Gør Faderhushus til svømmebassin med isvan~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-07 17:56

Gør Faderhushus til svømmebassin med isvand

Antag at de meget professionelle udlændinge som Fagbevægelsen er i
samarbejde med har leveret rigelig med gasmasker og alskens
forskellige filtre til disse, og er på forkant med alt nyt her, helt
som Tante Hanne og den Talende Kavalergang er.

Hvis man i en kold Januar-Februar starter med at forsegle alle ruder
og døre udvendigt fra og så fylder huset op med koldt postevand der på
visse vinterdage bliver iskoldt (måske Calchium Chlorid skal
tilsættes så ikke isdannelse) så tror jeg de små BZer kryber til
korset og siger be be - om ikke til Sekt-Ruths dydsmønstre så til
Tante Hannes legeonkler

Jeg synes, at man skulle 1. januar have sprøjtet lidt smørsyre ind i
huset, og der er meget andet som snart vil mætte selv et stort
sortiment af kul- og andre filtre til gasmasker.

I Torneroseland skal intet være smertefuldt, kun sjovt.

Men altid sørger vort politi for, at BZ får bedre PR end de selv - at
latteren er på de unges side . Det er det store problem, for lov og
orden - Ruth-hæderlighed - bør være VINDEREN i denne sag

Når jeg 1 maj i Fælleden 1983-88 så voldspsykopatextremister blive
lagt i håndjern for at have søgt at myrde Glistrup, så så jeg klart at
de elskede kampen og martyriet og Politiet lod dem komme så tæt på
vore foredrag, at vi blev overdøvet for man ville sikre en triumf for
de autonome.

Hvis man undlader at forsegle huset, men blot placerer Kastrup
Lufthavne eller brandvæsenets vandkanon på Aldi-taget og lader den
havevande Faderhushusets flade tag jævnt over det hele, så vil huset
få nedsivende koldt vand ad alle vægge og ikke tage skade og det vil
blive umuligt at holde varmt, og strøm vil måske kortslutte. Det er
nok mere realistisk. Og kan kombineres med smørsyre, der heller ikke
skader bygningsværket.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-01-07 10:33

Bo Warming wrote:
> [...]
> tilsættes så ikke isdannelse) så tror jeg de små BZer kryber til
> korset og siger be be - om ikke til Sekt-Ruths dydsmønstre så til

Nu tager du fanme de piller!

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-07 16:29

> Nu tager du fanme de piller!

Jeg har ikke skrevet at mit forslag er realistisk

Men at folk kan tro, at der er er svært problem i at få nogle
kriminelle ud af et hus, er dumt.

Og Hans Jorgensen evner kun mudderkast, ikke at påvise praktisk
umulighed i denne lidt søgte løsning

Vil man forstå hvorfor politi ikke gør deres arbejde og rydder, skal
man nok se på PR fx udfra 1993-slaget på Nørrebro, hvor man også
forærede BZ en PR-sejr, for det ser man politisk fordel i

Det er LET at rydde et hus - men politi lægger mest vælgt på bløde
nuttede signaler og ikke udansk hårdhed - kan det forsvares?