/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Her er vist en rigtig en..........
Fra : Malene P


Dato : 06-01-07 22:40

................ til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
"Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde danske
børn, der spiste pebernødder under en demonstration imod dansk
fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både "højrenationalister"
og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne nå at
fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge" demonstration"?
Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.

Malene P



 
 
gb (06-01-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 06-01-07 22:44

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in
news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Lagde i mærke til kommentarerne om både
> "højrenationalister" og alle de andre hadeudtryk, som hende med de
> stirrende øjne kunne nå at fyre af på under 30 sekunder i
> indslaget om den "fredelige" demonstration"?

Det er det, som hedder "associationstricks".

> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.

Alle undersøgelser viser, at flertallet (>90%) af dem, som uddannes på
Journalishøjskolen, enten stemmer radikalt eller på venstrefløjen.

Og det er dem, som giver den daglige, "uvildige" nyhedsformidling.

--
GB

Malene P (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 06-01-07 22:47


"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98B0E742D80CEnospam465098@130.227.3.84...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in
> news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
> > Lagde i mærke til kommentarerne om både
> > "højrenationalister" og alle de andre hadeudtryk, som hende med de
> > stirrende øjne kunne nå at fyre af på under 30 sekunder i
> > indslaget om den "fredelige" demonstration"?
>
> Det er det, som hedder "associationstricks".

Kender ikke udtrykket -men ganske betegnende.

Malene P



Peter Bang (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 07-01-07 12:42

gb <nospam@no.invalid> skrev:
>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in
>news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread
>11.news.tele.dk:
>
>> Lagde i mærke til kommentarerne om både
>> "højrenationalister" og alle de
>>andre hadeudtryk, som hende med de
>> stirrende øjne kunne nå at fyre
>>af på under 30 sekunder i
>> indslaget om den "fredelige"
>>demonstration"?
>
>Det er det, som hedder
>"associationstricks".
>
>> Ja, DR ER sgu fyldt med røde
>>lejesvende.
>
>Alle undersøgelser viser, at
>flertallet (>90%) af dem, som
>uddannes på
>Journalishøjskolen, enten stemmer
>radikalt eller på venstrefløjen.

Hvilke undersøgelser?

>
>Og det er dem, som giver den
>daglige, "uvildige"
>nyhedsformidling.

Jeg ved ikke lige hvilken verden du befinder dig i til daglig.
Men hvem har bildt dig ind, at formidling er en objektiv
størrelse?

Ikke en gang en vejrudsigt kan formidles "uvildigt".

Det du leder efter er gengivelser. Tjek evt. børsnoteringerne,
resultatservice og De gule Sider.


Frank (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 07-01-07 22:11

Hej

"Peter Bang (slet 2U30Q)" <peterbang@2U30Qprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:11681703830.49498323156179@dtext.news.tele.dk...
> Hvilke undersøgelser?

http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=207895

http://hovdabrekka.blogspot.com/

Mvh
Frank



Peter Bang (08-01-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 08-01-07 00:36

Frank <far@nospam.dk> skrev:
>Hej
>
>"Peter Bang (slet 2U30Q)" <peterbang@2U30Qprivat.dk>
>skrev i en meddelelse
>news:11681703830.49498323156179@dtext.news.tele.dk...
>> Hvilke undersøgelser?
>
>http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Commo
>n/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=2078 95
>
>http://hovdabrekka.blogspot.com/
>
>Mvh
>Frank

Jojo, bevares. Men det store NB i undersøgelsen handler jo netop
om, at undersøgelsen i praksis IKKE omfatter studerende fra
Jornalisthøjskolen, pga manglende kritisk masse, og som derfor
giver undersøgelsen en slagside, eftersom Journalisthøjskolen er
landets absolut største formidlingsstudie.

Derfor er det jeg spørger den kloge GB om, hvilke undersøgelser
han tænker på, når han påpeger at mere end 90 pct af studerende
på Journalisthøjskolen er venstreorienterede .... hvis man altså
er det, når man undlader at stemme DF ... I så fald er ca 87 pct
af de danske vælgere jo venstreorienterede.

I øvrigt er det vel også muligt, at være alt muligt andet end
venstreorienteret, når man ikke stemmer DF. Ligesom det jo også
er muligt at være alt muligt andet end venstreorienteret, selvom
man stemmer R.

Det kunne jo tænkes, at en del stemmer bliver placeret pga
enkelte mærkesager ... ligesom der også er store udsving i
forhold til eks. kommunalpolitske valg.

Men det må da i høj grad skræmme erhvervslivets top, at deres
kommunikationsafdelinger, som er aftager af 2/3 af de
nyudklækkede journalister fra de tre studier, udgør en elitær
rød konspiration, som, hvis den fik magt som den har agt,
prompte ville overføre de bugnende overskud i kapitalfondene til
islamistiske/venstreorienterede/revolutionære gruppers bankkonti
i Libanon ... skræmmende, ikke?

Den evindelige putten-i-kasser mærket 'venstreorienteret'
og 'højrefløjser' er lidt tyndbenet, og nok bedst egnet som
samtaleemne på bodegaen ... og så selvfølgelig her i disse
hellige, begavede og berigende haller.

Går det for stærkt?

...... schyyy .... man kan høre stemmerne ....


Henrik Svendsen (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 06-01-07 23:21

On Sat, 6 Jan 2007 22:39:31 +0100, Malene P skrev:

> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde danske
> børn, der spiste pebernødder under en demonstration imod dansk
> fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både "højrenationalister"
> og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne nå at
> fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge" demonstration"?
> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.

Menneskets psyke medtager altid alt, der opfattes, og
inkorporerer det derefter i et totalbillede. Det er derfor det
virker (på mænd), at sætte bare bryster sammen med en bil.
Iagtagerens psyke får helt automatisk sat de to ting i
forbindelse med hinanden.

Når så reklamen er gentaget og set en masse gange vil det være
lige så hårdt banket ind i knolden som 10-tabellen (bør være).
Gentagelsesprincippet er det helt og altafgørende i al
træning. Du kender det måske fra træningen af din hund. Det
virker på samme måde overfor mennesker, der skal bare
gennemføres lidt mere raffineret.

Og så må der helst ikke være ret meget, der konkurrerer mod
træningen, da den ellers mister sin effekt. Til det formål er
det vigtigt med censur og censurlignende regler som f.eks.
paragraf 266b. Altså regler om hvad der ikke må præsenteres
for offentligheden.

DR fører sin propagandavirksomhed efter ganske simple og uhyre
effektive retningslinier. DR's enorme seertal gør det til et
mægtigt propagandaværktøj, og det er derfor, politikerne ikke
vil afskaffe licensen, der er helt nødvendig for at fastholde
seerne selv om DR er så ekstremt underlødig og fordummende.

DR er et magtinstrument, og det bruges for fuld kraft af den
herskende elite i landet.

Medielicensen var et nødvendigt indgreb på nuværende
tidspunkt, da ellers flere og flere hurtigt kunne finde på at
droppe tv'et helt for at slippe for licensen. TV'et er idag
ikke længere nødvendigt for at få nem underholdning, når ens
batterier er lidt flade.



--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Kim2000 (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 06-01-07 23:38


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde danske
> børn, der spiste pebernødder under en demonstration imod dansk
> fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både
> "højrenationalister"
> og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne nå at
> fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge" demonstration"?
> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
>

Da det faktisk er en af de uddannelser her i landet der er sværest at komme
ind på, så er det næsten logisk det er "røde lejesvende", i hvert fald kan
vi konstatere at repræsentater for den anden fløj herinde har fremvist
uhyggelig lav inteligens de sidste 2 uger, hvor det er gået helt galt for
højrefløjen herinde. Måske fik man ingen julegaver, måske fandt man ikke
kolonihavehuset så hyggeligt eller hvad ved jeg, men faktum er altså at hvis
man tages alvorligt man altså begynde at smække andet på bordet end den
sædvanlige gang pladder. Jeg så ligeledes det samme program, jeg så ikke
"hende med de stirrende øjne", jeg hørte ikke noget forfærdeligt i
indslaget, men på den anden side jeg sad heller ikke og kæmpede for at finde
et sted og placerer mit had til omverden.

(Nu kommer der sikkert en masse om muslimelsker, socialist, kommunist eller
hvad man nu ellers kan slynge ud i sit had til livet)

mvh
Kim



Henrik Svendsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-01-07 01:58

On Sat, 6 Jan 2007 23:37:33 +0100, Kim2000 skrev:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
>> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde danske
>> børn, der spiste pebernødder under en demonstration imod dansk
>> fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både
>> "højrenationalister"
>> og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne nå at
>> fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge" demonstration"?
>> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
>>
>
> Da det faktisk er en af de uddannelser her i landet der er sværest at komme
> ind på, så er det næsten logisk det er "røde lejesvende", i hvert fald kan
> vi konstatere at repræsentater for den anden fløj herinde har fremvist
> uhyggelig lav inteligens de sidste 2 uger, hvor det er gået helt galt for
> højrefløjen herinde. Måske fik man ingen julegaver, måske fandt man ikke
> kolonihavehuset så hyggeligt eller hvad ved jeg, men faktum er altså at hvis
> man tages alvorligt man altså begynde at smække andet på bordet end den
> sædvanlige gang pladder. Jeg så ligeledes det samme program, jeg så ikke
> "hende med de stirrende øjne", jeg hørte ikke noget forfærdeligt i
> indslaget, men på den anden side jeg sad heller ikke og kæmpede for at finde
> et sted og placerer mit had til omverden.
>
> (Nu kommer der sikkert en masse om muslimelsker, socialist, kommunist eller
> hvad man nu ellers kan slynge ud i sit had til livet)

I hvor du plaprer. Kan du slet ikke se, der er total mangel på
substans i din smøre?

Påstande uden eksempler endsige den allermindste form for
bevisførelse.

Ligegyldige fantasier over julegaver og kolonihavehuse.

Noget du ikke kunne få øje på.

En masse luftigt snak om had.

Sagen er, at du slet ingen intelligens demonstrerer, så
læseren efterlades uværgeligt med det indtryk, at du har gang
i en projektion, når du taler om manglende kognitiv evne.

Det er da ikke hensigtsmæssigt, er det?


--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Frank Leegaard (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 07-01-07 13:31

Henrik Svendsen wrote:
> On Sat, 6 Jan 2007 23:37:33 +0100, Kim2000 skrev:
>
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende.
>>> Så i "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små
>>> søde danske børn, der spiste pebernødder under en demonstration
>>> imod dansk fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både
>>> "højrenationalister"
>>> og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne
>>> nå at fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge"
>>> demonstration"? Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
>>>
>>
>> Da det faktisk er en af de uddannelser her i landet der er sværest
>> at komme ind på, så er det næsten logisk det er "røde lejesvende", i
>> hvert fald kan vi konstatere at repræsentater for den anden fløj
>> herinde har fremvist uhyggelig lav inteligens de sidste 2 uger, hvor
>> det er gået helt galt for højrefløjen herinde. Måske fik man ingen
>> julegaver, måske fandt man ikke kolonihavehuset så hyggeligt eller
>> hvad ved jeg, men faktum er altså at hvis man tages alvorligt man
>> altså begynde at smække andet på bordet end den sædvanlige gang
>> pladder. Jeg så ligeledes det samme program, jeg så ikke "hende med
>> de stirrende øjne", jeg hørte ikke noget forfærdeligt i indslaget,
>> men på den anden side jeg sad heller ikke og kæmpede for at finde et
>> sted og placerer mit had til omverden.
>>
>> (Nu kommer der sikkert en masse om muslimelsker, socialist,
>> kommunist eller hvad man nu ellers kan slynge ud i sit had til livet)
>
> I hvor du plaprer. Kan du slet ikke se, der er total mangel på
> substans i din smøre?
>
> Påstande uden eksempler endsige den allermindste form for
> bevisførelse.
>
> Ligegyldige fantasier over julegaver og kolonihavehuse.
>
> Noget du ikke kunne få øje på.
>
> En masse luftigt snak om had.
>
> Sagen er, at du slet ingen intelligens demonstrerer, så
> læseren efterlades uværgeligt med det indtryk, at du har gang
> i en projektion, når du taler om manglende kognitiv evne.
>
> Det er da ikke hensigtsmæssigt, er det?

Den gør ondt - den med de høje adgangskrav og fraværet af højrefjolser -
Hvad?

og så lige projectionen som er ethvert højrefjols´ nødbremse.

Hvordan synes du selv det går?

/FL



Henrik Svendsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-01-07 23:12

On Sun, 7 Jan 2007 13:31:14 +0100, Frank Leegaard skrev:

> Henrik Svendsen wrote:
>> On Sat, 6 Jan 2007 23:37:33 +0100, Kim2000 skrev:
>>
>>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende.
>>>> Så i "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små
>>>> søde danske børn, der spiste pebernødder under en demonstration
>>>> imod dansk fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både
>>>> "højrenationalister"
>>>> og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne
>>>> nå at fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge"
>>>> demonstration"? Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
>>>>
>>>
>>> Da det faktisk er en af de uddannelser her i landet der er sværest
>>> at komme ind på, så er det næsten logisk det er "røde lejesvende", i
>>> hvert fald kan vi konstatere at repræsentater for den anden fløj
>>> herinde har fremvist uhyggelig lav inteligens de sidste 2 uger, hvor
>>> det er gået helt galt for højrefløjen herinde. Måske fik man ingen
>>> julegaver, måske fandt man ikke kolonihavehuset så hyggeligt eller
>>> hvad ved jeg, men faktum er altså at hvis man tages alvorligt man
>>> altså begynde at smække andet på bordet end den sædvanlige gang
>>> pladder. Jeg så ligeledes det samme program, jeg så ikke "hende med
>>> de stirrende øjne", jeg hørte ikke noget forfærdeligt i indslaget,
>>> men på den anden side jeg sad heller ikke og kæmpede for at finde et
>>> sted og placerer mit had til omverden.
>>>
>>> (Nu kommer der sikkert en masse om muslimelsker, socialist,
>>> kommunist eller hvad man nu ellers kan slynge ud i sit had til livet)
>>
>> I hvor du plaprer. Kan du slet ikke se, der er total mangel på
>> substans i din smøre?
>>
>> Påstande uden eksempler endsige den allermindste form for
>> bevisførelse.
>>
>> Ligegyldige fantasier over julegaver og kolonihavehuse.
>>
>> Noget du ikke kunne få øje på.
>>
>> En masse luftigt snak om had.
>>
>> Sagen er, at du slet ingen intelligens demonstrerer, så
>> læseren efterlades uværgeligt med det indtryk, at du har gang
>> i en projektion, når du taler om manglende kognitiv evne.
>>
>> Det er da ikke hensigtsmæssigt, er det?
>
> Den gør ondt - den med de høje adgangskrav og fraværet af højrefjolser -
> Hvad?

Fra én der demonstrerer total mangel på intelligent
argumentation? Næh, tværtimod.
>
> og så lige projectionen som er ethvert højrefjols´ nødbremse.

Sikke du fantaserer.

>
> Hvordan synes du selv det går?

Det går ikke så godt for dig. Er du monstro venstreorienteret?

--
?One of the penalties for refusing to participate in politics
is that you end up being governed by your inferiors.?
-Platon

Ralph (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 06-01-07 23:55

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde

Nu er der jo ganske få, der får en journalistuddannelse, som er til venstre
for DF - så udfra din (og dines) synspunkt er vel alle medier styret af
"røde lejesvende".

--
Ralph



Sten Schou (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 07-01-07 01:26


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45a028cb$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Nu er der jo ganske få, der får en journalistuddannelse, som er til
> venstre for DF - så udfra din (og dines) synspunkt er vel alle medier
> styret af "røde lejesvende".

He-he...de trykte medier, bortset fra Politiken, kaldes da ellers dagligt
"den borgerlige presse". Mig bekendt beskæftiger de da også journalister.

Hilsen Sten



gb (07-01-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 07-01-07 02:34

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in
news:45a03e2f$0$3537$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> He-he...de trykte medier, bortset fra Politiken, kaldes da ellers
> dagligt "den borgerlige presse".

Hvad med Information?

> Mig bekendt beskæftiger de da også journalister.

Nej, kun båtnakker som Niels-Ivar Larsen.

--
GB
Årgangsøl 2007 - nu med portræt af Per Rønne

Henrik Svendsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-01-07 02:03

On Sat, 6 Jan 2007 23:55:09 +0100, Ralph skrev:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
>> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde
>
> Nu er der jo ganske få, der får en journalistuddannelse, som er til venstre
> for DF - så udfra din (og dines) synspunkt er vel alle medier styret af
> "røde lejesvende".

Øh ... ? Der er ganske få, som får en journalistuddannelse,
som er til venstre for DF?

Du lyder mig en kende som en totalparanoid socialist.

Det forholder sig jo ganske omvendt i virkelighedens verden.

Din konklusion forekommer mig også temmelig underlig i lyset
af din opfattelse af, hvem der får en journalistuddannelse.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Ralph (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 07-01-07 14:10

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:1rt83o0wahuow.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> Øh ... ? Der er ganske få, som får en journalistuddannelse,
> som er til venstre for DF?
> Det forholder sig jo ganske omvendt i virkelighedens verden.

Det kan da godt være det var lidt kringlet formuleret, men udfra det DU
skriver har du vist også misforstået mig. Jeg siger at alle journalister er
mere venstreorienterede end DF.

--
Ralph



Henrik Svendsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-01-07 23:14

On Sun, 7 Jan 2007 14:09:57 +0100, Ralph skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:1rt83o0wahuow.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Øh ... ? Der er ganske få, som får en journalistuddannelse,
>> som er til venstre for DF?
>> Det forholder sig jo ganske omvendt i virkelighedens verden.
>
> Det kan da godt være det var lidt kringlet formuleret, men udfra det DU
> skriver har du vist også misforstået mig. Jeg siger at alle journalister er
> mere venstreorienterede end DF.

Nååeeh .. det var dét dit "Nu er der jo ganske få, der får en
journalistuddannelse, som er til venstre
for DF" betød.

Okay, hvad hedder det sprog?


--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

@ (07-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-01-07 13:04

On Sat, 6 Jan 2007 23:55:09 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
>> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde
>
>Nu er der jo ganske få, der får en journalistuddannelse, som er til venstre
>for DF - så udfra din (og dines) synspunkt er vel alle medier styret af
>"røde lejesvende".


ØHH

ganske få til venstre for DF??


--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Henrik Svendsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 07-01-07 23:16

On Sun, 07 Jan 2007 13:04:02 +0100, @ skrev:

> On Sat, 6 Jan 2007 23:55:09 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:
>
>>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
>>> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde
>>
>>Nu er der jo ganske få, der får en journalistuddannelse, som er til venstre
>>for DF - så udfra din (og dines) synspunkt er vel alle medier styret af
>>"røde lejesvende".
>
> ØHH
>
> ganske få til venstre for DF??

Ralph taler vist mest med sine mink til daglig. Nærmere
adspurgt oplyser han, at det betyder "de er alle til venstre
for DF".


--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Kim Larsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 07-01-07 03:49

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45a01744$0$3505$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> ............... til diskussionen om DR's brug af røde lejesvende. Så i
> "Deadline" her 2230? Lagde i mærke til billederne af de små søde danske
> børn, der spiste pebernødder under en demonstration imod dansk
> fremmedpolitik? Lagde i mærke til kommentarerne om både
> "højrenationalister"
> og alle de andre hadeudtryk, som hende med de stirrende øjne kunne nå at
> fyre af på under 30 sekunder i indslaget om den "fredelge" demonstration"?
> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.

Hvem lejer dem ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




Ralph (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 07-01-07 17:05

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:enpn1s$2nf$1@news.datemas.de...
>> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
> Hvem lejer dem ?

Monstro de mener legesvende?

--
Ralph



Peter Bang (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 07-01-07 17:19

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev:
>"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:enpn1s$2nf$1@news.datemas.de...
>>> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
>> Hvem lejer dem ?
>
>Monstro de mener legesvende?
>
>--
>Ralph

.... de er i hvert fald en del af Den Store Røde Konspiration.

Schyyyy ... hvis vi er helt stille kan vi nok også høre
stemmerne ...



@ (07-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-01-07 18:58

On Sun, 7 Jan 2007 17:04:43 +0100, Ralph wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:enpn1s$2nf$1@news.datemas.de...
>>> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
>> Hvem lejer dem ?
>
> Monstro de mener legesvende?

en lejesvend kan jo også betyde en person som er gået i fjendes tjeneste

og da USSR og DDR nu blot er en modbydelig del af historien, er de røde
lejesvende for en stor dels vedkommende gået i tjeneste hos koranfacisterne

Martin (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 07-01-07 17:16


Ralph skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:enpn1s$2nf$1@news.datemas.de...
> >> Ja, DR ER sgu fyldt med røde lejesvende.
> > Hvem lejer dem ?
>
> Monstro de mener legesvende?

Nej, men som det går for afdankede ludere, så er lejen nærmest
ubetydelig

Mvh
Martin


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste