Outlandish
Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-07 16:11

Har Helle Merete Brix ret i hvad hun skriver her:

<http://www.sappho.dk/Den%20loebende/outlandish.html>

eller er det bare vildt overdrevet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 06-01-07 17:02

On Sat, 6 Jan 2007 16:11:06 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Har Helle Merete Brix ret i hvad hun skriver her:
>
><http://www.sappho.dk/Den%20loebende/outlandish.html>
>
>eller er det bare vildt overdrevet?

at de ikke ville filmes i DR sammen med en norsk sangerinde med bare
skuldre var omtalt i danske medier før jul

at DR valgte at flytte sangerinden i stedet for at kyle Outlandish ud
på røv og albuer vidner om hvor udbredt dhimmistatus'en er blevet i
Danmark

har du nogen speciel grund til at betvivle H. M. Brix's troværdighed?

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : JBH

Dato : 06-01-07 18:28

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmark
>

> har du nogen speciel grund til at betvivle H. M. Brix's troværdighed?

Næh, og slet ikke set i lyset af at araberdrengene tidligere i bedste
muslimstil har forlangt at der ikke blev solgt alkohol under en af deres
optrædener.

/JBH

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-07 19:30

JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Næh, og slet ikke set i lyset af at araberdrengene tidligere i bedste
> muslimstil har forlangt at der ikke blev solgt alkohol under en af deres
> optrædener.

Påvirkede det publikums-antallet, siden du skriver 'tidligere' ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 06-01-07 20:10

Per Rønne skrev:
> Har Helle Merete Brix ret i hvad hun skriver her:
>
> <http://www.sappho.dk/Den%20loebende/outlandish.html>
>
> eller er det bare vildt overdrevet?

Til DR-sagen:
http://politiken.dk/indland/article208777.ece

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : @

Dato : 06-01-07 20:44

On Sat, 06 Jan 2007 20:10:05 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Til DR-sagen:
>http://politiken.dk/indland/article208777.ece

og DR lyder ikke særligt troværdige, da det andre steder fremgår at
Herborg Kråkevik skulle optræde sammen med Outlandish

fordi:
"Det er jo en del af deres religion. Men jeg tror ikke, Herborg
Kråkevik havde noget imod at blive flyttet, siger Karina Fenn, der er
presseansvarlig for Outlandish' pladselskab"

http://politiken.dk/indland/article208575.ece

http://www.kjendis.no/2006/12/05/485085.html

<<<<
http://www.bt.dk/article/20061205/UNDERHOLDNING/61205002/1039/A
- Ja, det var noget med mine bare skuldre, men vi ordnede det. Jeg
tror ikke det er så godt, jeg siger noget om det. Jeg har jo mange
fans i Danmark, siger den norske sangerinde, der ufrivilligt blev
midtpunkt i poptrioens religions-nykker.

Først da nordmanden var blevet stillet langt fra dem på scenen kunne
optagelserne fortsætte.

- Det er jo en del af deres religion. Men jeg tror ikke, Herborg
Kråkevik havde noget imod at blive flyttet, siger Karina Fenn, der er
presseansvarlig for Outlandish' pladselskab
<<<<<

og

http://www.vgb.no/1207/perma/135655

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-01-07 23:31

On Sat, 06 Jan 2007 20:43:35 +0100, @ skrev:

> [...]
> Kråkevik havde noget imod at blive flyttet, siger Karina Fenn, der er
> presseansvarlig for Outlandish' pladselskab

Jaja - så kan DRs Lene Sadolin jo sagtens sige at, "der er
ikke lavet om på hverken idé, tekst, musik eller påklædning".

Det var bare placeringen af Kråkevik, der blev tilpasset den
arabiske hjerneblødning (muhamedanismen).

DRs røde lejesvende har slået til igen - og taget med fingrene
i fedtefadet forsøger de straks at lægge røgslør ud (lyve).

Politiken æder det naturligvis og viderekolporterer det med
vanlig journalistisk uhæderlighed uden et eneste kritisk
spørgsmål til DRs Sadolin.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ralph

Dato : 07-01-07 00:06

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Det var bare placeringen af Kråkevik, der blev tilpasset den
> arabiske hjerneblødning (muhamedanismen).

Så du showet? Sikkert ikke, den norske sangerinde stod sådan ca. midt på
scenen, første vers tæt på bagtæppet, og efterhånden længere og længere op
mod scenefront, Outlandish stod lidt til venstre (for tilskueren) fra
midten, og da sangerinden til sidst nåede ned til front var hun vel 3-4
meter fra Outlandish - med andre ord HVIS Outlandish havde stået midt på
scenen ville hun stå bag dem ved slutningen af sangen - det er vel ikke
skidesmart.

--
Ralph

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-01-07 02:41

On Sun, 7 Jan 2007 00:06:11 +0100, Ralph skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Så du showet?

Er paven jøde? Hvorfor i alverden skulle jeg dog spilde min
tid på det?

Jeg henholder mig til Outlandish eget pladeselskabs Karina
Fenn, der siger, at Kråkevik fik tilpasset sin placering af
hensyn til Outlandish religion.

> [...]
> meter fra Outlandish - med andre ord HVIS Outlandish havde stået midt på
> scenen ville hun stå bag dem ved slutningen af sangen - det er vel ikke

Læs nu hvad Outlandish eget pladeselskab vedgår.

At man fandt en placeringændring, der kunne fungere, så
kråkevik ikke kom for tæt på med sine bare skuldre, burde du
ikke tage som et slags bevis på, at der slet ikke blev ændret
på placeringen af hensyn til dine kære Outlandish religion og
formørkede menneskesyn.

Pladeselskabet har vedgået det. Længere er den ikke.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck