"Indtagelsen af svinekød frembringer en la~
Fra : gb

Dato : 26-12-06 09:14

Fra Aminah Tønnsens tidsskrift: "Indtagelsen af svinekød frembringer
en lav karakter" - via Uriasposten

Sherin Khankan har netop lanceret sit bud på et islamiseret Danmark,
men hun er ikke den første. Amina Tønnsen gav tidligere på året sit
bud i bogen Tror muslimer at jorden er flad?, hvori hun redegjorde
for islam på dansk i det 21. århundrede. Politikens anmelder Lars
Sandbeck var forbeholden, men roste alligevel Tønnsen for at give "en
beundringsværdig, moderne koranfortolkning" (14/3-06).

Fra Jyllandsposten 23. Dec. - Julens grise.

Den danske muslim Aminah Tønnsen har i sit tidsskrift "Islam fred
og harmoni" (Nr. 2, 1991) bragt en ernærings-analyse fra The Muslim
World League Journal, som er værd at tænke over i julen:

"Ifølge sygeplejersker og medicinske eksperter er svinekød
skadelig mad. Indtagelsen af svinekød frembringer en lav karakter og
ødelægger moral og åndelige kvaliteter i en mand. Det er almindelig
kendt, at en hel flok på 10 eller flere orner kan rende efter en gris
og parre sig med denne. Sådan vil det også være med svinekødædende
nationer, fortabt i bestialske beskæftigelser, tilfredsstillede af
lyster, på jagt efter sanselige nydelser, gennem kunst og mode, druk
og udsvævelser."

Man kommer også til at tænke på japanerne, der spiser endnu mere
svinekød end vi. Det er en trøst, at der findes dem, der altså er
sunket endnu dybere. "Indtagelsen af svinekød reducerer følelsen af
skam og anstændighed. Sådanne nationer, som spiser svinekød
regelmæssigt, har en lav moralstandard," lyder det videre i Tønnsens
tidsskrift. Et held for italienerne, at de har sådan en forkærlighed
for kalvekød. Men ydmygende for Japan og Danmark. Så forstår man
bedre, hvorfor japansk kultur er så fremmed for begreber som skam og
ære. Japanernes notorisk lave arbejdsmoral kan nu også nemt
forklares. "Forbudet mod at spise den slags skyldes sigtet at få
renset sin natur, fordi den mad, som man indtager ikke blot går til
maven og bliver ekskrementer. Men den går også til hjernen, og dette
påvirker ikke i ringe grad menneskets natur."

Deraf Koranens forbud mod at spise svin. Det hviler på en
forståelse af et højere stofskifte end det, den vestlige
lægevidenskab kender. Den ser kun på spaltningen af næringsstofferne
og er derfor ikke opmærksom på de fatale virkninger af, at svinet er
"både dovent og interesseret i sex, den er beskidt, grådig og
forslugen. Den kan ikke lide sollyset, har ingen sjæl og den vil
slås."

Men den, som forsager svinekød, skal ikke trækkes med lave
egenskaber. Hidsighed ligger f.eks. muslimen fjernt, og han behøver
ikke være så optaget af sex. Fuldkommen som en vegetar. Eller en
dansk velhaver, der kun spiser velhængt argentinsk oksekød. Alene
griseæderen kan man kende på hans lave karakter."

--
GB

Fra : El Trabajador

Dato : 26-12-06 09:38

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i

> [...]
>
> Men den, som forsager svinekød, skal ikke trækkes med lave
> egenskaber. Hidsighed ligger f.eks. muslimen fjernt, ...

Ja, han slår os ihjel med kniven uden at vi først kan se på ham at han er
blevet hidsig.
--
El Trabajador

Fra : E.M.

Dato : 26-12-06 09:54

Så forstår man
> bedre, hvorfor japansk kultur er så fremmed for begreber som skam og
> ære. Japanernes notorisk lave arbejdsmoral kan nu også nemt
> forklares.

Skam og ære er noget japanerne går enddog MEGET højt op i, og hvad angår
arbejdsmoral kunne muslimerne (og de fleste andre for den sags skyld) lære
meget af japanerne.

E.M.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 10:07

> Skam og ære er noget japanerne går enddog MEGET højt op i, og hvad angår
> arbejdsmoral kunne muslimerne (og de fleste andre for den sags skyld) lære
> meget af japanerne.

Jeg tror også det var sarkastisk ment, dét der...

Fra : E.M.

Dato : 26-12-06 10:11

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse

> Jeg tror også det var sarkastisk ment, dét der...

Som jeg forstod det var det et uddrag fra en artikel, skrevet af en
konvertit, og dermed alvorligt ment.

E.M.

Fra : gb

Dato : 26-12-06 10:19

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in

> Som jeg forstod det var det et uddrag fra en artikel, skrevet af
> en konvertit, og dermed alvorligt ment.

Lige det citerede (>>>>) er faktisk en sarkastisk kommentar til Amina
Tønnesens pladder.

--
GB

Fra : @

Dato : 26-12-06 10:50

On Tue, 26 Dec 2006 09:54:01 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> [...]
>arbejdsmoral kunne muslimerne (og de fleste andre for den sags skyld) lære

der tager du ganske alvorligt fejl

muhamedanerne KAN og VIL ikke lære af andre da de i al deres
racistiske vanvid anser sig selv som de perfekte som er alle andre
overlegne

de er totalt blinde for at i de fleste muhamedanske lande er de ikke
engang i stand til at brødeføde sig selv og al deres yngel

og de er ikke i stand til at leve fredeligt sammen med andre hvis de
er i flertal, så kan de ikke lade være med deres moderiske forfølgelse
af andre trosretninger

bare se på Libanon som før der blev for mange muhamedanere i landet
var mellemøstens smørhul og ferieparadis

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : @

Dato : 26-12-06 10:34

On Tue, 26 Dec 2006 08:14:26 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>Fra Aminah Tønnsens tidsskrift: "Indtagelsen af svinekød frembringer
>en lav karakter" - via Uriasposten

<klip>

kælllingen er da totalt bims i bøtten

det hun skriver kunne i sin mening være taget lige ud af nazisternes
racelære

men der er jo heller ikke nogen væsentlig forskel på muhamedanisme og
nazisme

Fra : gb

Dato : 26-12-06 11:14

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:a0r1p21itrtf9mgccheru9j4hicid6aj37
@4ax.com:

> kælllingen er da totalt bims i bøtten

Det er der vist kun én menig om.

--
GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-12-06 11:54

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> nationer, fortabt i bestialske beskæftigelser, tilfredsstillede af
> lyster, på jagt efter sanselige nydelser, gennem kunst og mode, druk

Ja og derfor endnu en grund til at følge vedaerne og blive vegetarer.Jeg er
holdt op med at spise kød, det er tro mig intet problem.

"Vegatarisme skaber en sund krop"
Sai Baba

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-12-06 14:25

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> wrote in message

> [...]
> er
> holdt op med at spise kød, det er tro mig intet problem.

og: "Unge drenge har den lækreste krop"

Sai Baba

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-12-06 14:34

> [...]

> Ja og derfor endnu en grund til at følge vedaerne og blive vegetarer.Jeg er
> holdt op med at spise kød, det er tro mig intet problem.

Sig ikke at du tilbeder den pædofile gamle nisse???

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-12-06 14:34

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> [...]
> nationer, fortabt i bestialske beskæftigelser, tilfredsstillede af
> lyster, på jagt efter sanselige nydelser, gennem kunst og mode, druk

HA HA HA!!!

De skide muhamsere har vist ikek fattet at den slags vrøvl ikke hører
til i det 21. århundredes rationelle videnssamfund.

Fra : Agner H Nielsen

Dato : 06-01-07 05:50

ingen er veli tvivl om at muslimer er mere intelligente en flerrtallet af
europæer .Det er jo derfor europæer i så stort antal søger asyl i arabiske
lande