/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Musserne diskriminerer handicappede
Fra : Jesper


Dato : 05-01-07 02:33

Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
alkohol.

http://politiken.dk/udland/article221801.ece

--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

 
 
Henrik Svendsen (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 05-01-07 08:40

On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, Jesper skrev:

> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> alkohol.
>
> http://politiken.dk/udland/article221801.ece

Muhamedanerne ville gå helt amok, hvis de amerikanske
synshandicappedes organisation udsendte en opfordring til at
boykotte muhamedanske taxachaufører.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion
doesn?t count as much as the power and popularity behind an
opinion. - Norman Livergood

Peter Bjørn Perlsø (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 07-01-07 18:28

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, Jesper skrev:
>
> > Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> > Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> > Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> > slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> > alkohol.
> >
> > http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>
> Muhamedanerne ville gå helt amok, hvis de amerikanske
> synshandicappedes organisation udsendte en opfordring til at
> boykotte muhamedanske taxachaufører.

Om bare de ville gøre det, så ville jeg skrige af grin...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

@ (07-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-01-07 19:04

On Sun, 7 Jan 2007 18:27:40 +0100, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, Jesper skrev:
>>
>>> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>>> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>>> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>>> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>>> alkohol.
>>>
>>> http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>>
>> Muhamedanerne ville gå helt amok, hvis de amerikanske
>> synshandicappedes organisation udsendte en opfordring til at
>> boykotte muhamedanske taxachaufører.
>
> Om bare de ville gøre det, så ville jeg skrige af grin...

hvorfor gør alle danskere ikke det samme indtil muhamedanske taxachaufører
lærer at opføre sig som mennesker

Kim2000 (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 05-01-07 09:08


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hrg46d.1uptfaw1dg9pfkN%spambuster@users.toughguy.net...
> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> alkohol.
>
> http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>

Så kan det pågældende selskab naturligvis ikke køre i byen, mon ikke man i
USA skal have en licens til taxikørsel ligesom man skal i Danmark?

mvh
Kim



Per Rønne (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-01-07 09:30

Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:

> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> alkohol.
>
> http://politiken.dk/udland/article221801.ece

Fra Politiken? Ejendommeligt.

Det er jo nærmest en drejebog for danske 'racister' i hvordan man undgår
at få en islamisk chauffør ...

Men jeg ser da i artiklen løsningen på problemet. Chauffører der nægter
at køre for kunder med hunde eller flasker med alkohol, fratages retten
til at køre taxa.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Ukendt (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-01-07 12:30


"Per Rønne" skrev i en meddelelse
> Jesper > wrote:


> Fra Politiken? Ejendommeligt.
>
> Det er jo nærmest en drejebog for danske 'racister' i hvordan man
undgår
> at få en islamisk chauffør ...
>
> Men jeg ser da i artiklen løsningen på problemet. Chauffører der
nægter
> at køre for kunder med hunde eller flasker med alkohol, fratages
retten
> til at køre taxa.


Nå, så står der altså i artiklen, at man i Danmark ikke kan være
taxachauffør, hvis man ikke vil køre med hunde og flasker ? ?


TW


Per Rønne (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-01-07 12:57

<The Wren> wrote:

> "Per Rønne" skrev i en meddelelse
> > Jesper > wrote:
>
> > Fra Politiken? Ejendommeligt.
> >
> > Det er jo nærmest en drejebog for danske 'racister' i hvordan man
> > undgår at få en islamisk chauffør ...
> >
> > Men jeg ser da i artiklen løsningen på problemet. Chauffører der
> > nægter at køre for kunder med hunde eller flasker med alkohol, fratages
> > retten til at køre taxa.
>
> Nå, så står der altså i artiklen, at man i Danmark ikke kan være
> taxachauffør, hvis man ikke vil køre med hunde og flasker ? ?

Næh, det fremstår som den sandsynlige løsning på problemerne i
Minneapolis i USA.

I Danmark havde vi for nogle år siden en kampagne mod dansk 'racisme',
fordi danskere der ringede efter en taxa og fortalte at der var hund
med, kunne sikre sig en dansk chauffør [da muslimer formodes at nægte at
tage hunde med, herunder førerhunde] ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jesper (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 05-01-07 15:08

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:
>
> > Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> > Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> > Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> > slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> > alkohol.
> >
> > http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>
> Fra Politiken? Ejendommeligt.
>
> Det er jo nærmest en drejebog for danske 'racister' i hvordan man undgår
> at få en islamisk chauffør ...
>
> Men jeg ser da i artiklen løsningen på problemet. Chauffører der nægter
> at køre for kunder med hunde eller flasker med alkohol, fratages retten
> til at køre taxa.

Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Kim2000 (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 05-01-07 15:36


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hrh3an.1wd1zvzqvg56fN%spambuster@users.toughguy.net...
> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
>> Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:
>>
>> > Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>> > Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter
>> > dem.
>> > Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>> > slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>> > alkohol.
>> >
>> > http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>>
>> Fra Politiken? Ejendommeligt.
>>
>> Det er jo nærmest en drejebog for danske 'racister' i hvordan man undgår
>> at få en islamisk chauffør ...
>>
>> Men jeg ser da i artiklen løsningen på problemet. Chauffører der nægter
>> at køre for kunder med hunde eller flasker med alkohol, fratages retten
>> til at køre taxa.
>
> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".

Det skal jeg love for, har lige været i Århus, hvor jeg stod nede i centrum
og bestiller en taxa til mig og min hund. Da taxa 2 minutter senere kommer
hamrede op til mig ser manden mærkelig ud og vil ikke have hunden ind i
bilen, hvorefter der 5 minutter senere kommer en anden taxa, hvor Molly og
undertegnede kunne køre med. Måske skal man bare lade være med at tænke så
meget over den slags.... Jeg kommer fra landet og er bare en dum bonde.....




wilstrup (06-01-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 06-01-07 12:10


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:459e6238$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>
> Det skal jeg love for, har lige været i Århus, hvor jeg stod nede i
> centrum og bestiller en taxa til mig og min hund. Da taxa 2 minutter
> senere kommer hamrede op til mig ser manden mærkelig ud og vil ikke have
> hunden ind i bilen, hvorefter der 5 minutter senere kommer en anden taxa,
> hvor Molly og undertegnede kunne køre med. Måske skal man bare lade være
> med at tænke så meget over den slags.... Jeg kommer fra landet og er bare
> en dum bonde.....

Det kunne slet ikke falde dig ind at chaufføren måske slet ikke kan tåle
hund? Det er en mærkværdig forestilling nogle kunder har: de mener at de har
ret til at svine en hyrevogn til med hunde, med røg etc. og bliver
smækfornærmede når man sætter grænser for det.

Jeg har selv kørt hyrevogn i mange år, og der er ikke grænser for for
ubehagelige og uforskammede kunder kan være: forlanger at være flere i
vognen end tilladt (skide være med at chaufføren får en klækkelig bøde -og
at passagerne ikke kunne drømme om at betale den) ryger selvom skiltet siger
"ikke-ryger" og forlanger at de skal have lov alligevel for det er jo et
"service-fag" - tager hunde eller katte med, selvom de ikke siger noget om
det på forhånd, så man kan sende en chauffør der ikke er allergisk over for
det.

Tænk på at blive ydmyget flere gange i løbet af sin vagt - En kollega
fortalte mig engang følgende historie:
kørte en gang til D'Angleterre og forklared nogle amerikanske turister lidt
om byen på deres eget sprog, svarede på mærkværdige spørgsmål om byens
grundlæggelse etc, og modtog 0 kr. i drikepenge, medens den person der i
uniform åbnede døren for kunderne (før han selv kan komme til at gøre det)
modtog adskillige dollars for netop den service. Det må da forekomme
ydmygende.

Eller hvad med at få stukket en adresse i hovedet uden for det område man
normalt færdes, vil slå det op i kortet for så at få at vide: hva'? kender
du ikke byen? og så¨se kunden stå af og praje en anden vogn. Eller hvad med
at blive gelejdet rundt i byen af passagerne hvorefter de nægter at betale
for "du kørte jo omveje" - paranoiaen er udtalt - især hos underyderne i
dette samfund -

Jo, jeg forstår godt at du ikke umiddelbart kunne få din hund med - om du så
er en dum bondeknold, skal jeg lade være usagt - det kender jeg dig ikke nok
til at udtale mig om, men måske en opfordring til lidt omtanke også fra din
side, ville være på sin plads?



Kim2000 (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 06-01-07 13:26


"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:459f8381$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:459e6238$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>>
>> Det skal jeg love for, har lige været i Århus, hvor jeg stod nede i
>> centrum og bestiller en taxa til mig og min hund. Da taxa 2 minutter
>> senere kommer hamrede op til mig ser manden mærkelig ud og vil ikke have
>> hunden ind i bilen, hvorefter der 5 minutter senere kommer en anden taxa,
>> hvor Molly og undertegnede kunne køre med. Måske skal man bare lade være
>> med at tænke så meget over den slags.... Jeg kommer fra landet og er bare
>> en dum bonde.....
>
> Det kunne slet ikke falde dig ind at chaufføren måske slet ikke kan tåle
> hund? Det er en mærkværdig forestilling nogle kunder har: de mener at de
> har ret til at svine en hyrevogn til med hunde, med røg etc. og bliver
> smækfornærmede når man sætter grænser for det.
>
> Jeg har selv kørt hyrevogn i mange år, og der er ikke grænser for for
> ubehagelige og uforskammede kunder kan være: forlanger at være flere i

(...)

> Jo, jeg forstår godt at du ikke umiddelbart kunne få din hund med - om du
> så er en dum bondeknold, skal jeg lade være usagt - det kender jeg dig
> ikke nok til at udtale mig om, men måske en opfordring til lidt omtanke
> også fra din side, ville være på sin plads?

Jeg ringer og beder om en taxa, til mig og min hund, hvorefter der kommer en
taxa, der ikke vil have hunden med. Det giver da mig en tanke om at ordet
hund åbenbart betyder noget andet end en hund. Om den pågældende taxachaufør
var en idiot ved jeg ikke, men det må centralen da være, når man sender en
"hunde hadende" chaufør om til en kunde der har en hund med og har gjort
opmærksom på dette.

mvh
Kim



Per Rønne (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 06-01-07 14:00

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Jeg ringer og beder om en taxa, til mig og min hund, hvorefter der kommer en
> taxa, der ikke vil have hunden med. Det giver da mig en tanke om at ordet
> hund åbenbart betyder noget andet end en hund. Om den pågældende taxachaufør
> var en idiot ved jeg ikke, men det må centralen da være, når man sender en
> "hunde hadende" chaufør om til en kunde der har en hund med og har gjort
> opmærksom på dette.

Hertil er at sige to ting:

1. I islam er hunden et urent dyr.

2. Der er en del der ikke ønsker at bruge indvandrer-chauffører, og
bruger 'med hund' bestillingen for at undgå dem. Centralen har
sandsynligvis sendt bestillingen videre 'til nærmeste', som den skal,
hvis den ikke vil overtræde diskriminationslovgivningen. Nok til 'de
nærmeste', for hvorfor skulle der ellers bagefter komme en anden, der
gerne ville have hund med? Den første chauffør har næppe selv givet det
videre. Men måske kontrollerer centralen det? Dér kender de i hvert fald
godt hunde-problemet.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at bestille en taxa 'med hund',
medmindre jeg rent faktisk skulle have en hund med. Hvilket endnu ikke
er sket.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Egon Stich (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 06-01-07 17:10


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:459f9536$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Jeg ringer og beder om en taxa, til mig og min hund, hvorefter der kommer
en
> taxa, der ikke vil have hunden med. Det giver da mig en tanke om at ordet
> hund åbenbart betyder noget andet end en hund. Om den pågældende
taxachaufør
> var en idiot ved jeg ikke, men det må centralen da være, når man sender en
> "hunde hadende" chaufør om til en kunde der har en hund med og har gjort
> opmærksom på dette.
>
> mvh
> Kim
>

Dette skyldes en ihærdig indsats fra medlemmer af foreningen: Ondskabens
Ikoner.

MVH
Egon



@ (06-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-01-07 14:37

On Sat, 6 Jan 2007 12:09:55 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>
>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>news:459e6238$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>>
>> Det skal jeg love for, har lige været i Århus, hvor jeg stod nede i
>> centrum og bestiller en taxa til mig og min hund. Da taxa 2 minutter
>> senere kommer hamrede op til mig ser manden mærkelig ud og vil ikke have
>> hunden ind i bilen, hvorefter der 5 minutter senere kommer en anden taxa,
>> hvor Molly og undertegnede kunne køre med. Måske skal man bare lade være
>> med at tænke så meget over den slags.... Jeg kommer fra landet og er bare
>> en dum bonde.....
>
>Det kunne slet ikke falde dig ind at chaufføren måske slet ikke kan tåle
>hund?

læs lige hvad det er du svarer på


det blev bestilt taxa til kunde MED hund


>Jo, jeg forstår godt at du ikke umiddelbart kunne få din hund med


hvordan kan du det, når der blev bestilt taxa til kunde MED hund?




--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Egon Stich (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 06-01-07 17:09


"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:459f8381$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
- tager hunde eller katte med, selvom de ikke siger noget om
> det på forhånd, så man kan sende en chauffør der ikke er allergisk over
for
> det.
>

Se, du har jo ret i dine betragtninger.
Og så er ovenstående jo egentlig et lidt "morsomt" exempel.

Jeg tror, det efterhånden er et par år siden, historien om
"racediskrimination" overfor en chaufførgruppe var oppe i medierne, i
forbindelse med, at nogle kunder udtrykkeligt ved bestilling nævnte, at de
skulle have en hund med.
Hvis min hukommelse ikke bedrager mig, det gør den næppe, var der en del af
"ondskabens ikoner" der ved flere lejligheder udtrykte deres retfærdige
harme.
Hyrevognsnævnet og brancheorganisation var også på banen.
Det blev dengang knæsat, at centralerne ikke skulle tage hensyn til den
slags kundeønsker.

Så nu står vi vel egentlig i den situation, at kunder, der gerne vil vise
chaufførerne dette hensyn, er blevet afskåret herfra?

Findes der mon forøvrigt "Rygerhyrevogne" ?

MVH
Egon



Per Rønne (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 06-01-07 19:30

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> Findes der mon forøvrigt "Rygerhyrevogne" ?

Er de ikke blevet forbudt?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Egon Stich (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 07-01-07 15:35


"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1hrj9tv.7bddh54sv8rrN%per@RQNNE.invalid...
> Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:
>
> > Findes der mon forøvrigt "Rygerhyrevogne" ?
>
> Er de ikke blevet forbudt?
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Skulle ikke undre mig.
Parakdoksalt nok i forhold til, at de fleste hyrevogne kører på farlig
forurenende diesel--

Egon



Poul Nielsen (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 07-01-07 18:15


"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:459f8381$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:459e6238$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
> >> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
> >
> Det kunne slet ikke falde dig ind at chaufføren måske slet ikke kan tåle
> hund? Det er en mærkværdig forestilling nogle kunder har: de mener at de
har
> ret til at svine en hyrevogn til med hunde,

Og de blinde skal bare acceptere at religiøse fundamentalister skal bestemme
om de han komme hjem under en snestorm. Jamen hvor socialt Wilstrup, du
giver virkeligt udtryk for en ansvarlig social tankegang.



Allan Riise (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 07-01-07 18:42


"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> wrote in message
news:45a12a54$0$49200$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:459f8381$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>> news:459e6238$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>> >> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>> >
>> Det kunne slet ikke falde dig ind at chaufføren måske slet ikke kan tåle
>> hund? Det er en mærkværdig forestilling nogle kunder har: de mener at de
> har
>> ret til at svine en hyrevogn til med hunde,
>
> Og de blinde skal bare acceptere at religiøse fundamentalister skal
> bestemme
> om de han komme hjem under en snestorm. Jamen hvor socialt Wilstrup, du
> giver virkeligt udtryk for en ansvarlig social tankegang.

Jamen det er jo liberalismen for fuld udblæsning, der er da menge herinde
der mente det var ok da en hvis pizzamand ikke ville sælge til folk fra
lande der var imod Irak krigen, der var det jo fint nok.
I er til at grine af, ikke andet.

--
Allan Riise



TL (07-01-2007)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 07-01-07 19:04

On Sun, 7 Jan 2007 18:41:42 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
<ari06@pc.dk> wrote:

>Jamen det er jo liberalismen for fuld udblæsning, der er da menge herinde
>der mente det var ok da en hvis pizzamand ikke ville sælge til folk fra
>lande der var imod Irak krigen, der var det jo fint nok.
>I er til at grine af, ikke andet.

Og der var tilsvarende mange, der menet, at det var helt fint, at
pizzamanden ikke selv kunne bestemme. Hvis ikke jeg husker helt galt,
så var du selv af den mening.
Der er altså flere, der tilsyneladende har skiftet mening.

Man kan også mene, at hvis der pr telefon er gjort opmærksom på, at
der er en hund med, så er det ikke rimeligt, at kunden bliver afvist
når vognen dukker op.

Allan Riise (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 07-01-07 19:02


"TL" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
news:dcd2q2db417me9cifmtufrnp9ee7f3fp6j@4ax.com...
> On Sun, 7 Jan 2007 18:41:42 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
> <ari06@pc.dk> wrote:
>
>>Jamen det er jo liberalismen for fuld udblæsning, der er da menge herinde
>>der mente det var ok da en hvis pizzamand ikke ville sælge til folk fra
>>lande der var imod Irak krigen, der var det jo fint nok.
>>I er til at grine af, ikke andet.
>
> Og der var tilsvarende mange, der menet, at det var helt fint, at
> pizzamanden ikke selv kunne bestemme. Hvis ikke jeg husker helt galt,
> så var du selv af den mening.

Det har jeg ikke, nej.

> Der er altså flere, der tilsyneladende har skiftet mening.

Nej, og det bliver der aldrig lavet om på.

> Man kan også mene, at hvis der pr telefon er gjort opmærksom på, at
> der er en hund med, så er det ikke rimeligt, at kunden bliver afvist
> når vognen dukker op.

Ingen skal afvises sålænge de kan betale og ellers opfører sig ordentligt og
ikke ødelægger bilen, f.eks. ved at have maling på tøjet etc. Eneste
undtagelse er hvis det er blod og det er den hurtigste måde at få
vedkommende på hospitalet.

Det er dobbeltstandarden hos mange herinde jeg går i rette med, intet andet.

--
Allan Riise



TL (07-01-2007)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 07-01-07 19:21

On Sun, 7 Jan 2007 19:02:09 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
<ari06@pc.dk> wrote:

>"TL" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
>news:dcd2q2db417me9cifmtufrnp9ee7f3fp6j@4ax.com...
>> On Sun, 7 Jan 2007 18:41:42 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
>> <ari06@pc.dk> wrote:
>>
>>>Jamen det er jo liberalismen for fuld udblæsning, der er da menge herinde
>>>der mente det var ok da en hvis pizzamand ikke ville sælge til folk fra
>>>lande der var imod Irak krigen, der var det jo fint nok.
>>>I er til at grine af, ikke andet.
>>
>> Og der var tilsvarende mange, der menet, at det var helt fint, at
>> pizzamanden ikke selv kunne bestemme. Hvis ikke jeg husker helt galt,
>> så var du selv af den mening.
>
>Det har jeg ikke, nej.

Så beklager jeg min fejltagelse her.

>Det er dobbeltstandarden hos mange herinde jeg går i rette med, intet andet.

Og min pointe var såmænd kun, at det med dobbeltstandarden i denne
sammenhæng kan vist findes i begge retninger.

Allan Riise (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 07-01-07 19:19


"TL" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
news:lde2q2duoiv9td5clrfmc7qme4217n1h74@4ax.com...
> On Sun, 7 Jan 2007 19:02:09 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
> <ari06@pc.dk> wrote:
>
>>"TL" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
>>news:dcd2q2db417me9cifmtufrnp9ee7f3fp6j@4ax.com...
>>> On Sun, 7 Jan 2007 18:41:42 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
>>> <ari06@pc.dk> wrote:
>>>
>>>>Jamen det er jo liberalismen for fuld udblæsning, der er da menge
>>>>herinde
>>>>der mente det var ok da en hvis pizzamand ikke ville sælge til folk fra
>>>>lande der var imod Irak krigen, der var det jo fint nok.
>>>>I er til at grine af, ikke andet.
>>>
>>> Og der var tilsvarende mange, der menet, at det var helt fint, at
>>> pizzamanden ikke selv kunne bestemme. Hvis ikke jeg husker helt galt,
>>> så var du selv af den mening.
>>
>>Det har jeg ikke, nej.
>
> Så beklager jeg min fejltagelse her.
>
>>Det er dobbeltstandarden hos mange herinde jeg går i rette med, intet
>>andet.
>
> Og min pointe var såmænd kun, at det med dobbeltstandarden i denne
> sammenhæng kan vist findes i begge retninger.

Jo, men det er da vidst kun en enkelt eller 2 der stemmer til venstre fra
midten der har skiftet standpunkt hvorimod der er en hel del flere fra den
anden side, men det er jo nok også mest noget at gøre med at det omhandler
muslimer.

Forøvrigt også skægt at se hvordan mange fra den kant pludselig ikke synes
at det var krigen værd i Irak, så er spørgsmålet om det er fordi det koster
skattekroner eller fordi der ikke blev/bliver slået nok muslimer ihjel, jeg
er bange for at det er det sidste der gør sig gældende.
Nå det var så nok udaf den tangent, der er vidst ikke ret meget mere for mig
at sige i denne tråd.

--
Allan Riise



Per Rønne (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 07-01-07 19:43

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Jo, men det er da vidst kun en enkelt eller 2 der stemmer til venstre fra
> midten der har skiftet standpunkt hvorimod der er en hel del flere fra den
> anden side, men det er jo nok også mest noget at gøre med at det omhandler
> muslimer.

Hertil er vel at sige at den latterlige pizzamand fra Rømø ret beset kun
skadede sig selv [de 'afviste' turister kunne jo bare gå hen til en af
de andre pizzamænd; husk på at vi taler ferietid her], så hvad opnåede
han egentlig andet end sine 15 minutters berømmelse?

Og en fallit. Svjh flyttede han til Færøerne med sit program, og heller
ikke der kunne han med den indstilling få tilstrækkeligt mange kunder
til at forretningen kunne køre rundt.

Når det drejer sig om taxi der ikke vil tage hunder med, herunder ikke
førehunde, og ej heller folk med en flaske whiskey i en bærepose, virker
problemet lidt større.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

TL (07-01-2007)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 07-01-07 19:54

On Sun, 7 Jan 2007 19:19:24 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
<ari06@pc.dk> wrote:

>Jo, men det er da vidst kun en enkelt eller 2 der stemmer til venstre fra
>midten der har skiftet standpunkt hvorimod der er en hel del flere fra den
>anden side, men det er jo nok også mest noget at gøre med at det omhandler
>muslimer.

Sørgeligt,men sandt :(

>Forøvrigt også skægt at se hvordan mange fra den kant pludselig ikke synes
>at det var krigen værd i Irak, så er spørgsmålet om det er fordi det koster
>skattekroner eller fordi der ikke blev/bliver slået nok muslimer ihjel, jeg
>er bange for at det er det sidste der gør sig gældende.

Der kan være mange andre og gode grunde til at folk, der tidligere
støttede invasionen ikke længere har et positivt syn på det spørgsmål.
Personligt kan jeg finde mange gode pointer i den sammenhæng, men det
er, som du siger, en helt anden tangent.

Per Rønne (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-01-07 15:39

Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> > Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:
> >
> > > Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> > > Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> > > Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> > > slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> > > alkohol.
> > >
> > > http://politiken.dk/udland/article221801.ece
> >
> > Fra Politiken? Ejendommeligt.
> >
> > Det er jo nærmest en drejebog for danske 'racister' i hvordan man undgår
> > at få en islamisk chauffør ...
> >
> > Men jeg ser da i artiklen løsningen på problemet. Chauffører der nægter
> > at køre for kunder med hunde eller flasker med alkohol, fratages retten
> > til at køre taxa.
>
> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".

Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

wilstrup (06-01-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 06-01-07 12:11


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1hrh4hq.irxsbh9akc4wN%per@RQNNE.invalid...
>> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>
> Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
> skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
> flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.

Paranoia!



Kim2000 (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 06-01-07 13:27


"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:459f83c4$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1hrh4hq.irxsbh9akc4wN%per@RQNNE.invalid...
> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>>
>> Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
>> skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
>> flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.
>
> Paranoia!

Desværre fakta, og desværre er det sådan at hvis familien nøjes med at
gennembanke brudgommen så er det straffrit som landsretten jo fastslog for
nogle måneder siden. Sørgeligt og fortæller hvorfor DF fortsat er et af
landets største partier.

mvh
Kim



wilstrup (06-01-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 06-01-07 14:59


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:459f9591$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Paranoia!
>
> Desværre fakta,

Nej, det er fup. Men jeg ser da gerne frem til dokumentation.

og desværre er det sådan at hvis familien nøjes med at
> gennembanke brudgommen så er det straffrit som landsretten jo fastslog for
> nogle måneder siden. Sørgeligt og fortæller hvorfor DF fortsat er et af
> landets største partier.

DF spiller på den indre svinehund plus en masse andet populistisk ævl, som
folk sluger råt - især underskudsyderne og gamle, der heller ikke kan
overskue længere end til næste måltid mad.

Begavede mennesker behøver ikke at lefle for den indre svinehund.

LR afsagde ikke kendelse om at det var straffrit at gennembanke
brudgommen, - Det er en vildt overdrevet påstand og er med til at forplumre
debatten- akkurat som det er sådanne gratis-udtalelser der er med til at
uvidende folk stemmer på DF.

Det, der blev afgjort i LR var at der ikke var nok til at dømme for
tilskyndelse til mord - men der blev afsagt kendelser om straf i sagen for
vold.
>


Alucard (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 06-01-07 15:17

On Sat, 6 Jan 2007 14:59:17 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>Begavede mennesker behøver ikke at lefle for den indre svinehund.

Begavede mennesker behøver ikke at kalde andre for ubegavede...

@ (06-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-01-07 16:31

On Sat, 06 Jan 2007 15:17:04 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On Sat, 6 Jan 2007 14:59:17 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
>
>>Begavede mennesker behøver ikke at lefle for den indre svinehund.
>
>Begavede mennesker behøver ikke at kalde andre for ubegavede...

begavede mennesker går efter bolden ikke manden O)



--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Per Rønne (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 06-01-07 15:26

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:459f9591$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >> Paranoia!
> >
> > Desværre fakta,
>
> Nej, det er fup. Men jeg ser da gerne frem til dokumentation.

Fra:

<http://www.fyens.dk/article/549512>

kan jeg citere et telegram fra Ritzaus Bureau:

=
Indvandrerkvinder stikkes af taxachauffører

Nogle taxachauffører med indvandrerbaggrund udspionerer
indvandrerkvinder, der er på flugt fra deres familie, oplyser landets
kvindekrisecentre.

Af Ritzaus Bureau

Indvandrerkvinder, som flygter på krisecenter fra deres familie,
risikerer, at den taxachauffør, som de har hyret til turen, bagefter
sladrer til hendes familie om, hvor hun opholder sig.

Landsorganisationen af Kvindekrisecentre (LOKK) har i flere år oplevet,
at nogle taxachauffører med indvandrerbaggrund fungerer som spioner for
andre indvandrerfamilier, og problemet er ifølge formand Jytte Mejnholt
blevet forstærket, efter at de nye mobiltelefoner med indbygget kamera
er blevet hvermandseje.

Ifølge dagbladet B.T. var en gruppe taxachauffører af pakistansk
afstamning for nylig med til at lede en 27-årig mand på sporet af sin
søster, som han ville myrde. Den 19-årige kvinde, der havde trodset sin
familie og giftet sig med en afghansk mand, blev for godt tre uger siden
myrdet på åben gade af sin egen bror uden for Slagelse banegård, da hun
sammen med sin mand var ankommet med tog fra Jylland.

Ifølge B.T. bekræftes det i det lukkede pakistanske taxamiljø, at
morderen havde rundkastet en efterlysning af søsteren. Hvis en
taxachauffør begår en strafbar handling under udførelsen af sit arbejde,
har kommunalbestyrelsen i den pågældende kommune mulighed for at trække
chaufførens og eventuelt vognmandens bevilling tilbage.

Slagelses borgmester Lis Tribler (S) understreger, at det i den konkrete
sag er politiets opgave at foretage efterforskning.

- Men hvis der er foregået noget strafbart, er det klart, at vi skrider
ind, siger hun.
=

Quod erat demonstandum.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@ (06-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-01-07 14:38

On Sat, 6 Jan 2007 12:11:01 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>
>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>news:1hrh4hq.irxsbh9akc4wN%per@RQNNE.invalid...
> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>>
>> Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
>> skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
>> flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.
>
>Paranoia!
>

nej fakta

det var bl.a. taxa-folk som hjalp morderen med at finde offeret i
Slagelse


--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

wilstrup (06-01-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 06-01-07 15:07


"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:qf9vp2demij9qpcvv5dpsdo9p54206130v@4ax.com...
> On Sat, 6 Jan 2007 12:11:01 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
>
>>
>>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>news:1hrh4hq.irxsbh9akc4wN%per@RQNNE.invalid...
>> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>>>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>>>
>>> Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
>>> skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
>>> flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.
>>
>>Paranoia!
>>
>
> nej fakta
>
> det var bl.a. taxa-folk som hjalp morderen med at finde offeret i
> Slagelse
>

Mod min vilje får du lige en enkelt kommentar her: Nej, det var ikke
taxa-folk, men en af familiens bekendte, der tilfældigvis kørte taxa, som
mange indvandrere gør det fordi de ikke kan få anden beskæftigelse - men
paranoiaen er udtalt hos dig - husk at tage din daglige medicin mod
paranoia.

Og så gider jeg ikke at diskutere med dig - du bruger 100 procent af alle
dine indlæg til at svine muslimer til, til at forhåne socialister m.v. - du
forholder dig aldrig nogensinde til sagens kerne, men vælter frem med dit
ubændige had til alle muslimer - uden at du kender en eneste af slagsen,
bortset fra den grønthandler du evt. måtte handle hos.

Det er trættende at læse dine tåbelige udgydelser, der er på linje med et
børnehavebarn i sin uhæmmede opmærksomhedskrævende facon.

Derfor gider jeg ikke at kommentere dine udgydelser ret meget, derfor finder
jeg det tidspilde og derfor ryger du nu i mit filter - livet er for kort til
underydermennesker som dig. Så kan du fremture med din snak om indvandrere
og muslimparanoia for min skyld - jeg gider blot ikke at læse det og intet
af det, du kan bidrage med fortjener nogen som helst opmærksomhed - jow -
jeg har skam læst hvad du har skrevet indtil nu, men nægtet at kommentere
det - nu vil jeg udelukke muligheden så nær ved 100 procent.

Dine indlæg´er ikke for begavede mennesker.

Arne H. Wilstrup
- Hellere have storhedsvandvid end at lide af falsk beskedenhed.



@ (06-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-01-07 16:28

On Sat, 6 Jan 2007 15:07:27 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>
>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:qf9vp2demij9qpcvv5dpsdo9p54206130v@4ax.com...
>> On Sat, 6 Jan 2007 12:11:01 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
>>
>>>
>>>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>>news:1hrh4hq.irxsbh9akc4wN%per@RQNNE.invalid...
>>> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
>>>>> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
>>>>
>>>> Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
>>>> skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
>>>> flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.
>>>
>>>Paranoia!
>>>
>>
>> nej fakta
>>
>> det var bl.a. taxa-folk som hjalp morderen med at finde offeret i
>> Slagelse
>>
>
>Mod min vilje får du lige en enkelt kommentar her: Nej, det var ikke
>taxa-folk, men en af familiens bekendte, der tilfældigvis kørte taxa,

og hvad er så forskellen?



politet påviste at brudeparret blev "efterlyst" bl.a. med hjælp fra
taxa-folk med pakistansk baggrund

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Egon Stich (06-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 06-01-07 17:11


"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:459f83c4$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1hrh4hq.irxsbh9akc4wN%per@RQNNE.invalid...
> >> Nu er det jo i forvejen ikke ligefrem ukendt at "hund med" ved
> >> taxabestillingen er en indforstået kode for "hvid chauffør".
> >
> > Ja, jeg ved at visse kvindecentre bruger 'den' når indvandrerkvinder
> > skal med taxa. Ellers går der besked lige tilbage til den mand, de er
> > flygtet fra, og så kan Slagelse ellers gentage sig.
>
> Paranoia!
>


Et af kvindecentrene veldokumenteret faktum.
Desværre. .-((

MVH
Egon



Ukendt (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-01-07 11:04


> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> alkohol.
>
> http://politiken.dk/udland/article221801.ece




Jesus H. Christ.... Vanviddet vil ingen ende tage med de psykopater.



@ (05-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-01-07 14:50

On Fri, 5 Jan 2007 11:04:07 +0100, "Hans Christian Vang" <....> wrote:

>
>> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>> alkohol.
>>
>> http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>
>
>
>
>Jesus H. Christ.... Vanviddet vil ingen ende tage med de psykopater.
>

indtil videre er det da i småtingsafdelingen

i forhold til hvordan de vi te sig når de bliver flere


--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Frank (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 05-01-07 11:29

Hej

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hrg46d.1uptfaw1dg9pfkN%spambuster@users.toughguy.net...
> Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
> Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
> Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
> slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
> alkohol.

Hmm - har der ikke lige været en historie en en af morgenaviserne om at
samme fænomen er gældende på Københavns Hovedbanegård?`

Mvh
Frank

--
Punktum, Punktum, komma, streg - sådan tegnes.... Nåe nej - det må vi jo
ikke....



@ (05-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-01-07 14:35

On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>alkohol.
>
>http://politiken.dk/udland/article221801.ece

og problemet er stignede her i landet,

dette viser jo klart hvilke ondskabsfulde sataner disse muhamedanere
er,

nægte at tage en blind person ind i en taxa

hvorfor bliver den slags umennesker ikke fyret?


--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Henrik Svendsen (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 05-01-07 14:46

On Fri, 05 Jan 2007 14:34:55 +0100, @ skrev:

> On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, spambuster@users.toughguy.net
> (Jesper) wrote:
>
>>Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>>Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>>Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>>slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>>alkohol.
>>
>>http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>
> og problemet er stignede her i landet,
>
> dette viser jo klart hvilke ondskabsfulde sataner disse muhamedanere
> er,
>
> nægte at tage en blind person ind i en taxa
>
> hvorfor bliver den slags umennesker ikke fyret?

De nægter ikke at tage den blinde med. Medmindre det er
hunden, som er blind.


--
?The price good men pay for indifference to public affairs is
to be ruled by evil men.? - Platon

@ (05-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-01-07 15:17

On Fri, 5 Jan 2007 14:45:59 +0100, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>On Fri, 05 Jan 2007 14:34:55 +0100, @ skrev:
>
>> On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, spambuster@users.toughguy.net
>> (Jesper) wrote:
>>
>>>Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>>>Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>>>Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>>>slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>>>alkohol.
>>>
>>>http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>>
>> og problemet er stignede her i landet,
>>
>> dette viser jo klart hvilke ondskabsfulde sataner disse muhamedanere
>> er,
>>
>> nægte at tage en blind person ind i en taxa
>>
>> hvorfor bliver den slags umennesker ikke fyret?
>
>De nægter ikke at tage den blinde med. Medmindre det er
>hunden, som er blind.

næ men de nægter at tage det udstyr med som den blinde medbringer,

diskrimination mod handicappede er noget svineri



der ville da blive en slem hylen fra hele venstrefløjen hvis f.eks.
alle kristne danskere begyndte at diskriminere mod taxa'er som havde
en kætter bag rattet



--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Henrik Svendsen (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 05-01-07 15:21

On Fri, 05 Jan 2007 15:16:38 +0100, @ skrev:

> On Fri, 5 Jan 2007 14:45:59 +0100, Henrik Svendsen
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>>On Fri, 05 Jan 2007 14:34:55 +0100, @ skrev:
>>
>>> On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, spambuster@users.toughguy.net
>>> (Jesper) wrote:
>>>
>>>>Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>>>>Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>>>>Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>>>>slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>>>>alkohol.
>>>>
>>>>http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>>>
>>> og problemet er stignede her i landet,
>>>
>>> dette viser jo klart hvilke ondskabsfulde sataner disse muhamedanere
>>> er,
>>>
>>> nægte at tage en blind person ind i en taxa
>>>
>>> hvorfor bliver den slags umennesker ikke fyret?
>>
>>De nægter ikke at tage den blinde med. Medmindre det er
>>hunden, som er blind.
>
> næ men de nægter at tage det udstyr med som den blinde medbringer,
>
> diskrimination mod handicappede er noget svineri

Så er det nok derfor, der ikke må diskrimineres mod
muhamedanere.

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

@ (05-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-01-07 18:50

On Fri, 5 Jan 2007 15:21:22 +0100, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>On Fri, 05 Jan 2007 15:16:38 +0100, @ skrev:
>
>> On Fri, 5 Jan 2007 14:45:59 +0100, Henrik Svendsen
>> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>>
>>>On Fri, 05 Jan 2007 14:34:55 +0100, @ skrev:
>>>
>>>> On Fri, 5 Jan 2007 02:33:02 +0100, spambuster@users.toughguy.net
>>>> (Jesper) wrote:
>>>>
>>>>>Synshandicappede med førehund har svært ved at få en taxa i
>>>>>Minneapolis-St. Paul fordi de muhamedanske taxachauffører boycotter dem.
>>>>>Det muhammedansk-amerikanske selskab har nemlig udsendt en fatwa der
>>>>>slår fast at det strider mod islamisk retslære at køre med hunde og
>>>>>alkohol.
>>>>>
>>>>>http://politiken.dk/udland/article221801.ece
>>>>
>>>> og problemet er stignede her i landet,
>>>>
>>>> dette viser jo klart hvilke ondskabsfulde sataner disse muhamedanere
>>>> er,
>>>>
>>>> nægte at tage en blind person ind i en taxa
>>>>
>>>> hvorfor bliver den slags umennesker ikke fyret?
>>>
>>>De nægter ikke at tage den blinde med. Medmindre det er
>>>hunden, som er blind.
>>
>> næ men de nægter at tage det udstyr med som den blinde medbringer,
>>
>> diskrimination mod handicappede er noget svineri
>
>Så er det nok derfor, der ikke må diskrimineres mod
>muhamedanere.

de bør i stedet behandles efter fortjeneste

men det er HELT sikkert ulovligt


--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

Peter Bjørn Perlsø (07-01-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 07-01-07 18:28

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> hvorfor bliver den slags umennesker ikke fyret?

Fordi de har den rette religion, og sikkert også den rette hudfarve...
:P

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste