Godkendt racisme
Fra : Sten Schou

Dato : 13-01-07 15:40

I den jyske by Arnborg florerer den godkendte racisme for fuldt. En kristen
bevægelse, Evangelist, køber huse op, i håb om at gøre byen til hovedkvarter
for deres bevægelse.
Beboerne i byen er nu gået til modangreb, idet de har stiftet en
investeringsforening, som skal købe ledige huse i byen op.
Fuld af nikkende anerkendelse fra studieværter på TV2, har vi nu haft
daglige indslag i nyhederne, hvor beboernes kamp mod bevægelsen følges.
Jeg forstår udmærket beboernes kamp, men der er et lille men.
Tænk, om det nu var muslimer der var begyndt at købe huse op i byen, med det
formål, at gøre byen til muslimsk højborg, hvad havde TV2 så stillet op,
anerkendende nik i beboernes kamp mod de nye tilflyttere?...næ, overhovedet
ikke. Vi havde hørt om den snigende racisme, vi havde haft daglige
interviews med velmenede Christiansborg-politikere, som ville sætte ind over
racismens indtog i Arnborg.
Man må gerne bekæmpe religion i Danmark, det er blot ikke alle religioner
man må bekæmpe.

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 15:45

Sten Schou wrote:
> [...]
> Christiansborg-politikere, som ville sætte ind over racismens indtog
> i Arnborg. Man må gerne bekæmpe religion i Danmark, det er blot ikke alle

Jeg er helt enig med dig, men vil du ikke nok lade være med at kalde det
racisme?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Sten Schou

Dato : 13-01-07 16:51

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er helt enig med dig, men vil du ikke nok lade være med at kalde det
> racisme?

Hvorfor er det ikke racisme?

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 16:55

Sten Schou wrote:
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en
>
> Hvorfor er det ikke racisme?

Fordi det handler om religion og ikke om hvilken race der er bedst. Ikke at
det gør det mindre usmageligt.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jim

Dato : 13-01-07 17:01

> Fordi det handler om religion og ikke om hvilken race der er bedst. Ikke
> at det gør det mindre usmageligt.

Vidste du ikke, at racismebegrebet var blevet udvandet til også at dække
religion?

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 17:06

Jim wrote:

> Vidste du ikke, at racismebegrebet var blevet udvandet til også at
> dække religion?

Jo, men jeg nægter at bruge ordet forkert, blot fordi det passer bedre ind i
en flok nyttige idioters, forskruede verdensbillede. Racisme har en negativ
klang, så jo flere politisk korrekte problemstillinger de har held til at få
puttet ind under dette begreb, jo bedre. Jeg brækker mig! Racisme er troen
på den ene races overlegenhed frem for den anden og intet andet. Det ligger
lissom også i ordet.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Allan Knaap

Dato : 13-01-07 17:25

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Vidste du ikke, at racismebegrebet var blevet udvandet til også at dække
> religion?

Jeg kun lidt over 40 og i min bevidsthed er en neger en der kommer fra
Afrika.

Der er vist mange der godt kan komme tilbage til skolebænken og få opdateret
de begreber der anvendes i dag, for de er som du slev skriver meget
udvandet.

Det ender jo nok med at enhver præ-muslimsk europæisk nationalidenditet
bliver afskaffet ved lov.

Allan Knaap

Fra : Egon Stich

Dato : 13-01-07 17:07

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det ikke racisme?
>
> Hilsen Sten

Fordi "racisme" har noget med racer at gøre.
Ganske enkelt.

MVH
Egon

Fra : Jim

Dato : 13-01-07 16:08

> [...]
> sætte ind over racismens indtog i Arnborg.
> Man må gerne bekæmpe religion i Danmark, det er blot ikke alle religioner

Hørt!

Fra : Allan Knaap

Dato : 13-01-07 17:39

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message
> [...]
> sætte ind over racismens indtog i Arnborg.
> Man må gerne bekæmpe religion i Danmark, det er blot ikke alle religioner

I virkeligheden er vi et folk af flagellanter, selvplagere- og piskere. Vi
(den hvide mand) er alle så forfærdeligt kede af have forvoldt så megen
skade ved vores kolonialisme og undetrykkende og udnyttende natur. For at
rette op på dette er der tilsyneladende rigtigt mange der mener at, vi i
Europa skal bøje nakken og offentligt lade os udmyge. Lade de andre så om
sige komme til fadet så de også kan føle begejstringen ved et herredømme.

Vi ser det gennem possitiv diskrimination, forherligelse af alt andet end
europæisk kultur og fortielse af fakta der måtte sandsynliggøre hvad vores
"tidligere slaver" nu "gæster" er i god gang med at få gennemført.

Allan Knaap

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-01-07 20:03

Sten Schou skrev:
> I den jyske by Arnborg florerer den godkendte racisme for fuldt. En kristen
> bevægelse, Evangelist, køber huse op, i håb om at gøre byen til hovedkvarter
> for deres bevægelse.

Jeg kan sådan set godt forstå beboerne, men deres "sag"
er lidt tynd.

> [...]
> Fuld af nikkende anerkendelse fra studieværter på TV2, har vi nu haft
> daglige indslag i nyhederne, hvor beboernes kamp mod bevægelsen følges.

Jeg synes at nyhederne betragter sagen som et kuriosum, det er lidt
sjovt at beboerne i en landsby demonstrerer til fordel for et
bordel.

> [...]
> ikke. Vi havde hørt om den snigende racisme, vi havde haft daglige
> interviews med velmenede Christiansborg-politikere, som ville sætte ind over

Det er lidt for let at blive forarget over hvad du tror medierne
vil sige i en given situation.
Jeg er ret sikker på at Jyllands Posten ville rose landsbybeboere
der kæmper for at undgå at deres by bliver overtaget af muslimer.

> Man må gerne bekæmpe religion i Danmark, det er blot ikke alle religioner
> man må bekæmpe.

Naturligvis må man bekæmpe alle religioner.
Jeg tror dog ikke at beboerne i Arnborg betragter deres sag
som en kamp mod religion, de ville sikkert optræde på ca. samme
måde hvis ejeren af bordellet ville opkøbe alle huse i byen for
at lave den til et stort bordel.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 23:29

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> som en kamp mod religion, de ville sikkert optræde på ca. samme
> måde hvis ejeren af bordellet ville opkøbe alle huse i byen for

Vi har en lov imod at bekæmpe enhver religion, straffelovens
blasfemi-§

Heldigvis søger DF at få den ophævet - den overlapper og supplerer den
afskyelige §266b i høj grad

Vi har lov imod at tyskere køber sommerhuse i Danmark og vedr en
aggressiv politisk bevægelse som Islam kunne man indføre noget
tilsvarende.

Da prostitution er et fuldt ud lovligt erhverv , vil JP aldrig støtte
at snerpet flertalsdiktatur får magt som agt.

Evangelista er ikke voldelig som Islam - det gør stor forskel. De er
politisk og juridisk ukritisable.

Fra : Jesper

Dato : 14-01-07 19:42

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som en kamp mod religion, de ville sikkert optræde på ca. samme
> måde hvis ejeren af bordellet ville opkøbe alle huse i byen for

Ja, eller af Låsby-Svendsen, nynazisterne, Banditos eller Fonden Jagtvej 69

Jesper