/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Hvad frihed VIRKELIG er...
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 22-12-06 22:50

Frihed = Fravær af tvang.

Jeg er ikke anarkist. Jeg er Geolibertarianer aka Geoliberalist. Jeg
ønsker en høj grad af frihed, men ikke total frihed (hvilket
socialisterne elsker at beskylde generelt liberale/liberalistiske
mennesker for - at ønske friheden til at myrde og stjæle fra andre,
hvilket ern en fæl løgn, men det ved de jo udemrket godt, men nu er
religiøse venstrefløjsere jo ikek hævet over en løgn når modstanderne
skal sværtes til...)

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

 
 
Peter Bjørn Perlsø (22-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 22-12-06 23:08

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Frihed = Fravær af tvang.
>
> Jeg er ikke anarkist. Jeg er Geolibertarianer aka Geoliberalist. Jeg
> ønsker en høj grad af frihed, men ikke total frihed (hvilket
> socialisterne elsker at beskylde generelt liberale/liberalistiske
> mennesker for - at ønske friheden til at myrde og stjæle fra andre,
> hvilket ern en fæl løgn, men det ved de jo udemrket godt, men nu er
> religiøse venstrefløjsere jo ikek hævet over en løgn når modstanderne
> skal sværtes til...)

PS:

Hvis CRL mener at jeg er uintelligent eller hvad han nu elers finder på
at lukke ud, så lad dog barnet. Det er i det mindste ike mig der lader
mine poltiiske holdninger diktere af at man er ansat i det offentlige,
og så tro at ens lykke er gjort mens man tager imod stjålne penge og
fandenme også stemmer sig til dem.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Kim Larsen (23-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-12-06 12:21

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hqrs6d.17184uak1u8wN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:
>
>> Frihed = Fravær af tvang.
>>
>> Jeg er ikke anarkist. Jeg er Geolibertarianer aka Geoliberalist. Jeg
>> ønsker en høj grad af frihed, men ikke total frihed (hvilket
>> socialisterne elsker at beskylde generelt liberale/liberalistiske
>> mennesker for - at ønske friheden til at myrde og stjæle fra andre,
>> hvilket ern en fæl løgn, men det ved de jo udemrket godt, men nu er
>> religiøse venstrefløjsere jo ikek hævet over en løgn når modstanderne
>> skal sværtes til...)
>
> PS:
>
> Hvis CRL mener at jeg er uintelligent

Det er han helt bestemt ikke alene om, det gør jeg også.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




@ (23-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 23-12-06 15:15

On Sat, 23 Dec 2006 12:20:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>news:1hqrs6d.17184uak1u8wN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
>> Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

>> Hvis CRL mener at jeg er uintelligent
>
>Det er han helt bestemt ikke alene om, det gør jeg også.

hvis både CRL og Kim L mener noget,

så er det heldigvis 100% forkert


--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Kim Larsen (23-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-12-06 16:07

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:4deqo2ldi3631t8ec4ml57hsm7gtrnok7v@4ax.com...
> On Sat, 23 Dec 2006 12:20:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
>>""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>>news:1hqrs6d.17184uak1u8wN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
>>> Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:
>
>>> Hvis CRL mener at jeg er uintelligent
>>
>>Det er han helt bestemt ikke alene om, det gør jeg også.
>
> hvis både CRL og Kim L mener noget,
>
> så er det heldigvis 100% forkert

Nope, så er der en overordentlig stor chance for at det er 100 % rigtigt.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (24-12-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-12-06 06:39

In news:emjgmt$46e$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> Nope, så er der en overordentlig stor chance for at det er 100 %
> rigtigt.

I dit hoved måske, men nok også kun der, dine holdninger viser jo du ikke er
i stand til at se hvad der er rigtigt og forkert.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (24-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-12-06 12:38

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:97df818c40df8928434956e151c00bdf@spamme-dyndns.dk...
> In news:emjgmt$46e$1@news.datemas.de,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>> Nope, så er der en overordentlig stor chance for at det er 100 %
>> rigtigt.
>
> I dit hoved måske, men nok også kun der, dine holdninger viser jo du ikke
> er i stand til at se hvad der er rigtigt og forkert.

Jo da. Jeg kan se at mine meninger er de rigtige og dine er de forkerte. Men
da du formentlig ikke er så gammel er der da håb for dig endnu.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




E.M. (24-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 24-12-06 15:48

>>> Nope, så er der en overordentlig stor chance for at det er 100 %
>>> rigtigt.
>>
>> I dit hoved måske, men nok også kun der, dine holdninger viser jo du ikke
>> er i stand til at se hvad der er rigtigt og forkert.
>
> Jo da. Jeg kan se at mine meninger er de rigtige og dine er de forkerte.
> Men da du formentlig ikke er så gammel er der da håb for dig endnu.
>
> --
> Kim Larsen


Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan krige
starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den rigtige?

E.M.



@ (24-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-12-06 15:55

On Sun, 24 Dec 2006 15:47:51 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>>>> Nope, så er der en overordentlig stor chance for at det er 100 %
>>>> rigtigt.
>>>
>>> I dit hoved måske, men nok også kun der, dine holdninger viser jo du ikke
>>> er i stand til at se hvad der er rigtigt og forkert.
>>
>> Jo da. Jeg kan se at mine meninger er de rigtige og dine er de forkerte.
>> Men da du formentlig ikke er så gammel er der da håb for dig endnu.
>>
>> --
>> Kim Larsen
>
>
>Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan krige
>starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den rigtige?

verdenshistorien er fuld af videnesbyrd der uigendriveligt påviser at
det socialister mener er rigtigt er lodret forkert,

socialisme er den direkte vej nedenom og hjem både menneskeligt og
økonomisk



--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

E.M. (24-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 24-12-06 16:15

>
> socialisme er den direkte vej nedenom og hjem både menneskeligt og
> økonomisk
>

Det kan vi kun være enige i, jeg fatter ikke at de utallige eksempler på
hvilke rædsler socialismen/kommunismen fører med sig ikke gør indtryk på
venstrefløjen, men ok,de "ved" jo hvad der er rigtigt og forkert.

E.M.



Peter Bjørn Perlsø (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 25-12-06 00:18

E.M. <em@dbmail.dk> wrote:

> >
> > socialisme er den direkte vej nedenom og hjem både menneskeligt og
> > økonomisk
> >
>
> Det kan vi kun være enige i, jeg fatter ikke at de utallige eksempler på
> hvilke rædsler socialismen/kommunismen fører med sig ikke gør indtryk på
> venstrefløjen, men ok,de "ved" jo hvad der er rigtigt og forkert.
>
> E.M.

Undskyldningen plejer at være at de onde kapitalister har spændt ben for
at deres paradis på jord kunne blive fuldkomment.

Fx. er dan stående undskyldning for at Nordkorea er et stalinistisk
helvede, at USA (dvs imperailisterne) har ført krig imod dem.


ANd thats how it goes...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Kim Larsen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-12-06 01:31

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:458e931a$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Nope, så er der en overordentlig stor chance for at det er 100 %
>>>> rigtigt.
>>>
>>> I dit hoved måske, men nok også kun der, dine holdninger viser jo du
>>> ikke er i stand til at se hvad der er rigtigt og forkert.
>>
>> Jo da. Jeg kan se at mine meninger er de rigtige og dine er de forkerte.
>> Men da du formentlig ikke er så gammel er der da håb for dig endnu.
>
> Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan krige
> starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den rigtige?

Borgerlig politik duer ikke, bare se hvad det på det seneste har
afstedkommet, nej ny regering nu, tak !

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




E.M. (26-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 26-12-06 08:33

>>
>> Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan
>> krige starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den
>> rigtige?
>
> Borgerlig politik duer ikke, bare se hvad det på det seneste har
> afstedkommet, nej ny regering nu, tak !
>
> --
> Kim Larsen


Borgerlig politik duer ikke siger du, er arbejdsløsheden ikke historisk lav?
Er udlandsgælden ikke afviklet?
Har folk ikke flere penge mellem hænderne end nogensinde før?
Er "flygtninge"tilstrømningen ikke aftaget mærkbart?

Gid den nuværende regering må fortsætte de næste mange år, det er den bedste
garanti for fortsat udvikling af det danske samfund, venstrefløjen har ikke
andet på programmet end de sædvanlige skatte og afgifts-forhøjelser.

E.M.



Alucard (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 26-12-06 09:44

On Tue, 26 Dec 2006 08:33:04 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>>> Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan
>>> krige starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den
>>> rigtige?
>>
>> Borgerlig politik duer ikke, bare se hvad det på det seneste har
>> afstedkommet, nej ny regering nu, tak !
>
>Borgerlig politik duer ikke siger du, er arbejdsløsheden ikke historisk lav?
>Er udlandsgælden ikke afviklet?
>Har folk ikke flere penge mellem hænderne end nogensinde før?
>Er "flygtninge"tilstrømningen ikke aftaget mærkbart?

De positive punkter får du ALDRIG Kim til at anerkende....

En brosten-kastende autonom der har fået et blåt mærke på armen af en
politistav, er MEGET vigtigere....

Kim Larsen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-12-06 15:09

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:4590d03d$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan
>>> krige starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den
>>> rigtige?
>>
>> Borgerlig politik duer ikke, bare se hvad det på det seneste har
>> afstedkommet, nej ny regering nu, tak !
>
> Borgerlig politik duer ikke siger du, er arbejdsløsheden ikke historisk
> lav?

Dette kan regeringen vist ikke prale af, det er konjunkturbestemt. Den kan
til gengæld bebrejde sig selv at den ikke har sørget for at få
arbejdsmarkedet udvidet med de folk som godt kunne træde ind med lidt
opkvalificering og med en aktiv indsats imod aldersdiskrimination på
arbejdsmarkedet. Her har der kun været snak og stort set ingen initiativer.

> Er udlandsgælden ikke afviklet?

Jo men havde det behøvet at ske i en så rasende fart at men skal holde flere
tusinde mennesker i dyb fattigdom. En del familier har praktisk taget ikke
kunnet holde nogen jul der er værd at tale om.

> Har folk ikke flere penge mellem hænderne end nogensinde før?
> Er "flygtninge"tilstrømningen ikke aftaget mærkbart?

Socialdemokratiet står for den samme politik.

> Gid den nuværende regering må fortsætte de næste mange år, det er den
> bedste garanti for fortsat udvikling af det danske samfund, venstrefløjen
> har ikke andet på programmet end de sædvanlige skatte og
> afgifts-forhøjelser.

Som er til gavn for velfærdssamfundet og den sociale/økonomiske tryghed i
dette samfund som vi skal have genetableret.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




E.M. (26-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 26-12-06 15:27

>> Er udlandsgælden ikke afviklet?
>
> Jo men havde det behøvet at ske i en så rasende fart at men skal holde
> flere tusinde mennesker i dyb fattigdom. En del familier har praktisk
> taget ikke kunnet holde nogen jul der er værd at tale om.


Og hvad kalder du dyb fattigdom? at nogle folk ingen penge har skyldes ofte
(ikke altid) at hver en klink bliver brugt til enten sprut eller narko, den
slags folk har jeg ikke ondt af.


>
>> Har folk ikke flere penge mellem hænderne end nogensinde før?
>> Er "flygtninge"tilstrømningen ikke aftaget mærkbart?
>
> Socialdemokratiet står for den samme politik.


Ja, lige indtil de har regeringsmagten, så vil de igen gøre sig afhængige af
de radikale, så er vi tilbage hvor de slap.


>
>> Gid den nuværende regering må fortsætte de næste mange år, det er den
>> bedste garanti for fortsat udvikling af det danske samfund, venstrefløjen
>> har ikke andet på programmet end de sædvanlige skatte og
>> afgifts-forhøjelser.
>
> Som er til gavn for velfærdssamfundet og den sociale/økonomiske tryghed i
> dette samfund som vi skal have genetableret.


Du og hele venstrefløjen har ikke fattet at i det øjeblik skatter og
afgifter rammer 100% er det slut, hvor vil du så finde penge til forbedret
velfærd, som du jo påstår er umuligt uden stigende skatter?

E.M.



Egon Stich (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 26-12-06 16:25


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:45913137$0$49196$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> Du og hele venstrefløjen har ikke fattet at i det øjeblik skatter og
> afgifter rammer 100% er det slut, hvor vil du så finde penge til forbedret
> velfærd, som du jo påstår er umuligt uden stigende skatter?
>
> E.M.
>

Når du kan sige således, er du i mine øjne en 100% dokumenteret idiot.
Og så er den bare ikke længere.

Egon



E.M. (26-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 26-12-06 17:35


"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
news:4591424e$0$3558$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:45913137$0$49196$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>
>> Du og hele venstrefløjen har ikke fattet at i det øjeblik skatter og
>> afgifter rammer 100% er det slut, hvor vil du så finde penge til
>> forbedret
>> velfærd, som du jo påstår er umuligt uden stigende skatter?
>>
>> E.M.
>>
>
> Når du kan sige således, er du i mine øjne en 100% dokumenteret idiot.
> Og så er den bare ikke længere.
>
> Egon


Nu må du lige tænke dig om, hvis det ellers er muligt, venstrefløjen jamrer
konstant over hvor skadeligt det er med et skattestop, ergo ønsker de at
skatterne skal stige, hvis de bliver ved med det, rammer de på et eller
andet tidspunkt 100% det er ikke så vanskeligt at regne ud, det burde selv
du kunne finde ud af, hvad vil du så gøre? du kan ikke komme højere op.

Noget helt andet er så at det aldrig vil ske, venstrefløjen bliver smidt på
porten længe forinden, senest når den sidste private arbejdsplads er flyttet
ud af landet, men så er det desværre jo nok for sent.

E.M.



Egon Stich (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 27-12-06 12:22


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:45914f38$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
> news:4591424e$0$3558$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:45913137$0$49196$14726298@news.sunsite.dk...
> >>
> >>
> >> Du og hele venstrefløjen har ikke fattet at i det øjeblik skatter og
> >> afgifter rammer 100% er det slut, hvor vil du så finde penge til
> >> forbedret
> >> velfærd, som du jo påstår er umuligt uden stigende skatter?
> >>
> >> E.M.
> >>
> >
> > Når du kan sige således, er du i mine øjne en 100% dokumenteret idiot.
> > Og så er den bare ikke længere.
> >
> > Egon
>
>
> Nu må du lige tænke dig om, hvis det ellers er muligt, venstrefløjen
jamrer
> konstant over hvor skadeligt det er med et skattestop, ergo ønsker de at
> skatterne skal stige, hvis de bliver ved med det, rammer de på et eller
> andet tidspunkt 100% det er ikke så vanskeligt at regne ud, det burde
selv
> du kunne finde ud af, hvad vil du så gøre? du kan ikke komme højere op.
>
> Noget helt andet er så at det aldrig vil ske, venstrefløjen bliver smidt

> porten længe forinden, senest når den sidste private arbejdsplads er
flyttet
> ud af landet, men så er det desværre jo nok for sent.
>
> E.M.
>

Du behøver ikke yderligere at understrege, at du er 100% idiot.
Det har mange allerede fattet.
Og så er den jo ikke længere.

Egon



E.M. (28-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 28-12-06 08:52


"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
news:459263a2$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:45914f38$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4591424e$0$3558$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> >
>> > "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
>> > news:45913137$0$49196$14726298@news.sunsite.dk...
>> >>
>> >>
>> >> Du og hele venstrefløjen har ikke fattet at i det øjeblik skatter og
>> >> afgifter rammer 100% er det slut, hvor vil du så finde penge til
>> >> forbedret
>> >> velfærd, som du jo påstår er umuligt uden stigende skatter?
>> >>
>> >> E.M.
>> >>
>> >
>> > Når du kan sige således, er du i mine øjne en 100% dokumenteret idiot.
>> > Og så er den bare ikke længere.
>> >
>> > Egon
>>
>>
>> Nu må du lige tænke dig om, hvis det ellers er muligt, venstrefløjen
> jamrer
>> konstant over hvor skadeligt det er med et skattestop, ergo ønsker de at
>> skatterne skal stige, hvis de bliver ved med det, rammer de på et eller
>> andet tidspunkt 100% det er ikke så vanskeligt at regne ud, det burde
> selv
>> du kunne finde ud af, hvad vil du så gøre? du kan ikke komme højere op.
>>
>> Noget helt andet er så at det aldrig vil ske, venstrefløjen bliver smidt
> på
>> porten længe forinden, senest når den sidste private arbejdsplads er
> flyttet
>> ud af landet, men så er det desværre jo nok for sent.
>>
>> E.M.
>>
>
> Du behøver ikke yderligere at understrege, at du er 100% idiot.
> Det har mange allerede fattet.
> Og så er den jo ikke længere.
>
> Egon
>
>

Du kan altså ikke svare på spørgsmålet kun svine, hvorfor undrer det mig
ikke?

E.M.



Egon Stich (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 28-12-06 11:13


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:459377b5$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> >> >>
> >> >> Du og hele venstrefløjen har ikke fattet at i det øjeblik skatter og
> >> >> afgifter rammer 100% er det slut, hvor vil du så finde penge til
> >> >> forbedret
> >> >> velfærd, som du jo påstår er umuligt uden stigende skatter?
> >>
> >
> > Du behøver ikke yderligere at understrege, at du er 100% idiot.
> > Det har mange allerede fattet.
> > Og så er den jo ikke længere.
> >
> > Egon
> >
> >
>
> Du kan altså ikke svare på spørgsmålet kun svine, hvorfor undrer det mig
> ikke?
>
> E.M.

Når du kan skrive noget notorisk ævl som det du indledte med, kan du vel
ikke forvente, at blive taget alvorligt?
Mit svar er faktisk ikke, som du påstår, "svineri", men blot en konstatering
af et indlysende faktum.

MVH
Egon



E.M. (28-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 28-12-06 14:35

>
> Når du kan skrive noget notorisk ævl som det du indledte med, kan du vel
> ikke forvente, at blive taget alvorligt?
> Mit svar er faktisk ikke, som du påstår, "svineri", men blot en
> konstatering
> af et indlysende faktum.
>
> MVH
> Egon
>
>
Nu må du sgu holde op, hvis skatten stiger år for år vil den sgu da på et
eller andet tidspunkt nå op på 100%, hvis du påstår noget andet kan du ikke
regne, så enkelt er det.

E.M.



Egon Stich (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 29-12-06 12:22


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:4593c829$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > Når du kan skrive noget notorisk ævl som det du indledte med, kan du vel
> > ikke forvente, at blive taget alvorligt?
> > Mit svar er faktisk ikke, som du påstår, "svineri", men blot en
> > konstatering
> > af et indlysende faktum.
> >
> > MVH
> > Egon
> >
> >
> Nu må du sgu holde op, hvis skatten stiger år for år vil den sgu da på et
> eller andet tidspunkt nå op på 100%, hvis du påstår noget andet kan du
ikke
> regne, så enkelt er det.
>
> E.M.
>

Lad nu være med at trampe i din egen idiotiske "forudsigelse".
Du er et typisk exempel på en idiot, der aldrig skulle have haft adgang til
et regneark.

Egon



E.M. (29-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 29-12-06 15:28

>> Nu må du sgu holde op, hvis skatten stiger år for år vil den sgu da på et
>> eller andet tidspunkt nå op på 100%, hvis du påstår noget andet kan du
> ikke
>> regne, så enkelt er det.
>>
>> E.M.
>>
>
> Lad nu være med at trampe i din egen idiotiske "forudsigelse".
> Du er et typisk exempel på en idiot, der aldrig skulle have haft adgang
> til
> et regneark.
>
> Egon


Hvad er det der er forkert i det jeg skriver? hvis skatten i år er 50%
næste år 51% osv. så vil den sgu da for fanden komme op på 100% i løbet af
50 år, hvis du ikke kan se det burde du få dine skolepenge tilbage.

E.M.



Egon Stich (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-12-06 14:26


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:45952607$0$49208$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > Lad nu være med at trampe i din egen idiotiske "forudsigelse".
> > Du er et typisk exempel på en idiot, der aldrig skulle have haft adgang
> > til
> > et regneark.
> >
> > Egon
>
>
> Hvad er det der er forkert i det jeg skriver? hvis skatten i år er 50%
> næste år 51% osv. så vil den sgu da for fanden komme op på 100% i løbet
af
> 50 år, hvis du ikke kan se det burde du få dine skolepenge tilbage.
>
> E.M.
>

Hvis og hvis---

Hvis din bedstemor havde haft hul i nakken, kunne hun have været brugt som
stærekasse--

Dit borgerlige skrækscenarie er jo helt enkelt vanvid.

Egon



E.M. (30-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 30-12-06 17:02


"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
news:459679eb$2$14005$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:45952607$0$49208$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> > Lad nu være med at trampe i din egen idiotiske "forudsigelse".
>> > Du er et typisk exempel på en idiot, der aldrig skulle have haft adgang
>> > til
>> > et regneark.
>> >
>> > Egon
>>
>>
>> Hvad er det der er forkert i det jeg skriver? hvis skatten i år er 50%
>> næste år 51% osv. så vil den sgu da for fanden komme op på 100% i løbet
> af
>> 50 år, hvis du ikke kan se det burde du få dine skolepenge tilbage.
>>
>> E.M.
>>
>
> Hvis og hvis---
>
> Hvis din bedstemor havde haft hul i nakken, kunne hun have været brugt som
> stærekasse--


Du svarer stadig ikke på det jeg spørger om, er det fordi du ikke kan, eller
er det fordi du ikke vil indrømme at jeg har ret?

Jeg har aldrig påstået at det vil ske, men du må da indrømme at regnestykket
er korrekt.

E.M.



Egon Stich (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-12-06 18:10


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:45968da6$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
> news:459679eb$2$14005$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:45952607$0$49208$14726298@news.sunsite.dk...
> >> >
> >> > Lad nu være med at trampe i din egen idiotiske "forudsigelse".
> >> > Du er et typisk exempel på en idiot, der aldrig skulle have haft
adgang
> >> > til
> >> > et regneark.
> >> >
> >> > Egon
> >>
> >>
> >> Hvad er det der er forkert i det jeg skriver? hvis skatten i år er 50%
> >> næste år 51% osv. så vil den sgu da for fanden komme op på 100% i
løbet
> > af
> >> 50 år, hvis du ikke kan se det burde du få dine skolepenge tilbage.
> >>
> >> E.M.
> >>
> >
> > Hvis og hvis---
> >
> > Hvis din bedstemor havde haft hul i nakken, kunne hun have været brugt
som
> > stærekasse--
>
>
> Du svarer stadig ikke på det jeg spørger om, er det fordi du ikke kan,
eller
> er det fordi du ikke vil indrømme at jeg har ret?
>
> Jeg har aldrig påstået at det vil ske, men du må da indrømme at
regnestykket
> er korrekt.
>
> E.M.
>


Åh - nej--
Hvor gammel er det, du er?
Du stamper nu i gulvet, fordi du kom til at fremkomme med en meget dum
udtalelse.
For der var jo et synspunkt, du troede at kunne drive hjem, ved hjælp af dit
brilliante regnestykke?
Den gik så ikke, og den må du tage til dig.

Bedre held næste gang.
Eller bedre end held:
Tænk dig bedre om, før du sender

MVH
Egon



E.M. (30-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 30-12-06 19:01


>
>
> Åh - nej--
> Hvor gammel er det, du er?
> Du stamper nu i gulvet, fordi du kom til at fremkomme med en meget dum
> udtalelse.
> For der var jo et synspunkt, du troede at kunne drive hjem, ved hjælp af
> dit
> brilliante regnestykke?
> Den gik så ikke, og den må du tage til dig.
>
> Bedre held næste gang.
> Eller bedre end held:
> Tænk dig bedre om, før du sender
>
> MVH
> Egon
>
>

Hæhæ,jeg må så konstatere at du ikke kan/vil svare på spørgsmålet, fred være
med det, at benægte fakta har venstrefløjen jo altid været gode til, jeg vil
ønske dig et godt nytår, med et lille håb om at du må blive klogere i det
nye år, selv om jeg tvivler

E.M.



Egon Stich (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-12-06 19:58


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:4596a982$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
>
> >
> >
> > Åh - nej--
> > Hvor gammel er det, du er?
> > Du stamper nu i gulvet, fordi du kom til at fremkomme med en meget dum
> > udtalelse.
> > For der var jo et synspunkt, du troede at kunne drive hjem, ved hjælp af
> > dit
> > brilliante regnestykke?
> > Den gik så ikke, og den må du tage til dig.
> >
> > Bedre held næste gang.
> > Eller bedre end held:
> > Tænk dig bedre om, før du sender
> >
> > MVH
> > Egon
> >
> >
>
> Hæhæ,jeg må så konstatere at du ikke kan/vil svare på spørgsmålet, fred
være
> med det, at benægte fakta har venstrefløjen jo altid været gode til, jeg
vil
> ønske dig et godt nytår, med et lille håb om at du må blive klogere i det
> nye år, selv om jeg tvivler
>
> E.M.
>


Lad nu være med at være barnlig, og indse, at dit oprindelige vrøvleri var,
ja netop, vrøvl.
I stedet for at forfalde til det sædvanlige højrefløjseri med indholdsløse
barnagtige fraser.

Egon



E.M. (30-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 30-12-06 21:31

>
> Lad nu være med at være barnlig, og indse, at dit oprindelige vrøvleri
> var,
> ja netop, vrøvl.
> I stedet for at forfalde til det sædvanlige højrefløjseri med indholdsløse
> barnagtige fraser.
>
> Egon
>
>

Det er da ikke vrøvl, 1+1=2, 2+1=3 osv. osv. fortsæt selv til 100 hvis du
kan.

E.M.



@ (30-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-12-06 21:51

On Sat, 30 Dec 2006 21:30:40 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>>
>> Lad nu være med at være barnlig, og indse, at dit oprindelige vrøvleri
>> var,
>> ja netop, vrøvl.
>> I stedet for at forfalde til det sædvanlige højrefløjseri med indholdsløse
>> barnagtige fraser.
>>
>> Egon
>>
>>
>
>Det er da ikke vrøvl, 1+1=2, 2+1=3 osv. osv. fortsæt selv til 100 hvis du
>kan.

er du ude på at få Stich's hoved til at brænde sammen?

sådan noget som tal og fakta er ikke noget for socialister
det giver dem hovedpine



--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

E.M. (31-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 31-12-06 07:38

>>Det er da ikke vrøvl, 1+1=2, 2+1=3 osv. osv. fortsæt selv til 100 hvis du
>>kan.
>
> er du ude på at få Stich's hoved til at brænde sammen?
>
> sådan noget som tal og fakta er ikke noget for socialister
> det giver dem hovedpine


Hæhæ, måske en total formattering kunne give plads for et par fornuftige
tanker.

E.M.



Egon Stich (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 31-12-06 14:41


"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
news:45975ae9$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> >>Det er da ikke vrøvl, 1+1=2, 2+1=3 osv. osv. fortsæt selv til 100 hvis
du
> >>kan.
> >
> > er du ude på at få Stich's hoved til at brænde sammen?
> >
> > sådan noget som tal og fakta er ikke noget for socialister
> > det giver dem hovedpine
>
>
> Hæhæ, måske en total formattering kunne give plads for et par fornuftige
> tanker.
>
> E.M.
>

Jeg kan jo roligt fastslå, at det er dit hoved, der er brændt sammen.
Du starter med at udkaste det scenario, at socialisterne vil lade skatten
stige til 100%
Dette "beviser" du med et regnestykke.

Beklager.
Du er ganske enkelt for dum, når du nu forsøger at "vinde", ved at
koncentrere dig om regnestykket.

Ligesom pattebarnet, der ikke fik den røde brandbil, og nu forsøger at bilde
alverden ind, at det var den gule det drejede sig om.

Børnehavestrategi.

Egon




E.M. (31-12-2006)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 31-12-06 17:13

>>
>> Hæhæ, måske en total formattering kunne give plads for et par fornuftige
>> tanker.
>>
>> E.M.
>>
>
> Jeg kan jo roligt fastslå, at det er dit hoved, der er brændt sammen.
> Du starter med at udkaste det scenario, at socialisterne vil lade skatten
> stige til 100%
> Dette "beviser" du med et regnestykke.


Du har åbenbart ikke læst hele indlæget, jeg skrev jo netop at det aldrig
ville ske.

E.N.



Peter Bjørn Perlsø (31-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 31-12-06 16:41

E.M. <em@dbmail.dk> wrote:

> Hæhæ,jeg må så konstatere at du ikke kan/vil svare på spørgsmålet,

Det er Egon-antiintellektuel du snakker med, lad være med at forvente
saglighed.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Egon Stich (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 26-12-06 16:24


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:emraei$qpg$1@news.datemas.de...
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:4590d03d$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
> >>>
> >>> Og hvordan ved du så at din mening er den rigtige? er det ikke sådan
> >>> krige starter, at der er to parter der "ved" at deres mening er den
> >>> rigtige?
> >>
> >> Borgerlig politik duer ikke, bare se hvad det på det seneste har
> >> afstedkommet, nej ny regering nu, tak !
> >
> > Borgerlig politik duer ikke siger du, er arbejdsløsheden ikke historisk
> > lav?
>
> Dette kan regeringen vist ikke prale af, det er konjunkturbestemt. Den kan
> til gengæld bebrejde sig selv at den ikke har sørget for at få
> arbejdsmarkedet udvidet med de folk som godt kunne træde ind med lidt
> opkvalificering og med en aktiv indsats imod aldersdiskrimination på
> arbejdsmarkedet. Her har der kun været snak og stort set ingen
initiativer.

Tjah--
Man piver over, at konjunkturen har medført manglende kvalificeret
arbejdskraft.
Noget den "gode regering" har forsøgt afhjulpet ved at afskaffe
skolepraktik, således at mange mange unge ikke fik den uddannelse, de skulle
have haft.
Samtidig har de stakkels arbejdsgivere forsøgt at imødegå den forudsigelige
mangel ved at undlade at antage lærlinge.

Når man tænker på disse forhold, kan man da ikke andet end ryste på hovedet
over de liberales store evner til at styre et samfund.
Det er sandelig ikke på grund af - men på trods af, det går fornuftigt.

>
> > Har folk ikke flere penge mellem hænderne end nogensinde før?

Det kunne du prøve at spørge pensionister og syge om.
Men disse grupper regner de brune jo ikke med i statistikken?

MVH
Egon



TBC (25-12-2006)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 25-12-06 03:10

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Frihed = Fravær af tvang.
>
> Jeg ønsker en høj grad af frihed, men ikke total frihed

Glædelig og moden udvikling. Sidstnævnte er vi faktisk enige om, mens
om jeg syntes at første sætning er noget forsimplet, da jeg finder at
frihed er og bliver et relativt begreb.

Jeg vil endog gå så vidt som til at påstå at 'sand frihed' (best
effort) er begrænset af love. Hvis enhver selv afgjorde hvad der er
rigtigt, og hvad der er forkert ville dette (da der jo desværre også
findes onde mennesker, og heller ingen er fuldkomne), føre til indgreb
i andres rettigheder og skabe problemer for andres friheder. Gode love
bliver i den forbindelse paradoksalt nok et nødvendigt midel til at
sikre at andres,- og flest muliges rettigheder og friheder anerkendes
og sikres.

Graden af potentiel og mulig frihed, hænger således også nøje
sammen med fraværet af onde mennesker. ...Go figure! Så absolut og
ubegrænset frihed er blot en drøm hvis man ser sig om i verdenen,
også af i dag.

TBC


Bo Warming (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-12-06 04:32

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
news:1167012584.524133.105420@48g2000cwx.googlegroups.com...
Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Frihed = Fravær af tvang.
>
> Jeg ønsker en høj grad af frihed, men ikke total frihed
Graden af potentiel og mulig frihed, hænger således også nøje
sammen med fraværet af onde mennesker. ...Go figure! Så absolut og
ubegrænset frihed er blot en drøm hvis man ser sig om i verdenen,
også af i dag.

Vi er ikke fri af tyngdekraft og iltbehov og visse tidligt indlærte
vaner er ret så umulige at bryde, men det er et godt mål at FORSTÅ
alle motiver og drivkræfter i egen hjerne og stille spørgsmålstegn ved
det, der måske er skadeligt, fx intolernce som kopieredes fra
forældre.

"Vær dig selv" er tvetydigt. Det er godt at lytte til impulser,
instinkter, indre stemme, intuition , men der er mange af dem der skal
afvejes, så frihed er et absurd begreb
Samvittighed bøjer sig ofte for andres dom -at kunne blæse på andres
dom er en god frihed.
Onde mennesker - er det skadelige velmenende eller skadefryddikterede
sadister?



Christian R. Larsen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 26-12-06 20:06

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
news:1hqrra5.11j8stz9rs24bN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Frihed = Fravær af tvang.
>
> Jeg er ikke anarkist. Jeg er Geolibertarianer aka Geoliberalist. Jeg
> ønsker en høj grad af frihed, men ikke total frihed

Hvor skal denne hårfine grænse trækkes, og hvorfor??

Det er det, du ikke evner at argumentere fornuftigt for, Peter.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste