg skelner altså skarpt mellem personfarlig vold(kast med brosten)

og så banale tyverier

at en person som fuldt bevist prøver at skade andre fysisk selv prøver
det samme kan jeg ikke se noget forkert i