Brandstationen
Fra : Ralph

Dato : 08-01-07 19:13

Undrer mig, når der var en demonstration, en moddemonstration, et bud, et
højere bud, manglende el/gas betaling, et løfte om nedrivning, en lokalplan
(har I gættet hvad jeg snakker om
Eller, rydning af hashboder, rockerrelateret narkosalg, ulovlige opførte
boliger, manglende el/gas betaling, mord, besættelse af forsvarets ejendom,
venstrefløjsere, hashrygning (har I gættet denne også

SÅ skulle lortet ryddes, forældre betale, for dårligt de røde lejesvende ved
politiet ikke gjorde en skid, osv.osv.osv.

Nu er der to gode nyheder her i eftermiddag - flere timer siden - og I siger
absolut INTET.

Fornuften vinder til sidst.

--
Ralph

Fra : Alucard

Dato : 08-01-07 19:57

On Mon, 8 Jan 2007 19:12:31 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>politiet ikke gjorde en skid, osv.osv.osv.
>
>Nu er der to gode nyheder her i eftermiddag - flere timer siden - og I siger

Gode nyheder for hvem...????

Da ikke for de vold og hærværksplagede beboere på Jagtvej (alt andet
end 69) og omegn og da slet ikke for Zoologisk Museum....

>Fornuften vinder til sidst.

Hvor ser du fornuften henne...???

De autonome voldspsykopater burde have et los i røven, så de røg uden
for bygrænsen.....

Fra : gb

Dato : 08-01-07 20:29

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> De autonome voldspsykopater burde have et los i røven, så de røg
> uden for bygrænsen.....

Ja, hvad med at flytte dem til Nykøbing Mors, som en filial af Thy-
lejren?

--
GB

Fra : @

Dato : 08-01-07 20:38

On Mon, 08 Jan 2007 19:28:39 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

>Ja, hvad med at flytte dem til Nykøbing Mors, som en filial af Thy-
>lejren?

ikke tale om,

der er rigeligt med både svin og gylle i den del af landet i forvejen

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : gb

Dato : 09-01-07 01:59

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> der er rigeligt med både svin og gylle i den del af landet i
> forvejen

- og Ralph's minkfarm...

--
GB

Fra : Jesper

Dato : 08-01-07 20:48

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gode nyheder for hvem...????
>
> Da ikke for de vold og hærværksplagede beboere på Jagtvej (alt andet
> end 69) og omegn og da slet ikke for Zoologisk Museum....

Beboerene støtter huset.

Fra : Alucard

Dato : 09-01-07 00:37

On Mon, 8 Jan 2007 20:48:02 +0100, "Jesper" <jesniel@yahoo.com> wrote:

>Beboerene støtter huset.

Hvilke...??? Og hvor mange...???

Fra : Jesper

Dato : 09-01-07 07:50

> Hvilke...??? Og hvor mange...???

Henrik, Ole, Helena og 745 andre.

Fra : Alucard

Dato : 09-01-07 14:20

On Tue, 9 Jan 2007 07:50:07 +0100, "Jesper" <jesniel@yahoo.com> wrote:

>Henrik, Ole, Helena og 745 andre.

Det med at de 745 andre bor i umiddelbar nærhed, tvivler jeg stærkt
på.....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 09:45

Alucard wrote:
> Da ikke for de vold og hærværksplagede beboere på Jagtvej (alt andet
> end 69) og omegn og da slet ikke for Zoologisk Museum....

Hvad er det præcist for nogle naboer der er plaget af vold?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 10:10

> Hvad er det præcist for nogle naboer der er plaget af vold?

Hedder Hans Altzheimer til efternavn?

For en måned siden fremlagdes her en hjemmeside med foto af halvt så
mange smadrede ruder som hvad bøllerne har skabt i mit hus

Lort og pis og skræmte småbørn når tyskertræf og opgangene er
overnatningssted er også et problem.

Skriftlig har man i mail og avisartikel blåstemplet voldstrusler mod
mig "fordi jeg stikker næsen frem"

Bilejere tør ikke bruge parkeringspladsen bag huset, op mod
Søllerødgade for når de unge er på stoffer skal de rige svin, der
misundes have deres kæreste eje hærværket Osv osv osv.

Da smadrede vinduer var engang kun bankers , SevenElevens og
McDonalds men at tilte byen præges nu af direkte sadisme imod små
handlende

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 10:26

Bo Warming wrote:
> For en måned siden fremlagdes her en hjemmeside med foto af halvt så
> mange smadrede ruder som hvad bøllerne har skabt i mit hus

Men smadrede ruder er da ikke vold?

> Lort og pis og skræmte småbørn når tyskertræf og opgangene er
> overnatningssted er også et problem.

Men det er da ikke vold?

> Skriftlig har man i mail og avisartikel blåstemplet voldstrusler mod
> mig "fordi jeg stikker næsen frem"

Det kender jeg intet til, men du stikker da også næsen frem ikke?

> Bilejere tør ikke bruge parkeringspladsen bag huset, op mod
> Søllerødgade for når de unge er på stoffer skal de rige svin, der
> misundes have deres kæreste eje hærværket Osv osv osv.

Der er da masser af biler på den parkeringsplads, bortset fra de
naturlige tomme pladser på kvicklys parkeringsplads uden for
åbningstiden.

Der er også masser af tomme parkeringspladser ved diverse Bilka'er
uden for åbningstid, er der mon også meget hærværk omkring sådan
nogle?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 11:37

> Men smadrede ruder er da ikke vold?

Hvis jeg nede på bodegaen kaster et sexet blik på din søster og får
hende til at gå med hjem og bolle - uden SM - men næste dag fortryder
hun og anklager mig for voldtægt, så bliver jeg nok dømt - men er det
vold?

> Men det er da ikke vold?

Juristerne taler om personvold og om trusler og hvis mine børn går ned
ad deres trappeopgang og en stor sortklædt tysk BZ pisser på trappen,
så kan det være mere stressende end udtalte voldstrusler

> Det kender jeg intet til, men du stikker da også næsen frem ikke?

Hvis jeg stak næse, cykelforhjul eller andet ind over grænsen til den
stjålne have bag JAgtvej 69, så kunne de påstå at jeg havde provokeret
dem til at smadre 50 ruder, afbrænde cykelskur og plankeværk, udføre
malinghærværk mod mine havemøbler og min kones redskabsskur og true
med personvold en snes gange
Men jeg har end ikke sagt noget ind over ""deres""haveafgrænsning.
JEg har et hus hvor der står "Danmark er et kristent land"
og VI VIL VINDE og VI ELSKER ISRAEL ret stort, men er det efter din
mening noget som civiliserede mennesker besvarer med hærværk som det
nævnte?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 12:09

Bo Warming wrote:
> [...]
> hende til at gå med hjem og bolle - uden SM - men næste dag fortryder
> hun og anklager mig for voldtægt, så bliver jeg nok dømt - men er det

Næh.

> Juristerne taler om personvold og om trusler og hvis mine børn går ned
> ad deres trappeopgang og en stor sortklædt tysk BZ pisser på trappen,
> så kan det være mere stressende end udtalte voldstrusler

Men det er da stadig ikke vold?

> [...]
> med personvold en snes gange
> Men jeg har end ikke sagt noget ind over ""deres""haveafgrænsning.

Du er ellers god til at lade som om at du ved alt om hvad der
foregår i Jagtvej 69, men det gør du altså ikke, så mon ikke du
burde holde din bøtte med dine formodninger? eller i det mindste
gøre klart at det er formodninger.

> [...]
> og VI VIL VINDE og VI ELSKER ISRAEL ret stort, men er det efter din
> mening noget som civiliserede mennesker besvarer med hærværk som det

Det har jeg ingen mening om, jeg ville ikke selv gøre det.

(nogle må vel finde det fornuftigt)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 13:30

> Næh.
Der dømmes som sagt for voldtægt.

> Men det er da stadig ikke vold?

HVis man som BZ har venner i systemet så kan man forpeste medborgernes
liv voldeligt uden at blive dømt.

> [...]
> gøre klart at det er formodninger.

> Det har jeg ingen mening om, jeg ville ikke selv gøre det.

Men du har medansvar og bør acceptere hvis nogen ramte dig med
kollektiv straf fordi du støtter forbrydere

> (nogle må vel finde det fornuftigt)

Og hvis du tolererer dine hærværkende, voldelige kameraters mordforsøg
på politi, Glistrup, mig
så kan du vel også accepterer at politi lægger i benlås og straffer
kolektivt i det omfang de kan slippe af med det, uden at få dom, ikke?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 13:48

Bo Warming wrote:
> Der dømmes som sagt for voldtægt.

Ja så er det jo så en uretfærdig dom, men det kan ske i et
retssamfund som dk.

> HVis man som BZ har venner i systemet så kan man forpeste medborgernes
> liv voldeligt uden at blive dømt.

Men, det er da ikke vold?

> Men du har medansvar og bør acceptere hvis nogen ramte dig med
> kollektiv straf fordi du støtter forbrydere

Du støtter nazierne ikke? støtter du så også de voldelige overdreb
de har foretaget igennem tiden? det må du vel gøre?

> [...]
> så kan du vel også accepterer at politi lægger i benlås og straffer
> kolektivt i det omfang de kan slippe af med det, uden at få dom, ikke?

Næh, politiet skal gøre deres job efter de reglerne, det må da være
det mindste man kan forvente af en 'ordensmagt'

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 14:25

> Du støtter nazierne ikke?

Skal vi vædde på at du kan ikke citere mig ordret for sådant. Men der
er mange der læser ønsketænkende og du er vel een sådan.

støtter du så også de voldelige overdreb
> de har foretaget igennem tiden? det må du vel gøre?

Heller ikke nazierne i Greve støtter overgrebene på Jøderne i en fjern
fortid som ikke har væsentlige lighedermed vore problemer med
muslimerne

BZ er som nazier mht voldsliderlighed, og nok de værste i DK næst
efter muslimer

Versaillesfreden skabte en krig - men I er bare forkælede og har ingen
undskyldning til voldelighed - der omfatter hærværks ånd og egoistisk
berigelseskriminalitet, hvor man som I er uden hensyhn til andre og
blot hylder den stærkestes ret.

Fra : Alucard

Dato : 09-01-07 14:29

On 09 Jan 2007 08:45:01 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvad er det præcist for nogle naboer der er plaget af vold?

Er der ikke noget der hedder "psykisk vold"...???

Men hvis du er så milimeter-fanatisk, så fjern ordet "vold", det
ændrer INTET....

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-01-07 20:03

> [...]
> ved politiet ikke gjorde en skid, osv.osv.osv.
>
> Nu er der to gode nyheder her i eftermiddag - flere timer siden - og I

Vent nu med at kippe med flaget. De unge har netop sagt nej til tilbuddet om
den gamle brandstation på Jagtvejen og Christianitterne kan ligeledes nemt
forventes at sige nej til ejerboliger på deres område.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Krumme

Dato : 08-01-07 22:04

> [...]
> om den gamle brandstation på Jagtvejen og Christianitterne kan ligeledes
> nemt forventes at sige nej til ejerboliger på deres område.

De to flokke nasserøve skulle sparkes ud af de besatte bygninger, og ville
de have noget at bo i, kunne de jo gøre som alle andre lovlydige borgere i
dette land. KØBE eller LEJE noget for egne penge! og har de ingen er der
masser af arbejde!

Fra : pm

Dato : 09-01-07 01:33

> [...]
> lovlydige borgere i dette land. KØBE eller LEJE noget for egne penge!
> og har de ingen er der masser af arbejde!

Jeg har fulgt debatten og undrer mig over, at samme mulighed for fri bolig,
frit forbrug og egne love, ikke stilles til rådighed for andre unge..i andre
byer. Er der et særligt behov for Københavnere ???
Hvis de unge kan begrundes en ny ejendom på særlige vilkår, så fatter jeg
ikke, at man ikke gør samme krav og argumentation gældende på landsplan.

Jeg støtter ikke planen... stiller mig bare spørgende an

pm

Fra : Rane

Dato : 09-01-07 08:25

On Tue, 9 Jan 2007 01:32:51 +0100, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

> [...]
>ikke, at man ikke gør samme krav og argumentation gældende på landsplan.
>
>Jeg støtter ikke planen... stiller mig bare spørgende an

Du er ikke alene. Jeg undrer mig også gevaldigt over det samme. Der er
vel lige så meget kultur og historie i andre danske byer i provinsen,
så det betyder vel at samme vilkår må gælde der, hvis en stak rødder
pludselig besætter et hus.

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-07 08:39

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vel lige så meget kultur og historie i andre danske byer i provinsen,
> så det betyder vel at samme vilkår må gælde der, hvis en stak rødder

Ungdomshusets funktion er ikke som bolig men som kulturhus for de unge. At
andre byer ikke stiller sådan nogle tilbud op for de unge er vel ikke
ensbetydende med at Københavns Kommune ikke skal gøre det.

Jeg støtter også Ungdomshuset men da retten desværre har afgjort ved to
instanser (og da der er nægtet procesbevilling til afgørelse ved tredje
instans), så mener jeg at de unge bør tage imod tilbuddet på Jagtvejen 155,
da det er den eneste mulighed for at undgå et blodigt sammenstød med
politiet ved den rydning som kommer. Jeg forstår ikke de unges afslag, de
kan få en dårligere bygning end det de har nu eller ingenting, og som det
ser ud til nu, ser det ud til at de vælger ingenting.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 16:47

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> Ungdomshusets funktion er ikke som bolig men som kulturhus for de unge. At
> andre byer ikke stiller sådan nogle tilbud op for de unge er vel ikke
> ensbetydende med at Københavns Kommune ikke skal gøre det.

Man har skam huse med tilsvarende funktioner i andre kommuner, også i
provinsen. Men de er alle underlagt en voksen ledelse, hvor Ungdomshuset
ser ud til at blive styret af et fællesmøde, hvor alle skal være enige
for at noget kan besluttes.

I praksis betyder det at de bedst organiserede, der som oftest også er
de mest radikale, bestemmer, da resten kører træt i filibustere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:05

Per Rønne wrote:
> [...]
> I praksis betyder det at de bedst organiserede, der som oftest også er
> de mest radikale, bestemmer, da resten kører træt i filibustere ...

Og i praksis betyder det de andre steder at selv om det skal
forestille at være selvstyrende huse, hvor aktivisterne kan få lov
til at udtrykke deres meninger, så er det reelt styret fra byrådet i
den aktuelle by.. og det holder jo ikke.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 10:35

> [...]

> til at udtrykke deres meninger, så er det reelt styret fra byrådet i
> den aktuelle by.. og det holder jo ikke.

Det holder - netop.

Hvad er det i øvrigt for 'aktivister' du taler om. Et sådant hus skal da
blot være ramme om forskellige rockbands, teatergrupper, og med møderum
og kontorlokaler for politiske ungdomsorganisationer som SFU og DFU.

Og da gerne lægge rammer om fester.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:43

Per Rønne wrote:
> Hvad er det i øvrigt for 'aktivister' du taler om. Et sådant hus skal da
> blot være ramme om forskellige rockbands, teatergrupper, og med møderum
> og kontorlokaler for politiske ungdomsorganisationer som SFU og DFU.

Folk der arbejder gratis og holder aktiviteterne kørende.
Ellers skal de jo have løn, og så svarer det jo overhoved ikke til Ungdomshuset :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 11:17

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Folk der arbejder gratis og holder aktiviteterne kørende. Ellers skal de
> jo have løn, og så svarer det jo overhoved ikke til Ungdomshuset :)

Dem der holder aktiviteterne i gang i et normalt ungdoms- eller
medborgerhus er altså ikke dem der får løn for det. Og det ville nok
vække begejstring blandt brugerne af eksempelvis Valby Medborgerhus om
caféen blev drevet af frivillige, uden løn.

Under forudsætning af at de ikke skulle nøjes med vegetarmad. Er der
ikke mange i Ungdomshuset der går over til den MacDonald, de på andre
tidspunkter smadrer ruderne på, for at blive mætte?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 11:52

Per Rønne wrote:
> Under forudsætning af at de ikke skulle nøjes med vegetarmad. Er der
> ikke mange i Ungdomshuset der går over til den MacDonald, de på andre
> tidspunkter smadrer ruderne på, for at blive mætte?

Du mener faktisk at man kan blive mæt af at spise på McD? har ud
nogensinde spist der?

Nej, vi er mange der lever fint af vegetar/veganer-mad.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 12:29

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Du mener faktisk at man kan blive mæt af at spise på McD? har ud
> nogensinde spist der?

Ja. Mange gange.

> Nej, vi er mange der lever fint af vegetar/veganer-mad.

Ja, jeg føler mig altså enormt snydt, når jeg en dag ikke har fået
/kød/.

Og vi er altså en art af kødspisere ... nogle vil sige omnivorer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 12:42

Per Rønne wrote:
> Ja, jeg føler mig altså enormt snydt, når jeg en dag ikke har fået
> /kød/.

Men derfor må andre vel gerne lade være ikke? er det ikke sagen
totalt uvedkommende om der serveres kød eller ej i Ungdomshusets
køkken?

> Og vi er altså en art af kødspisere ... nogle vil sige omnivorer.

Men man har et valg :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 13:17

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Men derfor må andre vel gerne lade være ikke? er det ikke sagen
> totalt uvedkommende om der serveres kød eller ej i Ungdomshusets
> køkken?

Det gør vel ikke anden forskel end at de nomalt-spisende må gå ned på
MacDonalds på det modsatte hjørne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 13:21

Per Rønne wrote:
> Det gør vel ikke anden forskel end at de nomalt-spisende må gå ned på
> MacDonalds på det modsatte hjørne ...

Dem der har bare en lille smule bedre smag vil besøge en af de mange
shawarma-barer på Nørrebrogade.

Det er muligvis ikke en større kulinarisk oplevelse, men det er
fanme bedre end McD, og billigere :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 14:17

> [...]

> shawarma-barer på Nørrebrogade.
>
> Det er muligvis ikke en større kulinarisk oplevelse, men det er

Jeg tror at jeg har prøvet det - det er for tørt ;-(.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 15:18

> Dem der har bare en lille smule bedre smag vil besøge en af de mange
> shawarma-barer på Nørrebrogade.

Men fra Brandstationen får de unge forbandet langt at vandre til den
spændende Nørrebrogade.
Mon ikke en reel markedsværdi derfor er det halve pr m2 når skift fra
JAgtvej 69 til 155
Tænk hvor let de kunne være blevet boende hvis ikke de altid brød
løfter og hærværkede og var livsfarlige.
Værre ulykkesfuglmentalitet findes ikke end den som BZ opreklamerer
som deres eneste dyd.
DoItYourself kan smadre meget, når der ikke er en voksenleder der
sætter sig i respekt og får psykopater til at dæmpe deres asociale
tendenser

> Det er muligvis ikke en større kulinarisk oplevelse, men det er
> fanme bedre end McD, og billigere :)

Det afgør det fri marked

Fra : Joakim

Dato : 10-01-07 12:48

> Ja. Mange gange.

> Ja, jeg føler mig altså enormt snydt, når jeg en dag ikke har fået
> /kød/.

Så har du ikke prøvet et af de økologiske spisesteder inde på
Christiania, som kun serverer vegetarmad. Der er virkelig tale om
kulinariske perler, hvis man kan li' nordafrikansk/-arabisk
inspirerede retter. Og mæt bliver man skam.

Det kan jeg skrive under på.

Nårh nej, det glemte jeg, du er vist mere til flæskesteg,
svinekoteletter og medister.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 13:47

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> [...]
> inspirerede retter. Og mæt bliver man skam.
>
> Det kan jeg skrive under på.
>
> Nårh nej, det glemte jeg, du er vist mere til flæskesteg,

Medister spiser jeg nu sjældent, ditto med flæskesteg [jeg bor alene].
Men jeg har skam da prøvet vegetarmad et par gange, på spejderture.

En vegetarbøf: En rødbede paneres. Det er bøffen.

Smag? Som du næsten kan gætte dig til ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 13:50

Per Rønne wrote:
> En vegetarbøf: En rødbede paneres. Det er bøffen.
> Smag? Som du næsten kan gætte dig til ...

Det var da også et rimeligt fantasiløst forsøg på at lave vegansk
mad... :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Joakim

Dato : 10-01-07 13:56

> [...]
>
> En vegetarbøf: En rødbede paneres. Det er bøffen.
>
> Smag? Som du næsten kan gætte dig til ...

Det var da heller ikke særlig opfindsomt, det må i spejdere da kunne
gøre meget bedre. Må jeg foreslå en falaffel som vegetarbøf næste
gang?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 11:33

> [...]

> møderum
> og kontorlokaler for politiske ungdomsorganisationer som SFU og DFU.

Min kone er kunstner i mindst samme grad som musikgrupperne, der øver
i Ungeren.

Hun udstiller ikebana-blomsterarrangementer og har brug for
kæmpesortiment af vaser og grene som lager for disponible materialer
, og byggede et Silvan-metalskur i vor have, men det totalsmadredes af
BZ fra Ungeren, så hun rettede skriftlig henvendelse til Ungeren,
efter at de havde husstandsomdelt tilbud om, at os naboer kan lege med
og bruge huset ,og hun bad høfligt om lidt lagerplads i Ungeren, loft
eller kælder, uden at nævne at kommunisthærværk havde skabt særlig
behov.

De fascistiske BZ-racist-brunskjorter har ikke svaret hende, -
- jeg tror Noriko var ubetænksom at oplyse, at hun er fra Japan.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 10:35

> [...]
> til at udtrykke deres meninger, så er det reelt styret fra byrådet i
> den aktuelle by.. og det holder jo ikke.

Jo det holder når kun midaldrende mænd evner at få et regnskab til at
hænge sammen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 10:02

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> wrote in message

> [...]
> provinsen,
> så det betyder vel at samme vilkår må gælde der, hvis en stak rødder

Siden Københavns borgere i 1660 knægtede adelen og gjorde
håndfæstningskonge Frederik3 til enevældig konge som tak for hans JEg
vil dø i min rede Heltedåd
har statsmagen forkælet borgere og pøbel i denne alt for store og alt
for snyltende hovedstad

Lighed for loven bør indføres, og VU parolerne forleden om ejendomsret
var fremragende.

Det vil være til deres eget bedste, at de unge lærer livet at kende og
ikke pakkes ind i vat og gratisydelser.

Den kultur vi har her, og som det gamle Borgernes Hus er et eksempel
på, bør være for alle - og Ruth har igår igen lovet at respektere
sådan anstændighed og modsat BZ så holder kristne sekter deres løfter.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 16:47

> [...]

> politiet ikke gjorde en skid, osv.osv.osv.
>
> Nu er der to gode nyheder her i eftermiddag - flere timer siden - og I siger

Kommunen ejer ikke den tidligere brandstation; det gør staten. Og om
staten vil sælge, ved vi ikke.

Og vi ved især ikke hvad staten vil forlange for grunden. Det gamle
terræn foran det gamle Københavns Universitet Amager forlangte man 200
millioner for, da Saudi Arabien ville bygge en kæmpe-moské på den, for
at fremme den wahabitiske mission i Danmark [Saudi Arabien har den
politik at byggegrunden skal /foræres/, og det har man så gjort i mere
naive lande, med øget radikalisering af de muslimske indvandrergruper
til følge].

Ja, grunden har de sidste 15 år været udlagt som moské-grund, men de
islamiske grupper har aldrig kunnet finde sammen. Nu bygges der i stedet
ejerboliger på grunden, hvor en lille del stadig er reserveret til en
moské, der i øvrigt allerede er tegnet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk