Flere Snotdumme muhamsere
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 01-01-07 16:33

Dødsstraf må siges, at bidrage med positiv indflydelse i den muslimske
verden:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article256681.ece

Vi kunne i Danmark spare mange penge, hvis dette eksempel blev flugt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-01-07 18:08

"-=* DANELAW *=-" skrev i en meddelelse

>Dødsstraf må siges, at bidrage med positiv indflydelse i >den muslimske
>verden:

Intet starter med at være ondt, ikke engang Sadam
En 9 årig dreng !!
Dine bemærkninger til artiklen er lige til at kaste op over

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 01-01-07 18:46

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:45993fd8$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Intet starter med at være ondt, ikke engang Sadam

Jo, tilhører man en kriminel kultur, er man født ondt.

> En 9 årig dreng !!
> Dine bemærkninger til artiklen er lige til at kaste op over

Bløp!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 19:04

> [...]
> >

> Intet starter med at være ondt, ikke engang Sadam
> En 9 årig dreng !!
> Dine bemærkninger til artiklen er lige til at kaste op over

Ja Neils muhammedanerhad er til at brække sig over. Helt umennskeligt.

Fra : gb

Dato : 01-01-07 20:01

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in

> Intet starter med at være ondt, ikke engang Sadam
> En 9 årig dreng !!
> Dine bemærkninger til artiklen er lige til at kaste op over

Feministisk bøsse-ævl.

--
GB

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-01-07 22:07

"gb" skrev i en meddelelse

> Feministisk bøsse-ævl.

Ville du slet intet føle ved at se et barn hænge sig
Muslim eller ej ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 22:23

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:459977ee$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ville du slet intet føle ved at se et barn hænge sig
> Muslim eller ej ?

Det vil han ikke - han er en kold skid.

Fra : gb

Dato : 01-01-07 23:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in

> Ville du slet intet føle ved at se et barn hænge sig
> Muslim eller ej ?

Hvad har det barn for nogle forældre?

--
GB

Fra : @

Dato : 02-01-07 15:59

On Mon, 01 Jan 2007 22:56:15 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in

>Hvad har det barn for nogle forældre?

nogle forældre som alle andre, ingen forældre hverken kan eller skal
overvåge børnene 24/7/365

børn kommer til skade under leg, enkelte dør også her i landet

det er ikke nogens skyld det er uheld

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : gb

Dato : 02-01-07 17:17

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> det er ikke nogens skyld det er uheld

Jeps.

--
GB

Fra : Pjensen73

Dato : 02-01-07 17:41

1[at]invalid.net frembragte:

> nogle forældre som alle andre, ingen forældre hverken kan eller skal
> overvåge børnene 24/7/365
>
> børn kommer til skade under leg, enkelte dør også her i landet
>
> det er ikke nogens skyld det er uheld

Jo, det er USA's skyld, for var de ikke gået ind i Irak, så var Saddam
aldrig blevet dømt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-01-07 20:01

"@" skrev i en meddelelse

> nogle forældre som alle andre, ingen forældre hverken >kan eller skal
> overvåge børnene 24/7/365
>
> børn kommer til skade under leg, enkelte dør også her >i landet
>
> det er ikke nogens skyld det er uheld

Det er rigtig , men det var ligesom ikke det det handler om.
Det der for konfekten til at komme op igen er Danelaw's kyniske
bemærkning til "uheldet" især da det drejer sig om børn

Men okay lad os da bare håbe at alle børn af muslime her i landet leger
"Sadam dingle", i et snup tag ville vi have løst
problemet med tosprogede klasser.
Penge ville der jo også spares , som Danelaw bemærker
Jeg kan så spørge på en anden måde , Hvad ville en mand som Gb eller Danelaw
føle hvis de skulle ud og skære nogle af dem ned !!
Kunne jo være at de ville føle sig en smule " Feministisk bøsse agtige"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 02-01-07 20:09

On Tue, 2 Jan 2007 20:00:41 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

>Det er rigtig , men det var ligesom ikke det det handler om.
>Det der for konfekten til at komme op igen er Danelaw's kyniske
>bemærkning til "uheldet" især da det drejer sig om børn

nu opdrages muhamedanere jo til at efterabe lederen, alt hvad Muhamed
gjorde var ret så man gakker hen og gør ligeeså,

så måske er det alligevel den muhamedanske opdragelse der er skyld i
at drengen når han ser en person som vitterligt har været leder hænge
med et reb om halsen simpelthen også vil gøre som lederen

>Men okay lad os da bare håbe at alle børn af muslime her i landet leger
>"Sadam dingle", i et snup tag ville vi have løst
>problemet med tosprogede klasser.

muhamedanerne siger de hellere end gerne vil dø for Allah,

hvem holder dem tilbage?

>Penge ville der jo også spares , som Danelaw bemærker
>Jeg kan så spørge på en anden måde , Hvad ville en mand som Gb eller Danelaw
>føle hvis de skulle ud og skære nogle af dem ned !!

nogen er jo nødt til det, og er barnet dødt er det jo for sent at
ændre på

>Kunne jo være at de ville føle sig en smule " Feministisk bøsse agtige"

hvorfor?

døden er da en ganske naturlig ting

Fra : gb

Dato : 02-01-07 22:40

> Kunne jo være at de ville føle sig en smule " Feministisk bøsse
> agtige"

Hvad med israelske børn, som sprænges i luften af selvmordsbombere? Det
kan få mit pis meget mere i kog, end en muhamedanerunge, som leger
hængning.

--
GB

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-01-07 19:39

"gb" skrev i en meddelelse

> Hvad har det barn for nogle forældre?

Et barn vælger jo ikke sine forældre,
Som jeg siger, intet starter med at være ondt.
Hvis det er Feministisk bøsse-ævl, ja så må jeg heller
blive skrevet op til noget psygologisk hjælp.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen