Men dog...
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 29-12-06 16:09

Mon han i virkeligheden er svensker...

http://www.bt.dk/article/20061228/KRIMI/61228027

Måske det i virkeligheden er en verdenskriminel?

Fra : hanzen

Dato : 30-12-06 11:02

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:wJKdnYTI0qEOsgjYRVnyggA@giganews.com...
> Mon han i virkeligheden er svensker...
>
> http://www.bt.dk/article/20061228/KRIMI/61228027
>
> Måske det i virkeligheden er en verdenskriminel?

Nu er en meget stor del af*svenskerne* jo ikke rigtige svenskere men
muhamedanere med et forkert pas.
Jeg tror dog mest på det her drejer sig om en *rigtig* svnesker der er
blevet inspireret af de alternative.. Hvornår har man sidst hørt om en
muhamedaner der er god til noget som helst?
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : @

Dato : 30-12-06 14:54

On Sat, 30 Dec 2006 11:01:56 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk>
wrote:

> [...]
>meddelelse news:wJKdnYTI0qEOsgjYRVnyggA@giganews.com...

>Nu er en meget stor del af*svenskerne* jo ikke rigtige svenskere men

ja ca. 10% og de yngler som myg, og agerer også som disse insekter,
suger blod fra sunde samfund

>Jeg tror dog mest på det her drejer sig om en *rigtig* svnesker der er
>blevet inspireret af de alternative.. Hvornår har man sidst hørt om en
>muhamedaner der er god til noget som helst?

hele tiden

de er simpelt hen de bedste dårlige eksempler der findes

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den