Christiania vil ikke huse ungeren
Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-12-06 23:34

**LOL** griner min røv i laser, hvis ikke fristaden vil huse ungeren hvem
vil så??. Hvad så Kim lad os høre din kommentar

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/29/162755.htm?nyheder

Fra : Jens G

Dato : 29-12-06 23:42

On Fri, 29 Dec 2006 23:33:49 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
wrote:

>**LOL** griner min røv i laser, hvis ikke fristaden vil huse ungeren hvem
>vil så??. Hvad så Kim lad os høre din kommentar

Men skal de spørges? Og hvis de skal spørges, skal man så rette sig
efter deres mening?
Ville man spørge i andre bydele, eller rette sig efter det hvis
beboerne skulle finde på ikke at ønske ungdomshuset?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 02:41

> Men skal de spørges?

Næh???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-12-06 03:27

Poul Nielsen wrote:
> **LOL** griner min røv i laser, hvis ikke fristaden vil huse ungeren hvem
> vil så??. Hvad så Kim lad os høre din kommentar

Vi vil heller ikke være ude på staden, og i øvrigt er det også et
totalt latterligt og lamt løsningsforslag.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-06 09:31

> Vi vil heller ikke være ude på staden, og i øvrigt er det også et
> totalt latterligt og lamt løsningsforslag.

At pattebørn ikke evner anstændighed eller forhandling er ikke
overraskende

Ritt har vist børnene med sit forslag, at de har gjort sig så
forhadte ved at hade alle og svigte løfter og udøve ondeste sadisme,
at end ikke meningsfæller på Christiania vil omgås disse BZ-skvat.

Christiania kontoret omtaler dem som "lortet".

Men hvis de tilbød at klare nedrivningen for Ruth ved selv at flytte
sten for sten til Christianialosseplads eller anden losseplads, og
bygge op som tro "fredsnings og museums kopi" så ville de måske have
håb om lidt goodwill

Hvorfor har Hans Joergensen aldrig præcise og konstruktive forslag?

Fra : @

Dato : 30-12-06 12:43

On Sat, 30 Dec 2006 09:30:38 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvorfor har Hans Joergensen aldrig præcise og konstruktive forslag?

fordi han er en del af det forbryderiske egoistiske sammenrend der
holder til i en anden persons ejendom på Jagtvej 69

hvem har nogensinde hørt andet en lort vold og trusler fra den bande?

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Jens G

Dato : 30-12-06 09:31

On 30 Dec 2006 02:26:56 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Vi vil heller ikke være ude på staden, og i øvrigt er det også et
>totalt latterligt og lamt løsningsforslag.

Men vil du ikke synes det om alle forslag der ikke giver jer
rettighederne til Jagtvej 69?

Fra : Malene P

Dato : 30-12-06 09:41

> Vi vil heller ikke være ude på staden, og i øvrigt er det også et
> totalt latterligt og lamt løsningsforslag.

Det er i mine øjne mest lamt, at man ikke tager sig sammen og får "jer" ud
af vagten hurtigst muligt. Andre, der ikke betaler husleje, strøm og varme,
ryger ud -især selv om de ikke forsøger at slå andre mennesker ihjel eller
ikke benytter lejligheden til at ødelægge andre andre menneskers ejendom.
Absolut ingen respekt for de køtere i det besatte hus. Hvis det kommer til
kamp, som i truer med, ønsker jeg jer mange, mange, mange tæsk.

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-06 10:08

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Absolut ingen respekt for de køtere i det besatte hus. Hvis det
> kommer til
> kamp, som i truer med, ønsker jeg jer mange, mange, mange tæsk.

Den holdning har 99% af voksne danskere, mindst

For et år siden var det måske i hovedstaden kun 98% men selv
journalister og Enhedsliste-fanatikere er i stigende grad på linie med
Malene

BZ må føle sig som Jesus på korset - forhadt - men der er koldt på
toppen men god udsigt - ene men stærk.

Det er en fantastsisk goodwill til Ruth som nogle få BZ-voldsmænd
producerer - hvad mon Ruth vil bruge den til - blive statsminister? En
ny Dr Phil?

JEg kender godt den lokkende pirrende masochisme i at oparbejde
upopularitet, men når man gør det uden vold er man pletfri, -
- når man overgår verdens værste kz-ondskab i voldelighed,
menneskeforagt, vilkårlighed, skadefryd, så må det være rigtig svært
at holde sig selv ud.
Eller har nogen en psykoanalyse af disse trailblazers galimatias?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 06:38

Bo Warming wrote:
> Den holdning har 99% af voksne danskere, mindst

Det kan du bide dig selv i halen på er forkert.

> Det er en fantastsisk goodwill til Ruth som nogle få BZ-voldsmænd
> producerer - hvad mon Ruth vil bruge den til - blive statsminister? En
> ny Dr Phil?

Nej, alle hader Ruth, bortset fra dig og Moses.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : E.M.

Dato : 31-12-06 08:06

> Nej, alle hader Ruth, bortset fra dig og Moses.
>
> // Hans

Det var da ellers en udmelding der vil noget, jeg vil på det kraftigste
opfordre dig til at undlade at udtale dig på mine vegne!

E.M.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 08:33

E.M. wrote:
> Det var da ellers en udmelding der vil noget, jeg vil på det kraftigste
> opfordre dig til at undlade at udtale dig på mine vegne!

Jeg overdriver naturligvis stærkt, men det gør Bo også :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : CZDGN

Dato : 31-12-06 22:19

On 31 Dec 2006 07:32:44 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Jeg overdriver naturligvis stærkt, men det gør Bo også :)

Jo, men alle kender Bo, vi andre forsøger at være "bedre"

--
CZGDN

Fra : wilstrup

Dato : 30-12-06 11:06

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Absolut ingen respekt for de køtere i det besatte hus. Hvis det kommer til
> kamp, som i truer med, ønsker jeg jer mange, mange, mange tæsk.

ROTFL - først forarges du over den vold, der sker i forbindelse med
Ungdomshuset og så bifalder du den alligevel - det er jo typisk for sådan
nogle som dig, der som forskrækkede bedsteborgere tager afstand fra vold,
men alligevel mener det modsatte, når I finder at jeres egen velfærd er
truet. Vorherre bevares.

Jeg forstår godt at du går ind for dødsstraf, voldelig som du i bund og
grund er. Og hvis din holdning er symptomatisk for DF-vælgernes, så
bekræfter det jo bare hvad jeg har skrevet tidligere om det parti og deres
medlemmer, i korthed: voldsforherligende, primitive, dårligt uddannede og
med lav intelligens.

Fra : Alucard

Dato : 30-12-06 11:20

On Sat, 30 Dec 2006 11:06:03 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>medlemmer, i korthed: voldsforherligende, primitive, dårligt uddannede og

Din evne til at konkludere alting udfra ingenting, er enestående....
Her kan Erasmus Montanus slet ikke følge med... ))

Fra : wilstrup

Dato : 31-12-06 11:48

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Din evne til at konkludere alting udfra ingenting, er enestående....
> Her kan Erasmus Montanus slet ikke følge med... ))

Lad os nøjes med at blive enige om at DU ikke kan følge med - det er nok
tættere på sandheden.

Fra : Alucard

Dato : 31-12-06 12:23

On Sun, 31 Dec 2006 11:48:00 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Lad os nøjes med at blive enige om at DU ikke kan følge med - det er nok
>tættere på sandheden.

Næppe...

Din påstand: "DF-vælgere er voldsforherligende, primitive, dårligt
uddannede og med lav intelligens." er jo ganske tydeligt totalt
tåbelig.... ))

Fra : wilstrup

Dato : 31-12-06 13:48

> Næppe...
>
> Din påstand: "DF-vælgere er voldsforherligende, primitive, dårligt
> uddannede og med lav intelligens." er jo ganske tydeligt totalt
> tåbelig.... ))

ja, det er tåbeligt at de har disse holdninger - men det er jo ikke min
fejl.

De er voldsforherligende når de mener at "politiet skal slå hårdere til"
De er primitive, når de mener at vi blot skal sende alle muslimer "hjem"
eller i det omfang de kalder muslimer for "terrorister" uden særlige
hensyntagen til at det store flertal IKKE er terrorister, eller når de ikke
tager afstand fra udtalelser om at man blot skal smide somalierne ud af fly
(evt. med faldskærm) - de er dårligt uddannede: det er dokumenteret til
fulde - og lav intelligens - også det er dokumenteret.

At de så er udtalt tåbelige, er vi jo også enige om, forstår jeg dit indlæg
korrekt.

Fra : Alucard

Dato : 31-12-06 15:00

On Sun, 31 Dec 2006 13:47:59 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>ja, det er tåbeligt at de har disse holdninger - men det er jo ikke min
>fejl.
>
>De er voldsforherligende når de mener at "politiet skal slå hårdere til"

Sludder og vrøvl.... Det betyder sgu da ikke at politiet skal slå
hårdere med kniplen.... ) Er du ikke skolelærer...???

>De er primitive, når de mener at vi blot skal sende alle muslimer "hjem"

Hvad "primitivt" er der i den holdning (som jeg for øvrigt IKKE er
enig i)..???

> [...]
>tager afstand fra udtalelser om at man blot skal smide somalierne ud af fly

Er det primitivt hvis man ikke "tager afstand" til en dårlig
vittighed...??? )))

>de er dårligt uddannede: det er dokumenteret til
>fulde - og lav intelligens - også det er dokumenteret.

Det er IKKE dokumenteret... Intelligensen er f.eks. ALDRIG målt...

>At de så er udtalt tåbelige, er vi jo også enige om, forstår jeg dit indlæg
>korrekt.

Du har INTET forstået... Heller ikke mit indlæg...

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 11:25

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogle som dig, der som forskrækkede bedsteborgere tager afstand fra vold,
> men alligevel mener det modsatte, når I finder at jeres egen velfærd er

Du glemte helt at fundere et øjeblik over hvem der gerne vil udøve vold til
at starte med.

Med hensyn til hvad du skriver om at DF vælgere er dårligt uddannet og
lavintelligente, så har du intet som helst belæg for det. Hvem sagde
propaganda?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-12-06 12:46

Bull wrote:
> Du glemte helt at fundere et øjeblik over hvem der gerne vil udøve vold til
> at starte med.

Jah? men glemmer i hvem det er der overtræder deres beføjelser når
de skal slå ned på denne "vold" ? politiet har et regelsæt, er det
ikke rimeligt at det overholdes ALTID?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Rea721

Dato : 30-12-06 15:26

Hans Joergensen, skrev noget i stil med:

> Jah? men glemmer i hvem det er der overtræder deres beføjelser når
> de skal slå ned på denne "vold" ? politiet har et regelsæt, er det
> ikke rimeligt at det overholdes ALTID?

De første til at råbe og skrige "De overskrider deres beføjelser" er
voldspsykopaterne og lovbryderne. Hvad med om i unlod at overtræde loven og
opførte jer som nogenlunde almindelige borgerer, så var der ingen grund til
at politiet blev provokeret?

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : wilstrup

Dato : 31-12-06 11:49

"Bull" <NejTakSpam> skrev i en meddelelse

> Med hensyn til hvad du skriver om at DF vælgere er dårligt uddannet og
> lavintelligente, så har du intet som helst belæg for det. Hvem sagde
> propaganda?

Det er blevet bevist flere gange af seriøse videnskabsfolk (læger-psykiatere
m..v. ) det er der såmænd ikke noget nyt i - det er en gammel nyhed.

Fra : Alucard

Dato : 31-12-06 12:19

On Sun, 31 Dec 2006 11:49:05 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Det er blevet bevist flere gange af seriøse videnskabsfolk (læger-psykiatere
>m..v. ) det er der såmænd ikke noget nyt i - det er en gammel nyhed.

LOL... Du lyver hurtigere end en hest kan rende.... )

Kom med et link, hvis du kan... )))))

Fra : wilstrup

Dato : 31-12-06 13:44

> LOL... Du lyver hurtigere end en hest kan rende.... )
>
> Kom med et link, hvis du kan... )))))

nemt: http://www.mag-net.dk/overvejelser.htm

eller: http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2887

"I en undersøgelse, foretaget af Center for Analytisk Journalistik for
nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest har
en uddannelse længere end en studentereksamen, nemlig fire ud af ti. "

"Hvor store kan de vokse sig?
http://www.mag-net.dk/enkeltsvarlang.htm#C

Dobbelt så store indtil de får indflydelse - de har et
rekrutteringsproblem - folk med bare en gennemsnitlig IQ eller med en mening
med livet bliver ikke kandidater her"

http://diggy.ruc.dk/bitstream/1800/1918/4/Dansk_Folkeparti_og_kampen_om_anerkendelse.pdf

en sjov kommentar i øvrigt, er: http://www.html.dk/scripts/asp/00008/

Til eksemplet har vi brug for noget, som vi med 100% sikkerhed ved ikke
findes - f.eks. intelligens hos Dansk folkeparti. Hvis vi leder efter det,
er vi helt sikre på at få beskeden: "404 Object Not Found"

eller.

http://www.punditokraterne.dk/81289_Journalister_og_politik.html

eller:

http://www.ps.au.dk/stubager/Seminar2/Essays/Essay%202.pdf

-find selv flere.

Fremskridtspartiets aflægger er Dansk 'Folkeparti, og førstnævnte parti blev
af Pia Kjærsgaard betragtet som befolket af landsbytosser - en psykiater
udtalte sig i sin tid om Glistrups psykiske habitus,så alt i alt: jeg har
dokumenteret og demonstreret hovedtesen af Dansk Folkepartis vælgere, når
det drejer sig om intelligens og uddannelsesniveau til overflod. Jeg har
ikke noget andet at tilføje.

Fra : Alucard

Dato : 31-12-06 14:54

On Sun, 31 Dec 2006 13:44:28 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>nemt: http://www.mag-net.dk/overvejelser.htm

Det har intet med videnskab at gøre...)

Det er personlige overvejelser over nogle svar på et
spørgeskema...

> [...]
>nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest har
>en uddannelse længere end en studentereksamen, nemlig fire ud af ti. "

Når artiklen starter med: "På baggrund af en undersøgelse har man nu
fået vished for at Dansk Folkeparti er Danmarks dummeste parti" og
forfatteren længere nede påstår "folk uden studentereksamen er dumme",
så kan jeg ikke tage den seriøst....

> [...]
>
>Dobbelt så store indtil de får indflydelse - de har et
>rekrutteringsproblem - folk med bare en gennemsnitlig IQ eller med en mening

LOL.... Du mener måske at det er et videnskabeligt bevis, når en
tilfældig person siger et eller andet... )

>http://diggy.ruc.dk/bitstream/1800/1918/4/Dansk_Folkeparti_og_kampen_om_anerkendelse.pdf

Under projektets formål står der "Det skulle på nuværende tidspunkt
være klart, at sigtet med dette projekt er at fremkomme med noget
andet og mere end en deskriptiv analyse. Det tilstræbes, med andre
ord, at skabe et projekt, der forholder sig kritisk til Dansk
Folkeparti og dets funktion i det danske samfund."

Så er objektiviteten ligesom forsvundet...

Der står for øvrigt intet om intelligens....

> [...]
>findes - f.eks. intelligens hos Dansk folkeparti. Hvis vi leder efter det,
>er vi helt sikre på at få beskeden: "404 Object Not Found"

Er det dit "videnskabelige" grundlag...??? ))))

>eller.
>
>http://www.punditokraterne.dk/81289_Journalister_og_politik.html

Hvad kan man bruge det link (en blog der viser at journalister er mere
venstreorienterede end befolkningen generelt) til...???

>eller:
>
>http://www.ps.au.dk/stubager/Seminar2/Essays/Essay%202.pdf

Hvad har det link med sagen at gøre...???

Det er et studie i "vælgervandringer"....

> [...]
>det drejer sig om intelligens og uddannelsesniveau til overflod. Jeg har

Du har ikke dokumenteret noget som helst.... Det eneste du har
demonstreret er din egen ekstreme mangel på argumenter...

Fra : @

Dato : 31-12-06 17:55

On Sun, 31 Dec 2006 14:54:26 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Du har ikke dokumenteret noget som helst.... Det eneste du har
>demonstreret er din egen ekstreme mangel på argumenter...

IGEN

for XXXXXXXXXXXXXXXX'ene gang

Fra : Rea721

Dato : 31-12-06 15:09

wilstrup, skrev noget i stil med:

> nemt: http://www.mag-net.dk/overvejelser.htm

Et link fra en ræverød hjemmeside? Der henviser til en undersøgelse fra
1999.... Den er 7 år gammel....og gennemsyret af socialisme. Hvor seriøst er
det lige du tror du virker?

***
Michael Young er imidlertid tydeligvis socialist af overbevisning (en
betegnelse som jo er lavt noteret for tiden),-snip-
***

> http://www.punditokraterne.dk/81289_Journalister_og_politik.html

En socialistisk weblog hvor man kan skrive hvad som helst..... hvis man er
socialistisk journalist.
Man har lave en undersøgelse hos _førsteårsstuderende_ ....Hallooooo hvor
det tydeligt ses at der er socialistisk slagside.

****
Nu har en gruppe nordiske, samfundsvidenskabelige forskere imidlertid taget
det første spadestik. I forbindelse med en større undersøgelse af hvilke
personer, der bliver indskrevet på journaliststudiet i de nordiske lande,
spurgte undersøgerne nemlig til, hvilket parti de studerende agtede at
stemme på, "hvis der var folketingsvalg i morgen?". Blandt de danske
førsteårsstuderende (på Journalisthøjskolen i Århus, journaliststudiet på
SDU i Odense og journaliststudiet på RUC) svarede kun ca.
11 procent, at de ville stemme på et af de to siddende regeringspartier
eller Dansk Folkeparti:
(Venstre ca. 8 procent;
De Konservative ca. 3 procent;
Dansk Folkeparti 0procent).
Hele 34 procent svarede, at de havde til hensigt at stemme på Det
Radikale Venstre, mens Enhedslisten med godt og vel 20 procent af de
journaliststuderendes stemmer kom ind på en flot andenplads. Nummer tre i
prøveafstemningen - med ca. 18 procent af stemmerne - blev SF, mens
Socialdemokraterne måtte tage til takke med en ærefuld fjerdeplads og
omtrent 14 procent af stemmerne
****

At du i din "konklusion" måske har ret i at uddannelsen ikke er så høj som
hos andre partier er èn ting.... men du skriver også at DF vælgerer har lav
inteligens....det må du gerne dokumenterer. Og ikke via en latterlig weblog,
eller nogle røde journalister...kom med en seriøs undersøgelse.

Høj uddannelse er ikke lig med høj inteligens.
Høj uddannelse (eller lang ditto) kan også være et udtryk for
nasser-mentalitet.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 14:48

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Et link fra en ræverød hjemmeside? Der henviser til en undersøgelse fra
> 1999.... Den er 7 år gammel....og gennemsyret af socialisme. Hvor seriøst
> er det lige du tror du virker?

Det er mere seriøst end et par forkølede læserbreve eller et par meninger
fra en blog. Ingen ´kilder er politisk uafhængige - du kan altid afvise en
kilde med henvisning til at den er "socialistisk" - også selvom det ikke er
tilfældet. Du må selv tage stilling - jeg blev bedt om nogle henvisninger og
BLANDT ANDET kom jeg med overstående.

> ***
> Michael Young er imidlertid tydeligvis socialist af overbevisning (en
> betegnelse som jo er lavt noteret for tiden),-snip-
> ***
¨
Aha! Når en person altså er uenig med dig, så er han socialist? Og hvad så
hvis han er? Prøv at forholde dig til indholdet i stedet for at affeje
personen blot fordi du mener at han er "ræverød" -

> [...]
> Man har lave en undersøgelse hos _førsteårsstuderende_ ....Hallooooo hvor
> det tydeligt ses at der er socialistisk slagside.

Det er jo ikke den eneste undersøgelse der er lavet, vel? og det var jo ikke
journalisteleverne selv, der havde lavet undersøgelsen, vel?

> [...]
> lav inteligens....det må du gerne dokumenterer. Og ikke via en latterlig
> weblog, eller nogle røde journalister...kom med en seriøs undersøgelse.

Der er ingen tvivl om at uddannelsesniveau og intelligens hænger sammen. >

> Høj uddannelse er ikke lig med høj inteligens.

man kan ikke have en høj uddannelse uden at være intelligent.

> Høj uddannelse (eller lang ditto) kan også være et udtryk for
> nasser-mentalitet.

nej,det kan det ikke! Man kan fx ikke "nasse" sig til en cand.mag.-grad -
hvis du tror det, så er du ikke videre intelligent.

Fra : Rea721

Dato : 01-01-07 15:27

> Aha! Når en person altså er uenig med dig, så er han socialist?

Nej, det har jeg vist aldrig skrevet eller påstået. Lad være med dine
"venden-ting-på-hovedet-for-at-støtte-sagen"

> Og hvad så hvis han er?

Hvis??? Han _er_ socialist.

> Prøv at forholde dig til indholdet i stedet for
> at affeje personen blot fordi du mener at han er "ræverød" -

Jeg affejer ikke personen... jeg affejer dine "dokumentationer" som værende
ældgamle og mere røde end en postkasse.

> Det er jo ikke den eneste undersøgelse der er lavet, vel? og det var
> jo ikke journalisteleverne selv, der havde lavet undersøgelsen, vel?

Nej.... Undersøgelsen er lavet _af_ socialistiske journalister og brugerne
er overvejende socialistiske journalistelever på første år?? HALOOOO det er
godt nok noget af det mest seriøse jeg nogen sinde har set.

Gå du en tur omkring Jagvej 69 og spørg 50 tilfældige unge om deres mening
om ungeren, smut derefter til Vestjylland og spørg samme antal unge.... Tror
du svaret blir bare lidt farvet af _hvem_ og _hvor_ man spørger og om
_hvad_???

> Der er ingen tvivl om at uddannelsesniveau og intelligens hænger
> sammen. >

Måske, men sgu ikke på den måde du gerne vil gøre det til.

> man kan ikke have en høj uddannelse uden at være intelligent.

Selvfølelig kan man det. Hvis man kan læse og forstå pensum og bestå en
eksamen, så ved man nok en del om det fag eller fagområde, det gør altså
ikke at man er specielt inteligent.

Desuden kan man være særdeles inteligent uden at ha en høj uddannelse.

> nej,det kan det ikke!

Jo det kan. Vejen til den endelige uddannelse kan være brolagt med andre
afbrudte uddannelser....evighedsstudenter du ved.

> Man kan fx ikke "nasse" sig til en cand.mag.-grad -

1. Det har jeg aldrig påstået..... Jeg skrev tydeligt "kan".
Uddannelsesvejen kan være rent nasserri.

> hvis du tror det, så er du ikke videre intelligent.

Hmm, hvis jeg skal bruge din måde at resonerer på må jeg derved være
inteligent, tak skal du ha.

Fra : @

Dato : 01-01-07 15:37

On Mon, 1 Jan 2007 14:47:55 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>Der er ingen tvivl om at uddannelsesniveau og intelligens hænger sammen.

så er det måske derfor at skolen opgav dig allerde i første klasse

>man kan ikke have en høj uddannelse uden at være intelligent.

ork jo, bare se på mange af de folkevalgte i venstre side af
folketingssalen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-07 18:24

wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> nej,det kan det ikke! Man kan fx ikke "nasse" sig til en
> cand.mag.-grad - hvis du tror det, så er du ikke videre intelligent.

Os der har fået en gratis universitetsuddannelse forærende af staten,
er snyltere=nassere , hvis ikke job så samfundet får noget retur

Da vi ikke er i krig og mangler militær-ingeniører, er der ikke noget
socialt gavnligt ved at uddanne sig - hvilket nok har en vis svag
korrelation til intelligens der defineres som "det man måler ved en
intelliensprøve"

Fra : Egon Stich

Dato : 01-01-07 16:09

> [...]
> nyligt, fandt man ud af at Dansk Folkeparti er det parti, hvor færrest har
> en uddannelse længere end en studentereksamen, nemlig fire ud af ti. "

Det er altså en forudsætning for intilligens, at man er student?
Du burde holde dig for god til at fremkomme med sådant overklasseævl.
Samt tænke lidt over, hvilken klasse der først bliver ramt, når noget går
galt.
Naturligvis er det den ramte klasse, der reagerer på virkeligheden.
Den virkelighed det tilsyneladende er ikke så få akademikere beskåret, ikke
at kunne se.

Din underliggende opfattelse er vel egentlig, at alene "den dannede
overklasse" bør have stemmeret?

> [...]
> det drejer sig om intelligens og uddannelsesniveau til overflod. Jeg har

Hvor er du dog uendelig snobbet..
Burde du ikke, i stedet for denne hovmodige og egentlig desperate
klassenedgørelse, argumentere lidt for, hvorfor omtalte gruppe skulle stemme
på andet end DF?
Samt forklare lidt om, hvilket parti du mener er bedre?

Det kan du velsagtens ikke.
Det vil nok være for slemt herved at måtte erkende din egen højtbesungne
overklasses dumhed?
Det er jo den, der har frembragt fænomenet DF.
Var det mon udslag af en "overlegen intilligens"?
Eller blot en følge af det uheldige i at give skolebørn magt?

MVH
Egon

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 19:03

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er altså en forudsætning for intilligens, at man er student?

ja!

> Du burde holde dig for god til at fremkomme med sådant overklasseævl.

Sandheden er ilde hørt. Det er et krav at man er intelligent for at blive
student - en mongol vil aldrig kunne blive student.

> Samt tænke lidt over, hvilken klasse der først bliver ramt, når noget går
> galt.

Dit kendskab til "klasser" lider af store mangler.

> [...]

> ikke
> at kunne se.
>
> Din underliggende opfattelse er vel egentlig, at alene "den dannede

næ - det har jeg hverken skrevet, sagt eller ment.

> Hvor er du dog uendelig snobbet..

Det er du i hvert fald - din "snobben nedad" med dit primitive
akademikerhad, er meget sigende.

> Burde du ikke, i stedet for denne hovmodige og egentlig desperate
> klassenedgørelse, argumentere lidt for, hvorfor omtalte gruppe skulle
> stemme
> på andet end DF?

Burde du ikke droppe dit akademikerfis?

> Samt forklare lidt om, hvilket parti du mener er bedre?

Jeg er godt klar over at du tror at du er socialist, men en socialist
stemmer ikke på DF. Og flere og flere ting i dine udtalelser tyder på at det
er dér dine sympatier ligger.

> Det kan du velsagtens ikke.

ork, jo - men jeg er mere interesseret i holdningerne fremfor
partipolitikken. Enhedslisten og SF har på mange måder fornuftige
holdninger, akkurat som man også af og til kan se det samme hos både de
radikale og socialdemokraterne.
I modsætning til dig har jeg ikke nogen gruppe, jeg hader, sådan som du
hader akademikerne.

> Det vil nok være for slemt herved at måtte erkende din egen højtbesungne
> overklasses dumhed?

du ved jo ikke en gang hvad en socialisk klasse betegner - du tror i din
naivitet at det handler om hvorvidt man er akademiker eller ej og ser slet
ikke at socialismens klassetænkning handler om ejendomsretten til
produktionsmidlerne.

> Det er jo den, der har frembragt fænomenet DF.

Det er det forskrækkede borgerskab og dårligt uddannede /begavede folk, der
har frembragt fænomenet DF, og især folk som dig, der ikke har forstået
noget af det hele.

> Var det mon udslag af en "overlegen intilligens"?

???

Fra : @

Dato : 01-01-07 19:14

On Mon, 1 Jan 2007 19:02:58 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>ja!

altså ikke et eneste intilligent menneske på kloden før man opfandt
begrebet student,

og hvordan kan uintilligente mennsker så blive studenter, da du
påstår at forudsætningen for intilligens er at man ER student

Wilstup du når da osse ned på nye lavder hver dag

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 19:42

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Det er en forudsætning for at blive student at man er intelligent - prøv at
læse, hvad jeg faktisk skriver.

> altså ikke et eneste intilligent menneske på kloden før man opfandt
> begrebet student,

I matematikken findes et begreb, er hedder en bi-implikation, et nyttigt
begreb inden for den formelle logik:

alt lys er fravær af mørke <=> alt fravær af mørke er lys.

Ganske vist kræver det altså at man - for at blive student - skal være
intelligent, men man kan ikke anvende den biimplikation der siger at alle
intelligente personer er studenter. Men jeg forstår at det også kniber med
logikken.

> og hvordan kan uintilligente mennsker så blive studenter, da du
> påstår at forudsætningen for intilligens er at man ER student

næ, jeg påstår at man for at blive student skal være intelligent, det er
ikke det samme som at forudsætningen for intelligens er at man ER student.
Man kan godt sige at en student er intelligent, men man kan ikke sige at
enhver intelligent er student.

Uintelligente mennesker kan ikke blive studenter,. for det kræver
intelligens. Til gengæld behøver ikke alle intelligente mennesker blive
studenter. Men igen: du er næppe student, da du ikke er intelligent.

> Wilstup du når da osse ned på nye lavder hver dag

"lavder"`? Det er der ikke noget, der hedder - højder, ja, men "lavder"?
findes ikke i dansk sprogbrug, men jeg forventer heller ikke at du kan dansk
godt nok.

Fra : @

Dato : 01-01-07 20:17

On Mon, 1 Jan 2007 19:41:33 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er en forudsætning for at blive student at man er intelligent - prøv at
>læse, hvad jeg faktisk skriver.

og det var lige nøjagtig hvad jeg gjorde

og du svarede ja uden forbehold til spørgsmålet:

"Det er altså en forudsætning for intilligens, at man er student?"

<klip - Wilstrups sædvanlige efterrationaliseringer og syge
bortforklaringer>

>"lavder"`? Det er der ikke noget, der hedder - højder, ja, men "lavder"?
>findes ikke i dansk sprogbrug, men jeg forventer heller ikke at du kan dansk
>godt nok.

at ordet lavder ikke findes i ordbogen skyldes udelukkende at dem der
redigerer denne bog ikke kender til din eksistens

Fra : E.M.

Dato : 01-01-07 19:16

> ja!

Du mener med andre ord at hvis man ikke er student kan man ikke være
intilligent?

Det er da noget vrøvl.

E.M.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 19:43

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener med andre ord at hvis man ikke er student kan man ikke være
> intilligent?
>
> Det er da noget vrøvl.

Du har ret i at jeg svarede for hurtigt her - det er en forudsætning for at
være student at man er intelligent, men det er ikke en forudsætning for
intelligens at man er student.

Nogle gange sker svarene lidt for hurtige her - men læs hvad jeg svarer i et
andet indlæg hr. snabel-a. Der uddyber jeg mine synspunkter.

Fra : Egon Stich

Dato : 02-01-07 16:01

> [...]
at
> være student at man er intelligent, men det er ikke en forudsætning for

Egentlig er det jo nok forkert, at anvende begrebet intilligens, i dette
spørgsmål.

Jeg tror faktisk, at det mange mener er:
Man kan godt blive student, skønt man er så uoplyst i mange henseender,
herunder moralsk, at man faktisk fortjener betegnelsen: Dum.

Dum i betydningen: Uoplyst.

Man kan jo godt være dum, i nævnte betydning, og samtidig intilligent.

Netop denne type studenter, har vi jo historisk vist os som specialister i
at frembringe.

Det er jo derfor, man har været ivrige efter at få "brudt den sociale arv",
som det så smukt hedder.
Man har så blot glemt at erkende uddannelsessystemets brilliante evne til at
bibringe eleverne overklassens holdninger og menneskesyn.

Enkelte slipper uskadte igennem.
Men langtfra nok.

MVH
Egon

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 19:45

>ja!

ROTFL.... Hvor dumt kan man skrive... )

Alucard (som ER student og derfor MÅ være intelligent)...

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 20:00

> ROTFL.... Hvor dumt kan man skrive... )
>
> Alucard (som ER student og derfor MÅ være intelligent)...

Var det med vilje du overså min tilføjelse som svar til E.M. eller er du
bare dum? og med det mener jeg ikke noget om intelligens -

Hvis du er intelligent, hvorfor bruger du den så ikke?

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 20:21

On Mon, 1 Jan 2007 20:00:11 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>Var det med vilje du overså min tilføjelse som svar til E.M.

Den skrev du 1 min !!!!! før jeg sendte min, så jeg havde ikke set
den....

>eller er du
>bare dum? og med det mener jeg ikke noget om intelligens -
>
>Hvis du er intelligent, hvorfor bruger du den så ikke?

Det er da ikke MIN skyld at du skriver noget sludder....

Fra : @

Dato : 01-01-07 20:50

On Mon, 01 Jan 2007 20:21:25 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On Mon, 1 Jan 2007 20:00:11 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>Det er da ikke MIN skyld at du skriver noget sludder....

Wilstrup er socialist så i hans øjene er ALTING ALTID andres skyld

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 21:27

On Mon, 01 Jan 2007 20:50:20 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>Wilstrup er socialist så i hans øjene er ALTING ALTID andres skyld

Det tror jeg du har ret i.....

Han gentager i hvert fald bortforklaringerne gang på gang....

Fra : Egon Stich

Dato : 02-01-07 16:02

> Wilstrup er socialist så i hans øjene er ALTING ALTID andres skyld

Du er så en intilligent student, der desværre blot er dum?
Dum i betydningen uvidende/uoplyst?
For det kan man jop sagtens være.

Egon

Fra : @

Dato : 02-01-07 18:13

On Tue, 2 Jan 2007 16:02:15 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Du er så en intilligent student,

og socialister tåler ikke kritik,

så begynder de straks at svine

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 21:59

> On Mon, 1 Jan 2007 20:00:11 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> Det er da ikke MIN skyld at du skriver noget sludder....

Det er din skyld at du er så forhippet på at få skovlen under mig, koste
hvad det koste vil, at du ikke lader mig få "the benefit of doubt" i nogen
sammenhæng - men hva' - sådan har jeg det da også med dig - bortset fra at
jeg nok ikke altid farer i blækhuset hver eneste gang du skriver noget
sludder -i så fald kunne jeg jo ikke bestille andet.

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 22:16

On Mon, 1 Jan 2007 21:59:12 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>jeg nok ikke altid farer i blækhuset hver eneste gang du skriver noget
>sludder -i så fald kunne jeg jo ikke bestille andet.

Det var ikke mig der skrev "Det er en forudsætning for intilligens, at
man er student"....)

At du selv rettede det senere, kan du da ikke klandre mig for.....

Men som sædvanlig forsvinder du når dine "argumenter" bliver pillet
fra hinanden og dine link bliver afsløret som indholdsløs snak....

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 22:33

> Men som sædvanlig forsvinder du når dine "argumenter" bliver pillet
> fra hinanden og dine link bliver afsløret som indholdsløs snak....

Jeg sidder ikke som dig ustandselig ved en computer og kaster perler for
svin. Derfor kan det godt være at der går vel lang tid mellem mine svar - og
det må du så leve med.

Jeg kan sagtens leve med at du gør hvad du kan for at genere mig ved ikke at
tage ad notam min rettelse - for nogen særlig fair debattør er du jo heller
ikke - men jeg skyldte dog at forklare dig hvordan situationen var - at du
så fremturer med den "fejl" jeg lavede, havde jeg også ventet - du har
endelig fået noget at hænge din "hat" på: Arne tog fejl - Arne skrev en
fejl.

Ja, jeg gjorde - jeg læste det ikke ordentligt igennem - det var en stor
fejl, og min omgang med jer højrefjolser gennem årene burde faktisk have
lært mig at være omhyggelig, for der er ikke en sag for lille til at blive
blæst op ud af proportioner. Men det skal jeg naturligvis fremover lægge mig
på sinde.

Når du så har brugt en del tid med at håne mig for den fejllæsning, jeg
desværre kom for skade at gøre, og du så opdager at jeg ikke gider svare
dig, så får du dine fem minutters berømmelse ved at køre frem med dine
sædvanlige løse og useriøse påstande om at jeg "flygter fra debatten".

Jeg har lært lektien, Alucard - når jeg finder det for træls at diskutere på
dit niveau, så holder jeg simpelthen op - og det bliver ikke meddelt til dig
eller andre - det sker bare. Sådan er det - og hvis jeg finder det for godt
at blokere dig, gør jeg det uden den ringeste samvittighedsnag (det har jeg
nu aldrig haft i den anledning).

Når jeg ikke forlængst har gjort det,så skyldes det en interessant debat, du
har været i gang med, nemlig den med grundloven og politvedtægten. DEN er
nemlig interessant, og her er jeg faktisk enig med dig, hvilket nok kommer
bag på dig.

Dog lader jeg mig gerne overbevise om det modsatte, hvis der kommer nogle
ordentlige argumenter på bordet, vel at mærke, hvis debatten kommer til at
dreje sig om sagen og ikke om personen.

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 01:22

On Mon, 1 Jan 2007 22:32:31 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>dig, så får du dine fem minutters berømmelse ved at køre frem med dine
>sædvanlige løse og useriøse påstande om at jeg "flygter fra debatten".

Det er enligt utroligt at du bruger 15 linier på at kritisere mig for
noget jeg allerede har set, men som du elegant har klippet væk...

> [...]

>at blokere dig, gør jeg det uden den ringeste samvittighedsnag (det har jeg

Hvorfor tror du dog at det skulle interessere mig...???

Du lyder som Ludvig XIV, der står på sin pidestal og vifter
undersåtterne væk.... ))))

> [...]
>nemlig interessant, og her er jeg faktisk enig med dig, hvilket nok kommer

Det så jeg godt....

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 02:22

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Du lyder som Ludvig XIV, der står på sin pidestal og vifter
> undersåtterne væk.... ))))

Nej.
Han sagde Staten det er mig, og han lod folk se ham spise, men tænkte
klogt på at styrke det nationale fællesskab, landets rigdom, magt og
ære.
Een kaptajn på skuden er vigtigt, og denne må såmænd godt vifte
undersåtter væk , hvis de står i vejen, men det gjorde han næppe
Vor dronning er også overbetalt

Fra : Egon Stich

Dato : 02-01-07 15:51

> Jeg er godt klar over at du tror at du er socialist, men en socialist
> stemmer ikke på DF. Og flere og flere ting i dine udtalelser tyder på at
det
> er dér dine sympatier ligger.

Jeg gider ikke besvare dine misfoirståelser.
Det fører jo næppe til noget.
Men blot frabede mig dit forsøg på at pådutte mig, at jeg skulle stemme på
DF.
Dette er IKKE tilfældet, og kommer næppe heller til at forekomme.

MVH
Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 16:50

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
> [...]
> stemme på
> DF.
> Dette er IKKE tilfældet, og kommer næppe heller til at forekomme.

Der findes faktisk visse socialister, der holder af deres fædreland og
ikke som BZ hader samfundet

Disse stemmer aldrig på andre partier end V og DF

Fra : @

Dato : 31-12-06 12:29

wrote:

>"Bull" <NejTakSpam> skrev i en meddelelse

>Det er blevet bevist flere gange af seriøse videnskabsfolk (læger-psykiatere
>m..v. ) det er der såmænd ikke noget nyt i - det er en gammel nyhed.

og dine udokumenterede påstande kan man da blot lukke op og skide i

de er jo som sædvanlig tomme og lugter i forvejen grimt

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-06 12:31

> [...]

> medlemmer, i korthed: voldsforherligende, primitive, dårligt uddannede og

Ja og hvad skal vi gøre ved det Arne, Det er jo ikke alle der tilhører den
priviligerede og dannede overklasse lige som dig og det store selverklærede
geni CRL. Der er jo nogen der skal have rollen som proletarerne Og der er jo
nogen der skal have rollen som de fattige og svages undertrykker. Det må jo
være en rolle du trives i derude i villakvarteret.

Fra : wilstrup

Dato : 31-12-06 11:53

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo
> være en rolle du trives i derude i villakvarteret.

her har du meget ret - jeg er en dannet overklasse og jeg bor i et
villakvarter - korrekt. Det er også det eneste sande du har sagt indtil nu.

Jég har en højere uddannelse, korrekt - jeg bor i et hus, korrekt (sammen
med nogle andre, jeg ikke er i familie med).

Men for en, der kan tænke -og det må du jo mene jeg kan siden du placerer
mig i den "dannede overklasse" - så betyder det jo ingenlunde at man glemmer
sit ophav eller hvorfra man kommer på den sociale rangstige. Ejheller
betyder det at det man indeholder hænger sammen med den fremtrædelsesform
man har: vi har jo tidligere været inde på at der er en masse pensionister,
der stemmer mod deres egne interesser og på DF - og en hel del arbejdere gør
det - så alene det, burde da sige dig noget.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 16:52

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Men for en, der kan tænke -og det må du jo mene jeg kan siden du placerer
> mig i den "dannede overklasse" -

Undersøgelser har vist, at visse typer Psykopater kan være særdeles
velbegavede. Men dannet det bliver du aldrig.

så betyder det jo ingenlunde at man glemmer
> sit ophav eller hvorfra man kommer på den sociale rangstige.

Ja du så jo først en arbejder i dit liv, da du kom ud fra universitetet i
Nørregade hvor et par bryggeriarbejdere havde være i dalle valle og købe
arbejdstøj.

Ejheller
> betyder det at det man indeholder hænger sammen med den fremtrædelsesform
> man har: vi har jo tidligere været inde på

Ja du siger at du er jo skizofren og i den ene psersonlighed er du en
proletar og kommunist og i den anden personlighed er du en velbjærget
akademiker der bor langt væk fra det nærmeste arberjderkvarter.

at der er en masse pensionister,
> der stemmer mod deres egne interesser og på DF - og en hel del arbejdere
gør
> det - så alene det, burde da sige dig noget.

Taberne har stemt på DF af frygt for en fremtid der absolut ikke lover godt
for deres del og intet andet og det ved du også godt og så lad være med at
dæmoniser dem. Du har trods alt en fremtid foran dig hvor du får din
lærerpension, så du kan jo godt tillade dig den luksus at være kommunist.
Hvilke bekymringer har du??.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 19:07

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse

> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Undersøgelser har vist, at visse typer Psykopater kan være særdeles
> velbegavede. Men dannet det bliver du aldrig.

Du er jo ikke i stand til at udtale dig om hvorvidt jeg er psykopat eller
ej - det rækker din beskedne kompetence ikke til. Men det er dog et
psykopatisk træk at være ligeglade med andre mennesker, når man fx tager dem
i behandling uden at vide noget om, hvad man gør - det at lokke folk til en
kvaksalver som dig er jo virkelig noget der kræver en kynisme af rang.

> [...]

> Nørregade hvor et par bryggeriarbejdere havde være i dalle valle og købe

Du aner heller intet om min fortid -

> [...]
> proletar og kommunist og i den anden personlighed er du en velbjærget
> akademiker der bor langt væk fra det nærmeste arberjderkvarter.

hvor har jeg sagt det? Det er jo dine sædvanlige løgne - at du er voldsmand,
ved enhver.

> [...]
> godt
> for deres del og intet andet og det ved du også godt og så lad være med at

sådan som du dæmoniserer de fremmede, så er der vist ingen grund til at du
skal spille sart her.

Du har trods alt en fremtid foran dig hvor du får din
> lærerpension, så du kan jo godt tillade dig den luksus at være kommunist.
> Hvilke bekymringer har du??.

Det er noget, jeg har viden om og noget, du ikke behøver at bekymre dig om.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 20:00

> ...> >
>>
> hvor har jeg sagt det? Det er jo dine sædvanlige løgne - at du er
voldsmand,
> ved enhver.

Prøv lige at gentage den påstand, så skal du svar på tiltale.

> sådan som du dæmoniserer de fremmede, så er der vist ingen grund til at du
> skal spille sart her.

Og hvor ser du at jeg har dæmoniseret indvandrere?? endnu eksempel på din
sandruelighed. Du er fyldt med løgn Arne. De her racisme beskyldninger
kommer du med i tide og utide, men hvornår dokumenterer du det med links,
jeg har så sent som i dag taget afstand fra Neils Danelaws racistiske
menneskesyn. læs røvhul!!

> Du har trods alt en fremtid foran dig hvor du får din
>
> Det er noget, jeg har viden om og noget, du ikke behøver at bekymre dig
om.

Ja du har du har modsat de fattige og ufaglærte i Danmark intet at frygte.
Så om der kommer 500.000 flere indvandrere betyder intet for dig, du har jo
dit på det tørre. De andre har fremtiden at frygte, hvem siger at de får
pension??. Men det er du jo ligeglad med.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 20:04

> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> voldsmand,
>> >
> Prøv lige at gentage den påstand, så skal du svar på tiltale.

du kan da bare læse det igen, ´P.N. Og hvilket svar, P.N. - vold?

> [...]
> kommer du med i tide og utide, men hvornår dokumenterer du det med links,
> jeg har så sent som i dag taget afstand fra Neils Danelaws racistiske

Det kan du selv være - æh, bæh.

> [...]
> dit på det tørre. De andre har fremtiden at frygte, hvem siger at de får
> pension??. Men det er du jo ligeglad med.

naturligvis er jeg da det - især hvis de ufaglærte er folk som dig.

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 21:29

On Mon, 1 Jan 2007 20:04:27 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>naturligvis er jeg da det - især hvis de ufaglærte er folk som dig.

Er det ikke præcis det du beskylder højrefløjen for: "Bare jeg har mit
på det tørre, så op i røven med alle andre"....???

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 21:41

> Er det ikke præcis det du beskylder højrefløjen for: "Bare jeg har mit
> på det tørre, så op i røven med alle andre"....???'

Det var netop det jeg ville vise. Alle kommunister er principielt sociale,
men det er en facade der kun dækker simpelt magtbegær. Hvorfor var
fattigdommen så stor i de socialistiske lande??, læg selv to og to sammen.

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 22:11

On Mon, 1 Jan 2007 21:40:56 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk> wrote:

> [...]
>men det er en facade der kun dækker simpelt magtbegær. Hvorfor var
>fattigdommen så stor i de socialistiske lande??, læg selv to og to sammen.

Og Wilstrup hoppede i med begge ben... )))

Fra : ThomasB

Dato : 02-01-07 01:47

> Og Wilstrup hoppede i med begge ben... )))

På trods af at han er intellektuelt og intelligensmæssigt overlegen

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-01-07 03:01

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På trods af at han er intellektuelt og intelligensmæssigt overlegen

Nu er vi vist ved at nærme os tidligere tiders store diskussioner hvor Tim
(som undergik samme kill-filterskæbne som Alucard) tabte den ene diskussion
efter den anden og udråbte sig selv som sejrsherre af selv samme
diskussioner . Disse tider ser ud til at være forbi men det ser ud til
at Alucard er parat til at gå i Tims fodspor hvilket slet ikke kan undre
her. Jeg kan ikke læse Alucard men han videreføres jo af folks indlæg som
gerne vil kommunikation med ham.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 11:22

On Tue, 2 Jan 2007 03:00:52 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>(som undergik samme kill-filterskæbne som Alucard) tabte den ene diskussion
>efter den anden og udråbte sig selv som sejrsherre af selv samme

Selvom jeg er i dit "realitets-filter", så burde du selv kunne se at
Wilstrup's "Jeg har altid ret og dem der ikke kan se det, er bare for
dumme.... Jeg er lyset..... bla. bla. bla.", er et klart bevis på at
han taber den ene diskussion efter den anden og udråber sig selv som
sejrsherre af selv samme diskussioner .

>Disse tider ser ud til at være forbi men det ser ud til
>at Alucard er parat til at gå i Tims fodspor hvilket slet ikke kan undre
>her.

Din vurdering er baseret på din antipati mod mig og IKKE på fakta...

>Jeg kan ikke læse Alucard men han videreføres jo af folks indlæg som
>gerne vil kommunikation med ham.

Husk: Killfilter er for svage det ikke kan tåle at blive modsagt.

Fra : wilstrup

Dato : 02-01-07 11:54

> [...]
> dumme.... Jeg er lyset..... bla. bla. bla.", er et klart bevis på at
> han taber den ene diskussion efter den anden og udråber sig selv som

Tværtimod taber jeg aldrig diskussioner, for dem kan man ikke "tabe" - det
er ikke nogen konkurrence - og selvom jeg evt. skulle forfalde til jeres
retorik om at "tabe" diskussioner, så er det ábsurd at tale om at tabe eller
vinde diskussioner. Hvordan afgør man hvem der taber eller vinder? Der er
ikke mig bekendt nogle parametre at stille op for at afgøre den ting. Er det
så hvem der er mest udholdende? Har man "tabt" diskussionen fordi en eller
anden tilfældig amerikaner siger at man har tabt den, hvis man nævner ordet
nazisme, men ikke tabt den hvis man nævner ordet stalinisme?

Det er jo det rene vås - at Tim ustandselig bliver sat til vægs og kun kan
svare med tilsvininger når han ikke har argumenter, det er jo sandheden. Og
derpå udråber han sig pludselig til sejrherre over en diskussion som altså
hverken kan tabes eller vindes. Men det er jo symptomatisk for tåberne på
højrefløjen at de tror at de vinder, når de taber og dette med at "vinde"
ligger dem meget på sinde - det er jo væsentligt for jer, at I kan se en
eller anden "vinder" som I så kan stive jer selv af med, for andet har I jo
ikke at gøre godt med - endsige at bidrage med seriøst til debatterne.

> Din vurdering er baseret på din antipati mod mig og IKKE på fakta...

Det er desværre fakta - men din vurdering af mig er baseret på din antipati
mod mig og slet ikke på fakta.

> Husk: Killfilter er for svage det ikke kan tåle at blive modsagt.

Næ, det er for folk, der ikke orker at debattere mere med fjolser som dig,
hvis sætninger ustandselig slutter med smileys uden at du mener en disse med
det - og så dine sædvanlige ubegavede indlæg om "muhamedanere" som du
pubertetsagtigt nægter at kalde for muslimer - akkurat som en trodsig
teenager, der ikke vil erkende at løbet er kørt for diskussionerne med
forældrene om hjemmetider.

Få dig et liv.

EOD - fra nu af vil jeg næppe kunne deltage i flere "debatter" med dig - du
er for dum at læse og for træls at diskutere med - du kører simpelthen i
ring på en dumstædig facon, der er en bedre sag værdig.

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 13:39

On Tue, 2 Jan 2007 11:53:52 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>anden tilfældig amerikaner siger at man har tabt den, hvis man nævner ordet
>nazisme, men ikke tabt den hvis man nævner ordet stalinisme?

Du har tabt en diskussion når alle dine argumenter bliver pillet fra
hinanden og du ikke vil indrømme det....

Men hensyn til Godwin.... Hvis det virkeligt er nødvendigt for dig at
sammenligne dim "modstander" med en nazist, så er du så langt ude at
du har tabt....

>Det er jo det rene vås - at Tim ustandselig bliver sat til vægs og kun kan
>svare med tilsvininger når han ikke har argumenter, det er jo sandheden.

Det er mere korrekt hvis du bytter "Tim" ud med "Wilstrup"....

>Og
>derpå udråber han sig pludselig til sejrherre over en diskussion som altså
>hverken kan tabes eller vindes.

Hvis du spiller fodbold, er bagud 10 - 0 og siger at du ikke gider
spille mere, har du så heller ikke tabt...??? )

> [...]
>ikke at gøre godt med - endsige at bidrage med seriøst til debatterne.

Har DU bidraget med noget seriøst...???

>Det er desværre fakta - men din vurdering af mig er baseret på din antipati
>mod mig og slet ikke på fakta.

Nix... Min vurdering af dig er baseret på at INGEN af dine såkaldte
argumenter har vist sig at holde en meter (samt at du ustandseligt
sviner folk til)...

>Næ, det er for folk, der ikke orker at debattere mere med fjolser som dig,

Du burde følge Kim's råd om at minimere dine personlige
tilsvininger....

>hvis sætninger ustandselig slutter med smileys uden at du mener en disse med
>det -

Hvar ved du fra hvad jeg mener...???

Du tror åbenbart selv at du ved alt (men det gør du IKKE)...???

>og så dine sædvanlige ubegavede indlæg om "muhamedanere" som du
>pubertetsagtigt nægter at kalde for muslimer -

Nu lyver du jo IGEN...!!!

Jeg har aldrig brugt betegnelsen "muhamedaner", men altid "muslim"...

>akkurat som en trodsig
>teenager, der ikke vil erkende at løbet er kørt for diskussionerne med
>forældrene om hjemmetider.

Prøv at holde styr på HVEM du taler med....

>Få dig et liv.

Få selv styr på dit eget...

>EOD - fra nu af vil jeg næppe kunne deltage i flere "debatter" med dig - du
>er for dum at læse og for træls at diskutere med - du kører simpelthen i
>ring på en dumstædig facon, der er en bedre sag værdig.

Typisk dig... Du slutter en diskussion med løgnagtige påstande og en
masse personlig tilsvining.... Du er et sølle individ....

Fra : @

Dato : 02-01-07 16:45

On Tue, 2 Jan 2007 11:53:52 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>Tværtimod taber jeg aldrig diskussioner, for dem kan man ikke "tabe"

jo det gør du

når dit vås og din løgne og dine gentagne benægtelser af fakta den ene
gang efter den anden afsløres så HAR du tabt

Fra : wilstrup

Dato : 02-01-07 09:27

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På trods af at han er intellektuelt og intelligensmæssigt overlegen

Jeg er ikke hoppet i med begge ben i noget som helst udover i vandet ved
stranden om sommeren. At du heller ikke er i stand til at se det, bekræfter
jo kun min intellektuelle overlegenhed i forhold til åndsamøber som dig.

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 11:09

On Tue, 2 Jan 2007 09:27:12 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>jo kun min intellektuelle overlegenhed i forhold til åndsamøber som dig.

"Jeg har ikke kvajet mig, fordi jeg selv siger at jeg ikke har og du
er for dum".....)) Flot klaret... ))

Fra : wilstrup

Dato : 02-01-07 11:19

> "Jeg har ikke kvajet mig, fordi jeg selv siger at jeg ikke har og du
> er for dum".....)) Flot klaret... ))

tak! Det er godt du erkender det - endelig. Hvorfor skulle det tage så lang
tid.

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 13:41

On Tue, 2 Jan 2007 11:18:35 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>tak! Det er godt du erkender det - endelig. Hvorfor skulle det tage så lang
>tid.

Og læse kan du åbenbart heller ikke (hvad betyder det lige når der
bruges "-tegn...?).... ))

Fra : @

Dato : 02-01-07 16:12

On Tue, 2 Jan 2007 01:46:34 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>På trods af at han er intellektuelt og intelligensmæssigt overlegen

nu er det jo også risikofrit for Wilstrup at hoppe i

lort flyder som bekendt ovenpå

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 22:00

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke præcis det du beskylder højrefløjen for: "Bare jeg har mit
> på det tørre, så op i røven med alle andre"....???

At højrefløjen har det sådan er ikke min fejl.

Fra : Alucard

Dato : 01-01-07 22:10

On Mon, 1 Jan 2007 21:59:53 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>At højrefløjen har det sådan er ikke min fejl.

Om de har det, ved jeg ikke, men du har jo lige fortalt at DU har det
sådan... )

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 02:01

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At højrefløjen har det sådan er ikke min fejl.

I en debat er målet ikke at udpege hvem har mest fejl.

Fællesmål er vel altid størst mulig lykke for flest, og at det ikke
opnåes ved at ophæve ejendomsretten, leverer BZ beviser på

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 21:38

> du kan da bare læse det igen, ´P.N. Og hvilket svar, P.N. - vold?

Næeh men jeg kunne jo nævne visse ting der plejer at få dig helt op på
mærkerne .

.. Du er fyldt med løgn Arne. De her racisme beskyldninger

> Det kan du selv være - æh, bæh.

Jamen hvis du mener at jeg i skrivende stund er racist og fremmedhader
hvorfor dokumenterer du det så ikke??. De eneste jeg ønsker at
undertrykke er kommunister og socialister.

> naturligvis er jeg da det - især hvis de ufaglærte er folk som dig.

Nu har jeg har jeg arvet lidt guld, så du behøver næppe at bekymre dig om
min velfærd. Men det interessante er at du som efterkommer af indvandrere
til Danmark, slet ikke kan forstå at landets oprindelige beboere er bange
for indvandringen og dens konsekvenser. Du er ikke dansker og du bliver det
heller aldrig Arne. Du er i sig selv et argument imod indvandring.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 22:06

Du er ikke dansker og du bliver det
> heller aldrig Arne. Du er i sig selv et argument imod indvandring.

Lille Poul - jeg ER dansker - jeg har dansk statsborgerskab, opvokset i
Danmark, gået i skole i Danmark etc. Mine forældre er danske, bortset fra at
min farmor var svensk- men min far blev født i Danmark, havde en dansk far
etc.

At du skulle kunne sige noget, der får mig "op på mærkerne" tillader jeg mig
at tvivle på -med mindre naturligvis du som sædvanlig spreder løgne om min
person. Du vil aldrig kunne kommer med noget substantielt der vedrøer min
person, som er troværdig. Du er jo allerede begyndt med din
"folkemordsforherliger" - hvilket naturligvis er en infam løgn -men at du
har siddet i spjældet for vold, det er jo ikke løgn. At du har ernæret dig
ved "psykologisk bistand" som psykoterapeut er heller ikke løgn.

Derimod er det løgn at jeg skulle være forherliger af folkemord, sådan som
du hævder, så det...

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 22:56

> [...]
at
> min farmor var svensk- men min far blev født i Danmark, havde en dansk far

Uanset om du kan spore din familie tilbage til Grauballe manden så ændrer
det ikke den grundlæggende kendsgerning at du er "internationalist" og vi
andre er "nationalister", vi kerer os om lille Danmark og de små mennesker
der bebor disse øer. Du kerer dig om indvandrerne i Danmark og alle andre
kan rende dig i røven. Du er helt uden for pædagogisk rækkevidde. Og
folkemordsforherliger ja det er du da sandelig.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 23:17

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse
vDu kerer dig om indvandrerne i Danmark og alle andre
> kan rende dig i røven. Du er helt uden for pædagogisk rækkevidde. Og
> folkemordsforherliger ja det er du da sandelig.

Og du er voldsmand! og straffet for vold! - Har du det bedre nu?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-01-07 23:27

> [...]
> vDu kerer dig om indvandrerne i Danmark og alle andre
>
> Og du er voldsmand! og straffet for vold! - Har du det bedre nu?

Jeg er på ingen måde en voldsmand og jeg har en ren straffeattest. Og lægger
du en tusse højkant så mødes vi på station 4 hvor jeg får udleveret en ren
straffeattest.

Fra : wilstrup

Dato : 01-01-07 23:47

> Jeg er på ingen måde en voldsmand og jeg har en ren straffeattest. Og
> lægger
> du en tusse højkant så mødes vi på station 4 hvor jeg får udleveret en ren
> straffeattest.

Rend mig! Dine bortforklaringer er tynde som papir. Du hed i sin tid
P.N. -beskæftigede dig med at tage folk i "kur" - og fik i sin tid en
voldsdom, som du i øvrigt selv pralede med at have fået.

Du kan sagtens have fået en "ren straffeattest" nu,hvor der er gået en del
år siden dengang. En sådan forældes jo - men der er ingen tvivl her. Og
dengang benyttede du dig også af begrebet "folkemordsforherliger" som om det
var sandt -

Det der er sandt er at du er voldsforherliger - det er til gengæld ikke
sandt at jeg er folkemordsforherliger.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-12-06 12:43

Malene P wrote:
> af vagten hurtigst muligt. Andre, der ikke betaler husleje, strøm og varme,

Du ved jo ikke en skid om hvad der bliver betalt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-06 14:14

> Du ved jo ikke en skid om hvad der bliver betalt.

JO i stigende grad ved vi at når fortalere for BZ med sikkerhed hævder
at der er betalt for el, så er det altid lodret løgn

REgn ikke med at noget løfte holdes eller noget ord er sandt fra den
kant.

Hovedudgift i andres boliger er udbetalnig, renter afdrag,
ejendomsskatter

BZ Er ondskabsfulde snyltere, utroværdige, modstandere af
medmenneskers lykke

Man skulle tro deres bibel var koranen

De er religiøse på den ufede måde langt værre end ærlige Ruth

Når man har mikrofonholdere til rådighed, er løgnen let.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 06:40

Bo Warming wrote:
> JO i stigende grad ved vi at når fortalere for BZ med sikkerhed hævder
> at der er betalt for el, så er det altid lodret løgn

Du er en idiot, der er en enkelt elregning der er blevet glemt, den
er muligvis allerede betalt.

> Man skulle tro deres bibel var koranen
> De er religiøse på den ufede måde langt værre end ærlige Ruth

Vi er ikke religiøse.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 31-12-06 10:11

On 31 Dec 2006 05:39:50 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Du er en idiot, der er en enkelt elregning der er blevet glemt,

i 6 ÅR

> den
>er muligvis allerede betalt.

dine udsagn om hvad de unge betaler for har jo vist sig ganske
utroværdige

>Vi er ikke religiøse.

jo DET er i da ganske bestemt

i tror på egen herlighed i en grad der nærmer sig det groteske

og det er jo netop kun en tro, da i blot er en bande usle tyve og
voldsforbrydere

mage til selvfede hyklere som dem på Jagtvej 69 findes ikke

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 30-12-06 16:12

Hans Joergensen skrev i meddelelsen ...

>Du ved jo ikke en skid om hvad der bliver betalt.

Hvad betaler de nuværende "brugere" i husleje til ejerne af ejendommen ?

Betaler brugerne moms og andre afgifter af de forretninger der foretages på
ejendommen ?

Og måske mere vigtigt.

Ejendommen er indrettet så den er besværlig at trænge ind i, hvilket godt
kunne
lede til den formodning at den er tislsvarende svær at komme ud af.
Bliver reglerne for brandsikring og flugtveje som gælder for steder hvor man
afholder koncerter osv. som man går i ejendommen overholdt ?
Hvis der under en koncert i huset opstår brand og en masse børn og unge
bliver dræbt
hvem skal så holdes til ansvar for det ?

Og hvad med den mad de serverer ? - mig bekendt er der problemer med
rengøringen
på stedet - hvem skal drages til ansvar hvis folk bliver syge eller dør af
den mad der
severes på stedet ?
Hvem skal drages til ansvar hvis dem som tilbereder og serverer maden ikke
har
den dertil fornødne LOVPLIGTIGE uddannelse til det ? og har de den ?

Hvornår har brandmyndighederne og fødevaretilsynet sidst kontrolleret
ejendommen ?

Så se da at få lukket den naziborg og få jaget de antidemokratiske
sortuniformerede
stormtropper derhen hvor peberet gror.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 06:46

Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> Hvad betaler de nuværende "brugere" i husleje til ejerne af ejendommen ?

Retten har besluttet at de nuværende brugere ikke skal betale
husleje.

> Betaler brugerne moms og andre afgifter af de forretninger der foretages på
> ejendommen ?

Ingen idé.

> [...]
> Bliver reglerne for brandsikring og flugtveje som gælder for steder hvor man
> afholder koncerter osv. som man går i ejendommen overholdt ?

Så vidt muligt ja.

> Hvis der under en koncert i huset opstår brand og en masse børn og unge
> bliver dræbt
> hvem skal så holdes til ansvar for det ?

Det vil ikke være tilfældet, der er flere udgange klar i forbindelse med
arrangementer.

> [...]
> rengøringen
> på stedet - hvem skal drages til ansvar hvis folk bliver syge eller dør af

Hvordan kan du vide det, hvem er dine kilder?
Bare fordi der ikke er udført kontrol eller hængt smileys op betyder det jo
altså ikke at folkekøkkenet er uhygenisk.

> [...]
> den dertil fornødne LOVPLIGTIGE uddannelse til det ? og har de den ?
> Hvornår har brandmyndighederne og fødevaretilsynet sidst kontrolleret

Det må være fødevaretilsynets opgave at komme forbi og kontrollere, og det
har de forsømt da de åbentbart tidligere ikke har ment at det var deres opgave,
jeg hørte en eller anden lam årsag til det - som kom fra deres side - jeg kan
desværre ikke huske hvad det var.

> Så se da at få lukket den naziborg og få jaget de antidemokratiske
> sortuniformerede
> stormtropper derhen hvor peberet gror.

nazi? ej, nu må du lige :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 06:59

> nazi? ej, nu må du lige :)

Nazier overholder loven og er uvoldelige når ikke venner skal
beskyttes mod mord

Gid der var håb om at BZ en dag kunne hæve sig til Jonni-etik

Fra : @

Dato : 31-12-06 10:14

On 31 Dec 2006 05:45:39 GMT, Hans Joergensen

>nazi? ej, nu må du lige :)

hvad er i ellers

i agerer præcis som SA'erne gjorde i trediverne

terroriserer jeres omgivelser

iværksætter en krystalnacht og giver efterfølgende jøderne -- -
øhh samfundet skylden for jeres onde gerninger

Fra : CZDGN

Dato : 31-12-06 23:12

On Sun, 31 Dec 2006 10:13:46 +0100, @ wrote:

> [...]
>
> iværksætter en krystalnacht og giver efterfølgende jøderne -- -
> øhh samfundet skylden for jeres onde gerninger

Havde de nu fundet et mindretal at give skylden, så havde din analogi været
mere korrekt.

Et mindretal kunne f.ex. have været muhammedanere,

Men så havde Ungdomshusets beboere været "folkehelte" i denne NG.

Sååå, det er nok "godt nok" at det er vi med de brede skuldre "samfundet"
som de giver skylden.

--
CZGDN

Fra : @

Dato : 01-01-07 00:00

On Sun, 31 Dec 2006 23:12:19 +0100, CZDGN <no@no.nu> wrote:

>Havde de nu fundet et mindretal at give skylden, så havde din analogi været
>mere korrekt.

den er helt korrekt

de opfører sig som svin men hævder at det er nogen andres skyld

akkurart som SturmAbteilung

Fra : @

Dato : 30-12-06 16:41

On 30 Dec 2006 11:43:18 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Du ved jo ikke en skid om hvad der bliver betalt.

og dine løgne i den retning blev jo afsløret allerede før jul

din påsstand om at der blv betalt for strøm var jo en løgn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 06:47

@ wrote:
> din påsstand om at der blv betalt for strøm var jo en løgn

Der var en ubetalt regning på 50kkr for el, og hvis du påstår at der
aldrig er blevet betalt må man jo godt nok sige at vi sparer på
energien :) 50kkr elregning for 6 år?, det er da meget pænt i et hus
af den størrelse :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 31-12-06 10:15

On 31 Dec 2006 05:46:51 GMT, Hans Joergensen
> [...]

>aldrig er blevet betalt må man jo godt nok sige at vi sparer på
>energien :) 50kkr elregning for 6 år?, det er da meget pænt i et hus

dine udsagn om hvad ungdomshuset betaler for kan man jo ikke have
tillid til

Fra : CZDGN

Dato : 31-12-06 23:15

On 31 Dec 2006 05:46:51 GMT, Hans Joergensen wrote:

> 50kkr elregning for 6 år?, det er da meget pænt i et hus
> af den størrelse :)

Der skal nu ikke ret mange elradiatorer til for at lave en regning på den
størrelse (mit hus er elvarmet og bruger vel omkring 25 kkr om året)

--
CZGDN

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-01-07 02:53

CZDGN wrote:
> Der skal nu ikke ret mange elradiatorer til for at lave en regning på den
> størrelse (mit hus er elvarmet og bruger vel omkring 25 kkr om året)

Lige præcis min pointe, regningen er nemlig blevet betalt indtil for
nylig, og den nye regning er muligvis, muligvis ikke, betalt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-07 03:29

> Lige præcis min pointe, regningen er nemlig blevet betalt indtil for
> nylig, og den nye regning er muligvis, muligvis ikke, betalt.

> [...]

Da Christiania midtvejs i deres nuværende tyveri-tid begyndte ikke at
stjæle elektricitet fra fællesskabet, men betale lidt, så skrev
journalisterne konstant om denne lækre lovlydighed

Hvis BZ nogensinde af egen lomme havde betalt noget el, var det også
blevet vildt meget omtalt, så det er USANDSYNLIGT

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-01-07 08:32

Bo Warming wrote:
> Hvis BZ nogensinde af egen lomme havde betalt noget el, var det også
> blevet vildt meget omtalt, så det er USANDSYNLIGT

Nok, nu gider jeg ikke kommentere mere af dit idiotiske ignorante bavl idag.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-07 10:16

> Nok, nu gider jeg ikke kommentere mere af dit idiotiske ignorante
> bavl idag.

Snylt består især i manglende betaling af renter, afdrag,
ejendomsskatter
- el og vand er en bagatel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-01-07 14:06

Bo Warming wrote:
> Snylt består især i manglende betaling af renter, afdrag,
> ejendomsskatter

Det er da blevet betalt ;)

// Hans, der ikke kunne lade være.
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-07 18:24

> Det er da blevet betalt ;)
>
> // Hans, der ikke kunne lade være.

Uden forbehold fastslog du at du ikke ville kommentere.
Er der nogen BZer er ikke er skitzofrene=vægelsindede=løftebrydende?.
Kan du huske et løfte fra Jagtvej-autonome som nogensinde er blevet
holdt?

Jeg hørte nyhed idag, at nogen havde skudt på et hus, fordi de ikke
måtte være med i fest.

Er det ikke et sindbillede på Jer - samfundets afvisning der gør Jer
aggressive.Hvormange har fast arbejde og fast kæreste blandt den
styrthjelm-klædte hårde hærværks-kerne?

Tror du krydsfiner-skurene på toppen af huset holder til vinden?

Der har været flere brandstiftelser dette nytår end normalt. men I er
vel passive fordi I har afreageret mht sindsygt hærværk og bål og
opbrugt jeres små kræfter 14.12.06. Og dengang I i druk tændte lejrbål
på plankegulvet og raserede alt indbo, har I vel også lært noget.
Selvom man aldrig passer så meget på hvad man ikke selv har
ejendomsret, ansvarlighed og følelser overfor.

Renter, afdrag og ejendomsskatter er blevet betalt af Faderhuset, ikke
? En snylter er en blodsugende lus og en madskabs-tømmende rotte - en
parasit. Forstår du metaforen? Muslimer er selvfølgelig værre end
Jer.

Københavns Energi gætter jeg på har været julemand mht jeres strøm -
de er jo socialister som JEr. I er heldige at være født ind i mafiøse
netværk og venneforhold., Belysningsvæsenet hed det vist dengang I
startede med at snylte strøm og vand. Utroligt at de ikke har afbrudt
forlængst at levere til Jer og at politi ikke har tvunget dem, hvad jo
let kunne ske farefrit.

Hvad gør man mon bedst ved brandstiftelses-øgningen ude i samfundet ,
hvor folk ikke har et stjålet hus at afreagere på?
Burde man idømme større bøder og straks ved mistanke konfiskere biler
og andre værdier - med samme iver som man chikanerer folk der bor i
et måske-usikkert højhus i Rødovre?
De burde vel have lov at dø i huset, hvis det ikke holder, men bevidst
brandstiftelse eller sabotage af brandsslukningsarbejde bør vel
straffes så det kan mærkes.

Himmler lod fængslede pýromaner rådgive kz-kommandanterne og undgik
derved brande i arbejdslejrene - og tilsvarende håber Jeg at en
kommentereglad samfundshader som dig og dine selvindfangne venner kan
hjælpe med at forstå brandstifter-psyken og rådgive om hvordan folk
med lyst til ild, motivers til ikke at brænde medborgere inde.?

En Østerbromand lå idag på kørebanen og man fastslog trafikdrab og
siden falden ud af vindue - hvorfor kan skadestue ikke klare
øjeblikkelig retsmedicinsk vurdering - der må være stor forskel på
læsioner?

Inkompetence er vist helt grassat indenfor det offentlige - at en
borgmeser afgør om højhuse skal evakueres kan vist kun være drevet af
at han vil have husene revet ned for at tjene penge på opførelse af
unødvendigt nyt.

Trist at BZ ikke inviterer Ruth til at besigtige sit hus, så hun
sagligt og endeligt kan afgøre om nedrivning.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 05:01

Bo Warming wrote:
> [...]
> Er det ikke et sindbillede på Jer - samfundets afvisning der gør Jer
> aggressive.Hvormange har fast arbejde og fast kæreste blandt den

Det aner jeg virkeligt ikke.

> Tror du krydsfiner-skurene på toppen af huset holder til vinden?

Naturligvis, det er jo ikke noget klamp lissom de huse i Rødovre :)

> [...]
> Selvom man aldrig passer så meget på hvad man ikke selv har
> ejendomsret, ansvarlighed og følelser overfor.

Den 14? der var noget musikarrangement, det krævede ikke de store
kræfter.

Der er ikke tændt noget bål, det var en fejl ved en elevator.

> [...]
> ? En snylter er en blodsugende lus og en madskabs-tømmende rotte - en
> parasit. Forstår du metaforen? Muslimer er selvfølgelig værre end

Jah, det er jo deres hus, det er vel ikke rimeligt at vi betaler
deres afgifter.

> [...]
> startede med at snylte strøm og vand. Utroligt at de ikke har afbrudt
> forlængst at levere til Jer og at politi ikke har tvunget dem, hvad jo

Det kunne det vist ikke, strømmen skal afbrydes i bygningen. Både
politi og KE har vist karantæne.

> Trist at BZ ikke inviterer Ruth til at besigtige sit hus, så hun
> sagligt og endeligt kan afgøre om nedrivning.

Ruth har også karantæne.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 05:35

> Det aner jeg virkeligt ikke.

Tidligere har du udtrykt viden om at ikke alle er på bistand eller SU
eller anden tossepension, men du er måske blevet klogere ?

> Naturligvis, det er jo ikke noget klamp lissom de huse i Rødovre :)

Det svajer lidt i Bellahøj-højhuse og Domus Vista og lignende pga den
tids byggeteknologi, men er noget hus af slagsen ramlet, nogensinde?

BZtyvehuset og mit er bygget lavt mellem høje huse og svajer ikke i
orkan. Det har intet med mangel på klamphuggeri at gøre

Har i skadet huset så det rådner ved at bore metal gennem taget så
ikke de ulovlige skure blæser af. Mine plexiglaskonstrutioner
overlevede fint blæsevejret uden at jeg havde skadet mit hus, og
Bondams tvangsbødetrussel som skulle være effektueret forlængst, fordi
jeg ikke har fjernet hvad jeg ikke havde byggetilladelse til, -
- jeg er måske reddet af BZ der er en milliard gange så kriminelle som
mig, så Bondam tør ikke gøre sig til grin ved at straffe mig på normal
vis, som truet.

> Den 14? der var noget musikarrangement, det krævede ikke de store
> kræfter.

Den store hærvarksdag var måske lørdag 16 12 ?

> Der er ikke tændt noget bål, det var en fejl ved en elevator.

Det er socialistforklaringen som ingen tror på

Os der så vognlæsbrænde kørt ind i meget kolde dage og stort forbrug
af knuder der ikke kan gå ind i jeres kakkelovne, ved bedre

> Jah, det er jo deres hus, det er vel ikke rimeligt at vi betaler
> deres afgifter.

Naturligvis bør brugere betale forbrug - det hedder HÆDERLIGHED men
det foragtes af BZ, ikke ?

> Det kunne det vist ikke, strømmen skal afbrydes i bygningen.

Når UK bombede Dresden så gik strømmen i andre huse end dem der var
ramt. Tror du ikke at KE kan afbryde strøm uden at gå ind i huset -
har du haft fysik i skolen? Ring hvis du vil vide hvordan ledninger og
strømafbrydelse fungerer. 35861000

Selvfølgelig lærer ingen el af skolen. Forståelse opnås i det
virkelige liv. Har du været der?
-------------------
Hvis man tager brandregulativer OG LIGNENDE alvorligt så er der
nedstyrtningsfare fra Jagtvej 69, men det er dejligt at BZ her er
kloge ved at foragte tåbelige regler og derved gør Bondam-pamperne til
grin og svækker deres diktatur.
Dog kunne folk være dræbt da I havde plastikkasser med glasflasker
stående på taget, hvis storm som igår - og myndighederne accepterer
ikke at noget !vil blive fjernet hvis vejret kræver det"

En livsfare som den der er typisk for BZ imod medborgere, ville jeg
aldrig byde mine naboer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 10:51

Bo Warming wrote:
> BZtyvehuset og mit er bygget lavt mellem høje huse og svajer ikke i
> orkan. Det har intet med mangel på klamphuggeri at gøre

Nu ved jeg ikke hvad BZtyvehuset er, men Ungdomshuset er ca. lige så
højt som alle de huse der ligger omkring det, ihvertfald pånær en
meter eller to fordi der ikke er en tagryg.

> [...]
> - jeg er måske reddet af BZ der er en milliard gange så kriminelle som
> mig, så Bondam tør ikke gøre sig til grin ved at straffe mig på normal

Taget fejler ikke noget.

> Den store hærvarksdag var måske lørdag 16 12 ?

Så meget som du bekymre dig om sagen kan det vel ikke være så svært
at huske en dato?

> Det er socialistforklaringen som ingen tror på

Jowda, alle normale mennesker vil vel tro på hvad en professionel
brandinspektør mener?

> Os der så vognlæsbrænde kørt ind i meget kolde dage og stort forbrug
> af knuder der ikke kan gå ind i jeres kakkelovne, ved bedre

Hvad kender du til vores kakkelovne? i øvrigt forefindes der udstyr
der kan skære/hugge i træ.

> Naturligvis bør brugere betale forbrug - det hedder HÆDERLIGHED men
> det foragtes af BZ, ikke ?

:)

> [...]
> ramt. Tror du ikke at KE kan afbryde strøm uden at gå ind i huset -
> har du haft fysik i skolen? Ring hvis du vil vide hvordan ledninger og

Jeg gider ikke ringe til dig.

KE siger de ikke kan pille det fra, så må du vel tage det op med dem.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 12:58

> Jeg gider ikke ringe til dig.
>
> KE siger de ikke kan pille det fra, så må du vel tage det op med
> dem.

Den slaviske autoritetstro som præger socialister, får dig altså til
at tro, at kun via een hovedhane kan der slukkes for strøm til et hus

Dvs at hvis Dresdenbydele mistede strøm uden at være ramt af bomber,
så er det noget som "normale mennesker ikke skal tro på"?

Selvfølgelig kunne KE mørklægge huset uden at gå derind

Men alle holder med socialisttyveri

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 13:21

Bo Warming wrote:
> Den slaviske autoritetstro som præger socialister, får dig altså til
> at tro, at kun via een hovedhane kan der slukkes for strøm til et hus

Det kan være de synes det vil være synd for naboerne hvis de skal
høre på generatorer derefter..? ;) forudsat at det kan lade sig gøre.

> Dvs at hvis Dresdenbydele mistede strøm uden at være ramt af bomber,
> så er det noget som "normale mennesker ikke skal tro på"?

Bydele? jamen, KE har da sagt at de sagtens kan slukke for bydelen.

Jeg tror dog personligt at fx. Kvickly bliver hurtigere trætte af
ikke at have strøm, end brugerne i Ungdomshuset.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 14:19

> Jeg tror dog personligt at fx. Kvickly bliver hurtigere trætte af
> ikke at have strøm, end brugerne i Ungdomshuset.

Forestil dig at bogstaverne over denne linie er husstande i en del af
Nørrebro
De er forbundet med et hieraki af ledninger og det er nemt via
målerskabe i fortovet at afbryde Jagtvej69 uden at afbryde supermarked
der også ligger på Nørrebros Runddel

Evt kan man bore ned i jorden og overskære en hovedledning og berører
den supermarkedet så sker det udenfor åbnningstid og få minutter

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 13:44

On 02 Jan 2007 09:50:48 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>KE siger de ikke kan pille det fra, så må du vel tage det op med dem.

Løgn...!!!!

De siger at de ikke tør risikere deres ansattes sikkerhed, da strømmen
skal lukkes indefra...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 13:46

Alucard wrote:
> Løgn...!!!!
> De siger at de ikke tør risikere deres ansattes sikkerhed, da strømmen
> skal lukkes indefra...

Ja ok, det var dårligt formuleret, de vil ikke pille det fra fordi
de ikke kan garantere deres ansattes sikkerhed.

De kan nu heller ikke komme ind gennem døren.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 13:58

On 02 Jan 2007 12:45:35 GMT, Hans Joergensen

>Ja ok, det var dårligt formuleret, de vil ikke pille det fra fordi
>de ikke kan garantere deres ansattes sikkerhed.
>
>De kan nu heller ikke komme ind gennem døren.

Hvordan kommer DU så ind...???

Er KE's ansatte for tykke eller hvad...??? )

Eller er det fordi at de ikke ville være i sikkerhed for voldelige
overfald....???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 14:31

Alucard wrote:
> Hvordan kommer DU så ind...???

Jeg kender nogle der lukker den op når jeg banker på :)

> Er KE's ansatte for tykke eller hvad...??? )
> Eller er det fordi at de ikke ville være i sikkerhed for voldelige
> overfald....???

De ville nok bare ikke blive lukket ind.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 15:33

On 02 Jan 2007 13:30:57 GMT, Hans Joergensen

>Jeg kender nogle der lukker den op når jeg banker på :)

>De ville nok bare ikke blive lukket ind.

Dvs. de autonome voldspsykopater vil forhindre KE i at udføre deres
lovlige arbejde...??? Dem der ikke lukker op brude arresteres på
stedet....

Kender jeres forbrydervirksomhed ingen grænser...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 15:38

Alucard wrote:
> Dvs. de autonome voldspsykopater vil forhindre KE i at udføre deres
> lovlige arbejde...??? Dem der ikke lukker op brude arresteres på
> stedet....

Jamen, så må nogle jo gøre det...

> Kender jeres forbrydervirksomhed ingen grænser...???

Jo.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 02-01-07 15:51

On 02 Jan 2007 14:37:40 GMT, Hans Joergensen

>Jamen, så må nogle jo gøre det...

Din manglende evne til hjernevirksomhed er bekymrende....

>Jo.

Hvor...???

I stjæler, volder og hærværker løs uden at stoppe et eneste sekund....

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-07 14:01

> Ja ok, det var dårligt formuleret, de vil ikke pille det fra fordi
> de ikke kan garantere deres ansattes sikkerhed.
>
> De kan nu heller ikke komme ind gennem døren.

Hvis de ville kunne de udenfor huset afbryde ledningen der gir strøm
til huset

Politiet presser ikke KE nok

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-01-07 12:07

> Nok, nu gider jeg ikke kommentere mere af dit idiotiske ignorante bavl
> idag.

Du er nu også næsten overmenneskelig tålmodig i forhold til dine skriverier
med Bo Warming, han ligger i permanent kill-filter hos mig.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 06:37

Malene P wrote:
> Absolut ingen respekt for de køtere i det besatte hus. Hvis det kommer til
> kamp, som i truer med, ønsker jeg jer mange, mange, mange tæsk.

Altså ser du gerne at politiet gir os kollektivt tæsk fordi nogle af
os smider med sten?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Rea721

Dato : 31-12-06 15:15

Hans Joergensen, skrev noget i stil med:

> Altså ser du gerne at politiet gir os kollektivt tæsk fordi nogle af
> os smider med sten?

Jeg ser gerne, hvis det udarter sig til stenkastning, at de "gode" unge
klart fjerner sig fra de voldelige og stenkastende unge, og på den måde tar
afstand, så politiet tydeligt kan se forskel på grupperne.

Så længe de "gode" vælger at blive sammen med de voldelige.....er de ikke
gode mere.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 16:17

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message

> [...]
> grupperne.
>
> Så længe de "gode" vælger at blive sammen med de voldelige.....er de

Forestil dig HAns Jorgensen i London da Luftwaffe bombede
Ikke noget med at skyde de tyske fly ned - måske piloten ikke var den
samme der åbnede bombelemmen

Tving flyet til at lande og hold en retssag så ikke den delvis
uskyldige lider overlast vil Humane Hans kræve..

Kolkektiv straf er defineret som forkert, dog har han idag ønsket
molotovs smidt mod politi

Desværre er Hanne BEck HAnsen præcis så sindsyg som HAns - hun vil
ikke bruge vankanoner for tilskuere kunne blive væltet og få en
hudafskrabning. - og blive våde, og de har jo slet intet
gjort.forkert.

Mon Hans svarer på dette - eller flygter som altid.

BZ har lemlestet nazier og ønsekde at myrde MANGE ved
motorsavsmasakren på plankeværket i Greve, og ræsonerer at når DNSB er
imod demokrati og ytringsfrihed hvis de vinder valg en dag, så har de
tabt al ret til beskyttelse mod mord NU

Hvem kan sige et eller andet der gør Adam og BZ mere sympatiske end
Jonni og DNSB ? ? _???_

Jægersoldater på Jagtvejtaget pr helikoptere inat
eller en container med politi placeret der af kran
Hvad sker og hvornår?

Hans tror at man er bange for de stærke autonome
Man er bange for journalister der hader menneskers trivsel og helbred
helt så perfidt som BZ gør

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-12-06 17:40

Bo Warming wrote:
> Kolkektiv straf er defineret som forkert, dog har han idag ønsket
> molotovs smidt mod politi

Det har jeg da ikke? kan du ordret og uden at tage ud af kontekst
citiere mig for at sige at der skal smides molotovs mod politiet?

> [...]
> ikke bruge vankanoner for tilskuere kunne blive væltet og få en
> hudafskrabning. - og blive våde, og de har jo slet intet

Vandkanoner i smalle gader == mere hærværk end brosten kan lave.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 18:21

> Det har jeg da ikke? kan du ordret og uden at tage ud af kontekst
> citiere mig for at sige at der skal smides molotovs mod politiet?

JEg teoretiserede om hvor let politi kan komme sikkert fra Aldi-tag
til Faderhushusets tag.
Ì din mordlyst afviste du at dette kunne ske sikkert, fordi du forudså
molotovs brugt til læsioner på politi eller til at fjerne redskaber,
der skal beskytte politiet

> Vandkanoner i smalle gader == mere hærværk end brosten kan lave.

Brosten har smadret politiansigt og kan dræbe.
VAndkanoner kan kun give blå mærker og
i smalle gader giver tætte mure desværre beskyttelse imod fortjente
blå mørker, altså for lidt smiden rundt på stenbroen med
voldspsykopat-ulykkesfugle.

Det er totalt vås at vand udenfor store pladser laver værre læsioner
end ellers, endsige "mere hærværk".

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-01-07 02:52

Bo Warming wrote:
> JEg teoretiserede om hvor let politi kan komme sikkert fra Aldi-tag
> til Faderhushusets tag.

Det kan de ikke let, det er ikke let når de vil blive mødt med en
regn af brosten, og det vil politiet aldrig selv indlade sig på.

> Ì din mordlyst afviste du at dette kunne ske sikkert, fordi du forudså
> molotovs brugt til læsioner på politi eller til at fjerne redskaber,
> der skal beskytte politiet

Ja, forudså? der er en forskel på at forudse og anbefale noget ikke? :)

> [...]
> i smalle gader giver tætte mure desværre beskyttelse imod fortjente
> blå mørker, altså for lidt smiden rundt på stenbroen med

Vandkanoner kan smadre ruder og butikker mere end et par brosten.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-07 03:36

> Det kan de ikke let, det er ikke let når de vil blive mødt med en
> regn af brosten, og det vil politiet aldrig selv indlade sig på.

Dine hallucinationer om at alle BZ er supermand med usynlighedskappe
og PippiLangstrøme muskelstyrke er sjove, men som jeg har nævnt så kan
politi med præcis nonlethal skyts sikre at ingen BZ stikker et øje ud
af nogen bygningsåbning mens de transporterer sig fra fra Aldi bygning
til Faderhushuset

Måske helikopter eller kontainer med politi ført op pr kran er mere
afprøvet og driftsikkert

PR er the name of the game, og legeonkelpolitiets tornerossenykker er
problemET - ikke at der er duelige gadekrigere selv blandt jeres
importerede Hitler Jugend

> Ja, forudså? der er en forskel på at forudse og anbefale noget ikke?
> :)

Ikke stor forskel. Når man uden forbehold forudser har man blåstemplet
og godkendt., anbefalet i specificeret situation

> Vandkanoner kan smadre ruder og butikker mere end et par brosten.

Er det SKET? i hvilket omfang? Man sigter hen langs vejbelægningen så
fjolserne SKRIDER KOMISK

Fra : Per Rønne

Dato : 02-01-07 13:39

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Vi vil heller ikke være ude på staden, og i øvrigt er det også et
> totalt latterligt og lamt løsningsforslag.

Hvad med Flakfortet, under forudsætning af at der ikke opholder sig børn
under 18 på det?

Det vil jo minimere nabogenerne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-01-07 13:40

Per Rønne wrote:
> Hvad med Flakfortet, under forudsætning af at der ikke opholder sig børn
> under 18 på det?
> Det vil jo minimere nabogenerne ...

Hvis man kan flytte det til Nørrebro kan vi måske snakke om det ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 03-01-07 09:32

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Hvis man kan flytte det til Nørrebro kan vi måske snakke om det ;)

Formålet var jo at minimere nabogenerne.

Og så vil jeg fastholde at det absolut dårligste sted at anbringe det
ville være i Husum ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-01-07 11:22

Per Rønne wrote:
> Og så vil jeg fastholde at det absolut dårligste sted at anbringe det
> ville være i Husum ...

Det er et ret dårligt sted... det bedste sted er Jagtvej 69.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-07 13:49

> Det er et ret dårligt sted... det bedste sted er Jagtvej 69.

Hvis man ikke kan få hvad man elsker,
må man elske hvad man får

Eller spare op til et dyrere sted? I har haft 7 års gratis liv nu
Hvad har I sparet op?

Fra : Per Rønne

Dato : 03-01-07 20:54

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det er et ret dårligt sted... det bedste sted er Jagtvej 69.

Også et dårligt sted. Det ligger for nært på Nørrebrogade, som man jo
skal igennem, hvis man fra Husum skal ind til byen ...

Og det tidligere Folkets Hus har jo været arnested for gadekampene på
Nørrebro så længe det har været et ungdomshus.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 02-01-07 17:22

> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>
> Hvad med Flakfortet, under forudsætning af at der ikke opholder sig børn
> [...]

Ja - den er god med dig--
Så skulle vi andre miste et rekreativt område samt en bådehavn?

Den slags virker på mig, ligesom det ville virke på dig, om jeg foreslog
operaen.

Jamen - hov--
Så ville de unge da få nogle ordentlige øvelokaler til deres kattejammer?
Måske ikke nogen ilde ide..
Man ville også komme over den idiotiske ide med at spærre havnen med en
"operaelskerbro"

MVH
Egon