"Vi som er anderledes" Kirkegårdskanibalis~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 05:22

"Vi som er anderledes" Kirkegårdskanibalisme- Soya-hørespil

Et af min mellemskolebarndoms kulturelle højdepunkter var, da DR P1
radiomonopolet lagde gader og veje øde med geniale hørespil, fx "Hilsen
fra Mr Gregory", men særlig genialt pga mine kloge forældres
lovprisning blev for mig radio-dramaet fra Rosenørns Alle med

forfatter=Soya og

titel=cirka"Vi der er anderledes"

Fiktionen foregår i en gammeltestamentelig ørkenby, hvor helten er
forelsket i en pige, der er med i en sær loge, som hun ikke vil
fortælle ham noget om, og hemmelighedskræmmeriet gør ham næsten
vanvittig.

Helten sniger sig derfor efter hende, da hun skal væk og mødes med
sine klub-venner, og der er netop sket begravelse på byens mur-omgivne
kirkegård, og over muren ser han, at kæresten og hendes
indflydelsesrige logevenner graver den nyligt afdøde op og spiser ham.
Mmmm, ræk mig saltet.

For at skære _tolerance-budsket_ ud i pap =

= dette er EN FORBRYDELSE UDEN ET OFFER,

så lader skuespilsforfatter Soya i pauserne klippe til såkaldt
DR-telefonomstillingsdame, som overrasket hører dramaopførslen første
gang og taler med sin veninde om intolerant fordømmelse imod
homosexuelle mænds erotik-vaner, der jo er præcis lige så usaglig som
intolerancen mod kanibaler, der kun æder allerede-døde ådsler og ikke
fanger ikke-selvdøde missionærer og altså ikke øger mord-rate pga
deres lækker-sult.

Dengang var der ingen adskillelse mellem homosexuel og pædofil
forførelse - begge var helt som på Oscar Wildes tid hetzet imod af "den
grimme lov" -

- det var lige strafbart og ingen kunne se forskel på perversiteten i
at forføre en 14 og en 19 årig.

Biblen skriver jo om _rigtigt hul_ og kun det, aldrig om spøjse
bureaukratiske tal-grænser.

Fordi mine forældre bagefter yderligere skar pointen ud i pap for min
bror , min søster og mig, så var denne aften mere værd end tusind
skoletimer med Kjell Abell skolescene og lærer-moralpræk om ikke at
drille klassens irriterende, aparte klæbende babyfjæs som *alle* på
Metropolitanskolen bag hans ryg kaldte "Nutte", hvad han indbød til.

Bondam er ansvarlig for kirkegårde her i kommunen og kopieres dette -
håber budskabet som han og jeg er enige om, kan gå op i en højere
enhed, somehow.

Flyvske associationer, a la når Homer Simpsons far vil fortælle om
WW1 og har glemt pointen, kan jo aldrig gøre skade.

Fra : Lyrik

Dato : 31-12-06 12:46

Den 31.12.2006 kl. 05:22 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> [...]
>

> Et af min mellemskolebarndoms kulturelle højdepunkter var, da DR P1
> radiomonopolet lagde gader og veje øde med geniale hørespil, fx "Hilsen
++++++
Min kammerats mormor Else Faber-en kvinde! var forfatter(inde) til
Gregory Mysteriet.
For øvrigt også oversætter og formidler af "Shivaskriget" fra samme
periode.
,,,,
> [...]
> saltet.
>
> For at skære _tolerance-budsket_ ud i pap =
>
> = dette er EN FORBRYDELSE UDEN ET OFFER,
+++++++

Nej nej-anstændigheden og selve det at være menneske, var det første offer.
Det er nedværdigelse af et menneske til hyæneniveau-dyrisk niveau.
Det er jo menneskets rolle at "administrere dyrelivet"- ikke selv at blive
et dyr og gå tilbage til abestadiet.
At gå til abestadiet er en af de største forbrydelser mennesker
registrerer med stor nidkærhed. Derfor er det jo også et gys i filmen.
Ikke bare en middag med alternativ menu.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 14:34

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.tle9l7umcof222@jens-erik-bechs-computer.local...

> [...]
> registrerer med stor nidkærhed. Derfor er det jo også et gys i
> filmen. Ikke bare en middag med alternativ menu.

Udfra dømmesygt smagsdommeri vedr kanibalisme ved flystyrt eller i
hørespilsfiktion

kan du i samme grad hetze mod bøssers analerotik

Livet er for kort til sådant nævenyttigt flueknepperi

Anstændighed er et hyklerord

AT være dyrisk er OK, generelt - men når muslimer er dyriske i deres
gadekampe og hævnmoral så beviser det at de er UINTEGRABLE