Saddam.
Fra : JBH

Dato : 30-12-06 01:39

Hvad opnår man ved at hænge manden, ud over en masse uro i mellemøsten ?
Ikke at jeg sympatiserer med manden, han burde låses inde i en fængselscelle
og fængselscellen smides væk. men ligefrem slå ham ihjel, virker latterlig.
mvh
/JBH

Fra : Rea721

Dato : 30-12-06 01:56

JBH, skrev noget i stil med:

> Hvad opnår man ved at hænge manden, ud over en masse uro i
> mellemøsten ?

Man fjerner muligheden for utallige terror handlinger for at få ham løsladt.
Ved en dødsdom er dèt problem af en begrænset karakter.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : @

Dato : 30-12-06 11:54

On Sat, 30 Dec 2006 01:38:34 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>og fængselscellen smides væk. men ligefrem slå ham ihjel, virker latterlig.

at spærre et menneske inde i meget lang tid er da virkelig
umenneskeligt

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den