Nytårsfortsæt
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-12-06 18:09

Mit nytårsforsæt er som sædvanlig at blive ved at ryge.

I år tilføjer jeg endnu et. Idet min kære frue anskaffede
familien et tv, som tankeløst i dag har kørt i baggrunden og
lige nu udsætter mig for "Dronningens nytårstale".

Mit andet nytårsforsæt bli'r, at tv'et hele næste års 31/12
skal være slukket og stikket trukket ud og monstret gemt væk.

Og så godt nytår til alle dem, der trænger til det.
--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-12-06 22:20

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
> Mit andet nytårsforsæt bli'r, at tv'et hele næste års 31/12
> skal være slukket og stikket trukket ud og monstret gemt væk.

Så opsiger du vel din licens...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-12-06 23:47

On Sun, 31 Dec 2006 22:20:06 +0100, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Så opsiger du vel din licens...

Ét ord - 'medielicens'.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-01-07 01:30

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Ét ord - 'medielicens'.

Nåja.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-01-07 09:51

On Sun, 31 Dec 2006 18:09:04 +0100 Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com>
sent the following smoke signals:

>Mit nytårsforsæt er som sædvanlig at blive ved at ryge.

Mit er at leve længe nok til at jeg kan have et nytårsfortsæt om 1 år...

--
Thomas

Happy New Year 2006/07

Fra : Michael Weber

Dato : 01-01-07 10:58

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sent the following smoke signals:

> Mit er at leve længe nok til at jeg kan have et nytårsfortsæt om 1 år...

Et forsæt der er værd at ønske held og lykke med.
Så...held og lykke :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Joakim

Dato : 01-01-07 16:12

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Mit nytårsforsæt er som sædvanlig at blive ved at ryge.

Forventeligt, det har sædvanen tro et snært af rebelskhed over sig.

> [...]
>
> Mit andet nytårsforsæt bli'r, at tv'et hele næste års 31/12
> skal være slukket og stikket trukket ud og monstret gemt væk.

Jamen, så er din frue desværre ikke gået linien helt ud. Hun burde
naturligvis have anskaffet et fjernsyn som dette:

http://hifisalg.computersalg.dk/produkt.html?producent=LGElectronics&SamlemenuID=&varenummer=166726&gruppe=113

Og du ville højst sandsynligt været tv-kureret for bestandig. Ja, jeg
tror faktisk, at du ligefrem ville udråbe fælles tv-aften, (hele
aftenen, syv aftener om ugen), som en obligatorisk familiebegivenhed,
ud fra en "value for money" betragtning.

> Og så godt nytår til alle dem, der trænger til det.

Tak og i lige måde.