Prioiteringer af kulturlivet på Nørrebro.
Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 16:10

Og imens ungdomshuset får 15 millioner for deres fantastiske og
enestående bidrag til kulturlivet - nemlig deres egen diminiutive
subkultur, har det været under overvejelse, at spare badeanstalten i
Sjællandsgade væk.

Hvad er mest kultur ?
Anstalten er fra 1917 og repræsenterer derudover lokalhistorie.

Og hvem sigter mod lokalbefolkningen som målgruppe ?
Hvorfor må vi ikke få oplyst hvormange brugere af ungdomshuset, der
har tilknytning til Nørrebro -

http://ibyen.dk/restauranter/article222000.ece

Vores borgmester finder en sammenstyrtningstruet bygning længere oppe
af jagtvejen velegnet. Brandstationen. Det er nærmest symbolsk.

Jeg siger - det er altid en dårlig ide, at give noget til nogen, fordi
de truer med vold og hærværk.
Også selvom det koster og, der er hurtig afregning. Det er et velkendt
fænomen, at terrorisme ikke skal kunne betale sig. De fleste stater
indgår ikke kompromis. Alene fordi trollen fordres, det kan betale sig
at udøve terror og terroren vil derfor fortsætte -

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-01-07 16:16

Patruljen wrote:
> [...]
> enestående bidrag til kulturlivet - nemlig deres egen diminiutive
> subkultur, har det været under overvejelse, at spare badeanstalten i

Kan du så ikke bare starte en fond der kan videreføre badeanstalten?

Det er jo ikke kommunale penge, i forbindelse med ungeren.

Bortset fra det er jeg enig i at det er en dårlig idé at lukke
badeanstalten ned, da det er min opfattelse at der vist er
forholdsvist mange der benytter den, trods alt?

> Hvad er mest kultur ?
> Anstalten er fra 1917 og repræsenterer derudover lokalhistorie.

Det tidligere Folkets Hus er fra 1890'erne og repræsenterer masser
af historie :)

> Og hvem sigter mod lokalbefolkningen som målgruppe ?
> Hvorfor må vi ikke få oplyst hvormange brugere af ungdomshuset, der
> har tilknytning til Nørrebro -

Måske fordi der ikke foreligger en sådan statistik?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-07 18:50

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det tidligere Folkets Hus er fra 1890'erne og repræsenterer masser
> af historie :)

Det er måske derfor Ruth Evensen ikke er meget for at rive det ned, men
gerne ført vil have bygningssagkyndige til at se på bygningerne først?

Til politidirektørens og overborgmesterens store irritation; de vil jo
begge gerne have problemet løst én gang for alle. Rydning, umiddelbart
efterfulgt af nedrivning. Så kan Faderhuset senere opføre en moderne
bygning med 20+ ejerlejligheder til 2 millioner kroner stykket. Ja,
helst en skyskraber, som R&B er så forelskede. Hvad med et snoet højhus
med 50 etager?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 09:52

Per Rønne wrote:
> [...]
> bygning med 20+ ejerlejligheder til 2 millioner kroner stykket. Ja,
> helst en skyskraber, som R&B er så forelskede. Hvad med et snoet højhus

Det lyder smart, så er det kun de nederste 5-8 etager der får smadret
vinduerne hver dag :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 14:42

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det lyder smart, så er det kun de nederste 5-8 etager der får smadret
> vinduerne hver dag :)

Du drømmer - eller er der tale om trusler?

Tænk på hvordan det gik efter Edel Sauntes storm på Sofiegården.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 16:39

> Det lyder smart, så er det kun de nederste 5-8 etager der får
> smadret
> vinduerne hver dag :)

Nu vil Hans gasse sig i ti dage over, at han fik udstødt en drabelig
trussel

En af dem helt uden jordforbindelse

Fik han ikke nærmere gentaget, hvad er fornemste ideal i al
BZ-idealisme
AT SMADRE

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 16:22

Hans Joergensen skrev:

> Kan du så ikke bare starte en fond der kan videreføre badeanstalten?
>
> Det er jo ikke kommunale penge, i forbindelse med ungeren.

Pengene vil sikre 5 års drift af badeanstalten. Hvad gør mest nytte ?

> Bortset fra det er jeg enig i at det er en dårlig idé at lukke
> badeanstalten ned, da det er min opfattelse at der vist er
> forholdsvist mange der benytter den, trods alt?

Tallene er skrevet i artiklen. De overgår Ungdomshuset med ti tusinder
-

> Det tidligere Folkets Hus er fra 1890'erne og repræsenterer masser
> af historie :)

Ikke i den form, huset har nu. Der er maksimalt tusind brugere.
"Folket" er ikke repræsenteret i huset på nuværende tidspunkt.

> Måske fordi der ikke foreligger en sådan statistik?

Hvis interesse tjener det, når der ikke foretages brugerundersøgelser
?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-01-07 16:57

Patruljen wrote:
> Pengene vil sikre 5 års drift af badeanstalten. Hvad gør mest nytte ?

Hvordan vil du så have skal bestemme hvad en privat fond skal bruge
deres penge til?

> Hvis interesse tjener det, når der ikke foretages brugerundersøgelser

Jeg tror da du er velkommen, evt. sammen med nogle andre, til at
spørge gæster i huset om deres postnummer ved indgangen til en 2-3
arrangementer, ihvertfald hvis du aftaler det med dørholdet først.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Rea721

Dato : 08-01-07 19:44

Hans Joergensen, skrev noget i stil med:

> Hvordan vil du så have skal bestemme hvad en privat fond skal bruge
> deres penge til?

Hva...hva nu det....er du begyndt at hensyn til hvem der ejer hvad??

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 05:32

> Jeg tror da du er velkommen, evt. sammen med nogle andre, til at
> spørge gæster i huset om deres postnummer ved indgangen til en 2-3
> arrangementer, ihvertfald hvis du aftaler det med dørholdet først.

Tydeligvis ved BZ at de har gjort sig forhadt, siden de har et hold af
bodyguards hvor andre har en ringeklokke

Dengang de havde tændt bål på gulvet, løj de at nazier måtte have
sneget sig ind ved drukfesten og antændt bål nær vareelevatoren

JEg tror ikke at nogen NOGENSINDE har søgt at komme ind i
pestbylden, men det giver klubsammenhold af fabulere om et martyrium
og fjender der døgnet rundt vil BZ-englene til livs.

Kun for at have fjender, sender de næsten hver fredagnat et tæskehold
ned at hærværke mod mig.

Det er slemt at blive overset, og anerkendelse kan kun opnås ved vold

LAd dem frygte os, skidt med om de holder af os, har diktatorer altid
ment.

Hans Joergensen mener mit hus ser fucked up ud og går meget op i
et - at hans hærværkende venner er ansvarlige, er den triste sandhed.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 08:26

Bo Warming wrote:
> Tydeligvis ved BZ at de har gjort sig forhadt, siden de har et hold af
> bodyguards hvor andre har en ringeklokke

Hvor mange musiksteder i KBH kender du der ikke har mindst en
doermand?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 13:37

> Hvor mange musiksteder i KBH kender du der ikke har mindst en
> doermand?

At værtshusslagsmålene er vilde så I behøver militærpoliti internt til
at overholde hinandens karantæner, er et andet emne

At Rust når åbent og mange gæster har dørmand er et andet
emne.Svarende til billetkontrol i biografen.

At et forkælet ikkeprofit fritids og musik kultursted kan få byens
vrede imod sig og er paranoide og tror at nogen gider genere jer, er
afslørende.
SctHanspatienter med hallucinationer er mere virkelighedsnære end
Mandagsmødet, tyder det på.

Den sicilianske mafia har nok dørmænd som I - og mange andre ligheder.
Men de er nok knap så samfundsskadelige som I.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 13:55

Bo Warming wrote:
> At værtshusslagsmålene er vilde så I behøver militærpoliti internt til
> at overholde hinandens karantæner, er et andet emne

Igen, hvor mange musiksteder kender du i KBH der ikke har
dørmænd?

> At Rust når åbent og mange gæster har dørmand er et andet
> emne.Svarende til billetkontrol i biografen.

Dørmændende i Rust laver præcis de samme som dørmændende i Ungeren,
det er der vel ikke noget galt i? forklar problemet?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 14:10

> Igen, hvor mange musiksteder kender du i KBH der ikke har
> dørmænd?

> Dørmændende i Rust laver præcis de samme som dørmændende i Ungeren,
> det er der vel ikke noget galt i? forklar problemet?

Det afslørende for hvilken jungelovsanarkistisk, uetisk ånd I har
skabt jer er
at hvor diskoteker behøver dørmænd når åbent, så har I dørmænd altid
for I lever på martyrie-ide om at folk er ude efter jer.
For at få indhold i livet gør I jer forhadte og håber at nogen gider
være ude efter Jer.
Jeres dørmand-paranois er afslørende

Civiliserede mennesker har en ringeklokke og låser om natten

Biblioteket har ingen dørmand
I er et statsskabt kulturhus og burde være som et bibliotek
Men I hader hele verden og ønsker ikke et bedre samfund - jeres egen
bitterhed, forurettelse og rethaveriskhed æder jer op indefra.
TAg mod Brandstationen og stop volden - Gandhi var ikke dum. Lær af
ham

Mohandas Gandhi 1860-1948

Øje for øje gør verden bilnd

Du må selv være den forandring du ønsker at se i verden. Gandhi

Hate the sin and love the sinner.Mohandas Gandhi

It is better to be violent, if there is violence in our hearts, than
to put on the cloak of non-violence to cover impotence.Gandhi

All humanity is one undivided and indivisible family, and each one of
us is responsible for the misdeeds of all the others. I cannot detach
myself from the wickedest soul. can grow up, if they succeed in loving
the distance between them which makes it possible for each to see the
other whole and against a wide sky. ssible for each to see the other
whole<and against a wide skyGandhi (1869-1948) Indian Political
Leader.

Morality is contraband in war. Mohandas Gandhi

War is an unmitigated evil, but it certainly does one good thing, it
drives away fear and brings bravery to the surface. Mohandas Gandhi

For us, patriotism is the same as the love of humanity.Mohandas Gandhi

War is an unmitigated evil, but it certainly does one good thing, it
drives away fear and brings bravery to the surface. Mohandas Gandhi

An unjust law is itself a species of violence. Arrest for its breach
is more so.Mohandas K. Gandhi

En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold."
Mahatma Gandhi

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 14:24

Bo Warming wrote:
> at hvor diskoteker behøver dørmænd når åbent, så har I dørmænd altid
> for I lever på martyrie-ide om at folk er ude efter jer.

Der er sguda kun dørhold på når vi har arrangementer.

> Civiliserede mennesker har en ringeklokke og låser om natten

Ja, det gør vi også, er det også forkert?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 14:37

> Der er sguda kun dørhold på når vi har arrangementer.

> Ja, det gør vi også, er det også forkert?

Det er mit indtryk at der er dørhold på mange tider når ikke koncerter

-----------

Gorillaer blev tilkaldt da jeg og nogle venner gik indtil offentlig
annonceret arrangement - og vi blev voldeligt smidt ud

Troede man at lille mig var farlig så man ikke kunne HOLDE SIT LØFTE I
LOKALAVISEN OM ADGANG TIL ALLE

INtolrancen hos BZ overgår nazier og næsten muslimer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 14:39

Bo Warming wrote:
> Det er mit indtryk at der er dørhold på mange tider når ikke koncerter

Men du ved det jo ikke?

Der er dørhold på når det er nødvendigt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 16:32

> Men du ved det jo ikke?
>
> Der er dørhold på når det er nødvendigt.

DET ER ALDRIG NØDVENDIGT

Fordi jeres apanage overgår dronningens så lader I jo alle komme
gratis ind, ja bestikker dem til at komme ind

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:10

Bo Warming wrote:
> DET ER ALDRIG NØDVENDIGT

Blappelap, EOD.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 11:04

> Blappelap, EOD.

Jeg har om natten fået stjålet ting fra min kælder og min baggård når
uaflåst, selvom jeg anstrenger mig for lossseplads-look så ikke
narkomantyve fristes til indbrud i lejlighederne (hvilket skete da
jeg var i Japan og ikke havde lejere)

Men Ungeren ligner altid enlosseplads, så jeg kan ikke forestille mig
en tyv, der håber at kunne hapse andet end en pose ris.?

*Hvornår* er det nødvendigt med ikke bare en dørmand men et _dørhold_,
udover når jeres klientel tager hysteriske anfald og får karantæne og
søger at snige sig ind trods mandagsmødets Nyrnberg-udvisnings-love ?
Det er måske hos Jer en daglig begivenhed, at karantænekriminelle
søger at snyde deres logebrødre?

I yakuza-logerne ber man den karantæne-dømte om selv at hugge yderste
led af venstrelillefingeren, var det ikke noget?

Rockerborge har vægter, men i Japan er alles hjem uaflåst i alle
dagtimer - som i næsten alle hjem i provinsen idag, og i byerne indtil
S fik regeringsmagt

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 15:17

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Der er sguda kun dørhold på når vi har arrangementer.

Vil det sige at Ruth Evensen godt kan komme ind og besigte huset, sammen
med bygningssagkyndige?

Så hun kan vurdere om huset kan bevares, eller umiddelbart efter
fjernelsen af besætterne skal rives ned?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 15:19

Per Rønne wrote:
> Vil det sige at Ruth Evensen godt kan komme ind og besigte huset, sammen
> med bygningssagkyndige?
> Så hun kan vurdere om huset kan bevares, eller umiddelbart efter
> fjernelsen af besætterne skal rives ned?

Det tror jeg ikke, døren er jo låst, også selv om der ikke er et
dørhold.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 16:00

> Det tror jeg ikke, døren er jo låst, også selv om der ikke er et
> dørhold.

Dvs at paranoid psykosen er i top i denne ormegård
fra Adam og ned til laveste slave og opad til stærkete rockertyran.
- rablende sindsyge af et format som aldrig er set på internettet

Der er lutter mænd og mange stærke , så hvad er de bange for?

De fortjente invasion men ingen har gidet røre lortet

For at skabe sammenhold opdigter de fjendebilleder uden mindste
kontakt med realiteterne

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 16:17

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det tror jeg ikke, døren er jo låst, også selv om der ikke er et
> dørhold.

Så alle er velkomne, blot ikke de retmæssige ejere og deres gæster? .

Og så naturligvis en nabo med fornavnet Bo ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 16:27

> Så alle er velkomne, blot ikke de retmæssige ejere og deres gæster?
> .
>
> Og så naturligvis en nabo med fornavnet Bo ...

Jeg er evigt taknemlig at jeg ikke spildte tid på det kulturarangement
som der var lovet åben adgang til og min gæst som ville se min
zoologiske have var tilstede som bodyguard og vidne

Og jeg med vidne fik bevis på naziintolerancen hos de paranoide BZere

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 17:11

> [...]
> med bygningssagkyndige?
>
> Så hun kan vurdere om huset kan bevares, eller umiddelbart efter
> fjernelsen af besætterne skal rives ned?

I RAdiserne sagde TRine engang at hun
"Elskede menneskeheden, men det er folk der ikke er til at holde ud"

Hans siger at der er åbent altid når ikke arrangementer (altid gratis
arrangementer)

MEN DET MESTE AF MENNESKEHEDEN ER I KARANTÆNE , vedtaget af
mandagsmødet,

JEg har kørt forbi bagindgangen hundreder af gange og aldrig har jeg
set nogen, der gik direkte ind. Man har den rablende paranoias
kodesignaler, løsen, fotosammenligning og folk må vente længe før de
bliver lukket ind.
Det blev jeg også tre gange og een gang vist rundt og da jeg inden
jeg gik drillede den venlige guide med at fortælle hvem jeg er, så
fik han det dårligt med sig selv.
De andre to gange var jeg til arrangement annonceret som for alle i
Lokalavisen og to forskellige venner ville se giraffen, og dørmand
rakte ned under bordet og trykkede knap, så faretruende
sorteklike-gorillaer kom springende for at udsmide og da jeg
kværulerede lidt, så oplevede jeg Adams ønskedrøm, at blive båret ud.
Hvilket vores alles ordkunstner-Hans vil sige "ikke er voldeligt" - og
det er rigtigt at jeg kom ikke til at bløde.

Hvad ville de risikere ved venligt at invitere Ruth og hendes
eksperter til et møde - overhovedet INTET.

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 17:44

Hans Joergensen skrev:

> Hvordan vil du så have skal bestemme hvad en privat fond skal bruge
> deres penge til?

Jeg vil ikke bestemme over fonde. Hvor læser du det ? Kunne du prøve
at forholde dig til teksten, fremfor manipulerende udenoms - teknikker.

Du undviger samtlige spørgsmål. Gad vide hvorfor du har det behov ?

> Jeg tror da du er velkommen, evt. sammen med nogle andre, til at
> spørge gæster i huset om deres postnummer ved indgangen til en 2-3
> arrangementer, ihvertfald hvis du aftaler det med dørholdet først.

Igen. Du svarer ikke på spørgsmålene. Ikke et eneste
Det er en kedelig vane, du har der. Ihvertfald hvis der skal være tale
om noget, der ligner en dialog -

Spørgsmålet gik ikke på, hvorvidt jeg kunne lave bruger
undersøgelser eller ej. Det lød i alt sin enkelhed -

Hvis interesser tjener det, når der ikke laves brugerundersøgelser ?

Regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-07 18:20

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Sjællandsgade væk.
>
> Hvad er mest kultur ?
> Anstalten er fra 1917 og repræsenterer derudover lokalhistorie.

Hvor mange bruger den? Ja, findes der overhovedet lejligheder i kommunen
tilbage uden eget bad?

Vil lever trods alt i det 21. århundrede, og badeanstalterne blev
oprettet i 1800-tallet, fordi folk ikke havde bad hjemme ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 19:35

Per Rønne skrev:

> [...]
>
> Vil lever trods alt i det 21. århundrede, og badeanstalterne blev
> oprettet i 1800-tallet, fordi folk ikke havde bad hjemme ...

Åbenbart -
Der var 45.583 besøgende i 2006. På Nørrebro ligger dertil en del
herberger for hjemløse.
Jeg tror ikke, de kan få lov til at bade i " folkets hus ", deder
45.583 besøgende.
I givet fald skulle ungdomshuset have 124.88 badegæster dagligt.

Hvad siger du Hans Jørgensen. Kan 124.8 gæster bades i ungdomshuset
pr. dag, for at demonstrere lidt solidarisk, praktisk socialisme i
relation til de hjemløse i København ?

Regards Bruun

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 03:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Hvad siger du Hans Jørgensen. Kan 124.8 gæster bades i ungdomshuset
pr. dag, for at demonstrere lidt solidarisk, praktisk socialisme i
relation til de hjemløse i København ?

BW:; Badeanstalt er noget socialt og alle brugere har hjem, varmt
vand, badeværelse idag

Men den dumme mode med brusenicher og ingen badekar, bidrager til at
ikke kun bøsser kommer på Sjællandsgade

Hjemløse spilder ikke livet med badepjat og kommer der aldrig.- er
ret kloge i visse retninger

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 10:00

Patruljen wrote:
> Hvad siger du Hans Jørgensen. Kan 124.8 gæster bades i ungdomshuset
> pr. dag, for at demonstrere lidt solidarisk, praktisk socialisme i
> relation til de hjemløse i København ?

Hvorfor blander du ting sammen?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 19:51

Per Rønne skrev:

> Det er måske derfor Ruth Evensen ikke er meget for at rive det ned, men
> gerne ført vil have bygningssagkyndige til at se på bygningerne først?

Sandsynligvis. Huset har en historie, som kan være vanskelig at
genkende i husets nuværende form. Dertil er Københavns huse ganske
pæne, når de er vedligeholdte.

Men restaureringen eksempelvis på Vesterbro kostede ofte mere, end
udgifterne ved at bygge nyt. Der er intet der tyder på andet, end, at
mens de autonome har " bygget op " er huset blevet misrøgtet og
misvedligeholdt alt den tid, de har haft bygningen.

Regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 08:50

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Sandsynligvis. Huset har en historie, som kan være vanskelig at
> genkende i husets nuværende form. Dertil er Københavns huse ganske
> pæne, når de er vedligeholdte.

Dertil kommer at Faderhusets mening med købet vist var at indrette det
som ungdomshus. Omend et kristeligt et af slagsen, med møderne indledt
med salmesang ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 09:54

Per Rønne wrote:
> Dertil kommer at Faderhusets mening med købet vist var at indrette det
> som ungdomshus. Omend et kristeligt et af slagsen, med møderne indledt
> med salmesang ...

Faderhusets mening med købet var - i følge deres eget udsagn - at
frelse de unge brugere fra satan.

(hvilket KUN kan ses som en provokation)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 11:39

> Faderhusets mening med købet var - i følge deres eget udsagn - at
> frelse de unge brugere fra satan.

Du ved ikke hvad humoristisk sans er, hvad?

KAn ord overhovedet provokere et civiliseret menneske - nej kun aber
som BZ

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 12:47

Bo Warming wrote:
> Du ved ikke hvad humoristisk sans er, hvad?

Jowda, og jeg ved også at Ruth ikke har en humoristisk sans.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 13:23

> Jowda, og jeg ved også at Ruth ikke har en humoristisk sans.

Tolerante mennesker erkender at humor er om smag

_og smag og behag er forskellig_

Faderhusets hårdtarbejdende samfundsgavnlige unge, som gør at du kan
få mad på bordet, føler sikkert at de har en fin og intelligent humor
og Jeres er på samme plan som muslimernes - sådan noget med at fyre en
kalashnikov op i loftet når bryllupsfest

Det ene er så godt som det andet
Det sete afhænger af øjnene der ser.
I takes all kinds of people to make a world.

Eksisterer der tolerance i BZ-besvægelsen?

At du&Adam&Mandagsmødet forsvarer knægtelse af ytringsfrihed med at
jeg stikker næsen frem og fortjener en omgang tæsk, gør det måske
unødvendigt at stille spørgsmålet

Ved BZere hvad tolerance er?

Jeg ved at Ruth helt som Dr Phil har en fin og sophistikeret og
folkelig og normal humoristisk sans- - slet ikke så forskellig fra
den, jeg ser hos de unge der sumper med øl i haven bag Ungeren.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 13:53

Bo Warming wrote:
> Faderhusets hårdtarbejdende samfundsgavnlige unge, som gør at du kan
> få mad på bordet, føler sikkert at de har en fin og intelligent humor

Hm, jeg troede ellers at det var mit eget arbejde der financierede
den lille sag, eftersom jeg da selv betaler for min mad og min
husleje med de penge jeg tjener.

> og Jeres er på samme plan som muslimernes - sådan noget med at fyre en
> kalashnikov op i loftet når bryllupsfest

Næh?

> Eksisterer der tolerance i BZ-besvægelsen?

Jah, til en vis grænse.

> At du&Adam&Mandagsmødet forsvarer knægtelse af ytringsfrihed med at
> jeg stikker næsen frem og fortjener en omgang tæsk, gør det måske
> unødvendigt at stille spørgsmålet

Jeg har aldrig hørt nogle sige at det er ok at tæske dig, det må
være før min tid.

> Ved BZere hvad tolerance er?

Ved du?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 14:12

> Ved du?

Man må gøre alt der ikke generer medmennesker fysisk.
Acceteres det, har man tolerance
Glistrup og jeg har - er du uenig.

Lær af os og af Gandhi

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 10:30

> [...]
> det
> som ungdomshus. Omend et kristeligt et af slagsen, med møderne

Hvem ved om den geniale dame kan tiltrække de rodløse unge, som idag
hejler til Adam og Sorte Klike.

Hvis sidstnævnte får tilhold om ikke at nærme sig Djævleøen, kan
meget ændres. Elektronisk fængsling af voldspsykopater på en ø må
kunne give deres kæreste, Ruth fra Faderhuset, sikkerhed.

Dengang briterne sendte grove forbrydere til Australien var det en
Guds Gave for mange af dem (omend ikke for australnegrene).

Fra : Patruljen

Dato : 08-01-07 19:55

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 03:39

Hvorfor må vi ikke få oplyst hvormange brugere af ungdomshuset, der
har tilknytning til Nørrebro -

BW Jeg har nok talt med hundred BZer fra JAgtvejhuset og næppe nogen
af dem var fra Nørrebro, men kvartererne omkring Nørrebros Runddel er
byens bedste til alt, ingen parkeringsproblemer og centralt og grønt
Derfor er det absurd og må forklares som censur-berufsverbot at jeg
ikke kan få lån i mit ubelånte hus, der er som BZ-tyvegodset plus
bedre havefaciliteter men med lidt mindre areal og langt bedre
uptodate istandsættelse

Selvfølgelig er både Fragtmandshallerne ved Højbanen
og Brandstationen ikke en superluksus af 1/10 mia kr værdi som det
nuværende, trods næsten så central beliggenhed.At have udsigt ned over
Assistens Kirkegård er helt fantastisk - Ruth kunne tjene milliarder
hvis ingen indførte særlove mod hende.

Men som de lejede BZ-skuespillerindeskønheder sang til VU i lørdags

"Og har man penge så kan man få/
og har man ingen så må man gå".

NB der er intet sammenstyrtningsfarligt ved brandstationen som
universitetet længe har brugt, også da jeg var lærer og underviste
lægestuderende i tilgrænsende universitetslokaler af samme årgang på
Rådmandsgade.

Der er ikke sket forringelser siden - trods de seneste års ulovlige
BZagtige narkofester hvor bål på gulvet og dødelig dosis kan have
været rutine helt som i Jagtvej 69

En miljøbevidst regnskovsgruppe har i årtier fået brug af
brandstationen og ville have krævet reparationer hvis fare.

PS Måske Hans Joergensen vil hævde at det er pierce-Adams sexappeal
snarere end stoffer, der trak skuespillerindeshow til VU-møde. Jeg
tror mest på, at de mange ulovlige extacy-piller er betaling

Ekstrabladet erkender idag at flaskekast mod VUdemo den dag kan
ingen vurdere noget sikkert om .
Men sikkert er at VU havde al lov på deres side og kaos søgtes i
timevis produceret af uanmeldt , ytringsfriheds-smadrende BZ-chikane

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 10:03

Bo Warming wrote:
> Men som de lejede BZ-skuespillerindeskønheder sang til VU i lørdags

De var altså ikke lejede, det var helt normale ungdomshus-aktivister :)

> PS Måske Hans Joergensen vil hævde at det er pierce-Adams sexappeal
> snarere end stoffer, der trak skuespillerindeshow til VU-møde. Jeg
> tror mest på, at de mange ulovlige extacy-piller er betaling

Jeg tror mest på at du aldrig har sat dig ordentligt ind i det du
her taler om.

> Men sikkert er at VU havde al lov på deres side og kaos søgtes i
> timevis produceret af uanmeldt , ytringsfriheds-smadrende BZ-chikane

Men ganske lovlig chikane :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 10:34

> Men ganske lovlig chikane :)

Adam lyder for mig som en advokat, der tiltusker sig andres ejendom
ved at finde legale smuthuller i loven - det er altså det moralske
ideal for BZ.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-01-07 11:29

Bo Warming wrote:
> Adam lyder for mig som en advokat, der tiltusker sig andres ejendom
> ved at finde legale smuthuller i loven - det er altså det moralske
> ideal for BZ.

Men Adam var bare talsmand..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 13:32

> Men Adam var bare talsmand..

Og viser landet den uetiske ånd som huset står for, og som nu kun nær
en promille har lyst til at støtte.

Køb Politiken idag - jeg har læserbrev i, og der er et godt læserbrev
fra nabo der lider med BZ-overgreb

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-07 16:35

> Men Adam var bare talsmand..

Ja, lige netop pierce-ADam har ikke så mange brikker at flytte med
som en advokat.

Jeg mente at Adams bagmans bagmand har nok lidt
advokat-tvetunge-intelligens til asocial brug

Foldschack bæres af medierne og behøver heller ikke kunne noget

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 00:57

Bo Warming skrev:
> [...]
> relation til de hjemløse i København ?
>
> BW:; Badeanstalt er noget socialt og alle brugere har hjem, varmt

Nja. Ikke alle. Din nabogade Jægersborggade har lejligheder, hvor der
ikke er bad.
Måske har nogen haft råd til en badekabine, men ikke alle -

I Bragesgade ligger " Klostret ". Heller ikke her har lejlighederne
bad. Og det gælder flere huse end Klostret i Bragesgade, at der ikke
er bad.

> Men den dumme mode med brusenicher og ingen badekar, bidrager til at
> ikke kun bøsser kommer på Sjællandsgade
>
> Hjemløse spilder ikke livet med badepjat og kommer der aldrig.- er
> ret kloge i visse retninger

Nope. Ikke helt. Der er en del gæster fra eksempelvis herberget i
Hillerødgade.

Imodsætning til badeanstalten har ungdomshuset har aldrig gavnet nogen
andre end sigselv.

Vi ser en egoistisk motiveret forbrugergruppe, der truer sig til gratis
privilegier.

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:07

Patruljen wrote:
> Nja. Ikke alle. Din nabogade Jægersborggade har lejligheder, hvor der
> ikke er bad.

Bo Warming kommer slet ikke så langt væk fra sit hjem :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-07 10:35

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Bo Warming kommer slet ikke så langt væk fra sit hjem :)

Der ligger måske en nærmere Netto?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 10:48

> Bo Warming kommer slet ikke så langt væk fra sit hjem :)

Om vinteren har jeg det fint med at bo i mit arbejdsrum som en pilot i
sit cockpit,

men jeg har da afprøvet både det gamle og det ny Sjællandsgade
Bad-paradis mange gange og diverse svømmehaller både i nabokomuner og
i Skotland

Vandleg er god leg når man har børn - og mit karbad i min lejlighed er
skønt sted at meditere med whisky og musik

Jeg pralede til EB, at kun fjolser tager sig tid til DAGLIGE
pligtbade, og ingen sygdom er blevet mindsket i udbredelse ved, at vi
har fået millioner af badeværelser, selvom man lærer det ved
biologiførstedelen på Kbh Uni, da min søn tog den. Universiteter er
inkompetente

Har man travlt og udskyder bad i over en måned, kan man få
lyskesvamp - men det kan undgås ved at pudre med kartoffelmel eller
talkum, så bad bør aldrig være pligt, altid sjov - ligesom sex.
Styrtebade har jeg ikke taget, siden jeg boede på vandrehjem med mine
børn, men der er livmoragtig ifavnoplevelse i karbad, især de japanske

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 01:29

Hans Joergensen skrev:

> Hvorfor blander du ting sammen?

Så udover at i smadrer almindelige arbejdende menneskers ejendom,
deres biler, cykler og barnevogne, mener du, at jeg blander ting sammen
- når jeg spørger til jeres solidaritet til eksempelvis hjemløse ?

Hvem har i nogensinde gavnet udover - jerselv ?

Hvis rettigheder har i nogensinde forsvaret udover - jeres egne ?

Der sidder børn og unge i flygtningelejre, som er fanget i et
gidselspil mellem deres forældre og den danske stat. Deres situation
er langt mere alvorlig end jeres selvvalgte offer - idenditet. I slås
for et gratis privilegie som " kultur " forbrugere, mere end i
nogensinde har kæmpet for noget - som - helst andet.
Imens de sidder der. Og deres ungdom går til spilde, klynker i rundt i
selvmedlidenhed, når den elektriske guitar får trukket stikket ud til
den gratis el - forsyning.
Hvilken idealisme syntes du, der er at have respekt for ?

I er en forbruger bevægelse, der forbruger på andres bekostning.

De 15 millioner ville gøre en forskel anvendt eksempelvis på
Badeanstalten, akutinstitutionen i Lundtoftegade, Frederiksholm eller
et Røde kors center. Giv pengene til værdigt trængende.

Ikke til en flok forkælede middelklasse unger fra Østerbro og Holte,
der hovedsageligt foretrækker at fotografere sigselv og hinanden i
kampen for at pleje sig - selv.

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:18

Patruljen wrote:
> Så udover at i smadrer almindelige arbejdende menneskers ejendom,
> deres biler, cykler og barnevogne, mener du, at jeg blander ting sammen
> - når jeg spørger til jeres solidaritet til eksempelvis hjemløse ?

Årh, tidligere har hjemløse godt kunnet få lov til at varme sig i
kælderen, og rigtig mange hjemløse har brugt folkekøkkenet, så solidaritet
er der skam.

Pt. er dørene lidt mere lukkede pga. rydningstrusselen.

> Hvem har i nogensinde gavnet udover - jerselv ?
> Hvis rettigheder har i nogensinde forsvaret udover - jeres egne ?

De sidste 6 år er det primært huset kampen har stået om, men der var
da svjh ganske mange sager i 90'erne.

> [...]
> for et gratis privilegie som " kultur " forbrugere, mere end i
> nogensinde har kæmpet for noget - som - helst andet.

Men, er du ikke ligeglad med børn og unge i flygtningelejre?

> Imens de sidder der. Og deres ungdom går til spilde, klynker i rundt i
> selvmedlidenhed, når den elektriske guitar får trukket stikket ud til
> den gratis el - forsyning.

Strømmen er (normalt) betalt.

> De 15 millioner ville gøre en forskel anvendt eksempelvis på
> Badeanstalten, akutinstitutionen i Lundtoftegade, Frederiksholm eller
> et Røde kors center. Giv pengene til værdigt trængende.

Så må du vel ringe til Fonden 69 og prøve at overbevise dem om det,
eller lave din egen fond, eller evt. få dem der sælger et evt. hus
til at give pengene til din åååh så kære badeanstalt.

> Ikke til en flok forkælede middelklasse unger fra Østerbro og Holte,
> der hovedsageligt foretrækker at fotografere sigselv og hinanden i
> kampen for at pleje sig - selv.

Hvad? hvem er de unger? jeg kender ingen af dem, de fleste af dem
jeg kender kommer fra Nørrebro, (og det er dér der er flest), Valby
og Brønshøj.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 11:11

> De sidste 6 år er det primært huset kampen har stået om, men der var
> da svjh ganske mange sager i 90'erne.

Der var een - at gøre Fælledparken til Glistrup-fri-zone ved alle
førstemajarbejderarrangmener, fordi SF/VS/EL var ikke længere
næststørste arbejderparti, og det gjorde ondt. Demokrati er man jo
ikke glad for.

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 01:36

Hans Joergensen skrev:

> Hvor mange musiksteder i KBH kender du der ikke har mindst en
> doermand?

Hvor mange musiksteder i KBH kender du, der har stjålet sig til deres
forretningslokale, kræver gratis vand og EL og som ikke betaler
betaler skat af omsætningen ?

Og hvad bliver der mon af den omsætning, som alle spillesteder i KBH
indtjener ?
Går den i solidaritet til ungerne på Frederiksholm ?

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:08

Patruljen wrote:
> Hvor mange musiksteder i KBH kender du, der har stj
> forretningslokale, kr
> betaler skat af oms
> Og hvad bliver der mon af den oms
> indtjener ?

Hvad har det med dørmænd at gøre?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 10:50

> Hvad har det med dørmænd at gøre?

Det interessante ved BZ-dørmandshysteriet er kun, at I enten har gjort
jer til jaget vildt, eller gejlet jer op til martyrium så I IKKE KUN
ER OVERFORSIGTIGE VED JERES ALTID GRATIS KONCERTER
men også ved højlys dag som normalrutine

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 11:50

Bo Warming wrote:
> Det interessante ved BZ-dørmandshysteriet er kun, at I enten har gjort
> jer til jaget vildt, eller gejlet jer op til martyrium så I IKKE KUN
> ER OVERFORSIGTIGE VED JERES ALTID GRATIS KONCERTER

Koncerterne er normalt ikke gratis.

> men også ved højlys dag som normalrutine

Well, det er man jo lissom nød til for tiden.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-07 16:07

> Koncerterne er normalt ikke gratis.

Masser af af de mange stenrige ungerensympatisører, som kommer der,
nyder at gi en skilling. når de er til koncert, men der er vist aldrig
nogen, der ikke gad betale, der er blevet afvist.

Der findes ikke så bedrageriske mennesker som BZ

> Well, det er man jo lissom nød til for tiden.

Og den tid hvor man konstruerede fup-romantik ved at lege røvere og
soldater, har den ikke varet siden 1982?

Dørpjattet er selviscenesat paranoia

At rydning har været risiko på det seneste år, har jo aldrig betydet
at en grim Bo Warming sneg sig ind og spionerede, vel?

Men I har måske enorme problemer med folk der skider på at de har fået
karantæne og sniger sig ind - det er et værn mod jer selv, der er
eneste fornuft bag at have dørHOLD

Ligesom de utilpassede unge, som men forskønnende kalder dem, er
resultat af at deres forældre hadede sig selv og derfor var
inkonsekvente, så er man selv inkonsekvent og overholder ikke idømte
karantæner
Ungeren diktatorer får aldrig børn selv og nyder at have gymnasiaster,
der er løbet hjemmefra, som børn,og Adam håber på en kæreste blandt
dem
Uden en fjende vil alt opløses - Brandstation vil få ialt 1000 besøg
første måmed , så 500, så 200 , så 70, så 50 og så 40 månedelige
besøg
AT have en god fjende er den bedste trivsel i verden

- og - Os nær Runddelen bor mere attraktivt end Østerbro og
Frederiksberg og Strandvejs villaejere.
At glo fra 2 sal over Assisstens Kirkegård mod byens tårne er tusind
gange bedre end udsigt over Vestre eller Bispebjerg Kirkegård.eller
Islands Brygge eller havnefront

En 25 m2 Ungkarlehybel på JAgtvej69 , 4 sal kan Ruth sælge for ti
gange hvad hun gav for hele huset, som nu har en historie
VoldsBZ har været effektive reklamefolk for hendes boligspekulanteri
*G*
Brandstationen er ikke forfalden men kan ikke sælges dyrt.

Du , Hans Joergensen, er det den ubesvare sag om BZforagt for svage og
farvede, som gør at du vil sætte mig i killfilter """for at spare
tid""" *G*

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 02:20

Bo Warming skrev:
> [...]
> ikke kan få lån i mit ubelånte hus, der er som BZ-tyvegodset plus
> bedre havefaciliteter men med lidt mindre areal og langt bedre

Lige nøjagtig. Jeg har kendt flere. Ingen kom fra Nørrebro.

Gad vide, hvorfor Nørrebro er blevet udråbt til sandkasse for hele
landet ?

Hvad har vi gjort ?

> [...]
> universitetet længe har brugt, også da jeg var lærer og underviste
> lægestuderende i tilgrænsende universitetslokaler af samme årgang på

Politiken skriver nederst, at en studentercafe blev nedlagt angiveligt
pga nedstyrtningsfare.

Jeg tænkte, at Ritt måske på traditionel socialdemokratisk facon fik
arrangeret et bagsnigerisk, men hændeligt uheld som løste Nørrebros
vanskeligheder?

http://politiken.dk/indland/article222900.ece

Regards Bruun

Fra : Lars Skovlund

Dato : 13-01-07 20:12

On 2007-01-10, Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Politiken skriver nederst, at en studentercafe blev nedlagt angiveligt
> pga nedstyrtningsfare.

Det er nemlig rigtigt. Naturvidenskabeligt Fakultet havde en
studentercafé i kælderen på Jagtvej 155D. Ordren til at flytte ud kom
så vidt jeg husker fra universitetets bygningsafdeling. Nu holder vi
til på den anden side af gaden.

Der har også været afholdt eksamener i "brandstationen" (jeg anede
ikke bygningen havde været det). Men jeg har i hvert fald ikke været
til eksamen dér for nylig.

> Jeg tænkte, at Ritt måske på traditionel socialdemokratisk facon fik
> arrangeret et bagsnigerisk, men hændeligt uheld som løste Nørrebros
> vanskeligheder?

Det tror jeg ikke. Bygningen tilhører vel universitetet. Desuden er
der ikke sket noget "hændeligt uheld" endnu, men der er selvfølgelig
bekvemt nok heller ingen studerende dér længere. I øvrigt er det
kommet mig for øre, at netop bygningsafdelingen har taget kraftigt
afstand fra Ritts forslag. Det ville også være en katastrofe for
fakultetet at få disse unge endnu tættere på end de allerede er.

Lars
(datalogistuderende)

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 20:30

Lars Skovlund <lskovlun@image.dk> wrote:

> Der har også været afholdt eksamener i "brandstationen" (jeg anede
> ikke bygningen havde været det).

Jeg har først de sidste dage fået at vide at denne bygning, der i min
tid rummede kontorfaciliteter for studenterne, skulle have været omtalt
som 'brandstation', noget bygningerne vist heller aldrig har været
anvendt som

> [...]
> afstand fra Ritts forslag. Det ville også være en katastrofe for
> fakultetet at få disse unge endnu tættere på end de allerede er.

Selvklart. Så hellere Dortheavej - Flakfortet er vel fredet.

> Lars
> (datalogistuderende)

Oj, ja jeg er /forhenværende/ datalogistuderende, fra DIKU.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 02:54

Hans Joergensen skrev:

> Faderhusets mening med købet var - i følge deres eget udsagn - at
> frelse de unge brugere fra satan.
>
> (hvilket KUN kan ses som en provokation)

Dit ordvalg er interessant. Kan KUN ses som -

Dit perspektiv på tilværelsen lyder betænkeligt meget, somom du
betragter tilværelsen gennem en 135 mm linse. Der er et - KUN.
Altså en slags begrænsning, som når du beskærer et negativ til for
netop at bruge den del af billedet, du ønsker.

Forstår digetalfotografen mon mit billedlige udtryk -

Du fotograferer uden vidvinkel, Hans Jørgensen. Ved hjælp af lidt
fantasi kunne du måske nå frem til flere muligheder. End dette - KUN
-

Et KUN, som går igen, når du svarer på spørgsmål. Du besvarer KUN
ganske lidt.

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 10:10

Patruljen wrote:
> Dit perspektiv på tilværelsen lyder betænkeligt meget, somom du
> betragter tilværelsen gennem en 135 mm linse. Der er et - KUN.

Det er nærmere dig, 135mm er tele, og jeg anvender primært vidvinkel :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 12:10

Hans Joergensen skrev:

> Det er nærmere dig, 135mm er tele, og jeg anvender primært vidvinkel :)

Din vidvinkels udsyn er unægtelig særdeles begrænset. Og dine
manglende svar og selektive perception demonstrerer dit snæversyn.

Hvorfor forholder du dig ikke til spørgsmålene ?
Der har snart været en del. Som du ikke magter at besvare. Skal vi
tælle dem sammen ?

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 12:39

Patruljen wrote:
> Hvorfor forholder du dig ikke til spørgsmålene ?
> Der har snart været en del. Som du ikke magter at besvare. Skal vi
> tælle dem sammen ?

Så meget tid har jeg heller ikke til overs lige nu.

Men hvis jeg nu lige putter Bo i killfilter, så kan det være jeg får
tid til at svare på mere af jer andres.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 12:21

Hans Joergensen skrev:

> Årh, tidligere har hjemløse godt kunnet få lov til at varme sig i
> kælderen, og rigtig mange hjemløse har brugt folkekøkkenet, så solidaritet
> er der skam.

Ingen solidaritet what so ever. Jeg kunne forestille mig, at de
hjemløse du omtaler, drejer sig om forkælede unger fra Holte, der har
trampet for meget i gulvet over ikke at kunne få den krævede Gibson
eller piercing Og som forældrene ikke har kunne holde ud, mere.

> [...]
> da svjh ganske mange sager i 90'erne.

> Men, er du ikke ligeglad med børn og unge i flygtningelejre?

Nej. Jeg er ikke ligeglad. Og finder deres problemer langt mere
alvorlige og vedkommende end jeres forbruger - forenings taktfaste
råberier.

> [...]
> eller lave din egen fond, eller evt. få dem der sælger et evt. hus
> til at give pengene til din åååh så kære badeanstalt.

Jeg orker ikke forsøge at påvirke den fond, mere end jeg eksempelvis
gør her.Og i daglig omtale. Deres prioiteringer er rasende forkerte.

> Hvad? hvem er de unger? jeg kender ingen af dem, de fleste af dem
> jeg kender kommer fra Nørrebro, (og det er dér der er flest), Valby
> og Brønshøj.

Det er så derfor vi kunne ønske en brugerundersøgelse. Jeg er født
her. Og kender ingen, der er brugere af ungdomshuset. Ikke en.
De jeg kender har alle haft deres oprindelse nord for København,
Tyskland eller Østerbro.

Du er uinteressant at være i dialog med, Hans Jørgensen. Du magter
ikke dialogen. Men lader rækker af spørgsmål forblive uberørte. Din
135 mm. efterlader ikke meget rum til dialog.

Regards bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-07 12:40

Patruljen wrote:
> [...]
> trampet for meget i gulvet over ikke at kunne få den krævede Gibson
> eller piercing Og som forældrene ikke har kunne holde ud, mere.

På hvilken måde vil du have vi skal diskutere, hvis du påstår alt
jeg siger er løgn?

> Jeg orker ikke forsøge at påvirke den fond, mere end jeg eksempelvis
> gør her.Og i daglig omtale. Deres prioiteringer er rasende forkerte.

Så må du jo fortælle dem det.

> [...]
> her. Og kender ingen, der er brugere af ungdomshuset. Ikke en.
> De jeg kender har alle haft deres oprindelse nord for København,

Så lav en forbrugerundersøgelse... ?

> Du er uinteressant at være i dialog med, Hans Jørgensen. Du magter
> ikke dialogen. Men lader rækker af spørgsmål forblive uberørte. Din
> 135 mm. efterlader ikke meget rum til dialog.

Jeg ejer desværre ikke en 135mm optik.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Patruljen

Dato : 10-01-07 14:05

Hans Joergensen skrev:

> På hvilken måde vil du have vi skal diskutere, hvis du påstår alt
> jeg siger er løgn?

Nu er der ikke skrevet, at du er fuld af løgn. Du må prøve at
forholde dig til teksten ?

Der er ingen solidaritet til socialt udsatte grupper fra jeres side.
Hverken hjemløse, børn eller unge på nedslidte døgninstitutioner
eller flygtningecentre.

> Så må du jo fortælle dem det.

Det har jeg svaret på. Jeg taler med en del mennesker i min hverdag.
Skriver lidt her og der. Mere hverken kan eller vil jeg ikke foretage.

Fulgte jeg jeres metoder, begyndte jeg at bænde containere, smadre
biler, cykler og ordinære forretnings vinduer. Er det dit råd ?

> Så lav en forbrugerundersøgelse... ?

Igen. Spørgsmålet lød : Hvilke g hvis interesser tjener det, når
der ikke foretages brugerundersøgelser ?

> Jeg ejer desværre ikke en 135mm optik.

Men du fotograferer verden af gennem et yderst begrænset kamerahus,
Hans Jørgensen.

Regards Bruun