Godt nyt til brugerne af Jagtvej 69
Fra : @

Dato : 22-12-06 20:02

Statsfængslet i Horsens er til salg
http://epn.dk/erhverv_samfund/article13676.ece

det kan fonden sikert erhverve, så kan de unge bare flytte til Horsens
statsfængsel,

det eneste der så mangler er en der vil låse døren efter dem

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-12-06 20:18

@ wrote:
> [...]
> statsfængsel,
> det eneste der så mangler er en der vil låse døren efter dem

Desværre er bygningen ikke placeret på Nørrebro, størrelsen er
ellers fin, og den er vel nem at barrikadere (inden fra).

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Mendoza

Dato : 22-12-06 20:37

Hans Joergensen wrote:

> Desværre er bygningen ikke placeret på Nørrebro, størrelsen er
> ellers fin, og den er vel nem at barrikadere (inden fra).

I får sgu da aldrig et hus p Nørrebronx igen........

Fra : Per Rønne

Dato : 23-12-06 08:40

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Desværre er bygningen ikke placeret på Nørrebro

Kunne det ikke være en fordel for københavnerne?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 23-12-06 08:58

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Kunne det ikke være en fordel for københavnerne?

Nu vil boligpriserne falde i en radius af 500 m fra et evt nyt
ungdomshus iflg folk der har forstand på den slags, så det ungdomshus
skal helst ligge en halv km fra nærmeste nabo.
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : Per Rønne

Dato : 23-12-06 09:25

> Nu vil boligpriserne falde i en radius af 500 m fra et evt nyt
> ungdomshus iflg folk der har forstand på den slags, så det ungdomshus
> skal helst ligge en halv km fra nærmeste nabo.

Hvad foreslår du? Nordgrønland eller Flakfortet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 23-12-06 15:04

On Sat, 23 Dec 2006 09:24:55 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Hvad foreslår du? Nordgrønland eller Flakfortet?

Alfa Centauri systemet vil være et godt sted

Fra : gb

Dato : 26-12-06 11:24

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> Alfa Centauri systemet vil være et godt sted

Hvad tror du, Mr. Mxyzptlk vil sige til at få dem derop?

--
GB

Fra : @

Dato : 26-12-06 11:37

On Tue, 26 Dec 2006 10:24:07 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in

>Hvad tror du, Mr. Mxyzptlk vil sige til at få dem derop?

arh,

først vil det jo tage ÅR at sende de autonome dertil,

og sidenhen vil det jo tage ÅR før vi ser Mr. Mxyzptlk's reaktion

lad os nu bare prøve ikk'

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-06 09:31

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Nu vil boligpriserne falde i en radius af 500 m fra et evt nyt
> ungdomshus iflg folk der har forstand på den slags, så det
> ungdomshus
> skal helst ligge en halv km fra nærmeste nabo.

Et oplagt Nørrebrosted er Fragtmandshallerne ved
NørrebroStation/Borgmestervangen/Mimersgade men antal meter er ikke
afgørende

Kareerne på den sydllige side af baneterrænnet er få og vil blive
tortureret af BZ så de snart alle stemmer DF

BZ er jo opfyldt af had til alle der har styr på deres økonomi - og de
gider godt gå nogle meter for at smadre ruder og er helt ligeglade med
om det er kapitalisters - de første vindussmadringer i lørdags skete
mod Spøg og Skæmt butik, BrugtMøbelbutik og møntvaskeri

Hvis de fordriver møntvask fra kvarteret nær hvor Ritt gir dem
røverrede, så får de jo deres eget tøj vasket hos departementchef-far
i Hellerup, Lyngby eller GEntofte så skidt pyt

"Slottet" i Horsens er for smukt for dem, men en god beliggenhed Gamle
grimme kirker i NV-kvarteret er oplagte - kirkelivet bliver bedre når
folk samles til fulde huse pr sognesammenlægning. JEg glæder mig til
gudstjeneste imorgen - den eneste dag hvor der er halv fuldt i et par
af mit kvarters kirker.

Fra : @

Dato : 23-12-06 15:00

On Sat, 23 Dec 2006 08:39:34 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Kunne det ikke være en fordel for københavnerne?

gad vide hvad de vil sige i Horsens til at blive belemret med 500
voldsforbrydere fra helvede?

Fra : Per Rønne

Dato : 23-12-06 15:22

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> gad vide hvad de vil sige i Horsens til at blive belemret med 500
> voldsforbrydere fra helvede?

Har de ikke været vant til det siden slutningen af 1800-tallet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 23-12-06 18:00

On Sat, 23 Dec 2006 15:21:54 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Har de ikke været vant til det siden slutningen af 1800-tallet?

jo, men hvis det lykkes at få hele banden fra Jagtvej 69 lukket inde i
det gamle fængsel får vi en fan**** larm fra de venstresnoede røde
abekatte både dem i og udenfor folketinget

Fra : John Doe

Dato : 22-12-06 20:59

@ wrote:
> Statsfængslet i Horsens er til salg
> det kan fonden sikert erhverve, så kan de
> unge bare flytte til Horsens statsfængsel,

Desværre vil de unge voldspsykopater næppe være tiltrukket af et sådant sted
fordi det ikke vil være muligt for dem at udleve sin kultur.

Vi ved jo alle at de unge voldspsykopater har brug for mindst 3 banker samt
nogle MacDonalds og 7Eleven lige nærheden. De unge voldspsykopater
definierer nemlig kultur som at smadre banker, MacDonalds og 7Eleven
butikker.

Fra : Jesper

Dato : 23-12-06 02:07

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> statsfængsel,
>
> det eneste der så mangler er en der vil låse døren efter dem

....og smide nøglen væk!