Dansker i Yemen bad om tortur
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-06 01:18

Dansker i Yemen bad om tortur

Alle der konverterer til ondskabsreligionen og endda rejser til
araberlande må være masochister.

Kvinder, der vælger at få børn med en muslim og vil have hjælp til at
få dem hjem fra mandens land efter bortførelse, bør ikke prioriteres
højt af diplomatiet - de ligger som de har redt.

Politiet vil ikke beskytte mig mod BZ, men jeg købte hus her inden at
Københavns Kommune valgte at installere voldspsykopater, så jeg er
ikke masochist - og det er Ruth heller ikke.

Der skal være klare enkle regler, og de skal overholdes.

Hemmelighedskræmmeri om, at politiet kun hjælper venner og når de har
lyst, er ikke vejen frem. Gambling med andres ejendomsret - nejtak.

At TV dækker den unge danske fundamentalist, der rejste til et
torturland, er pjat - helt som når man gider tale med Abu Laban om
dansk jul

Men journalister er poppede underholdere uden proportionssans

DF-præsterne har også ret i at irakere, der rejser hertil som
asylansøgere og finder det svært at rejse hjem, er deres egen ulykkes
smed, og vor pligt er nul.

Hvis jeg kravler ½ op på Mount Everest og brækker benet og vil ned -
har jeg så krav på dansk helikopter. Hvis pigen går i enrum med fyr og
han boller og overhører nej - skal politiet bruge tid på umulig
bevisførsel og fængsler bruges til straf? Vort land er
sindsygt.Nytårsfortsæt bør være fornuft