Jødestjerner?
Fra : Tveskaeg

Dato : 04-01-07 14:21

Hvor kan man købe jødestjerner magen til dem nazisterne tvang jøderne
til at gå med.

Gerne med mulighed for at påvirke designet idet jeg vil ændre lidt i
teksten.

Jeg skal bruge dem til en politisk happening.

Fra : Spang

Dato : 04-01-07 14:56

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev

> [...]
> teksten.
>
> Jeg skal bruge dem til en politisk happening.

Prøv i dk.forbruger, jeg har ikke flere tilbage.

Spang

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-07 15:24

"Spang" <øælæøø@øæøå.dk> wrote in message

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev

> Prøv i dk.forbruger, jeg har ikke flere tilbage.
>
> Spang
En gul seksstjerne af filt eller lignende er da let at lave selv

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 04-01-07 16:55

Tveskaeg skrev:
> [...]
> teksten.
>
> Jeg skal bruge dem til en politisk happening.

Hvormeget må de koste?

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-01-07 03:22

On Thu, 04 Jan 2007 16:55:22 +0100, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

>Hvormeget må de koste?

Det har jeg ikke rigtigt tænkt over men de skal nok ikke være alt for
dyre.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-01-07 18:02

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Hvor kan man købe jødestjerner magen til dem nazisterne tvang jøderne
> til at gå med.
>
> Gerne med mulighed for at påvirke designet idet jeg vil ændre lidt i
> teksten.

Altså ikke noget med 'jøde', men med en lidt mere politisk korrekt
tekst?

> Jeg skal bruge dem til en politisk happening.

Husk så lige på hvem der oprindelig indførte dem. Det var kaliffen
Al-Mutawakkil, der også indførte tilsvarende tøjstykker til andre typer
af dhimmier. Jeg citerer fra wikipedia:

=
Unlike his predecessors, Al-Mutawakkil applied a discriminatory policy
toward Minority groups like the Nestorian Christians and Jew. In a
decree of 850, the caliph ordered that these ''Ahlu dh-Dhimma'' or
"Protected Peoples" be made to wear various specific identifying marks
and honey-colored robes and even to make their slaves immediately
identifiable in the marketplaces.

These decrees also forced the destruction of all churches and synagogues
built since Islam was established and confiscated one out of every ten
Christian or Jewish homes with the stipulation that, where suitable,
mosques should occupy the sites or that the sites should be left open.
The doors of remaining buildings were to be identified by wooden images
of devils that were to be nailed to them.

The decree also stipulated that Jewish and Christian graves should be
flat against the ground, which would identify them as non-Muslim ones.
Al-Mutawakkil barred Jews and Christians from ruling over Muslims, thus
effectively removing them from government service, and limited their
schooling to that which was taught by Jews and Christians, forbidding
Muslims from teaching them.

The aggregate of these rulings can very plausibly be interpreted as a
means of identifying "infidels", their women and even their slaves, the
doorways of their houses, and their graves, in order to expose them to
the wrath of the mob.
=

Ja, der er jo typisk visse problemer med den politiske korrekthed.

I øvrigt betyder det stigende jødehad i Danmark, at antallet af jøder nu
er reduceret til 2.200. Europa oplever i disse år da også en flugt af
jøder til Israel ... islamiseringen har tydeligvis visse konsekvenser
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-01-07 03:25

On Thu, 4 Jan 2007 18:01:46 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Altså ikke noget med 'jøde', men med en lidt mere politisk korrekt
>tekst?

Teksten er nok ikke politisk korrekt, der skal nemlig stå "Ryger" på
dem istedet.

>Husk så lige på hvem der oprindelig indførte dem. Det var kaliffen
>Al-Mutawakkil, der også indførte tilsvarende tøjstykker til andre typer
>af dhimmier. Jeg citerer fra wikipedia:

Jojo og det er også en alvorlig ting, men lige nu er der større farer
der truer og som skal bekæmpes indædt!

Fra : Per Rønne

Dato : 05-01-07 05:09

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Teksten er nok ikke politisk korrekt, der skal nemlig stå "Ryger" på
> dem istedet.

Tjae, som ikke-ryger synes jeg nu at opleve en del diskrimination fra
rygernes side, måske mindre i dag end tidligere.

Jeg er tilfældigvis allergisk over for tobaksrøg - alligevel 'elsker'
rygere på værtshuse at blæse røg op i ansigtet på en. Så det er
efterhånden sjældent at jeg kommer sådanne steder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-01-07 13:51

On Fri, 5 Jan 2007 05:09:26 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>rygere på værtshuse at blæse røg op i ansigtet på en. Så det er
>efterhånden sjældent at jeg kommer sådanne steder.

Godt nok så.

Men hvor kan jeg købe dem?

Fra : Per Rønne

Dato : 05-01-07 14:05

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Godt nok så.
>
> Men hvor kan jeg købe dem?

Hvis du bor i København kan du jo forsøge på systuen, Jagtvej 123. De
kan nok sy nogle til dig ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-01-07 14:45

On Fri, 05 Jan 2007 13:50:58 +0100, Tveskaeg skrev:

> Godt nok så.
>
> Men hvor kan jeg købe dem?

Prøv Krystalgade nr. 12 1172 KBH.K.

Du skal muligvis være klar til at prutte om prisen.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Per Rønne

Dato : 05-01-07 15:39

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Prøv Krystalgade nr. 12 1172 KBH.K.
>
> Du skal muligvis være klar til at prutte om prisen.

Synagogen? Ja, der er jo folk der ikke har noget hjerte ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-01-07 03:56

On Fri, 5 Jan 2007 15:39:06 +0100, Per Rønne skrev:

> Synagogen? Ja, der er jo folk der ikke har noget hjerte ...

Skulle ikke undre mig.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Martin

Dato : 04-01-07 21:36

Per Rønne skrev:

> [...]
> er reduceret til 2.200. Europa oplever i disse år da også en flugt af
> jøder til Israel ... islamiseringen har tydeligvis visse konsekvenser

Ja, mon ikke importen af muhammedanske racister betyder at de
kommunistisk ledede racismeovervågningscentrer registrerer en forøget
racisme (nemlig mod jøder) samtidig med at disse humanistiske
racismeovervågere pisker løs på sig selv i et crescendo af selvhad
og flovhed over at have svagt slægtskab til den "hvide" racistrace.

Du milde hvor har disse politisk korrekte sataner et forklaringsproblem
over at have skabt de forhold hvor jødeforfølgelse snart er på
højde med 30'ernes Tyskland, og hvor jøder der flygter til Israel nu
udsættes for Kassam, Katyusha og nedfaldende kødstumper fra intifada
martyrer.

Hvor længe skal vi vente på at røde, velmenere og "humanisters"
ødelæggende aktiviteter stoppes?

Mvh
Martin