Hjælp til opsætning af ftp server
Fra : Storgaard

Dato : 29-06-01 19:28

Jeg sidder på en netexpress2 256/128 linie tilsluttet til en hub der er
tilsluttet en 2601 speedstream router...

Men når jeg sætter g6ftp serveren op tager den min interne adresse...
hvordan får jeg den til at tage den eksterne????

Kaspar

Fra : Gregers Petersen

Dato : 29-06-01 19:48

"Storgaard" <storgaard@post.tele.dk> wrote in message
> Men når jeg sætter g6ftp serveren op tager den min interne adresse...
> hvordan får jeg den til at tage den eksterne????

Jeg kender ikke din FTP-server, men i Serv-U FTP
kan du sætte dine "Home-IP's."

--
MvH

Gregers Petersen
http://cheaterzonline.dk - Masser af snydekoder på Dansk!

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 30-06-01 11:19

> [...]
>
> Men når jeg sætter g6ftp serveren op tager den min interne adresse...
> hvordan får jeg den til at tage den eksterne????

Den SKAL have den interne IP. Men når du vil connecte til den udefra, skal
du connecte til din eksterne IP. Så får du fat i routeren, der, såfremt du
har sat den rigtigt op, leder al trafik på den port som din FTP kører på til
den interne IP hvor FTP'en kører.

--
Jimmy Nielsen