Pro-DFU-kendelse kan ikke ankes, sir TV
Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-06 06:01

Pro-DFU-kendelse kan ikke ankes, sir TV

Vort værste TV, TV2-news, formulerer sig vanemæssigt superløgnagtigt
og siger nu, at Nyhedsavisen der dokumenterede en profetspøg ved et
privat fest-møde, ikke kan anke, at Pressenævnet har i maximal grad
fordømt, at de brød privatlivets fred ved at en udsendt spion
fotograferede og avisen offentliggjorde.

Nævnets smalltalk er helt uden domsafgørelsers værdi.

Jeg har fået kritik fra Pressenævnet, men alligevel gik en dom FRA
KØBENHAVNS BYRET om præcis det samme Kamal Quereshis(SF) totalt imod
og kendte ham ubeføjet i sin snak om nazisme hos mig.

DFU-formanden slår på, at de 17-18 årige småberusede festdeltagere
ikke kunne tro, at deres privatlivs fred ville blive brudt, men avisen
blæser på højesteretsdommer mm i Pressenævnets bestyrelse, fordi der
ved festen var partimedlemmer med tillidsposter til stede.

Og læserne var interesseret. Men redaktør Trads er slet ikke
glistrupsk mht at ønske total ytringsfrihed - *konsekvens* er der
aldrig hos de ledende journalister, der regerer landet.