Hvorfor Socialdemokraterne undertrykker op~
Fra : Lyrik

Dato : 02-01-07 12:20

Socialdemokrati er solidarisering. Men ikke national solidarisering.

1. prioritet for S er solidarisering på tværs af
landegrenserne.(Internationale og det røde flag)
Det røde flag er ikke dannebrog, det er ARBEJDERNES internationale fælles
fane!
Det er her solidariteten ligger. Solidaritet med arbejderen i "Guatemala."

Det handler om fælles betingelser for arbejderen i Danmark og arbejderen i
Guatemala. Fælles levestandard i solidaritetens navn.
Alt hvad der således kan forringe bytteforholdet mellem danskeren og
guatemaleren(hedder det det?) skal saboteres i Danmark!
Derfor forbydes de nye opfindelser!
De kunne give den danske arbejder et boost og få den guatemaliske arbejder
til at falde af på den.
De kunne yderligere forrykke levestandarden til danskernes fordel!

Derfor skal det forbydes!

Lad aldrig S. komme til at tegne fremtiden i Danmark igen!

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-01-07 12:39

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.tlixrvmccof222@jens-erik-bechs-computer.local...

> [...]
> Alt hvad der således kan forringe bytteforholdet mellem danskeren og
> guatemaleren(hedder det det?) skal saboteres i Danmark!

Nu er jeg ikke socialdemokrat, så jeg kender ikke deres partiprogram, men
kunne du komme med et link, for det lyder meget spændende?

Jan

Fra : Lyrik

Dato : 02-01-07 12:57

Den 02.01.2007 kl. 12:38 skrev Jan Kronsell <kronsell <@adslhome.dk>>:

> [...]
>
> Nu er jeg ikke socialdemokrat, så jeg kender ikke deres partiprogram, men
> kunne du komme med et link, for det lyder meget spændende?

+++++++++++++++++++
Da det er min egen analyse kan jeg ikke komme med link til nogen andre.
jeg har tit mediteret over hvorfor partier peger på visse beslutninger,
som tilsyneladende virker tossede. Jeg mener begrundelserne ligger i den
identitet som tilhørsforholdet til et bestemt parti har givet dem.
Konservative vil for eksempel hele tiden give mere til de rige der har nok
i forvejen. Også i deres fordeling er det sådan at hvis den fattige får
"en krone, så skal den rige have ti kroner."
Det er der jo ikke megen fornuft i som princip, men sådan ligger landet.

Socialdemokraterne har også deres måde at være på. Jeg har besluttet mig
for at "psykoanalysere dem", fordi jeg afskyr det de gør ved
forskningsresultater. Endvidere at alt ryger i det grønlænderne kalder
"vridemaskinen!"
Du har noget godt. Atomkraft for eksempel. Så får det en tur i
"vridemaskinen" og kommer ud som en luset lille "klud"

Læg så mærke til en ting der yderligere kan underbygge det indlæg du
kommenterer:

Da Anker Jørgensen omfavnede de sovjettiske ledere, da bifaldt hele
venstrefløjen atomkraftens fremgang i USSR. Samtidig fordømte de ethvert
tiltag på at gøre det samme i Danmark!
For USSR var deres folk! Vi var "Vesten" Vesten skulle svækkes overfor
USSR! Derfor "Atomkraft nej tak!" men kun i Danmark, ikke i Sovjet!

Socialdemokratiet har altid været gode til at skjule deres psyke for
andre. Nu skal de have en gang "psykoanalyse", vi skal vide hvad vi kan
forvente os af dem. De skal ikke længere få lov til at skjule deres
motiver for handling!"
Når man kigger deres holdninger i kortene, det røde flag de hylder i
stedet for dannebrog, så aftegner sig et billede af en socialdemokratisk
personlighed.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"