Jihad og Birthe Rønn
Fra : Martin

Dato : 12-01-07 01:38

Birte Rønn Hornbeck kører en foredragsserie i DRP1 på 10 udsendelser
af en ulidelig times varighed, hvor hun genoplever DK's historie i sit
eget personlige perspektiv.

Konen skælder ud på regeringens og dens støttepartis
udlændingepolitik på en måde som ikke lader noget fra RV eller SF
noget efter.

Jeg kom til at høre ganske lidt før jeg slukkede - gaaaaab.

Det var kr*ftædeme meget tid at afsætte til den kone!
KUNNE det være fordi hun er nyttig idiot for rødfascisterne???

Hvad med i stedet at lave en serie om rødfascisternes mystiske
alliance med islamisterne:

Hugo Chavez ligger i pendulfart mellem Caracas og Teheran for at kramme
Ahmedinejad.

Ken LIvingstone og Galloway modtager leder fra Muslimsk Broderskab
Yusuf al-Qaradawi.

Venstreekstremister incl Lykketoft, Holger K og Frank Åen demonstrerer
under Hizbollah-flag.

I London var parolerne: Nu kæmper vi alle for Hizbollah!

Holger K tordner mod "korsriddere".

Der burde være nok af sære ting for en evt kritisk radiostation

Mvh
Martin

Fra : gb

Dato : 12-01-07 02:38

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in

> [...]
> demonstrerer under Hizbollah-flag.
> I London var parolerne: Nu kæmper vi alle for Hizbollah!

Ja, vi kan åbenbart lige så godt konvertere med det samme, efter deres
mening.
Sikke en gang medløbere og forrædere mod den vestlige kultur.

--
GB

Fra : Peter Bang

Dato : 12-01-07 13:00

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>Birte Rønn Hornbeck kører en
> [...]
Efter at have slukket kort tid inde i første foredrag i en række
på 10, kategoriserer du altså BRH som 'rødfascist'.

Jeg begynder nu at fatte hele grundlaget for dine berigende
analyser.

Fra : Martin

Dato : 12-01-07 16:52

Peter Bang skrev:

> Efter at have slukket kort tid inde i første foredrag i en række
> på 10, kategoriserer du altså BRH som 'rødfascist'.
>
> Jeg begynder nu at fatte hele grundlaget for dine berigende
> analyser.

Det ser det nu ikke ud til.
Der stod at hun var nyttig idiot for rødfascisterne.

Desuden kender jeg BRH's pladder i forvejen, så jeg behøver kun en
ganske lille prøve.
Hun er ikke særlig interessant hverken narrativt eller intellektuelt,
så det er helt uforståeligt at man afsætter SÅ meget tid til konen.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 12-01-07 18:07

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Man kan være enig eller uenig men BRH.
Men man kan ikke tage fra hende, at hun nok er et af, måske det eneste, de
mest demokratisk indstillede personer på højrefløjen.
Ofte har jeg grebet mig i, at spekulere over, hvad hun egentlig har at gøre
i sit parti?

Egon

Fra : Martin

Dato : 12-01-07 18:56

Egon Stich skrev:

> [...]
> mest demokratisk indstillede personer på højrefløjen.
> Ofte har jeg grebet mig i, at spekulere over, hvad hun egentlig har at gøre

Men hun er da næppe lige så demokratisk som dig Egon

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 13-01-07 12:27

Egon Stich skrev:

> [...]
gøre
> i sit parti?

Men hun er da næppe lige så demokratisk som dig Egon

Hvad demokratisk opfattelse angår, så tror jeg faktisk, at hun og jeg ligge
nogenlunde på linie
Men jeg har naturligvis kun hendes udtalelser, og enkelte handlinger, at
bygge denne opfattelse på.

MVH
Egon