Indvandrere er berettigede til bedre integ~
Fra : Thøger Simonsen

Dato : 12-01-07 12:32

Her ser vi igen, hvordan den stramme udlændingepolitik og
umenneskelige integration skaber splid mellem vores kulturer.

Hvis sådan en ung mand havde fået en ordentlig modtagelse i
Danmark af pædagoger og socialrådgivere, havde han aldrig følt
dette berettigede had til vores vestlige kulturs hovmodighed
overfor den ældgamle islamiske tradition og det tyrkiske folks
kultur, som altid har været en broder til vesten.

Vh. Thøger, Hellerup

Fra : /Peter

Dato : 12-01-07 12:47

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overfor den ældgamle islamiske tradition og det tyrkiske folks
> kultur, som altid har været en broder til vesten.

Du ved en hel del, hva'.

Fra : Neuman

Dato : 12-01-07 12:47

> [...]
> overfor den ældgamle islamiske tradition og det tyrkiske folks
> kultur, som altid har været en broder til vesten.

LOL meget god humor der. Men pas på, sarkasme kan nemt misforstås.

Fra : @

Dato : 12-01-07 13:03

On 12 Jan 2007 11:31:50 GMT, Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

> [...]
>overfor den ældgamle islamiske tradition og det tyrkiske folks
>kultur, som altid har været en broder til vesten.

du synes ikke at være klar over, at vi er midt i en religionskrig

og at du optræder som "nyttig" idiot for koranfacisterne

at opfinde undskyldninger er en udbredt beskæftigelse i de kredse hvor
du åbenbart færdes

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 12-01-07 15:05

PS: Er 'Simonsen' en alias for Seidenfaden?

Thøger Simonsen wrote: noget vi gerne vil spare internettet for at
måtte gentages

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 12-01-07 21:12

> [...]
> overfor den ældgamle islamiske tradition og det tyrkiske folks
> kultur, som altid har været en broder til vesten.

LOL!

Islamister kan ikke integreres i vores verden. Det er helt udelukket.

Ikke engang i deres egne hjemlande kan de forliges. I Tyrkiet forfølger
de kurderne i Irak slår Sunni'er og shi'iter hinanden ihjel.

Husk på, at Islam bygger sit grundlag på en pædofil mands forvrængede
samfundssyn.

At tolerere Islam, er det samme som at tolerere pædofili.

Fra : Thøger Simonsen

Dato : 13-01-07 00:53

-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>:
>"Th?ger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

>Islam bygger sit grundlag p? en p?dofil mands forvr?ngede
>samfundssyn.

>At tolerere Islam, er det samme som at tolerere p?dofili.

Et stråmands argument. Selvfølgelig er islam ikke lig med
pædofili!

Men hvorfor kan vi ikke respektere deres anderledes
partnerdannelse, hvor f.eks manden er lidt ældre end pigen. Det
har aldrig skadet nogen, at gifte sig med en mere erfaren mand,
og hvis koranens seksualmoral følges, vil ingen lide overlast

Fra : @

Dato : 13-01-07 01:18

On 12 Jan 2007 23:53:18 GMT, Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

>Et stråmands argument. Selvfølgelig er islam ikke lig med
>pædofili!

at hoppe i kassen med en niårig er pædifili

> [...]
>har aldrig skadet nogen, at gifte sig med en mere erfaren mand,
>og hvis koranens seksualmoral følges, vil ingen lide overlast

koranens seksualmoral er lig med slaveri og børnemishandling

er du virkelig tilhænger af den slags?

Fra : Thøger Simonsen

Dato : 14-01-07 10:26

@ <1[at]invalid.net>:

>at hoppe i kassen med en niårig er pædifili

Ja?

>koranens seksualmoral er lig med slaveri og børnemishandling

>er du virkelig tilhænger af den slags?

Det er som du udlægger det.

Spørg muslimerne selv, de vil vide, om de lider. Spørg en
præpubetær muslimpige, om hun vil skilles fra sin midaldrende
mand, og jeg garanterer, at hun vil råbe "HARAM, HARAM, DØD OVER
DE VANTRO"

Fra : wilstrup

Dato : 14-01-07 12:13

> Ja?

Han tænker på at Muhammed angiveligt gik i seng med Aisha da hun var 9 år
gammel - men han "overser" at det ikke er det samme som at religionen islam
skulle være lig med pædofili. Der står intet steds i koranen at det er det
man skal gøre.

Det er noget vås, det han skriver (jeg har blokeret ham, så jeg læser kun
hans indlæg via andre)

Fra : @

Dato : 14-01-07 14:00

On Sun, 14 Jan 2007 12:13:18 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>skulle være lig med pædofili. Der står intet steds i koranen at det er det

ikke destomindre er shria baseret på hadith som igen er baseret på
hvad overleveringen siger at Muhammed foretog sig

så jo, koranen og Muhammed er den direkte årsag til at det f.eks. i
Iran og saudi-Arabien er lovligt at gofte sig emd piger der 8 år og ti
måneder gamle

>Det er noget vås, det han skriver

hvori består våset?

koranen indeholder mange anvisninger på hvorledes kvinder og piger
skal berhandles

i følge koranen er mennesker af hunkøn at sidestille med husdyr

<<<
Tabari IX:113 "Allah permits you to shut them in separate rooms and to
beat them, but not severely. If they abstain, they have the right to
food and clothing. Treat women well for they are like domestic animals
and they possess nothing themselves. Allah has made the enjoyment of
their bodies lawful in his Qur'an."
<<<<

Fra : gb

Dato : 13-01-07 01:19

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote in news:45a81f6d$0$49195$14726298
@news.sunsite.dk:

> og hvis koranens seksualmoral følges, vil ingen lide overlast

Så er det nemlig ikke overlast at banke konen. Dygtig. Hvad ved du
egentlig om koranens dybt kvindeundertrykkende "seksualmoral"?

--
GB

Fra : Thøger Simonsen

Dato : 14-01-07 10:28

gb <nospam@no.invalid>:
>Th?ger Simonsen <t@s.dk> wrote in news:45a81f6d$0$49195$14726298
>@news.sunsite.dk:

>S? er det nemlig ikke overlast at banke konen. Dygtig. Hvad ved du
>egentlig om koranens dybt kvindeundertrykkende "seksualmoral"?

KOranen siger, vi mænd skal tøjle vores seksuelle lyster.
Vantro danser tæt kinddans og holder i hånd på åben gade

Fra : gb

Dato : 14-01-07 11:37

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote in news:45a9f7bd$0$49209$14726298
@news.sunsite.dk:

> KOranen siger, vi mænd skal tøjle vores seksuelle lyster.

Hvor?

--
GB

Fra : @

Dato : 14-01-07 12:12

On 14 Jan 2007 09:28:29 GMT, Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

>KOranen siger, vi mænd skal tøjle vores seksuelle lyster.

koranen modsiger så sig selv også i den forbindelse, da den andetsteds
foreskriver at en man skal gå til sin(e) kvinder så ofte lysten melder
sig

>Vantro danser tæt kinddans og holder i hånd på åben gade

hvem kalder du for vantro?

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 13-01-07 10:03

> [...]

> har aldrig skadet nogen, at gifte sig med en mere erfaren mand,
> og hvis koranens seksualmoral følges, vil ingen lide overlast

Du er virkelig syg i hovedet. Lidt ældre er i koranens 'sexualmoral'
en 8 årig pige der giftes med en voksen mand.

I Danmark bliver man straffet for sådanne forhold.

Vi i Danmark skal INTET respektere fra koranen/Islam.

Det hele bygger på sygelige forestillinger, og selv om du kan
finde passager/dele af Islam/koranen der kunne ligne vestlig
verdensopfattelse, så er det bare et blålys.

Fra : @

Dato : 13-01-07 12:33

On 12 Jan 2007 23:53:18 GMT, Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

>Men hvorfor kan vi ikke respektere deres anderledes
>partnerdannelse,

simpelt hen fordi der intet er i muhamedanismen som er værd at
respektere

yderligere er muhamedanernes syn på alle ikke-muhamedanere absolut
heller ikke noget der er værd at respektere

tværtimod