Vold er det værste i verden
Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-07 00:57

Vold er det værste i verden

Da jeg i 8 klasse fik middelmådig eksamenskarakter i biologi, havde
jeg det slemt i et par dage, mens jeg konstruktivt bearbejdede,
hvordan jeg kunne forberede mig bedre i fremtiden. Det var værste
traume i min småkedelige barndom.

Da jeg i min studietid byggede reol og faldt fra en høj stige ned på
min sengs hjørne, så dette ramte solar plexus, havde jeg slemme
brystsmerter et døgn - langt, langt værre traume, værre end brandsår
fra kemiske eksperimenter i min barndom

Overfald kan give læsioner, der både er langvarigt smertefulde og
giver uigenkaldelige funktionsnedsættelser, og vil man øge sit livs
lykke, så er det vigtigt ikke at kvaje sig til at blive voldsoffer alt
for ofte.

Derfor bør en retsstat, der søger lykkemaximering for alle, prioritere
voldsforbrydelser højt mht opklaring og straflængde, og voldsbegrebet
omfatter da også, at man bruger andres ting som boksebold, altså
hærværk.

Tillades tingsbeskadigelse, vil nogle afstumpede typer fornemme det
som accept af voldsbeskadigelse - man skal jo have afløb for sin
libido, synes milde domme at sige

Tyvsk bedrag hvor fx naboens bankkonto tømmes skal straffes næsten så
afskrækkende som indbrudstyveri med samme tab

Voldtægt er i mine øjne midt mellem tings-hærværk og lemlestende vold,
når der ikke smittes med aids eller skabes graviditet.

At have været dybt stresset af en trussel, kan man ryste af sig efter
nogle dage.

Vold ved at bruge peberspray som drilleri tror jeg skal straffes som
et tyveri af titusind kroner,

- og har en drillepind i to år tisset i naboernes trappeopgang, så
svarer det til femhundred kroner,

- og larmer man vildt med musik i hundred timer trods påbud,
så titusind kroner,

- - og hvis hundred mennesker hindrer foredrag at blive hørt
af hundred langtfra tilrejsende tilhørere ved at de larmed med
trillefløjter,

- så bør der fra de varetægtsfængslede larmere konfiskeres
ting, så der kan give kompensation af rejseudgifter plus titusind
kroner pr tilhører for spolering af politisk kommunikation, som er
vort styres hjertesag.

Ingen Rødoverhøjhus-evakuering er tegn på at borgmester-mafiaen var
lyvende nytårsdag.

Rødovre kommune kunne man overveje at idømme erstatning på 100 kr i
timen for evakueringsbesvær, for der lå voldstrusler bag politiets
tvang til at opholde sig i timevis på en træls skole.

Hvis Fogh via klar bevidst løgn havde ført os i Irak-krig med ti af
vore lejesoldaters død til følge, så skal straf ske ved at man ikke
genvælger ham, hvis han bevisligt løj for at få øget antal
tvangsfjernelser og tvangsindlæggelser, så gerne millionerstatninger
til de ramte