De vantro er som dyr
Fra : @

Dato : 30-12-06 23:51

her ser man hvad de importerede nassekarle mener om os:

<<<<<
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=130
skrevet af Hitzb ut-Tahrir
Denne artikel har tidl. været bragt i "Tolerance, fred, dialog og
Islam". København.

DE VÆRSTE DYR FOR ALLAH

Hvordan lovgivningen om rene og urene bruges, fremgår tydeligt af
følgende danske tidsskrift udgivet af konservative dansk-tyrkiske
muslimer på Sjælland:
"Der er ingen kompromisløsning, mellemvej eller fred, fordi der er
ingen kompromis eller fællesnævner for sandhed og falskhed, Islam og
hedenskab, retfærdighed og tyranni. Blandt disse kan der aldrig være
fredelig sameksistens, idet disse er modsætninger. Ligesom plus og
minus ikke kan forenes, og forsøget herpå vil ende i en kortslutning,
er det samme nøjagtig gældende for Islam og hedenskab og sandhed og
falskhed. Islam har aldrig tolereret og imødekommet vantro,
polyteister og bogens folk, men tværtimod altid betragtet disse som
vildledte, beskidte, usle, værre end dyr og som de værste blandt
skabningerne."
"O I Troende, polyteisterne (de vantro), er visselig urene".
(OQM.al-Tawbah:28).

"Sandelig, de, som er vantro af Bogens folk og polyteisterne, skal
være i helvedes ild og forblive deri for evighed - disse er de værste
skabninger."(OQM. al-Bayyinah:6).

"Således vil Allah nedsende urenhed over dem, der ikke er troende"
(OQM. al-An´am:125).

"Men hvad angår dem, i hvis hjerter der er en sygdom, så føjer disse
(vers) urenhed til deres urenhed, og de dør, medens de er vantro."
(OQM. al-Tawbah:125).

"Sandelig, de værste dyr for Allahs åsyn er dem, der er vantro, og som
ikke vil tro". (OQM. al - Anfal:55).

"Hans (den vantros) tilstand, er nøjagtig som en hunds: hvis du driver
den bort, gisper og stønner den, og hvis du lader den være, så gisper
og stønner den også. sådan er de folks tilstand, som forkaster vore
vers. Fortæl dem da historien, for at de må tænke efter." (OQM. al
-A´raf:176)...…

Allah (swt) har ikke fastsat imødekommenhed, respekt, kompromis eller
tolerance på dagsordenen mod hedenskaben og dens tilhængere, som Allah
kalder de værste dyr, som ikke tænker, og der samtidig er døve og
blinde (Anfal, 22)." (Fra "Tolerance, fred, Dialog & Islam" s.2. Hitz
ut-Tahrir bevægelsen, København, ingen årstal).
<<<<<

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Pjensen73

Dato : 30-12-06 23:58

1[at]invalid.net kom med denne ide:
> [...]
> blinde (Anfal, 22)." (Fra "Tolerance, fred, Dialog & Islam" s.2. Hitz
> ut-Tahrir bevægelsen, København, ingen årstal).

Uhyggelig læsning.
Det undre mig stadigvæk er der er mange her i landet og her i gruppen,
som ikke kan se faren ved at have muslimer her i landet.

Fra : El Trabajador

Dato : 31-12-06 09:31

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> 1[at]invalid.net kom med denne ide:

> Uhyggelig læsning.
> Det undre mig stadigvæk er der er mange her i landet og her i gruppen,
> som ikke kan se faren ved at have muslimer her i landet.

Naivisterne mener jo at det kun er nogle få promiller at muhamedanerne, der
har sådanne holdninger, og når det er så få, udgør de ingen fare for os.
Det store flertal af muhamedanere er "almindelige" mennesker, der ønsker at
leve i fred og fordragelighed med hos.

Hvor naiv har man lov til at være?!? Naiviterne har ødelagt vores land med
deres naive holdninger, da deres kryds på stemmesedlen har legitimeret at
politikerne har givet adgang for hundredetusindevis af muhamedanere til
vort land. HVOR SKULLE I SKAMME JER, naive narhoveder.
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 12:27

Hahaha.... Ja, det er os vantro der er som dyr. Muhamserne slå ihjel,
voldtager, begår vold, og fup og svindel på forgodtbefindende - men det er
os der er som dyr.

Fra : @

Dato : 31-12-06 12:37

On Sun, 31 Dec 2006 12:27:09 +0100, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

>Hahaha.... Ja, det er os vantro der er som dyr. Muhamserne slå ihjel,
>voldtager, begår vold, og fup og svindel på forgodtbefindende - men det er
>os der er som dyr.

ja, dyr er ærlige og uden svig, hellere en trofast hund end svigagtige
mennesker,

og hvis nogen er svigagtige er det da netop muhamedanere