/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET?
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 09:44

Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET?



Der blev omkring 1900 overdrevet darwinistisk,

at vor neurologi er genetisk hardwired og lidet dynamisk, og
Fouceault fik gjort især bøsser ansvarsforflygtigende om, at deres
psyke og karakter var underlagt DNA-skæbne.

Variation i kvinders liderlighed viser, hvor forkert dette er.

Hvis pigens mor har videregivet, at man skal ikke gøre sig kostbar,
men hykle orgasme, evt allerede før kort "forlovelses"periode, så er
_det_ sexualiteten - men den kan ændres, hvis det betaler sig at være
anderledes.

En smart måde for visse kvindesags-forfattere 1880-2006 at lefle for
mænds ønsketænkning er, at beskrive virkeligheden som om kvinder, der
ikke er liderlige, blot er overfladisk undertrykt og den rette mand er
løsningen.

Ægteskabs-institutionen har altid været i kvinders favør.

Den stærke vikinge-hustru måtte leve med, at hendes mand (hvis sexet)
havde friller til venstre hånd, men disses børn havde _ikke_ arveret,
og 1900-tals hustruen var oftest en blodsuger, der efter skilsmisse
havde umådelige krav om underhold , ikke kun til hendes børn.

Kvindesags-skribenter har altid løjet, at mænd er skurke der tæver for
meget og gir for lidt.

Det forties, at kvinder blir i hjemmet og opelsker tævelyst, for så
har de noget på manden.

Utroskab er ifl DNA-fingeraftryk af ægtefødte børn et 10-50% fænomen,
hvilket forties.

Der kan intet klogt siges, som gælder generelt, så staten bør ophæve
al juridisk følgevirkning af ægteskab og lade bryllup være tom
ceremoni "for sentimental reasons". Mener Glistrup og jeg.





Nedenstående er knap så gennemtænkt, take it or leave it





Kvindesyn hos Islam&Nietzsche gør u-integrabel.

Den extreme moral-relativisme, der pisser på borgerdyr-nykker om
konformitet er ikke magthavernes kop te. De behøver, at journalister
ensretter smagsdommeri, så de kan styre pøbellynch og dermed
demokratiske valg.

Når muslimer som rotter trænger ind i alle sprækker hos vor
velfærdsstat er det via taquia-løgneteknik, hvor det kræves, at vi
ynker de ædle vildes dyriske kønsspecialisering, , selv når den fører
til stening af afvigere.



Nietzsche var brainstormingens far og påbød: "Følg ikke mig, betragt
mig som en sær plante, udforsk, vær dig selv".

Han var ikke sindsyg, men nytænknings-eksplosiv.- "dynamit"

Han vidste - ligesom pornoproducenter - at mænd ønsker behagesyge
kvinder, og legede med tanken om, at kvinder bør rendyrke det
feminine, hvis de vil, og mænd bør være - som sangerinden Madonna
ønsker dem - *macho*.

Det er i strid med socialismens ligemageri og er en sund sten i skoen
for de centralistiske journalisme-forgudere.



Måske vi ville blive lykkeligere ved at kopiere muslimers evne til
børneglæde, ældreomsorg, kollektivisme mht familieklan-sammenhold. Lad
os minimalstate, så der er plads til eksperimenter, der tillader
sådant, når ikke udenforstående voldes imod.

At man tillader Tøndereksperimenter er faktisk det modsatte af, at man
Iran-style udpeger vogternes råd, der stener afvigere.



 
 
Patruljen (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 27-12-06 11:48


Bo Warming skrev:
> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?


JA !

Der er lavet undersøgelser omkring det. For et par måneder siden
skrev jeg om netop dette i dk.seksualitet -

Og blev straks mødt af forskellige kvinders modstand. Ikke desto
mindre er det et faktum.
Bevist gennem undersøgelser.

Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid reducerer
kvinders behov for sex,
er nu et bevist faktum.

Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan være, at
det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med opvasken,
eksempelvis

Det er derfor nogen af os foretrækker at have 2 - 3 elskerinder. En
kan ikke klare opgaven.

Best regards Bruun


ThomasB (27-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 27-12-06 12:02

Patruljen skrev:
>> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
>
>
> JA !

NEJ !

> Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid reducerer
> kvinders behov for sex,
> er nu et bevist faktum.

Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst (hvilket jeg i
øvrigt også betvivler)

> Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan være, at
> det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med opvasken,
> eksempelvis

He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid tager
opvasken?

> Det er derfor nogen af os foretrækker at have 2 - 3 elskerinder. En
> kan ikke klare opgaven.

Du har ikke fundet den rigtige kvinde endnu, kan jeg høre




Henning Lund (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 31-12-06 22:04

ThomasB skrev:

> NEJ !

Joe men hvis skyld er det, det er aldrig debateret.

> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)

Næe den er god nok, det kan jeg underskrive efter 25 års
ægteskab.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.


2rb1 (01-01-2007)
Kommentar
Fra : 2rb1


Dato : 01-01-07 00:41

Så skift hende ud!!! Det er med arbejde som med ægteskabet... efter 8 år går
det ikke længere


"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
news:4598252e$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> ThomasB skrev:
>
>> NEJ !
>
> Joe men hvis skyld er det, det er aldrig debateret.
>
>> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
>> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
>
> Næe den er god nok, det kan jeg underskrive efter 25 års ægteskab.
>
> --
> Mvh Henning Lund
> http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
> vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.



Kim Larsen (01-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-01-07 12:09

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
news:45984a97$0$39984$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så skift hende ud!!! Det er med arbejde som med ægteskabet... efter 8 år
> går det ikke længere

Det var sandelig deprimerende udsigter

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 14:25

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
news:45984a97$0$39984$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Så skift hende ud!!! Det er med arbejde som med ægteskabet... efter 8 år
> går det ikke længere

Dårlig undskyldning for ikke at ville gøre noget for ægteskabet (og jobbet).



ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 14:23

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
news:4598252e$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> NEJ !
>
> Joe men hvis skyld er det, det er aldrig debateret.

Det har jeg ingen idé om, men det har du måske?

>> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
>> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
>
> Næe den er god nok, det kan jeg underskrive efter 25 års ægteskab.

Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være dig der
er blevet mindre sexet med tiden?



Frank Leegaard (01-01-2007)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 01-01-07 19:02

ThomasB wrote:

> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
> dig der er blevet mindre sexet med tiden?

Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du kan gøre
bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme omtanke)

/FL



ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 20:25

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
news:45994ca0$0$13944$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>
> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du kan
> gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme omtanke)

Alting starter ved en selv..



Frank Leegaard (01-01-2007)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 01-01-07 20:37

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> news:45994ca0$0$13944$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>
>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>> omtanke)
>
> Alting starter ved en selv..

Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste

/FL



ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 20:39

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
news:459962e4$0$13966$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>>
>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>> omtanke)
>>
>> Alting starter ved en selv..
>
> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste

Hvis man synes andre er et problem, så er det som regel en selv der er
problemet.



Frank Leegaard (01-01-2007)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 01-01-07 21:34

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> news:459962e4$0$13966$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>>>
>>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>>> omtanke)
>>>
>>> Alting starter ved en selv..
>>
>> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
>
> Hvis man synes andre er et problem, så er det som regel en selv der er
> problemet

Hvor mange kan du få til at indse det?

/FL



ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 23:23

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
news:4599704a$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>>>>
>>>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>>>> omtanke)
>>>>
>>>> Alting starter ved en selv..
>>>
>>> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
>>
>> Hvis man synes andre er et problem, så er det som regel en selv der er
>> problemet
>
> Hvor mange kan du få til at indse det?

Det ved jeg ikke og det bedste ville være at det var noget folk selv
opdagede.



Bænni (01-01-2007)
Kommentar
Fra : Bænni


Dato : 01-01-07 21:34

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> news:459962e4$0$13966$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>>> omtanke)
>>> Alting starter ved en selv..
>> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
>
> Hvis man synes andre er et problem, så er det som regel en selv der er
> problemet.
>
>


og - synes du det er et problem?

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 23:24

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse
news:45997052$0$3514$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>>>> omtanke)
>>>> Alting starter ved en selv..
>>> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
>>
>> Hvis man synes andre er et problem, så er det som regel en selv der er
>> problemet.
>>
>
> og - synes du det er et problem?

Kun når det er de forkerte der får skylden..



Bænni (01-01-2007)
Kommentar
Fra : Bænni


Dato : 01-01-07 21:34

Frank Leegaard wrote:
> ThomasB wrote:
>> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>> news:45994ca0$0$13944$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>> omtanke)
>> Alting starter ved en selv..
>
> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
>
> /FL
>
>


det er osse min oplevelse at det er de andre - og det er vi mange der
mener!!

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 23:24

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse
news:45997029$0$3514$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
>>>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
>>>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
>>>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
>>>> omtanke)
>>> Alting starter ved en selv..
>>
>> Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
>>
>> /FL
>
>
> det er osse min oplevelse at det er de andre - og det er vi mange der
> mener!!

Alt for mange



mads (27-12-2006)
Kommentar
Fra : mads


Dato : 27-12-06 13:12

Patruljen wrote:
> Bo Warming skrev:
>> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
>
>
> JA !
>
NEJ. Men de er altid på udkik efter en der er bedre end ham de har. Jeg ved
fra ærlige kvinder, jeg har talt med, at de meget tit tænker på en anden end
ham, der ligger og gør det


Frank Leegaard (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 27-12-06 15:47

mads wrote:
> Patruljen wrote:
>> Bo Warming skrev:
>>> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
>>
>>
>> JA !
>>
> NEJ. Men de er altid på udkik efter en der er bedre end ham de har.
> Jeg ved fra ærlige kvinder, jeg har talt med, at de meget tit tænker
> på en anden end ham, der ligger og gør det

og ditto vel til mændene ..

/FL




Zeki (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 29-12-06 00:49


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1167216501.541325.26850@f1g2000cwa.googlegroups.com...

> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
>JA !
>Bevist gennem undersøgelser.

Hvilken undersøgelse hentyder du til?

Er det undersøgelser som forsøger at påvise at gifte kvinder har mindre lyst
til sex? Eller er det en undersøgelse der påpeger hvordan menneskers
seksualitet kan forandres i et ægteskab?

Og hvad med de par der har været sammen i mange år, som har samme
forpligtelser over for hinanden, men som ikke er gift?

Ja - i ægteskab eller langvarige forhold kan der sagtens ske det at lysten
til hinanden aftager gradvist. Det bliver en vane at dyrke sex. Måske fordi
man ikke varierer akten. Måske fordi man ikke længere er en hormonfyldt
ungersvend i 20'erne eller fordi man ikke længere føler sig så lækker efter
at have født to børn.

Der kan være mange grunde til at par ikke jager hinanden rundt om
køkkenbordet og ikke kan holde fingrene fra hinanden som i de gode gamle
dage (før de blev gift). Men at bebrejde instutitionen 'ægteskabet' synes
jeg ganske enkelt er langt ude. Derfor ser jeg frem til at du henviser til
undersøgelsen, da jeg er spændt på at læse om hvordan de er kommet frem til
den konklusion.

Mvh
Zeki





wilstrup (29-12-2006)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 29-12-06 10:55


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:4594580a$0$8189$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167216501.541325.26850@f1g2000cwa.googlegroups.com...
>
>> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
>>JA !
>>Bevist gennem undersøgelser.
>
> Hvilken undersøgelse hentyder du til?
>
> Er det undersøgelser som forsøger at påvise at gifte kvinder har mindre
> lyst til sex? Eller er det en undersøgelse der påpeger hvordan menneskers
> seksualitet kan forandres i et ægteskab?
>
> Og hvad med de par der har været sammen i mange år, som har samme
> forpligtelser over for hinanden, men som ikke er gift?
>
> Ja - i ægteskab eller langvarige forhold kan der sagtens ske det at lysten
> til hinanden aftager gradvist. Det bliver en vane at dyrke sex. Måske
> fordi man ikke varierer akten. Måske fordi man ikke længere er en
> hormonfyldt ungersvend i 20'erne eller fordi man ikke længere føler sig så
> lækker efter at have født to børn.
>
> Der kan være mange grunde til at par ikke jager hinanden rundt om
> køkkenbordet og ikke kan holde fingrene fra hinanden som i de gode gamle
> dage (før de blev gift). Men at bebrejde instutitionen 'ægteskabet' synes
> jeg ganske enkelt er langt ude. Derfor ser jeg frem til at du henviser til
> undersøgelsen, da jeg er spændt på at læse om hvordan de er kommet frem
> til den konklusion.

Det er formentlig en "undersøgelse" af samme art som den sidste med stress:
dem, der er mest stressede er dem, der ikke arbejder så meget, hvorimod dem,
der har en arbejdsbyrde på 70 timer ugentlig, ikke har stress. Derpå viste
man i TV en personalechef, der i den grad lever og ånder for sit arbejde, at
han næsten aldrig har fri, men han er ikke stresset, hvorimod den kvinde,
der arbejder på deltid er det.

Indlysende: den, der arbejder færre timer skal alligevel ofte nå det samme
som den, der arbejder på fuld tid - og det afhænger i øvrigt af hvad man
laver. Har man et hobbybetonet job, hvor man selv bestemmer farten og dertil
en høj løn, så er der ingen grund til stress, hvorimod et lavtlønnet job,
måske endda på mindre tid, hvor man skal yde det samme som en fuldtidsansat,
naturligvis skaber mere stress (= det man ikke når, men som man skal nå)
skaber stress. Desuden ved vi jo at kvinder ofte kræver mere af sig selv på
jobbet, selvom de ikke bliver påskønnet for det, hverken ude eller hjemme.

Men hvad skal undersøgelsen så tjene til? jo, den skal fortælle befolkningen
og politikerne, at vi da blot skal sætte arbejdstiden op i en tid, hvor vi
har mangel på arbejdskraft, for nu har man jo forskningsmæssig belæg for at
det er godt at arbejde meget.

Lige efter krigen (2.Verdenskrig) var der mangel på kartofler. Så kom
lægevidenskaben og sagde at kartofler faktisk ikke var så sunde som man
hævdede, så det var kun godt at man ikke havde så mange kartofler.
I massevis af boliger var hygiejnestandarden så ringe, at det florerede med
karkelakker og andet kryb. Lægevidenskaben igen: det var jo ikke ligefrem
usundt med disse dyr, og de gjorde jo ingen skade. Ergo: ingen grund til at
gøre noget ved boligstandarden.

Der kan findes massevis af lignende eksempler for såkaldte "forskere" har
fundet ud af ting, der i virkeligheden signalerer at det såmænd er sundt at
være lavtlønnet eller fattig.

Og hvad med 8 år gammelt kød? Tja, det er jo nok ikke så slemt, og så vidt
vides er ingen blevet direkte syge af det, så hvorfor så ikke skære ned på
personalet i fødevarestyrelsen, undlade at kontrollere så mange virksomheder
etc... fortsæt selv.



Jens Bruun (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-12-06 11:47

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4594e600$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

[klip det sædvanlige bræk]

Kryb nu tilbage under din sten, AHW.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Bo Warming (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-12-06 13:48

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
news:4594e600$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> news:4594580a$0$8189$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:1167216501.541325.26850@f1g2000cwa.googlegroups.com...
>>
>>> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
>>>JA !
>>>Bevist gennem undersøgelser.
>>
>> Hvilken undersøgelse hentyder du til?
>>
>> Er det undersøgelser som forsøger at påvise at gifte kvinder har
>> mindre lyst til sex? Eller er det en undersøgelse der påpeger
>> hvordan menneskers seksualitet kan forandres i et ægteskab?

Det er umuligt at få pålidelig viden om samlejehyppighed, både i og
før ægteskab

Den eksperimenterende partnerjagtende pige, der omsider finder en
egnet livstidspartner vil nok ofte bolle mindre derefter

Udover at når graviditet ønskes så er det mægtigt erotisk stimulerende
for begge.

I gammeldags snerpede tider blev sexlyst fortiet, men mon viktoriansk
eller pietistisk morallære nogensinde hr påvirket giftes og ugiftes
vaner når der ikke var spotlight på?

Når ikke graviditetsopnåelse er målet, vil sexlyst nok aftage i de
fleste parforhold og der bolles mere i år 1 end i de næste ti år
tilsammen.

Ægteskab er vist kun dæmpende hvis en partner er meget jaloux og
overvågende

Kinesiske og især japanske kvinder har konfuzianistisk bryllupsritual
om at en hustru aldrig bør være jaloux

Selvfølgelig er vi alle tryghedsnarkomaner og har svært ved at glæde
os over at partneren nyder ny impulser fra fremmede, men det er da
smukt og storsindet hvis man kan udtrykke ærlig MEDGLÆDE når partneren
har det godt , incl med andre

I stigende grad har de kvinder jeg har boet sammen med været på
bølgelængde med mig og ment at der ikke går noget fra nogen hvis fx
man går på massageklinik. Kondom bruges jo, og der er mange andre
slags magnetisme i et godt parforhold end den erotiske, så selv hvis
man fik afløb for al erotisk energi hos konkurrent-kvinder, så behøver
det ikke være vigtigt



Patruljen (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 27-12-06 12:07


ThomasB skrev:
> Patruljen skrev:
> >> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
> >
> >
> > JA !
>
> NEJ !

Du tager fejl, Thomas. Muligt din kone er anderledes. Ikke desto mindre
er hun så den undtagelse, der bekræfter reglen.

Der er undersøgelser, som påviser netop dette faktum -


> > Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid reducerer
> > kvinders behov for sex,
> > er nu et bevist faktum.
>
> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst (hvilket jeg i
> øvrigt også betvivler)

Du må da gerne tvivle. Det ændrer ikke faktum.

> > Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan være, at
> > det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med opvasken,
> > eksempelvis
>
> He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid tager
> opvasken?

Det var en kvinde, som benyttede argumentet. At de eksempelvis brugte
langt mere tid end mænd på husligt arbejde, og derfor ikke havde
overskud til sex -


> > Det er derfor nogen af os foretrækker at have 2 - 3 elskerinder. En
> > kan ikke klare opgaven.
>
> Du har ikke fundet den rigtige kvinde endnu, kan jeg høre

Jeg har lige præcis fundet de rigtige 3

Best regards Bruun


ThomasB (27-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 27-12-06 12:59

Patruljen skrev:
>>> Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid
>>> reducerer kvinders behov for sex,
>>> er nu et bevist faktum.
>>
>> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
>> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
>
> Du må da gerne tvivle. Det ændrer ikke faktum.

Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men deres
seksualitet er ikke dæmpet.

>>> Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan være,
>>> at det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med
>>> opvasken, eksempelvis
>>
>> He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid
>> tager opvasken?
>
> Det var en kvinde, som benyttede argumentet. At de eksempelvis brugte
> langt mere tid end mænd på husligt arbejde, og derfor ikke havde
> overskud til sex -

Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg) opdager
altså ikke at der roder.

>>> Det er derfor nogen af os foretrækker at have 2 - 3 elskerinder. En
>>> kan ikke klare opgaven.
>>
>> Du har ikke fundet den rigtige kvinde endnu, kan jeg høre
>
> Jeg har lige præcis fundet de rigtige 3

He



Bo Warming (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-12-06 00:20

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45926005$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...
> Patruljen skrev:
>>>> Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid
>>>> reducerer kvinders behov for sex,
>>>> er nu et bevist faktum.
>>>
>>> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
>>> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
>>
>> Du må da gerne tvivle. Det ændrer ikke faktum.
>
> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men
> deres seksualitet er ikke dæmpet.

Meget lidt generelt om sex er så sandt at lovgivning kan komme på tale

>>>> Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan
>>>> være,
>>>> at det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med
>>>> opvasken, eksempelvis
>>>
>>> He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid
>>> tager opvasken?
>>
>> Det var en kvinde, som benyttede argumentet. At de eksempelvis
>> brugte
>> langt mere tid end mænd på husligt arbejde, og derfor ikke havde
>> overskud til sex -
>
> Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg)
> opdager altså ikke at der roder.
>
Hysteriet handler om magt over mænd, ikke om sygdomsforebyggelse




ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 03:00

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:nbDkh.21862$RX.5876@fe12.usenetserver.com...
>> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
>> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men deres
>> seksualitet er ikke dæmpet.
>
> Meget lidt generelt om sex er så sandt at lovgivning kan komme på tale

Nemlig. Derfor er tatovering af HIV-smittede også helt ude i hampen.

>> Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg) opdager
>> altså ikke at der roder.
>>
> Hysteriet handler om magt over mænd, ikke om sygdomsforebyggelse

Eller også handler det om redebygning.



Bo Warming (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-12-06 08:42

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45932527$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:nbDkh.21862$RX.5876@fe12.usenetserver.com...
>>> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
>>> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men
>>> deres seksualitet er ikke dæmpet.
>>
>> Meget lidt generelt om sex er så sandt at lovgivning kan komme på
>> tale
>
> Nemlig. Derfor er tatovering af HIV-smittede også helt ude i hampen.
>
>>> Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg)
>>> opdager altså ikke at der roder.
>>>
>> Hysteriet handler om magt over mænd, ikke om sygdomsforebyggelse
>
> Eller også handler det om redebygning.

Kvinder ønsker tryghed om deres afkom

Og jo - hvis de kan underkue manden så vil han bekoste privatskole og
dyr flyverdragt mm

Hysteri lokker mænd til at føle sig gode ved at give efter - de som BZ
nu prøver og måske de har voldet sig til hus

BZ bruger samme snu hysteri som flygtninge og Islam der invaderer EU



ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 23:15

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:KxKkh.71508$mQ3.23010@fe19.usenetserver.com...
>> Eller også handler det om redebygning.
>
> Kvinder ønsker tryghed om deres afkom
>
> Og jo - hvis de kan underkue manden så vil han bekoste privatskole og dyr
> flyverdragt mm
>
> Hysteri lokker mænd til at føle sig gode ved at give efter - de som BZ nu
> prøver og måske de har voldet sig til hus
>
> BZ bruger samme snu hysteri som flygtninge og Islam der invaderer EU

Hvilke kvinder taler du egentlig om?



Bo Warming (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-12-06 03:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:459441fa$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:KxKkh.71508$mQ3.23010@fe19.usenetserver.com...
>>> Eller også handler det om redebygning.
>>
>> Kvinder ønsker tryghed om deres afkom
>>
>> Og jo - hvis de kan underkue manden så vil han bekoste privatskole
>> og dyr flyverdragt mm
>>
>> Hysteri lokker mænd til at føle sig gode ved at give efter - de som
>> BZ nu prøver og måske de har voldet sig til hus
>>
>> BZ bruger samme snu hysteri som flygtninge og Islam der invaderer
>> EU
>
> Hvilke kvinder taler du egentlig om?

Vor tids gifte kvinder er emnet for min trådstart

Jeg mener IKKE at ægteskabet dæmper sexualitet og det fremgår klart af
hvad jeg skriver, men PAtruljen har som svar på min trådstart startet
en tråd, hvor han overskrifter "Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET?
Svaret er JA"

Vær præcis om hvad JEG skriver, som du vil have uddybet - måske jeg
starter ny tråd udfra hvad jeg gætter er særlig uklart pga de to
sammenblandede tråde, hvor jeg i starten af den du skriver i og jeg
hermed replicerer i, er blevet lagt et svar i munden, der ikke er mit



Bo M. Mogensen (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 31-12-06 01:25

On Thu, 28 Dec 2006 08:42:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

Kære navne broder man må gi dig du kommer omkring mange emner inden
for et emne et indlæg - jeg går ud fra at ordenene sådan bare kommer
til dig og emnerne skabes som du skirver dem ned til ?

>
>Kvinder ønsker tryghed om deres afkom

ja det er well meget godt jeg har måske også min første på vej og der
er planen da heller ikke der skal mangle noget -

>
>Og jo - hvis de kan underkue manden så vil han bekoste privatskole og
>dyr flyverdragt mm

Æhmmm hvor i ligger underkuningen i dette ?
jeg mener man er well ikke pr definationen vandvitig eller karekter
afvigene hvis man ønsker sit barn en god skole gang fornuftige klæder
og ja hvad skal vi sige noget sjov lege tøj - så fremt jeg bliver
sammen med hende jeg er med nu så for hendes dreng da det han skal
bruge .... nu er det ikke den store post efter som det er I Thailland
hvor priserne er mere fornuftige ind her på det ene og andet.

og her mener jeg så du med fordel kunne have oprettet et nyt emne Thi
da det virker som kæden hopper lidt af men lad os da se på det

>
>Hysteri lokker mænd til at føle sig gode ved at give efter - de som BZ
>nu prøver og måske de har voldet sig til hus

Nahh nu har de jo helt lovligt haft huset siden en gang i 80 erne - så
jeg kan da ikke fortænke dem i de bliver lidt sure over at blive
tvunget væk ........ bortset fra de kaster sten efter dit hus hvad
unægteligt er uartigt og de holder disse ireterrene demonstrasioner
der sløver trafiken ... så er de well bare et udtryg for en slags
oprørere de vil være i en hver tid -

>
>BZ bruger samme snu hysteri som flygtninge og Islam der invaderer EU

under emnet :
Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET? Svaret er JA!
***********************************************************************

men ok lad os da ikke hænge os i peditesser som f.eks det at holde sig
til sagen ......... BZ bevægelsen er reelt bare et udtryg for bolig
mangel og åger priser på leje boliger og har ikke som sådan noget med
de profane Muhameddaner at gøre - som jeg gir dig er en pest - fik
e-mail fra en god ven der tager sig af unge kriminelle 98 % af dem er
muslimsk yngel man ikke kan nå og de er helt uden for rehabilitering
Den danske stat bekoster penge på at intigrere TREIDE generationes
pærker dvs børn hvis forældre er født i dk ........ mao gør som med
køre kortet 3 forelser også ryger stats borger skabet - stik dem et
pas til Libanon eller afganistan også en enkelt bilet ud af dk.

og det er faktisk ikke en gang bare højre rabiate som dig der mener
det - min faster der har stemt på sf siden en gang i 60 erne , er også
af den oprigtige overbevisning kyl dem ud og lad os i stedet bruge
krudtet på de gode imigranter der kommer til landet fra oienten
sydamerika usa og resten af eu ........

og selvfølig skal tyrkiet ikke med i eu - de er jo sindsyge.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/rates.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Bo Warming (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-12-06 03:11

"Bo M. Mogensen" <spam@me.com> wrote in message
news:dqvdp212bqk7jda8rm3nme9hdi4eedheu8@4ax.com...
> On Thu, 28 Dec 2006 08:42:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
> wrote:
>
> Kære navne broder man må gi dig du kommer omkring mange emner inden
> for et emne et indlæg - jeg går ud fra at ordenene sådan bare kommer
> til dig og emnerne skabes som du skirver dem ned til ?
>
>>
>>Kvinder ønsker tryghed om deres afkom
>
> ja det er well meget godt jeg har måske også min første på vej og
> der
> er planen da heller ikke der skal mangle noget -
>
>>
>>Og jo - hvis de kan underkue manden så vil han bekoste privatskole
>>og
>>dyr flyverdragt mm
>
> Æhmmm hvor i ligger underkuningen i dette ?
> jeg mener man er well ikke pr definationen vandvitig eller karekter
> afvigene hvis man ønsker sit barn en god skole gang fornuftige
> klæder
> og ja hvad skal vi sige noget sjov lege tøj - så fremt jeg bliver
> sammen med hende jeg er med nu så for hendes dreng da det han skal
> bruge .... nu er det ikke den store post efter som det er I
> Thailland
> hvor priserne er mere fornuftige ind her på det ene og andet.
>
> og her mener jeg så du med fordel kunne have oprettet et nyt emne
> Thi
> da det virker som kæden hopper lidt af men lad os da se på det
>
>>
>>Hysteri lokker mænd til at føle sig gode ved at give efter - de som
>>BZ
>>nu prøver og måske de har voldet sig til hus
>
> Nahh nu har de jo helt lovligt haft huset siden en gang i 80 erne -
> så
> jeg kan da ikke fortænke dem i de bliver lidt sure over at blive
> tvunget væk ........ bortset fra de kaster sten efter dit hus hvad
> unægteligt er uartigt og de holder disse ireterrene demonstrasioner
> der sløver trafiken ... så er de well bare et udtryg for en slags
> oprørere de vil være i en hver tid -
>
>>
>>BZ bruger samme snu hysteri som flygtninge og Islam der invaderer EU
>
> under emnet :
> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET? Svaret er JA!
> ***********************************************************************
>
> men ok lad os da ikke hænge os i peditesser som f.eks det at holde
> sig
> til sagen ......... BZ bevægelsen er reelt bare et udtryg for bolig
> mangel og åger priser på leje boliger og har ikke som sådan noget
> med
> de profane Muhameddaner at gøre - som jeg gir dig er en pest - fik
> e-mail fra en god ven der tager sig af unge kriminelle 98 % af dem
> er
> muslimsk yngel man ikke kan nå og de er helt uden for rehabilitering
> Den danske stat bekoster penge på at intigrere TREIDE generationes
> pærker dvs børn hvis forældre er født i dk ........ mao gør som med
> køre kortet 3 forelser også ryger stats borger skabet - stik dem et
> pas til Libanon eller afganistan også en enkelt bilet ud af dk.
>
> og det er faktisk ikke en gang bare højre rabiate som dig der mener
> det - min faster der har stemt på sf siden en gang i 60 erne , er
> også
> af den oprigtige overbevisning kyl dem ud og lad os i stedet bruge
> krudtet på de gode imigranter der kommer til landet fra oienten
> sydamerika usa og resten af eu ........
>
> og selvfølig skal tyrkiet ikke med i eu - de er jo sindsyge.

Min næstyngste søn fik jeg sendt på katolsk privatskole her på
Nørrebro og hvis nogen var underkuet var det moderen der fandt sig i
hvad hun anså for pjat

BZ har lovet at aldrig bruge Jagtvej-huset til bolig og da det er
uopvarmet udover et pr kakelovne så ses det ofte tomt-mørkt-ubeboet
januar-maj når der ikke er eftermiddags-koncert

Så boligmangel er ikke motiv til BZ-udåd


Bed din kloge faster ringe 35861000 - et rivegilde om dig og din hund
ku være sjovt
Sladder er det bedste i verden

Du lovede at komme igen med dit kamera, hvornår?

Nu da min blottersag skal i Landretten har min forsvarsadvokat brug
for foto af haven



Bo M. Mogensen (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 31-12-06 07:23

On Sun, 31 Dec 2006 03:10:55 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Bed din kloge faster ringe 35861000

jeg skal prøve

>- et rivegilde om dig og din hund
>ku være sjovt
>Sladder er det bedste i verden

som altid hyggeligt
>
>Du lovede at komme igen med dit kamera, hvornår?

jeg er i Danmark til den 7/2 så mon ikke vi kan finde ud af noget
inden da .......

>
>Nu da min blottersag skal i Landretten har min forsvarsadvokat brug
>for foto af haven

tænker du på dem jeg tog i sommers ...?

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/rates.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Bo Warming (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-12-06 13:49


"Bo M. Mogensen" <spam@me.com> wrote in message
news:1mlep2ts74egk3jeu0a0c6f7hb37rv3lr1@4ax.com...
> On Sun, 31 Dec 2006 03:10:55 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
> wrote:
>
>>Bed din kloge faster ringe 35861000
>
> jeg skal prøve
>
>>- et rivegilde om dig og din hund
>>ku være sjovt
>>Sladder er det bedste i verden
>
> som altid hyggeligt
>>
>>Du lovede at komme igen med dit kamera, hvornår?
>
> jeg er i Danmark til den 7/2 så mon ikke vi kan finde ud af noget
> inden da .......
>
>>
>>Nu da min blottersag skal i Landretten har min forsvarsadvokat brug
>>for foto af haven
>
> tænker du på dem jeg tog i sommers ...?


ring 35861000



Bo M. Mogensen (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 31-12-06 16:20

On Sun, 31 Dec 2006 13:49:07 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>>>
>>>Nu da min blottersag skal i Landretten har min forsvarsadvokat brug
>>>for foto af haven
>>
>> tænker du på dem jeg tog i sommers ...?
>
>
>ring 35861000

will do will do kommer hjem fra Jylland den 2/1

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/rates.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Frank Leegaard (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 31-12-06 03:32

Bo M. Mogensen wrote:
> On Thu, 28 Dec 2006 08:42:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
> Kære navne broder man må gi dig du kommer omkring mange emner inden
> for et emne et indlæg - jeg går ud fra at ordenene sådan bare kommer
> til dig og emnerne skabes som du skirver dem ned til ?
>
>>
>> Kvinder ønsker tryghed om deres afkom
>
> ja det er well meget godt jeg har måske også min første på vej og der
> er planen da heller ikke der skal mangle noget -
>

Åh .. Stakkels samfund. Endnu en klods at trækkes mere med.

/FL



Bo Warming (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-12-06 04:21

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
news:45972134$0$13962$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Bo M. Mogensen wrote:
>> On Thu, 28 Dec 2006 08:42:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
>> wrote:
>>
>> Kære navne broder man må gi dig du kommer omkring mange emner inden
>> for et emne et indlæg - jeg går ud fra at ordenene sådan bare
>> kommer
>> til dig og emnerne skabes som du skirver dem ned til ?
>>
>>>
>>> Kvinder ønsker tryghed om deres afkom
>>
>> ja det er well meget godt jeg har måske også min første på vej og
>> der
>> er planen da heller ikke der skal mangle noget -
>>
>
> Åh .. Stakkels samfund. Endnu en klods at trækkes mere med.

NEJ. Et stort tilluykke til at fertile Bo MM har sjattet lidt sæd i
Kristen-Muslim-terrorbalancens ikke-dyriske side

Blir min telegramstil mere og mere krukket?
DEt er en nuy pastiche-kitsch stilart som jeg håber at få Nobelpris i
en dag.

Jeg mener, i bedste børnehavestil, at "Det var Frank der begyndte"



Henning Lund (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 31-12-06 22:05

ThomasB skrev:

> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex,
> men deres seksualitet er ikke dæmpet.

Hvordan forståes det?


--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.


ThomasB (01-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 01-01-07 14:19

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
news:45982580$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
>> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex,
>> men deres seksualitet er ikke dæmpet.
>
> Hvordan forståes det?

At kvinder ikke er mindre seksuelle, blot fordi de har mindre lyst til sex
(med deres partner).



Henning Lund (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 31-12-06 22:04

Patruljen skrev:

> Du tager fejl, Thomas. Muligt din kone er anderledes. Ikke
> desto mindre er hun så den undtagelse, der bekræfter reglen.

Det kan jeg skrive under på.



--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.


Patruljen (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 27-12-06 13:07


ThomasB skrev:
> Patruljen skrev:
> >>> Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid
> >>> reducerer kvinders behov for sex,
> >>> er nu et bevist faktum.
> >>
> >> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
> >> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
> >
> > Du må da gerne tvivle. Det ændrer ikke faktum.
>
> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men deres
> seksualitet er ikke dæmpet.

Jow - jeg fiflede også væk fra seksualitet til ordet sex....
Jeg tænker, det samme, som du.

> >>> Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan være,
> >>> at det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med
> >>> opvasken, eksempelvis
> >>
> >> He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid
> >> tager opvasken?
> >
> > Det var en kvinde, som benyttede argumentet. At de eksempelvis brugte
> > langt mere tid end mænd på husligt arbejde, og derfor ikke havde
> > overskud til sex -
>
> Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg) opdager
> altså ikke at der roder.

Har du kikket i bogen om singlemænds hjem ?
Vi indretter os ret meget anderledes end kvinder, når bare vi
bestemmer selv -


> >>> Det er derfor nogen af os foretrækker at have 2 - 3 elskerinder. En
> >>> kan ikke klare opgaven.
> >>
> >> Du har ikke fundet den rigtige kvinde endnu, kan jeg høre
> >
> > Jeg har lige præcis fundet de rigtige 3
>
> He

Ja, du. Stort smil.

Best regards Bruun


Patruljen (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 27-12-06 13:42


mads skrev:
> Patruljen wrote:
> > Bo Warming skrev:
> >> Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET ?
> >
> >
> > JA !
> >
> NEJ. Men de er altid på udkik efter en der er bedre end ham de har. Jeg ved
> fra ærlige kvinder, jeg har talt med, at de meget tit tænker på en anden end
> ham, der ligger og gør det

"Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af kvinder,
der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som antallet af mænd
med samme problem", siger overlæge Ellids Kristensen,
der leder Rigshospitalets Sexologiske Klinik.

Best regards bruun


nusle nuslesen (27-12-2006)
Kommentar
Fra : nusle nuslesen


Dato : 27-12-06 20:13


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>
> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
> Klinik.

Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow" derhjemme, der
bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke fortænke dem i *GG*



Bo Warming (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 23:38

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
news:4592c5b8$0$91710$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>>
>> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
>> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
>> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
>> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
>> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
>> Klinik.
>
> Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
> derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
> fortænke dem i *GG*
Seriens hovedperson Mrs Bouchet er snobbet så hun gør enhver mand
uinteresseret i sex - jo der skal meget til fra begge sider før erotik
bliver varigt fængende



Frank Leegaard (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 28-12-06 00:32

nusle nuslesen wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>>
>> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
>> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
>> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
>> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
>> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
>> Klinik.
>
> Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
> derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
> fortænke dem i *GG*

Hvis så Onslow også har den kone og svigerinde Onslower nu har - er der vel
en grund ..

/FL




Jens Bruun (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 28-12-06 10:41

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4592c5b8$0$91710$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
> derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
> fortænke dem i *GG*

Jeg tror nærmere, at Onslow er blevet den, han er, fordi kvinden derhjemme
er frigid (når det drejer sig om sex med Onslow).

Onslow er min helt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Patruljen (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 27-12-06 13:52


ThomasB skrev:
> Patruljen skrev:
> >>> Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid
> >>> reducerer kvinders behov for sex,
> >>> er nu et bevist faktum.
> >>
> >> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
> >> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
> >
> > Du må da gerne tvivle. Det ændrer ikke faktum.
>
> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men deres
> seksualitet er ikke dæmpet.
>
> >>> Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan være,
> >>> at det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med
> >>> opvasken, eksempelvis
> >>
> >> He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid
> >> tager opvasken?
> >
> > Det var en kvinde, som benyttede argumentet. At de eksempelvis brugte
> > langt mere tid end mænd på husligt arbejde, og derfor ikke havde
> > overskud til sex -
>
> Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg) opdager
> altså ikke at der roder.
>
> >>> Det er derfor nogen af os foretrækker at have 2 - 3 elskerinder. En
> >>> kan ikke klare opgaven.
> >>
> >> Du har ikke fundet den rigtige kvinde endnu, kan jeg høre
> >
> > Jeg har lige præcis fundet de rigtige 3
>
> He

I august skrev jeg dette, efter at have læst en artikel om resultatet
at en undersøgelse.
Jeg troede, jeg havde sat linket ind -

Og kan ikke umiddelbart huske kilden....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad vi alle har vidst, er nu blevet undersøgt og dokumenteret.
Vi er nu helt sikre på, at hvad vi alle ved, er rigtigt, nu også er
rigtigt.
Kvinder har en højere tendens end mænd til en reduceret seksualitet.


Mænd antages, at ville holde konkurenter borte fra partneren.


Kvinder antages, at bruge effekten, af at hvad er frit tilgængeligt
også aftager i værdi.
Det er således et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.Og dermed
rendyrket Desmond Morris for kultfans.
------------------------------------------------------------------------------------------------------


Best regards Bruun


Bo Warming (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 14:07

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1167223947.867122.225230@48g2000cwx.googlegroups.com...
ThomasB skrev:
> Patruljen skrev:
> >>> Hvad vi andre har vidst i årevis, at parforhold efter en tid
> >>> reducerer kvinders behov for sex,
> >>> er nu et bevist faktum.
> >>
> >> Måske, men deres seksualitet dæmpes ikke - kun deres sexlyst
> >> (hvilket jeg i øvrigt også betvivler)
> >
> > Du må da gerne tvivle. Det ændrer ikke faktum.
>
> Det var nu mere ordvalget "seksualitet" jeg synes var forkert.
> Det er muligt at gifte kvinder ikke har så meget lyst til sex, men
> deres
> seksualitet er ikke dæmpet.

BW: Da jeg omsider i 19årsalderen slap af med min jomfrudom, var det
med en storbrystet studine der havde svært ved den kemi jeg netop
havde fået gode karakterer i. Hun blev hjulpet til at forstå formlerne
og jeg fik sex - ren prostitution

Hvis ikke luderkundeforbudsparitierne får fjernet markedstænkning fra
kønnenes magtkamp og handelskrig, så vil der blive meget og bedre sex.
Ærlighed varer længst - og giver sex til tiden

Sælgers marked for kvinderne





> >>> Meeen. Kvinder har jo mange forklaringer på, hvordan det kan
> >>> være,
> >>> at det netop forholder sig således. Vi hjælper ikke nok med
> >>> opvasken, eksempelvis
> >>
> >> He, så mænd er konstant liderlige fordi det er kvinden der altid
> >> tager opvasken?
> >
> > Det var en kvinde, som benyttede argumentet. At de eksempelvis
> > brugte
> > langt mere tid end mænd på husligt arbejde, og derfor ikke havde
> > overskud til sex -
>
> Nah, kvinder er bedre til det der med rengøring. Mænd (læs jeg)
> opdager
> altså ikke at der roder.

Mænd antages, at ville holde konkurenter borte fra partneren.

Det er således et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.Og dermed
rendyrket Desmond Morris for kultfans.

BW: Jeg har altid fundet det ærlig snak når en partner med begrænset
lyst ønskede noget dyrt indkøbt og skete det, så var lysten der.
Og satte hun prisen for højt, så vidste hun at jeg gik på
massageklinik

Og søgte hun at gøre mig jaloux ved at bolle ved siden af ved en fest,
så erfarede hun at jeg var ligeglad

Desmond Morris er klog i analogier om Den Nøgne Abe og tager højde for
vor vidtforgrende kulturelle overbygning som gør, at vi prioriterer
lavt at få udluget dårligt DNA, for indtjening afhænger ikke af
hurtigløb og muskelstyrke


Hvordan får kvinder mink? På samme måde som mink får mink.



Bo M. Mogensen (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 31-12-06 06:50

On Wed, 27 Dec 2006 14:07:08 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

Kære navne broder - lad os lige standse op her og hvis du formår så
bare svar med ja og nej

>BW: Da jeg omsider i 19årsalderen slap af med min jomfrudom, var det
>med en storbrystet studine der havde svært ved den kemi jeg netop
>havde fået gode karakterer i. Hun blev hjulpet til at forstå formlerne
>og jeg fik sex - ren prostitution
>
>Hvis ikke luderkundeforbudsparitierne får fjernet markedstænkning fra
>kønnenes magtkamp og handelskrig, så vil der blive meget og bedre sex.
>Ærlighed varer længst - og giver sex til tiden

1.) er det helt utænkeligt for dig at studinen havde sex med dig fordi
hun havde lyst ja ( ) nej ( ) sæt et x

2.) er tanken for dig fremmed at en kvinde kan have fornøjelse af sex

ja ( ) nej ( ) sæt x
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/rates.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Bo Warming (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-12-06 07:07

"Bo M. Mogensen" <spam@me.com> wrote in message
news:5v4ep2lm3mldc3eggule5aql5fsgq7hote@4ax.com...
> On Wed, 27 Dec 2006 14:07:08 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
> wrote:
>
> Kære navne broder - lad os lige standse op her og hvis du formår så
> bare svar med ja og nej
>
>>BW: Da jeg omsider i 19årsalderen slap af med min jomfrudom, var det
>>med en storbrystet studine der havde svært ved den kemi jeg netop
>>havde fået gode karakterer i. Hun blev hjulpet til at forstå
>>formlerne
>>og jeg fik sex - ren prostitution
>>
>>Hvis ikke luderkundeforbudsparitierne får fjernet markedstænkning
>>fra
>>kønnenes magtkamp og handelskrig, så vil der blive meget og bedre
>>sex.
>>Ærlighed varer længst - og giver sex til tiden
>
> 1.) er det helt utænkeligt for dig at studinen havde sex med dig
> fordi
> hun havde lyst ja (X ) nej ( ) sæt et x

Men lysten opstod under min lektiehjælp
>
> 2.) er tanken for dig fremmed at en kvinde kan have fornøjelse af
> sex
>
> ja ( ) nej ( X) sæt x


"Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge nok til
inden de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham."
Cesare Pavese





Bo M. Mogensen (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo M. Mogensen


Dato : 31-12-06 07:19

On Sun, 31 Dec 2006 07:06:39 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>> 1.) er det helt utænkeligt for dig at studinen havde sex med dig
>> fordi
>> hun havde lyst ja (X ) nej ( ) sæt et x
>
>Men lysten opstod under min lektiehjælp

Nå ja men hwa fan et eller andet sted skal det jo begynde - noget af
det bedste fisse jeg har scoret - var under et ikke scorings forsøg
men hvor jeg jeg sad og talte mig varm for min begejstring for alice
coopers lyrik i udgivelserne fra beg af 70 erne til et sted i 80 erne
det var i maj 1990 - hun var model og søster til en x
fame et godt hug.

>>
>> 2.) er tanken for dig fremmed at en kvinde kan have fornøjelse af
>> sex
>>
>> ja ( ) nej ( X) sæt x

Nå men så ser det jo meget fornuftigt ud

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/rates.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Leif Neland (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 31-12-06 08:56

Bo Warming wrote:
>>
>> 1.) er det helt utænkeligt for dig at studinen havde sex med dig
>> fordi
>> hun havde lyst ja (X ) nej ( ) sæt et x
>
> Men lysten opstod under min lektiehjælp

Jeg kan sagtens forestille mig at der er en vis fysisk nærhed i
lektiehjælpssituationen.
At "læreren" står bag "eleven" og ser ned på bogen og ned i kavalergangen...
Kroppe, der rør hinanden, når der peges i bogen.

Kan det tænkes at du på det tidspunkt var renvasket og en behagelig person
at være sammen med?
At du udstrålede intelligens, der for visse personer er et turn-on?

At du så tydeligt har forandret dig senere, kommer ikke sagen ved...

Leif



Bo Warming (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-12-06 09:38

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message
news:45976d1f$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
> Bo Warming wrote:
>>>
>>> 1.) er det helt utænkeligt for dig at studinen havde sex med dig
>>> fordi
>>> hun havde lyst ja (X ) nej ( ) sæt et x
>>
>> Men lysten opstod under min lektiehjælp
>
> Jeg kan sagtens forestille mig at der er en vis fysisk nærhed i
> lektiehjælpssituationen.
> At "læreren" står bag "eleven" og ser ned på bogen og ned i
> kavalergangen...
> Kroppe, der rør hinanden, når der peges i bogen.
>
> Kan det tænkes at du på det tidspunkt var renvasket og en behagelig
> person at være sammen med?
> At du udstrålede intelligens, der for visse personer er et turn-on?
>
> At du så tydeligt har forandret dig senere, kommer ikke sagen ved...

Har vi mødtes? At jeg skulle være andet end renvasket og lugtfri
idag - har du noget at bygge det på.
I et døende fremskridtsparti hvor min kredsformand ikke kunne klare
opgaven uden min hjælp, var jeg ikke ivrig efter at have været nybadet
ved hvert møde.
Det er jeg ellers når jeg møder ny mennesker.

Jo, jeg var undertrykt og stammende lidt mere i min studietid end
idag,og piger kan godt lide at en vis usikkerhed gir dem sikkerhed for
at de kan manipulere end som de vil.
--------------------
Psykose-mysteriet

I 13 år har min slægt, der ser sindsyge i mine glistrupske meninger
mødt spørgsmålet

"Er der andet abnormt ved mig, end at jeg ikke har nogen
hemmeligheder"



Svaret har lydt, at jeg ikke har fast job og ikke præcis den
situatonsfornemmelse, som man havde i den forløjede tabu-belagte
subkultur, jeg voksede op i.



Gad vide, om det er hovedparten af de tusinder af danske, der
fejldiagnosticeres som psykoseramte, der kun har positive kvaliteter
fremfor de normale og aldrig noget etisk kritisabelt eller på nogen
måde trivsels-skadeligt for noget medmenneske?



Blinkhinde (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 28-12-06 00:41


Frank Leegaard skrev:
> nusle nuslesen wrote:
> > "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> > news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
> >>
> >> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
> >> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
> >> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
> >> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
> >> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
> >> Klinik.
> >
> > Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
> > derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
> > fortænke dem i *GG*
>
> Hvis så Onslow også har den kone og svigerinde Onslower nu har - er der vel
> en grund ..

Så det ser ud til, at man får den mængde sex man har fortjent
Det må vist være stof til eftertanke for Patruljen


Frank Leegaard (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 28-12-06 01:06

Blinkhinde wrote:
> Frank Leegaard skrev:
>> nusle nuslesen wrote:
>>> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>>>>
>>>> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
>>>> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
>>>> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
>>>> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
>>>> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
>>>> Klinik.
>>>
>>> Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
>>> derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
>>> fortænke dem i *GG*
>>
>> Hvis så Onslow også har den kone og svigerinde Onslower nu har - er
>> der vel en grund ..
>
> Så det ser ud til, at man får den mængde sex man har fortjent
> Det må vist være stof til eftertanke for Patruljen

Mjae ... Det er tænkeligt ..

og jow .. Tingene hænger som regel sammen.

/FL




Blinkhinde (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 28-12-06 01:18


Frank Leegaard skrev:
> Blinkhinde wrote:
> > Frank Leegaard skrev:
> >> nusle nuslesen wrote:
> >>> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> >>> news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
> >>>>
> >>>> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
> >>>> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
> >>>> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
> >>>> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
> >>>> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
> >>>> Klinik.
> >>>
> >>> Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
> >>> derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
> >>> fortænke dem i *GG*
> >>
> >> Hvis så Onslow også har den kone og svigerinde Onslower nu har - er
> >> der vel en grund ..
> >
> > Så det ser ud til, at man får den mængde sex man har fortjent
> > Det må vist være stof til eftertanke for Patruljen
>
> Mjae ... Det er tænkeligt ..
>
> og jow .. Tingene hænger som regel sammen.

Det var nu en joke
Men jo, jeg tror et eller andet sted, at tingene hænger sammen.


Patruljen (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 29-12-06 09:04


Bo Warming skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> news:459441fa$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> > news:KxKkh.71508$mQ3.23010@fe19.usenetserver.com...
> >>> Eller også handler det om redebygning.
> >>
> >> Kvinder ønsker tryghed om deres afkom
> >>
> >> Og jo - hvis de kan underkue manden så vil han bekoste privatskole
> >> og dyr flyverdragt mm
> >>
> >> Hysteri lokker mænd til at føle sig gode ved at give efter - de som
> >> BZ nu prøver og måske de har voldet sig til hus
> >>
> >> BZ bruger samme snu hysteri som flygtninge og Islam der invaderer
> >> EU
> >
> > Hvilke kvinder taler du egentlig om?
>
> Vor tids gifte kvinder er emnet for min trådstart
>
> Jeg mener IKKE at ægteskabet dæmper sexualitet og det fremgår klart af
> hvad jeg skriver, men PAtruljen har som svar på min trådstart startet
> en tråd, hvor han overskrifter "Dæmper ægteskabet kvindens SEXUALITET?
> Svaret er JA"


Undersøgelsen omhandlede parforhold. Herunder indgår ægteskab
formentlig.

En undersøgelse af den karakter vil altid påvise tendenser. Ikke en
endegyldige sandhed.
Så selvfølgelig vil der være undtagelser.


> Vær præcis om hvad JEG skriver, som du vil have uddybet - måske jeg
> starter ny tråd udfra hvad jeg gætter er særlig uklart pga de to
> sammenblandede tråde, hvor jeg i starten af den du skriver i og jeg
> hermed replicerer i, er blevet lagt et svar i munden, der ikke er mit

Jeg forsøger nu ikke, at proppe noget i munden på nogen. Heller ikke
din, Warming.
Jeg har givet et svar på dit spørgsmål -

Best regards Bruun


Patruljen (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 02-01-07 07:33


Bænni skrev:
> Frank Leegaard wrote:
> > ThomasB wrote:
> >> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:45994ca0$0$13944$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >>>> Hvad har du gjort for at holde gange i sexlivet? Kan det ikke være
> >>>> dig der er blevet mindre sexet med tiden?
> >>> Det er ikke et helt tosset udgangspunkt at spørge dig selv hvad du
> >>> kan gøre bedre. (og at håbe at din kone kan formåes til samme
> >>> omtanke)
> >> Alting starter ved en selv..
> >
> > Ahr .. Sådan forholder det sig desværre ikke for de fleste
> >
> > /FL
> >
> >
>
>
> det er osse min oplevelse at det er de andre - og det er vi mange der
> mener!!

He

Regards Bruun


Patruljen (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 02-01-07 07:48


Blinkhinde skrev:
> Frank Leegaard skrev:
> > nusle nuslesen wrote:
> > > "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:1167223300.793278.3210@a3g2000cwd.googlegroups.com...
> > >>
> > >> "Hver tredje danske kvinde har manglende lyst til sex,
> > >> og flere og flere oplever det, som et problem. Andelen af
> > >> kvinder, der mangler lyst til sex, er dobbelt så stor som
> > >> antallet af mænd med samme problem", siger overlæge
> > >> Ellids Kristensen, der leder Rigshospitalets Sexologiske
> > >> Klinik.
> > >
> > > Det er alle de kvinder, der har ladet sig nøje med "Onslow"
> > > derhjemme, der bliver langsomt frigide - og det kan man jo ikke
> > > fortænke dem i *GG*
> >
> > Hvis så Onslow også har den kone og svigerinde Onslower nu har - er der vel
> > en grund ..
>
> Så det ser ud til, at man får den mængde sex man har fortjent
> Det må vist være stof til eftertanke for Patruljen

Ja - nu har jeg tænkt efter - og er nået til følgende konklusion.
Hvis det er den bagved liggende sandhed, må jeg have gavnet universet
på en gennemgribende facon.

Det er faktisk hårdt arbejde, at skulle holde 3 kvinder mættede - og
der burde følge løn med, så man ikke skullle andet end at samle
kræfter.
Gennemsnits folk har vist 2 til 3 samlejer pr uge ? det skal du altså
gange med 3, før jeg har indfriet forventningerne.

Dertil skal du ligge transporttid rundt i de forskellige bydele og
forstæder. så egentlig syntes jeg osse, det skulle være muligt at
trække benzinen fra i skat.

Det er hårdt arbejde, at være Gods gift for women og jeg syntes ikke,
det værdsættes korrekt af staten :-/

Regards Bruun


Paul (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 02-01-07 11:28

Patruljen skrev:

> Ja - nu har jeg tænkt efter - og er nået til følgende konklusion.
> Hvis det er den bagved liggende sandhed, må jeg have gavnet universet
> på en gennemgribende facon.
>
> Det er faktisk hårdt arbejde, at skulle holde 3 kvinder mættede - og
> der burde følge løn med, så man ikke skullle andet end at samle
> kræfter.
> Gennemsnits folk har vist 2 til 3 samlejer pr uge ? det skal du altså
> gange med 3, før jeg har indfriet forventningerne.
>
> Dertil skal du ligge transporttid rundt i de forskellige bydele og
> forstæder. så egentlig syntes jeg osse, det skulle være muligt at
> trække benzinen fra i skat.
>
> Det er hårdt arbejde, at være Gods gift for women og jeg syntes ikke,
> det værdsættes korrekt af staten :-/

Når man så også tænker på, at du er gift med to børn, arbejder fuldtids
og spiller fodbold i din fritid - dvs. når du ikke ekvilibrerer under
dine forskellige USENET identiteter - så må man uvægerligt komme til den
konklusion, at det bliver svært at overbevise skattefar om, at du rent
faktisk dyrker sex med tre forskellige kvinder på hver deres fysiske
adresse rundt omkring i hovedstaden, med mindre det naturligvis foregår
"on the fly" på under den tid det tager at vende kareten og køre videre
til næste opgave.

Så kan man jo bare undre sig over, at man kan være så liderlig mens man
samtidig er stresset med alt det der er lagt i kakkelovnen, og hvor god
"sex" det i virkeligheden er kvinderne får ud af en så stresset mand. Nå
nej, der stod jo ikke noget om "sex", der stod jo samlejer...

M.v.h.

Paul

Patruljen (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 02-01-07 12:23


Paul skrev:
> Patruljen skrev:
>
> > Ja - nu har jeg tænkt efter - og er nået til følgende konklusion.
> > Hvis det er den bagved liggende sandhed, må jeg have gavnet universet
> > på en gennemgribende facon.
> >
> > Det er faktisk hårdt arbejde, at skulle holde 3 kvinder mættede - og
> > der burde følge løn med, så man ikke skullle andet end at samle
> > kræfter.
> > Gennemsnits folk har vist 2 til 3 samlejer pr uge ? det skal du altså
> > gange med 3, før jeg har indfriet forventningerne.
> >
> > Dertil skal du ligge transporttid rundt i de forskellige bydele og
> > forstæder. så egentlig syntes jeg osse, det skulle være muligt at
> > trække benzinen fra i skat.
> >
> > Det er hårdt arbejde, at være Gods gift for women og jeg syntes ikke,
> > det værdsættes korrekt af staten :-/
>
> Når man så også tænker på, at du er gift med to børn, arbejder fuldtids
> og spiller fodbold i din fritid - dvs. når du ikke ekvilibrerer under
> dine forskellige USENET identiteter - så må man uvægerligt komme til den
> konklusion, at det bliver svært at overbevise skattefar om, at du rent
> faktisk dyrker sex med tre forskellige kvinder på hver deres fysiske
> adresse rundt omkring i hovedstaden, med mindre det naturligvis foregår
> "on the fly" på under den tid det tager at vende kareten og køre videre
> til næste opgave.

He - der er ingenting, du skriver, som rent faktisk er sådan, som du
forestiller dig.
Gad vide, hvorfor dine øvrige antagelser skulle være korrekte -


> Så kan man jo bare undre sig over, at man kan være så liderlig mens man
> samtidig er stresset med alt det der er lagt i kakkelovnen, og hvor god
> "sex" det i virkeligheden er kvinderne får ud af en så stresset mand. Nå
> nej, der stod jo ikke noget om "sex", der stod jo samlejer...

Paul. Når du antager, at jeg er stresset, må jeg korrigere dig. Og
meddele, at det er jeg ikke. Jeg har travlt, men jeg er ikke stresset.
Og formentlig er jeg nok den af os 2, som bedst ved, hvordan jeg har
det. Eller er vi uenige om den del ?

Derfor kan jeg bare skrive. Du fortæller noget om, hvad der skal til
for at stresse dig. Samtidig kunne det måske overvejes, om ikke
kvinderne ville finde andre græsgange, hvis det var dig, som stressede
rundt i trafikken?

Regards Bruun


Paul (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 02-01-07 12:49

Patruljen skrev:

> He - der er ingenting, du skriver, som rent faktisk er sådan, som du
> forestiller dig.
> Gad vide, hvorfor dine øvrige antagelser skulle være korrekte -

Jeg skriver fristil - ligesom du.

Har aldrig påstået at det jeg skriver er "sandt" endsige "korrekt",
svarer blot igen på oplægget i samme ånd det er skrevet, for hvem vil
nogensinde få skattemæssige fradrag for at have 3 kvinder?

Nej, vel?

Men, din reaktion er nu interessant...

M.v.h.

Paul

Bænni (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Bænni


Dato : 02-01-07 22:01

Paul wrote:
> hvem vil
> nogensinde få skattemæssige fradrag for at have 3 kvinder?
>

det siges at det kan man få i emiraterne


--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Patruljen (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 02-01-07 12:59


Paul skrev:
> Patruljen skrev:
>
> > He - der er ingenting, du skriver, som rent faktisk er sådan, som du
> > forestiller dig.
> > Gad vide, hvorfor dine øvrige antagelser skulle være korrekte -
>
> Jeg skriver fristil - ligesom du.

Nu er det sådan, at du ikke kan vide, hvad jeg foretager mig. Selvom
du ikke holder dig tilbage for at fantasere, gætte og antage. Sager,
du så proklamerer ud som fakta.

Så du skriver fristil

Javel, det skal du da have lov til -


> Har aldrig påstået at det jeg skriver er "sandt" endsige "korrekt",
> svarer blot igen på oplægget i samme ånd det er skrevet, for hvem vil
> nogensinde få skattemæssige fradrag for at have 3 kvinder?
>
> Nej, vel?

Ikke som lovgivningen fungerer nu. Og ærligt talt, syntes jeg det er
strengt.


> Men, din reaktion er nu interessant...

Nå. Jeg må tilstå, jeg finder din tilsvarende interessant, omend ret
forudsigelig
Du får for lidt, tror jeg.

Regards Bruun


ThomasB (02-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-01-07 15:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1167739159.348351.164260@h40g2000cwb.googlegroups.com...
> Nå. Jeg må tilstå, jeg finder din tilsvarende interessant, omend ret
> forudsigelig
> Du får for lidt, tror jeg.






Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste