Giv de unge indvandrere et hus at opholde ~
Fra : Thøger Simonsen

Dato : 11-01-07 19:01

De unge føler sig marginaliserede, og mangler givet vis et sted
at opholde sig. Hvis man gav dem et værested, ville terroren nok
stoppe. Det er svært at integrere sig, når man konstant bliver
mødt med racisme og fremmedhad.

V.h. Thøger, Hellerup

Fra : /Peter

Dato : 11-01-07 19:20

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
> De unge føler sig marginaliserede,

Hvor VED du det fra?

> og mangler givet vis et sted at opholde sig.
>Hvis man gav dem et værested, ville terroren nok stoppe.

Nok ?

> Det er svært at integrere sig, når man konstant bliver
> mødt med racisme og fremmedhad

Det er svært at integrere sig når man stadig føler
man hører til i en middelalderlig kultur,
og ikke kan fungere i et demokratisk samfund.

/Peter

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-01-07 19:11

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

> [...]
> at opholde sig. Hvis man gav dem et værested, ville terroren nok
> stoppe. Det er svært at integrere sig, når man konstant bliver

Jeg foreslår Vestre Fængsel.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : @

Dato : 11-01-07 20:44

On Thu, 11 Jan 2007 19:10:32 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Jeg foreslår Vestre Fængsel.

hvorfor ikke lade dem renovere Horsens statsfængsel?

så kan de få lov til at arbejde for den føde de får

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : gb

Dato : 12-01-07 02:40

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> hvorfor ikke lade dem renovere Horsens statsfængsel?

Og ligefrem forære dem et fort? Tænk dig om...

--
GB

Fra : W.P.

Dato : 12-01-07 14:16

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i melding

> Jeg foreslår Vestre Fængsel.
>
> --
> regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
>
> "If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Hvodrfor ikke bare sende dem til deres hjemlande, så kan de selv finde sig
et sted at være under hjemlige himmelstrøg, hvor de kan dyrke profetens skæg
i fred og ro!

W.P.

Fra : wilstrup

Dato : 13-01-07 11:12

"W.P." <info@westai.biz> skrev i en meddelelse

> Hvodrfor ikke bare sende dem til deres hjemlande, så kan de selv finde sig
> et sted at være under hjemlige himmelstrøg, hvor de kan dyrke profetens
> skæg i fred og ro!

hvilke hjemlande? *Deres hjemland er Danmark -og sidst jeg checkede
grundloven, stod der at vi havde religionsfrihed her i landet -og
ytringsfrihed minsandten - men det har du måske slet ikke opdaget?

Fra : @

Dato : 13-01-07 13:22

On Sat, 13 Jan 2007 11:11:39 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"W.P." <info@westai.biz> skrev i en meddelelse

>hvilke hjemlande?

de lande de unge(2. og 3. generationsindvandrere) selv betegner som
deres land,
det er typisk lande som Pakistan Iran Libanon eller Palæstina

> *Deres hjemland er Danmark

ikke i følge de unge selv, de mener at umma og muhamedanismen erlangt
vigtigere end hvilket vestligt land de er ved at besætte

> -og sidst jeg checkede
>grundloven, stod der at vi havde religionsfrihed her i landet

og det er udelukkende "politisk korrekte" politikeres berøringsangst
som gør at muhamedanismen ikke for længst et blevet forbudt her i
landet

<<<<
http://www.grundloven.dk/
§ 78
Stk. 2.
Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold,
anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
tænkene, bliver at opløse ved dom.
<<<<

> -og
>ytringsfrihed minsandten - men det har du måske slet ikke opdaget?

og du har måske slet ikke opdaget at unge 2. og 3.
generationsindvandrere flere steder i landet med voldelige midler
allerede har sat forsamlings- og ytringsfriheden ud af kraft

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 11-01-07 20:01

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> wrote in message
> [...]
> at opholde sig. Hvis man gav dem et værested, ville terroren nok
> stoppe. Det er svært at integrere sig, når man konstant bliver

Måske Hellerup skulle have nogle flere indvandrere (læs: muhammedanere).

/Mikael

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-01-07 22:26

> [...]
> at opholde sig. Hvis man gav dem et værested, ville terroren nok
> stoppe. Det er svært at integrere sig, når man konstant bliver

De skulle tage og finde sig et arbejde så ville de hurtigt ku finde et sted,
om ikke andet så for de penge de ku tjene.

Fra : JensenDenmark

Dato : 12-01-07 19:03

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

> De skulle tage og finde sig et arbejde så ville de hurtigt ku finde et
> sted,
> om ikke andet så for de penge de ku tjene.

Hvilket arbejde? De unge må ikke arbejde som os andre.

Da jeg var 12, hjalp jeg en kammerat med udbringning af Farmer Tidende i
Næstved om eftermiddagen.
Jeg var 13 da jeg fyldte kabaratorvæske på 1 liters dunke (Uden
åndedrætsværn og handsker - Arbejdstilsynet var gået amok idag.)
Jeg har 16 år da jeg passede tankstation alene til kl. 21 om aftenen.

En masse ulovligheder....

Det er synd at mine ulovlige gerninger ikke kan lade sig gøre idag, for
mange af deres ugerninger formentlig bunder i simpel kedsomhed. Hvis det er
lovligt idag, vil jeg foreslå kommunen, at de tilbyder de unge at de kan
fjerne affald fra affaldskurve i byen og fra bedene langs offenlige
bygninger. De kunne få lidt hjælp af en management / stress konsulent, som
kunne rådgive om det modsatte af, hvad vi bliver rådgivet om.

De påfører sig selv stress fordi at de i vuggestue / børnehave / SFO og
fritidsklub er blevet gennemaktiveret hele dagen lang. Nu er der ingen til
at aktivere dem, før at kriminalforsorgen tager over om føje tid. Denne
servicerede pædagogiske aktivering har måske endda været hele deres liv,
hvis deres forældre har været lige så lidt deltagende i deres dagligdag
dengang, som de så åbentlyst er nu.

Det er simpelthen synd for ungerne!

Lad dem for helvede arbejde med noget fornuftigt arbejde, som kan fylde
deres tid ud.

Det koster en skurvogn med brusebad og en kaffemaskine + en container, som
de kan smide dages høst ned i + noget løn til de unge. Fred være med det.
Det vil i længden være billigere end at sætte SSP apparatet igang!

Mvh
JensenDenmark

Fra : Martin

Dato : 13-01-07 14:45

@ skrev:

> og det er udelukkende "politisk korrekte" politikeres berøringsangst
> som gør at muhamedanismen ikke for længst et blevet forbudt her i
> landet

Ja, når nazismen er forbudt i Tyskland, så er der da 100 gange
større grund til at forbyde muhammedanismen som end ikke lægger skjul
på at det drejer sig om jødeudryddelse og verdensherredømme!

Mvh
Martin