Passiv rygning
Fra : Faithless

Dato : 22-12-06 06:29

Hey

Er der nogle som har et link til den lov, som træder i kraft 1/4-07 omkring
passiv rygning.

Har været inde på Folketingets hjemmeside, men syntes ikke rigtig jeg kunne
finde den.

Mvh
Thomas

Fra : Malene P

Dato : 27-12-06 01:43

"Faithless" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
omkring
> passiv rygning.
>
> Har været inde på Folketingets hjemmeside, men syntes ikke rigtig jeg

En søgning på Gogle gav bla denne
http://www.im.dk/im/site.aspx?p=391&ArticleID=3522 , men jeg er nu ikke
sikker. Iøvrigt respekterer jeg folk, der respekterer, at jeg ikke synes om
rygning i mine stuer.

Malene P

Fra : Faithless

Dato : 27-12-06 20:05

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote

> [...]
> http://www.im.dk/im/site.aspx?p=391&ArticleID=3522 , men jeg er nu ikke
> sikker. Iøvrigt respekterer jeg folk, der respekterer, at jeg ikke synes

Tak for hjælpen(c:

Fra : Poul E Hansen

Dato : 27-12-06 20:42

Faithless skrev:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote

> Tak for hjælpen(c:

Oplægget til loven er blevet ændret en del siden da. Fx. bliver det
ikke serveringssteder over 100 m2 men serveringssteder under 40 m2, der
fremover må tillade rygning.

Fra : Faithless

Dato : 28-12-06 11:10

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> wrote

>Oplægget til loven er blevet ændret en del siden da. Fx. bliver det
>ikke serveringssteder over 100 m2 men serveringssteder under 40 m2, der
>fremover må tillade rygning.

Ok, ved du hvor jeg kan finde den tekst, som blev vedtaget i folketinget?
Jeg har kigget på tingets hjemmeside, men syntes sku ikke den er rigtig god
at finde rundt på.

Mvh
Thomas

Fra : Poul E Hansen

Dato : 28-12-06 20:46

Faithless skrev:
> [...]
> Jeg har kigget på tingets hjemmeside, men syntes sku ikke den er rigtig god

Nej - ved bare at det var i medierne for et par måneder siden.