Se hvad velfærdsstaten gør!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-12-06 13:22

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article251978.ece

"Betaler ekstra for sex med HIV-smittet

Norske sexkunder er villige til at ofre livet og 1000 kroner ekstra for
at dyrke sex med HIV-smittede prostituerede"

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Per Rønne

Dato : 23-12-06 14:14

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article251978.ece
>
> "Betaler ekstra for sex med HIV-smittet
>

> Norske sexkunder er villige til at ofre livet og 1000 kroner ekstra for
> at dyrke sex med HIV-smittede prostituerede"

Nu er Extreme Sport også fremherskende i lande uden velfærdsstat.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 24-12-06 11:00

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nu er Extreme Sport også fremherskende i lande uden velfærdsstat.

Ekstremsport i 2'eren ?
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : Per Rønne

Dato : 24-12-06 11:07

> Ekstremsport i 2'eren ?

Extremsport er mig bekendt på ingen måde ukendt i USA. Og ubeskyttet
lagensport med en HIV-smittet må vist henføres under - extremsport.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk