Pølsevogn til folkemordere. Forestil dig a~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-06 17:21

Pølsevogn til folkemordere. Forestil dig at der på Rådhuspladsen i
Berlin hhv Bagdad havde været/var en pølsevogn med panserglasvinduer
og man kunne få en snak med Goering hhv Saddam mens man købte hotdog
m/u om fortidige giftgasningers rationale.

Så ville de folkemord-beordrende ledere gøre gavn for folkeoplysningen
og de ville være levende hvis ny historiske dokumenter dukkede op,
hvor gen-forhør var påkrævet.

Fra : Patruljen

Dato : 28-12-06 18:00

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Så ville de folkemord-beordrende ledere gøre gavn for folkeoplysningen
> og de ville være levende hvis ny historiske dokumenter dukkede op,

Genialt tænkt -

Jeg tror næsten, det ville blive uudholdeligt for Saddam, hvis manden
fik en personlig snak og et personligt kendskab til de mennesker, han
har gjort skade. Og samtidig skulle servere dem en hotdog

Det kunne minde om de tiltag der er taget, hvor offer møder
voldsudøveren og fortæller bl.a. om de konsekvenser, der kom af
volden.

Og sidst -
Her kommer man bragende med kamptropper, cruise missiler, stealth
bombere og myrder måske 100.000 mennesker. Finder og anklager
vedkommende for at være umenneskelig - for derefter at hænge ham.

Er det kun mig, som kan se et paradoks?

Best regards Bruun