Moralsk oprustning i en kold tid
Fra : Peter Bang

Dato : 08-01-07 23:30

Dette hører egentlig hjemme på dk.opslag, men alligevel ... temmelig
relevant her i gruppen også:

Jeg vil bare lige minde om, at det jo er på torsdag, at der afholdes
seminar for bredt orienterede og, indtil nu, forsmåede husmødre med
perspektivrige betragtninger om situationen i mellemøsten, og for
oplyste mænd med hidtil gemte og glemte samfundsøkonomiske guldkorn
fra en svunden tid. Kom og bidrag til debatten.

Dannebrog bliver båret ind kl. 19 af de kønneste og mest lovende lyse
drenge og piger fra ungdomsafdelingen, og derefter åbnes den spændende
og berigende aften med en moralsk opbyggelig tale v/ Morten
Messerschmidt, MF.

Efterfølgende er ordet så at sige frit, dog kyndigt styret af Leif.
Mange husker ham nok som Bette Leif og som forpagter af Mikkel Ræv
Bodega i nordbyen, men nu er han på efterløn og kører lidt hyrevogn i
weekenden, så han er stadig i kontakt med almindelige mennesker med
dagligdags problemer. Han lover at hans rungende stemme nok skal blive
hørt, hvis tingene løber løbsk. (Han kan nok også overtales til at
fortælle et par røverhistorier over kaffen)

Vi undgår jo nok ikke at komme ind på emner som dyrevelfærd, opgøret
med kulturradikalismen og selvfølgelig integrationsproblematikken,
hvor jeg ved, at mange jer har gode, velovervejede og faktisk ret
nuancerede idéer. Så skriv jeres tanker ned og kridt skoene til en god
debat blandt ligesindede.

Hovedtaler Morten Messerschmidt kan desværre ikke blive til selve
debatten, da han skal tilbage til København og medvirke i et
ballon-show på Fisketorvet dagen efter. Han er nemlig også jættegod
til børn.

Aftenen rundes af med diskussion i små grupper ved bordene, hvor der
serveres kolde pilsnere og lun medister, og der er naturligvis
rigeligt med kaffe på kanden, hvis debatlysten trækker ud. Det skal
nok blive hyggeligt.

Slutteligt henstilles der til, at tidligere tiders kritiske indlæg
rettet mod ledelse og organisation gemmes til et andet og mere
velegnet forum.

Vel mødt.

Fra : Michael Weber

Dato : 08-01-07 23:48

"Peter Bang (slet QRW7O)" <peterbang@QRW7Oprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Slutteligt henstilles der til, at tidligere tiders kritiske indlæg
> rettet mod ledelse og organisation gemmes til et andet og mere

Er der mulighed for at gense en af de gamle Morten Korch film ved
traktementet ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : @

Dato : 09-01-07 15:54

On Mon, 8 Jan 2007 23:47:54 +0100, "Michael Weber"
<michael@CAN_YOU_GUESS_WHAT_TO_REMOVE_?_michaelweber.dk> wrote:

>"Peter Bang (slet QRW7O)" <peterbang@QRW7Oprivat.dk> skrev i en meddelelse

>Er der mulighed for at gense en af de gamle Morten Korch film ved
>traktementet ?

mon det er muligt at få at vide HVOR dette show foregår?

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Martin

Dato : 08-01-07 23:59

Michael Weber skrev:

> Er der mulighed for at gense en af de gamle Morten Korch film ved
> traktementet ?

Desværre er der vist kun få der tør opbevare piratkopier efter
fatwa'en fra mufti el-imam-jensen og storayatullah antichristine
al-torini

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 09-01-07 00:31

Peter Bang skrev:

> ved

> Godt at se, at der stadig er realistisk optimisme at spore i den
> stolte, værdibaserede danske mand.
>
> Pas på du ikke falder over en koran og brækker benet, når du
> skal ned på bodegaen. Der er også urimelig stor risiko for, at
> du pludselig ikke kan få flæskesteg i Netto .... det lurer lige
> om hjørnet ... konspirationen skal nok få dig ned med nakken ...
> og de stemmer der holder dig vågen ... de er ikke kun i dit
> hoved ... det er cia/islam/venstrefløj/pet/cuba der hvisker ....
> og de er hardcore ... de har også helikoptere med
> [...]

Helt forfejlet bette ven!

Jeg læser gerne Koranen for at forundres over at den omgang
krigsliderlige ævl kan få verden til at tro at det skulle være en
religion, og ikke en håndbog i aggression og imperialisme.
De røde er uddøende og impotente, men i ledtog med muhammedanske
aggressorer kan de være endog særdeles farlige og modbydelige.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 18:15

Peter Bang <peterbang@QRW7Oprivat.dk> wrote:

> [...]

> debatten, da han skal tilbage til København og medvirke i et
> ballon-show på Fisketorvet dagen efter. Han er nemlig også jættegod

Altså et DF-møde, og det foregår tydeligvis ikke i København. Men i

Thorshavn?

Godthåb?

Ålborg?

Bortset fra at indlægget som du selv nævner slet ikke hører til i
dk.politik, er det så ikke lidt langt ude at annoncere et møde, uden så
meget som at nævne i hvilken /landsdel/ det skal foregå i?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 09-01-07 21:24

On Tue, 9 Jan 2007 18:14:49 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>dk.politik, er det så ikke lidt langt ude at annoncere et møde, uden så
>meget som at nævne i hvilken /landsdel/ det skal foregå i?

du skal se,

det er nok blot fri fantasi og varm luft

der er nok hverken møde eller medister