Skoretrick for altruister
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-07 23:43

*Alle søger altid lykken*, men lykke kan for nogle være at ofre sig
for fællesskabet -- fx en lille smule.AT ville være ærlig fordi det
gir en bedre verden.

Der er glæde begejstring enthusiams og ekstase og rus , hvilket er
lykke på kort eller meget kort sigt
Der er den mere bæredygtige lykke, som giver dig harmoni i sindet i
årevis
Der er satsningen på at være på vej mod et godt altruistisk mål og på
dødslejet at kunne være tilfreds med sin indsats

Nogle går nok i byen med også sådan høj idealisme i tankerne - det gav
sjældent mig fisse, jeg skorede via bekendtskabsannoncer og
vidunderlige kvinder undlod at gøre sig kostbare mht erotik når de
mødte mig og indså, at måske jeg var brugbar far til deres børn -
bare et skoretrick til fri afbenyttelse.