Skærme
Fijala 3554
Skærm hopper i 60 Hz i spil med Win2k...
Fra : Daniel Andersen

Dato : 29-06-01 18:06

Davs...

Er jeg den eneste der har dette problem? - I 98'eren bruger den fint den
optimale refresh rate når man skifter opløsning, men 2k'eren vil helst gerne
runde 60 Hz først, som man så selv kan stille op.

Der må da være andet at gøre end at installere software til den slags eller
hvad?.

Mvh Daniel

P.S: Jeg har en Dell P991 hvis det skulle ha' noget at sige...

Fra : Martin

Dato : 30-06-01 09:59

Hej Daniel

Du skal bruge et lille program som hedder, Windows 2000 Nvidia Refresh Rate
fix
Du finder det på http://www.tweakup.dk/raid/filer.htm under Video
Management.

Med venlig hilsen
M.P.Nilsson

Fra : Daniel Andersen

Dato : 30-06-01 13:29

> Du skal bruge et lille program som hedder, Windows 2000 Nvidia Refresh
> [...]

Arh Yeah! - Det virkede - Tak for det

Daniel

Fra : Lasse Elbek

Dato : 01-07-01 00:27

"Martin" <spam@fakehair.net> wrote in message
> Hej Daniel
>
> Du skal bruge et lille program som hedder, Windows 2000 Nvidia Refresh
> [...]

det program virker kun op til built 2195...
er der et andet program der virker til WinXP RC1 ?

mvh
Lasse Elbek

Fra : Lupine

Dato : 04-09-01 10:57