cisco 2501 - sidste chance inden container~
Fra : Ben Knudsen

Dato : 29-06-01 18:35

Der står stadig en cisco router på min reol. Tilbagekøbsprisen hos cisco
hævdes at være omkring en tusse, så hvis nogen har lyst til at betale
bare en anelse mere, er det deres...

Jeg har fået anvisninger i denne gruppe på, hvordan jeg tjekker mængden af
flash og ram, men er ikke i besiddelse af en konsol (og så strander den
lissom der). Hvis nogen vil teste dette før køb, er de meget velkomne....

Alternativt bruger jeg den som bordskåner i køkkenet.

Mvh Ben Knudsen (østerbro)

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 29-06-01 22:03

> Der står stadig en cisco router på min reol. Tilbagekøbsprisen hos cisco
> hævdes at være omkring en tusse, så hvis nogen har lyst til at betale
> bare en anelse mere, er det deres...

ikke mig men, smid den dog på QXL.dk - du bør da kunne få 2K for den.

> Jeg har fået anvisninger i denne gruppe på, hvordan jeg tjekker mængden af
> flash og ram, men er ikke i besiddelse af en konsol (og så strander den

Hvad mener du? du poster i nyhedsgrupper - du har PC? du har windows xxx? så
har du også en eller anden version af hyperterminal. På med kabel fra router
til en seriel port - 9600 baud 8n1. Så bør du være på.

/Kim