Godt nytår til kristne dvs til alle danske~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 02:57

Godt nytår til kristne dvs til alle danskere, for vi er et
kulturkristent vantroland.

Også godt nytår til landets 700000 uindbudne gæster, som bør berige
deres hjemlande ved at hjemrejse

Uindbudte skadevoldere har vi nok af, fx BZ som min sognekirke på min
vej har givet lederplads i kirkebladet til at forsikre at de er
uvoldelige - dagen før talrige af menighedens vinduer smadredes.
Sådan gør en kirke sig utroværdig

Jeg har fået folkekirken til at gøre sig til grin ved at fratage
fredselskende mig min dåbsgave, mit folkekirkemedlemskab. Håbet er at
det vil fremskynde privatisering. Men Foghs bondevenstre vil ikke
harme traditionelle kristne bønder, så det går ikke så hurtigt som
amternes afskaffelse, som grundtvigianeren Glistrup klarede på 35 år.