Ko-bøvser øger drivhus-effekten..
Fra : John

Dato : 24-12-06 21:38

Koens prutter bidrager med metangas væsentligt til
drivhuseffekten, men nu viser en stor international undersøgelse,
at det er ti gange værre, når koen bøvser.

Det kan lyde som en håbløs aprilsnar i december, men:

http://www.dr.dk/Nyheder/AlleNyheder/#news14

Mvh John

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-06 01:40

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> [...]
> værre, når koen bøvser.
>
> Det kan lyde som en håbløs aprilsnar i december, men:

SElvfølgelig er det ikke aprilsnar.
Det er velkendt at de klimaændringer som forureningshysterikerne gerne
vil tilskrive grimme bilejere og grim industri, er naturlige
variationer i klimaet og verdensrummet er en af de mulige
forklaringer.
At der også er variation i methan(CH4) koncentrationen i atmosfæren
kan have mange andre grunde end menneskeskabt kemi, bl.a. vulkaner og
drævtyggeres brut og bøvs og forrådnelsesprocesser dvs naturlige
uundgåelige luftudviklinger fra biomasse der vejer mere end os og vore
maskiner.Vi er kun et fnugpå jord-appelsinen.

Kamtjatka og andre fjerne russiske/sibiriske territorier har enorme
vulkanarealer hvor landskabet formes af svovl, altså det flotte gule
faste grundstof, og lavestrømme af flydende svovl har dræbt mange
turister der ville gå de kloge russere i bedene med at forske i
banaliteterne
Det er vandfald af svovlsyre og giftige mængder af svovlbrinte og
svovldioxid, som ikke er giftige passivrygningstil men dødeligt og
ofte dræbende når fjolser er nysgerrige.(hvilket lavaen også er.
Hvormange % af landet der er så unormalt, gav Viasag Explorer
TV-programmet ikke tal på, for TV passer meget på ikke at række skuden
mht tyrkertroen på at klimaændringer skal den hvide mand have selvhd
for og købe sig kvoter til at få aflad fra.

DEt er heller ikke aprilsnar i følgende beslægtet
human&psyke-videnskabelige
BEVIS PÅ TØNDERFORÆLDRE-USKYLD

Tønderfar og mor har næppe gjort noget kritisabelt , selv hvis
udlejning af datter til erotik med tilkørende tyrkere, tyskere og
srilankanesere er dækkende beskrivelse og lovens aldersgrænser er
brudt.

Helt som i hekseprocessernes stil og helt som USA-retssystemets plea
bargaining, så opnår man legende let tilståelser fra sociale tabere
ved at true med noget værre ved et bølled forhør, som forhørsbetjente
er sejrssikre med i en sådan grad, at mange vil bøje sig alene af
denne terror-grund. Jeg har selv oplevet bøllebetjente der pludselig
stod i min dagligstue og nægtede ønsket advokattilstedeværelse og
råbte og skreg "Du lyver" i forgæves håb om, at jeg ville tilslutte
mig en oplagt falsk-anmeldelse(for blufærdighedskrænkelse §232 som jeg
end ikke har været i nærheden af at begå, nogensinde).

Grunden til at allerede romerretten indførte vås om at sindsyge er
særlige mennesker, der ikke skal gøres ansvarlige for aparte ting, der
gøres når "sindsyg i gerningsøjeblikket" (incl mord) , og at de skal
bestikkes med "behandlingsdom" som kærkomment alternativ til værre
fysiske domme fx fangeudført dødsstraf.

ER

At behandlere lever på og af medlidenhed, og derfor med
vildtforgrenet, vidtforgrenet ekspertise kan holde selvrespekten højt
ved at forpeste folks liv "for deres eget bedste"(hvis du måske også
har oplevet at din mor gjorde, ganske ofte , da du var lille) er
rationalet bag behandlingsdomme.

Tøndermor har fået behandlingsdom

Hun var prostitueret længe inden, hun oplærte far og døtre til
erotisk hygge i hjemmet incl med gæster.

Moderen var fly ttet fra hjemmet , da staten skabte myten om, at der
var sket noget etisk kritisabelt ,

og ved at holde denne af ældstedatteren kritiserede voksne på afstand
af far og døtre har man lettet opnåelsen af kritisabel retspleje

Ved at love behagelig straf til gengæld for tilståelser, har man
lokket denne meget autoritetstro kirkeansatte korleder og organist
dame til ønskede beviser

Men faderen forsvares af pigen, der ikke ser ham som bidragende til
skade på hendes liv - hun savner at være i centrum og udføre hvad der
er hendes livs kald og hvad hun er god til og få opmærksomhed som alle
børn og voksne ønsker at få.

Så faderens forsvarer har man fundet grund til at diskvalificere og
fratage advokatbestallingen(EB for 2-5 dage siden) og selvom vi ikke
straffer med tilbagevirkende kraft, - siger vi - , så har man her
ladet denne straf _virke tilbage_ på Tønderretssagen for at undgå den
retfærdighed, der kunne have givet de involverede og alverden ved, at
faderen med advokatens hjælp skulle forsvare sig overfor et
nævningeting.

Nu håber man, at kombinationen af årelang hjernevask af døtrene. som
er opslugt i professionelle psykologers plejehjem -

- og pleabargaining-bestikkelse, USA-style, af en far, der ved
sig dødsens i et dansk fængsel, -

- vil kunne få ham til at tilstå noget, så staten ikke taber
ansigt, men myten bevares om ,

- at brud på lov uvægerlig betyder skade på børn.