Sharia-lån i venstens banker...
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-12-06 11:53

http://politiken.dk:80/erhverv/article217930.ece

25. december 2006

Vestlige banker tilbyder muslimer sharia-lån
I Danmark vil muslimer snart kunne få rentefri lån efter forskrifterne i
sharia.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : @

Dato : 26-12-06 12:15

On Tue, 26 Dec 2006 11:53:00 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>
>Vestlige banker tilbyder muslimer sharia-lån
>I Danmark vil muslimer snart kunne få rentefri lån efter forskrifterne i

ja hyklerne finder en løsning på at pengebutikkerne ikke deler deres
varer ud gratis

kort fortalt

ved f.eks. et muhamedansk "huslån"
der køber banken huset og muhamedaneren betaler en passende husleje i
en aftalt periode, hvorefter muhamedaneren overtager huset,

og keine hexerei

muhamedaneren har skam ikke betalt renter, blot en lidt opskruet
husleje

man sætter ølse for og ølse bag pølsen beholder dog sin smag

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : E.M.

Dato : 26-12-06 12:16

> 25. december 2006
>
> Vestlige banker tilbyder muslimer sharia-lån
> I Danmark vil muslimer snart kunne få rentefri lån efter forskrifterne i
> sharia.

De er tumpede de muslimer, de kommer bare til at betale gebyrer i stedet, og
de kan som bekendt ikke trækkes fra i skat, men hvis de gerne vil kalde
renterne noget andet, så for min skyld ingen alarm, de snyder kun sig selv
ved det, ingen banker, heller ikke muslimske, låner penge ud uden at tjene
på det.

E.M.

Fra : Neuman

Dato : 26-12-06 12:27

E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved det, ingen banker, heller ikke muslimske, låner penge ud uden at tjene

Desuden, har jeg fået fortalt af min pakistanske kollega, så er det faktisk
helt normalt at banker både tager og giver renter i Pakistan.

Fra : @

Dato : 26-12-06 12:58

On Tue, 26 Dec 2006 12:26:34 +0100, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

>Desuden, har jeg fået fortalt af min pakistanske kollega, så er det faktisk
>helt normalt at banker både tager og giver renter i Pakistan.

Pakistan er (endnu) ikke et muhamedansk land, det er et
militærdiktatur

men bortset fra de så er muhamedanerne da ikke bare lidt tossede med
deres rentefobi

en muhamedaner må gerne leje et hus eller en bil ud og indkassere leje

men en muhamedaner må ikke leje kapital ud og indkassere leje

så hvis reglerne skulle følges 100% ville en pengebutik(bank) jo være
en umulighed i hele Umma

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-12-06 13:01

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> Pakistan er (endnu) ikke et muhamedansk land, det er et
> militærdiktatur

Det er nu ikek sandt, snabela, Pakistan er i høj grad muhamedansk, det
er kun på føderalt niveau det er et sekulært militærdiktature, mange af
provinserne er kontrolleret af sharia-tumper.

Fra : @

Dato : 26-12-06 13:12

On Tue, 26 Dec 2006 13:01:21 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Det er nu ikek sandt, snabela,

joda,

det er indtil videre præsidenten og militæret der kører med klatten

bar husk på den sidste lovændring angående voldtægt, den er vedtaget
på trods af stor modstand fra diverse mullaher og andre religiøse
tågehoveder

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-12-06 13:17

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>
> bar husk på den sidste lovændring angående voldtægt, den er vedtaget på
> trods af stor modstand fra diverse mullaher og andre religiøse

Men bliver den håndhævet i provinserne?

Fra : John

Dato : 26-12-06 13:21

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Pakistan er (endnu) ikke et muhamedansk land, det er et
> militærdiktatur

- og måske heldigvis for det, for de onde mullah'er venter i
kulissen:

".. Muslim 97% (Sunni 77%, Shi'a 20%), Christian, Hindu, and
other 3% .."

https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/pk.html#People

Mvh John

Fra : @

Dato : 26-12-06 13:31

On Tue, 26 Dec 2006 13:20:39 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>- og måske heldigvis for det, for de onde mullah'er venter i
>kulissen:
>
>".. Muslim 97% (Sunni 77%, Shi'a 20%), Christian, Hindu, and
>other 3% .."

jeg er udmærket klar over befokningssammensætningen i Pakistan,
og det kan undre at der ikke er udbrudt borgerkrig endnu

et land med 97% muhamedanere under verdslig ledelse
uhadadada
det er da en hån mod muhmedanismen

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-06 21:30

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> I Danmark vil muslimer snart kunne få rentefri lån efter forskrifterne i
> sharia.

I realiteternes verden kommer de jo da til at betale renterne alligevel,
men dog i form af kurstab, der ikke kan trækkes fra i skat.

Og der vil sikkert også kunne optræde morarenter - og så er de jo nødt
til at betale til tiden.

I øvrigt, de mikrolån som en østbengaler i år fik nobelprisen for - der
betaler lånerne jo også renter. Hvordan det ellers kan lade sig gøre i
Bangladesh ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-12-06 22:41

""Peter Bjørn Perlsø"" skrev i en meddelelse

> Vestlige banker tilbyder muslimer sharia-lån
> I Danmark vil muslimer snart kunne få rentefri lån efter >forskrifterne i
> sharia.

Citat fra artiklen
Ifølge initiativtageren, Niels Mølgaard, har en del danske, især meget
troende, muslimer enten finansieret boligkøb gennem venner og familie eller
helt holdt sig fra at købe bolig på grund af forbuddet mod renter.

Derfor tager Amanah ikke renter, men køber i stedet den ønskede bolig, som
kunden herefter lejer i en fastsat årrække. Når lejeperioden udløber, får
kunden ejendomsretten til boligen
Citat slut

hmmm.. Det afføder jo nogle spørgsmål

Hvem løber med en evt værdi stigning .
Noget der kan blive til mange penge som vi har set de senere år.

Hvis man blot bor til leje, så kan man vel også få boligtilskud og gå på
bistandshjælp.

hvad med ejendomsskat betaler lejer det ?

en år række det må vel være 30 år hvis lejen skal være til at betale.
og hvad hvis lejer dør eller ikke længre vil/kan betale
eks efter 10 år , hvem har så ejendomsretten
eller skal en evt ny lejer så bare overtage og få et hus på den halve tid.

meget mystisk......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen