/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Tatover så de HIV-smittebærere
Fra : Bo Warming


Dato : 21-12-06 19:21

Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf
ved Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har
fået gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig
tatovering i skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve

Man skal stå ved sandheden. Regiserhemmelighed gør skade. Overvågning
der er nem og billig skal øges



 
 
ThomasB (25-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 25-12-06 16:45


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
> Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf ved
> Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
> gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
> skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve

Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?




@ (25-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-12-06 16:52

On Mon, 25 Dec 2006 16:45:26 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
>> Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf ved
>> Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
>> gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
>> skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
>
>Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?

ganske enkelt

så mister tatoveringen da bare sin betydning


--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den
/Adlai E. Stevenson/

ThomasB (25-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 25-12-06 19:23

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:orsvo2lnt6vi6iphqkaco05irhb40vm165@4ax.com...
>>> Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf ved
>>> Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
>>> gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
>>> skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
>>
>>Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
>
> ganske enkelt
>
> så mister tatoveringen da bare sin betydning

Alternativt kunne man bare bruge gummi, hvis man ikke vil smittes.
Gør man ikke det, så er man selv ude om at man får en dødelig sygdom.

Jeres tatoveringsstunt, er noget der hører hjemme i socialistisk-agtige
land.





Bo Warming (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-12-06 23:48

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45901712$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:orsvo2lnt6vi6iphqkaco05irhb40vm165@4ax.com...
>>>> Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for
>>>> straf ved
>>>> Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har
>>>> fået
>>>> gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig
>>>> tatovering i
>>>> skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
>>>
>>>Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en
>>>tablet/vaccine?
>>
>> ganske enkelt
>>
>> så mister tatoveringen da bare sin betydning
>
> Alternativt kunne man bare bruge gummi, hvis man ikke vil smittes.
> Gør man ikke det, så er man selv ude om at man får en dødelig
> sygdom.
>
> Jeres tatoveringsstunt, er noget der hører hjemme i
> socialistisk-agtige land.
NEJ -
Natvægterstaten skal hindre at molotovs smides ind i
trækkerdrengkroppe ved løgn om jeg-negativ, så A-tatovering i lysken
er som et vejskilt på din farlige private vej.

Tatoveringen kan ikke ses når du går i svømmehal og skråplan er
folketinget selv herre over, og nogle (hysterikere) har det slemt med
kondom, så indfør Glistrups lov (der oprindelig er Heidi
Sysmeyersundhedsminister i Bayern lovforslag) IMORGEN

Klart overskud på størstmuliglykkeforflest balancen



Man skal stå ved sandheden - hvem kan dog gå imod oplysningstidens
videnskabelighed, når der alligevel tages blodprøve fra fyren.

Hvis han som jeg ikke har fået taget blodpprøve i årtier, så må
trækkerdrengen sige har du et stempel på dit sygesikringskort om at du
er testet negativ som du siger.

En så nem sag som AIDS skal angribes ad flere fronter - og kvinder får
næsten aldrig sygdommen og kan iøvrigt også tatoveres, men det har lav
prioritet



ThomasB (26-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 26-12-06 00:51

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:eyYjh.20372$7c7.15178@fe79.usenetserver.com...
>> Alternativt kunne man bare bruge gummi, hvis man ikke vil smittes.
>> Gør man ikke det, så er man selv ude om at man får en dødelig sygdom.
>>
>> Jeres tatoveringsstunt, er noget der hører hjemme i socialistisk-agtige
>> land.
> NEJ -
> Natvægterstaten skal hindre at molotovs smides ind i trækkerdrengkroppe
> ved løgn om jeg-negativ, så A-tatovering i lysken er som et vejskilt på
> din farlige private vej.
>
> Tatoveringen kan ikke ses når du går i svømmehal og skråplan er
> folketinget selv herre over, og nogle (hysterikere) har det slemt med
> kondom, så indfør Glistrups lov (der oprindelig er Heidi
> Sysmeyersundhedsminister i Bayern lovforslag) IMORGEN
>
> Klart overskud på størstmuliglykkeforflest balancen

Hvad bliver der af "det er kun ulykkesfugle der får HIV"?

Hvorfor beskytte dem i denne sag, når de "bare" skal lades i stikken i andre
sager?

> Man skal stå ved sandheden - hvem kan dog gå imod oplysningstidens
> videnskabelighed, når der alligevel tages blodprøve fra fyren.
>
> Hvis han som jeg ikke har fået taget blodpprøve i årtier, så må
> trækkerdrengen sige har du et stempel på dit sygesikringskort om at du er
> testet negativ som du siger.
>
> En så nem sag som AIDS skal angribes ad flere fronter - og kvinder får
> næsten aldrig sygdommen og kan iøvrigt også tatoveres, men det har lav
> prioritet

Hvorfor ikke lade evolutionen og de private medicinalfabrikker klare HIV?




Bo Warming (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-12-06 01:35

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:459063f7$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse Hvad bliver der af
> "det er kun ulykkesfugle der får HIV"?
>
> Hvorfor beskytte dem i denne sag, når de "bare" skal lades i stikken
> i andre sager?
>
>> Man skal stå ved sandheden - hvem kan dog gå imod oplysningstidens
>> videnskabelighed, når der alligevel tages blodprøve fra fyren.
>>
>> Hvis han som jeg ikke har fået taget blodpprøve i årtier, så må
>> trækkerdrengen sige har du et stempel på dit sygesikringskort om at
>> du er testet negativ som du siger.
>>
>> En så nem sag som AIDS skal angribes ad flere fronter - og kvinder
>> får næsten aldrig sygdommen og kan iøvrigt også tatoveres, men det
>> har lav prioritet
>
> Hvorfor ikke lade evolutionen og de private medicinalfabrikker klare
> HIV?

Ja , ja da - din tillid til at jeg har selvmodsigelsesfri løsninger på
alt,
er smigrende, så jeg forfatter en ny trådstart

At jeg klæber til pædo-emnet er ikke fordi det er en promille så
vigtigt som BZ-ejendomsret-katastrofen der igen ikke er en promille så
vigtig som Islam-katastrofen

------------------------------------------

Narko, heterosex , påfuglehaler=værdig konkurrence



Jo mere upraktisk stor hale hanfugle har, jo flere vil dø i kampen om
at undvige rovdyr, dvs hunnen kan vælge en supervinder blandt resten ,

og arten får udluget sygt DNA.Mutation og selektion konceptet
optimeres.



Tilsvarende er det smart med narko-fristelser i slumkvarterer - så
stempler taberne sig selv som kassable mht sæddonorjob (og dør ofte
tidligt, hvilket kun egoistiske socialistbehandlere gør til deres
indbringende problem).



De mange slags erotik - excl homo og pædo - er dynamisk, kreativ
konkurrencesport hvorved skabningens herre, matriarkatet, finder den
for dem rette kombination af charmerende, intelligent, kreativt,
livsvarigt underholdende , med på den ny hip-mode legebarn og perfekt
avlsdyr.



At homosexuelle mænd og de af dem, der er til mindreårige børn, kan
overføre AIDS er evolutionært ikke verdens største problem, for
ulykken bliver i tabersegmentet.

Og værre ulykke end AIDS påfører de aparte ikke deres
ikke-voksen-kvinde-partner. Flinkeskolede, uvoldelige, ufarlige er
næsten alle - og interessantere end computerspil.



Derfor - slip Tønder-far&mor fri.



ThomasB (26-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 26-12-06 12:32

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:m7_jh.16269$4s3.15980@fe78.usenetserver.com...
>> Hvorfor beskytte dem i denne sag, når de "bare" skal lades i stikken i
>> andre sager?
[...]
>> Hvorfor ikke lade evolutionen og de private medicinalfabrikker klare HIV?
>
> Ja , ja da - din tillid til at jeg har selvmodsigelsesfri løsninger på
> alt,
> er smigrende

Jeg forventer ikke at du skal være selvmodsigelsesfri, men derimod bare en
smule konsistent.

Dit tatoveringsstunt er ikke andet end massehysteri.



Bo Warming (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-12-06 14:33

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:4591083e$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:m7_jh.16269$4s3.15980@fe78.usenetserver.com...
>>> Hvorfor beskytte dem i denne sag, når de "bare" skal lades i
>>> stikken i andre sager?
> [...]
>>> Hvorfor ikke lade evolutionen og de private medicinalfabrikker
>>> klare HIV?
>>
>> Ja , ja da - din tillid til at jeg har selvmodsigelsesfri løsninger
>> på alt,
>> er smigrende
>
> Jeg forventer ikke at du skal være selvmodsigelsesfri, men derimod
> bare en smule konsistent.
>
> Dit tatoveringsstunt er ikke andet end massehysteri.

De få, små og svage argumenter der kom imod forslaget er alle modsagt
effektivt

Det handler om ærlighed og beskyttelse af de svage ved at MAN SKAL STÅ
VED SANDHEDEN

Der er ingen straf i at bære skjult tatoo.

Måske et stempel i sygesikringskortet kan træde i stedet for visse
eller alle mænd, hvis du absolut vil ze kzjødestjernespøgelser ved
højlys dag

Kun er der hysteri hos dem der kræver hemmlighedskræmmeri - du skal da
også vise strafattest ved ansættelse som vægter.



ThomasB (27-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 27-12-06 13:11

Bo Warming skrev:
>> Jeg forventer ikke at du skal være selvmodsigelsesfri, men derimod
>> bare en smule konsistent.
>>
>> Dit tatoveringsstunt er ikke andet end massehysteri.
>
> De få, små og svage argumenter der kom imod forslaget er alle modsagt
> effektivt

Det er jeg ikke enig i.

En HIV-tatovering vil være falsk tryghed.

> Det handler om ærlighed og beskyttelse af de svage ved at MAN SKAL STÅ
> VED SANDHEDEN

Det handler ikke om beskyttelse af de svage, det handler om at du og dine
tatoveringsliderlige kammarater er hysteriske og evt. kondomforskrækkede.

> Der er ingen straf i at bære skjult tatoo.

Naturligvis er der det. For det første gør det forbandet ondt at blive
tatoveret, for det andet er det et overgreb at tvinge folk til at bliver
overmalet med hysteritatoveringer og for det tredie vil al nøgenhed af den
tatoverede betyde evt. udstødelse.

> Måske et stempel i sygesikringskortet kan træde i stedet for visse
> eller alle mænd, hvis du absolut vil ze kzjødestjernespøgelser ved
> højlys dag

Måske skal du bare sørge for at bruge kondom, så er alle problemer løst.

> Kun er der hysteri hos dem der kræver hemmlighedskræmmeri - du skal da
> også vise strafattest ved ansættelse som vægter.

Vær venlig at paste en kopi af din lægejournal her.




Bo Warming (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 14:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:459262b6$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> Bo Warming skrev:
>>> Jeg forventer ikke at du skal være selvmodsigelsesfri, men derimod
>>> bare en smule konsistent.
>>>
>>> Dit tatoveringsstunt er ikke andet end massehysteri.
>>
>> De få, små og svage argumenter der kom imod forslaget er alle
>> modsagt
>> effektivt
>
> Det er jeg ikke enig i.

ARGUMENTER

> En HIV-tatovering vil være falsk tryghed.
>
>> Det handler om ærlighed og beskyttelse af de svage ved at MAN SKAL
>> STÅ
>> VED SANDHEDEN
>
> Det handler ikke om beskyttelse af de svage, det handler om at du og
> dine tatoveringsliderlige kammarater er hysteriske og evt.
> kondomforskrækkede.
>
>> Der er ingen straf i at bære skjult tatoo.
>
> Naturligvis er der det. For det første gør det forbandet ondt at
> blive tatoveret, for det andet er det et overgreb at tvinge folk til
> at bliver

TRækkerdrengen skal kunne se om et milimeterstort A er tatoveret i
lysken
Det tager under et minut og der kan lokalbedøves

> overmalet med hysteritatoveringer og for det tredie vil al nøgenhed
> af den tatoverede betyde evt. udstødelse.
>
Der skal ikke være noget synligt udenfor badebukserne og det kan
suppleres af mærke i sygesikringskortet med detaljer om dato for
seneste test


>> Måske et stempel i sygesikringskortet kan træde i stedet for visse
>> eller alle mænd, hvis du absolut vil ze kzjødestjernespøgelser ved
>> højlys dag
>
> Måske skal du bare sørge for at bruge kondom, så er alle problemer
> løst.
>
Kondom nedsætter ikke nydelsen så dem der er til det, kan let få
dobbelt sikkerhed

At straffe 2½ år når den smittede ikke gad forlange kondombrug mener
jeg var overdrevet.



ThomasB (27-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 27-12-06 17:31

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:Zkukh.27015$S82.24247@fe02.usenetserver.com...
>>> De få, små og svage argumenter der kom imod forslaget er alle modsagt
>>> effektivt
>>
>> Det er jeg ikke enig i.
>
> ARGUMENTER

Jeg bestiller ikke andet.

>> En HIV-tatovering vil være falsk tryghed.

Falsk tryghed f.eks. "Nå men han har ikke noget stempel, så kan vi kneppe
uden gummi"...

>> Naturligvis er der det. For det første gør det forbandet ondt at blive
>> tatoveret, for det andet er det et overgreb at tvinge folk til at bliver
>
> TRækkerdrengen skal kunne se om et milimeterstort A er tatoveret i lysken
> Det tager under et minut og der kan lokalbedøves

Eller også bruger man bare gummi når man knepper med trækkerdrenge - så
slipper man også for tonsvis af andre sygdomme.

>> overmalet med hysteritatoveringer og for det tredie vil al nøgenhed af
>> den tatoverede betyde evt. udstødelse.
>>
> Der skal ikke være noget synligt udenfor badebukserne og det kan suppleres
> af mærke i sygesikringskortet med detaljer om dato for seneste test

Er det ikke dig der går ind for nøgenhed?

>> Måske skal du bare sørge for at bruge kondom, så er alle problemer løst.
>>
> Kondom nedsætter ikke nydelsen så dem der er til det, kan let få dobbelt
> sikkerhed

Det er unødvendigt med dobbelt sikkerhed. Kondomer sprænger jo ikke vel?

> At straffe 2½ år når den smittede ikke gad forlange kondombrug mener jeg
> var overdrevet.

Man kunne gøre følgende i stedet:
Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis man
smitter andre. Men det skal være valgfrit.




Bo Warming (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 18:35

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45929fcc$0$49203$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:Zkukh.27015$S82.24247@fe02.usenetserver.com...
>>>> De få, små og svage argumenter der kom imod forslaget er alle
>>>> modsagt
>>>> effektivt
>>>
>>> Det er jeg ikke enig i.
>>
>> ARGUMENTER
>
> Jeg bestiller ikke andet.
>
>>> En HIV-tatovering vil være falsk tryghed.
>
> Falsk tryghed f.eks. "Nå men han har ikke noget stempel, så kan vi
> kneppe uden gummi"...


Hvis man får opereret tatovering hjem, er det ultra-strafbart

>>> Naturligvis er der det. For det første gør det forbandet ondt at
>>> blive tatoveret, for det andet er det et overgreb at tvinge folk
>>> til at bliver
>>
>> TRækkerdrengen skal kunne se om et milimeterstort A er tatoveret i
>> lysken
>> Det tager under et minut og der kan lokalbedøves
>
> Eller også bruger man bare gummi når man knepper med trækkerdrenge -
> så slipper man også for tonsvis af andre sygdomme.

>>> overmalet med hysteritatoveringer og for det tredie vil al
>>> nøgenhed af den tatoverede betyde evt. udstødelse.
>>>
>> Der skal ikke være noget synligt udenfor badebukserne og det kan
>> suppleres af mærke i sygesikringskortet med detaljer om dato for
>> seneste test
>
> Er det ikke dig der går ind for nøgenhed?

Selv uden badebukser kan ingen se hvad er tatoveret i lysken

>>> Måske skal du bare sørge for at bruge kondom, så er alle problemer
>>> løst.
>>>
>> Kondom nedsætter ikke nydelsen så dem der er til det, kan let få
>> dobbelt sikkerhed
>
> Det er unødvendigt med dobbelt sikkerhed. Kondomer sprænger jo ikke
> vel?
>
Nej, men nogle er overforsigtige

>> At straffe 2½ år når den smittede ikke gad forlange kondombrug
>> mener jeg var overdrevet.
>
> Man kunne gøre følgende i stedet:
> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>
Klar rutine, når test viser hiv så tatoo



ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 01:38

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:48ykh.65009$mQ3.43860@fe19.usenetserver.com...
>> Falsk tryghed f.eks. "Nå men han har ikke noget stempel, så kan vi kneppe
>> uden gummi"...
>
>
> Hvis man får opereret tatovering hjem, er det ultra-strafbart

Det er ikke det jeg mener. Jeg mener, at man godt kan være smittet med HIV
uden at vide det og derved kan det give falsk tryghed hvis ingen tatoo.

>>> Der skal ikke være noget synligt udenfor badebukserne og det kan
>>> suppleres af mærke i sygesikringskortet med detaljer om dato for seneste
>>> test
>>
>> Er det ikke dig der går ind for nøgenhed?
>
> Selv uden badebukser kan ingen se hvad er tatoveret i lysken

Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført "HIV-tatoo" vil
alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder, uden at kunne se hvad der
står.

Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er HIV-smittet.

Ren hysteri.

>>>> Måske skal du bare sørge for at bruge kondom, så er alle problemer
>>>> løst.
>>>>
>>> Kondom nedsætter ikke nydelsen så dem der er til det, kan let få dobbelt
>>> sikkerhed
>>
>> Det er unødvendigt med dobbelt sikkerhed. Kondomer sprænger jo ikke vel?
>>
> Nej, men nogle er overforsigtige

Det er deres sag. Hvis de er så overforsigtige, så må de kræve HIV-test.

>>> At straffe 2½ år når den smittede ikke gad forlange kondombrug mener jeg
>>> var overdrevet.
>>
>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis man
>> smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>
> Klar rutine, når test viser hiv så tatoo

Har du bare svært ved at acceptere at dit faderidol, Glistrup også kan
vrøvle?



Bo Warming (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-12-06 08:19

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:459311df$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:48ykh.65009$mQ3.43860@fe19.usenetserver.com...
>>> Falsk tryghed f.eks. "Nå men han har ikke noget stempel, så kan vi
>>> kneppe uden gummi"...
>>
>>
>> Hvis man får opereret tatovering hjem, er det ultra-strafbart
>
> Det er ikke det jeg mener. Jeg mener, at man godt kan være smittet
> med HIV uden at vide det og derved kan det give falsk tryghed hvis
> ingen tatoo.

Rutinemæssigt tages blodprøver for dit og dat og hvergang skal den
hivtestes og hvis positiv så tatovering i lyskeBUND

>>>> Der skal ikke være noget synligt udenfor badebukserne og det kan
>>>> suppleres af mærke i sygesikringskortet med detaljer om dato for
>>>> seneste test
>>>
>>> Er det ikke dig der går ind for nøgenhed?
>>
>> Selv uden badebukser kan ingen se hvad er tatoveret i lysken
>
> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført
> "HIV-tatoo" vil alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder, uden
> at kunne se hvad der står.
>
> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er HIV-smittet.
>
> Ren hysteri.

Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke trækkerdreng ber
om at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte


>>>>> Måske skal du bare sørge for at bruge kondom, så er alle
>>>>> problemer løst.
>>>>>
>>>> Kondom nedsætter ikke nydelsen så dem der er til det, kan let få
>>>> dobbelt sikkerhed
>>>
>>> Det er unødvendigt med dobbelt sikkerhed. Kondomer sprænger jo
>>> ikke vel?
>>>
>> Nej, men nogle er overforsigtige
>
> Det er deres sag. Hvis de er så overforsigtige, så må de kræve
> HIV-test.
>
>>>> At straffe 2½ år når den smittede ikke gad forlange kondombrug
>>>> mener jeg var overdrevet.
>>>
>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri
>>> hvis man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>>
>> Klar rutine, når test viser hiv så tatoo
>
> Har du bare svært ved at acceptere at dit faderidol, Glistrup også
> kan vrøvle?

Der er kun småting hvor jeg er uenig med ham



ThomasB (29-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 29-12-06 11:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:ibKkh.21946$RX.4342@fe12.usenetserver.com...
>> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført "HIV-tatoo"
>> vil alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder, uden at kunne se hvad
>> der står.
>>
>> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er HIV-smittet.
>>
>> Ren hysteri.
>
> Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke trækkerdreng ber om
> at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte

Så skal alle blottere også have tatoveret et identifikationsnummer på
pikken.



Bo Warming (29-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-12-06 13:23

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:4594efde$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:ibKkh.21946$RX.4342@fe12.usenetserver.com...
>>> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført
>>> "HIV-tatoo" vil alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder,
>>> uden at kunne se hvad der står.
>>>
>>> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er HIV-smittet.
>>>
>>> Ren hysteri.
>>
>> Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke trækkerdreng
>> ber om at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte
>
> Så skal alle blottere også have tatoveret et identifikationsnummer
> på pikken.

Hvorfor skifter du helt emne?
Hvis en mand alligevel er blevet hivtestet og positiv, så et
milimeterstort "A" i lysken, som kun ses hvis partneren ber ham sprede
ben foran senge- eller lomme-lampe. Det handler om at undgå smitte -
ikke at ydmyge eller straffe. Er det svært at forstå?

Blotteri er sagen helt uvedkommende - det er om ekshibitionisme

Tativerubgeb giver sikkerhed for at en anal-modtager tør få sæd fra
den ikke-tatoverede op i sig uden at risikere smitte, og skal aldrig
ses af uvedkommende - selv når du i svømmehal vasker dig uden badetøj
er den mindre synlig end en omskæring er

Man kunne også lade tatoo være på undersiden altså bagsiden af penis

I en hør som den tyske under WW2 var det smart at alle soldater og
især SS-officerer var tatoveret med personnummer, men det er der
næppe noget behov for nogetsteds idag, vel ?



CZDGN (29-12-2006)
Kommentar
Fra : CZDGN


Dato : 29-12-06 21:43

On Fri, 29 Dec 2006 13:22:42 +0100, Bo Warming wrote:

> I en hør som den tyske under WW2 var det smart at alle soldater og
> især SS-officerer var tatoveret med personnummer, men det er der
> næppe noget behov for nogetsteds idag, vel ?

Det var vist kun SSofficerer der havde deres blodtype tatoveret i armhulen.

--
CZGDN


Snuden (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 30-12-06 01:07

On Fri, 29 Dec 2006 13:22:42 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
>news:4594efde$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>> news:ibKkh.21946$RX.4342@fe12.usenetserver.com...
>>>> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført
>>>> "HIV-tatoo" vil alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder,
>>>> uden at kunne se hvad der står.
>>>>
>>>> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er HIV-smittet.
>>>>
>>>> Ren hysteri.
>>>
>>> Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke trækkerdreng
>>> ber om at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte
>>
>> Så skal alle blottere også have tatoveret et identifikationsnummer
>> på pikken.
>
>Hvorfor skifter du helt emne?
>Hvis en mand alligevel er blevet hivtestet og positiv, så et
>milimeterstort "A" i lysken, som kun ses hvis partneren ber ham sprede
>ben foran senge- eller lomme-lampe. Det handler om at undgå smitte -
>ikke at ydmyge eller straffe. Er det svært at forstå?

Så brug et kondom og/eller forlang din partner gør. Hvorfor skal det
absolut gøres til en højere videnskab?
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Bo Warming (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 30-12-06 09:32

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
news:mabbp2lef3bhalvnppucj285l2vam7r9ah@4ax.com...
> On Fri, 29 Dec 2006 13:22:42 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
> wrote:
>
>>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
>>news:4594efde$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:ibKkh.21946$RX.4342@fe12.usenetserver.com...
>>>>> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført
>>>>> "HIV-tatoo" vil alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder,
>>>>> uden at kunne se hvad der står.
>>>>>
>>>>> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er
>>>>> HIV-smittet.
>>>>>
>>>>> Ren hysteri.
>>>>
>>>> Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke trækkerdreng
>>>> ber om at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte
>>>
>>> Så skal alle blottere også have tatoveret et identifikationsnummer
>>> på pikken.
>>
>>Hvorfor skifter du helt emne?
>>Hvis en mand alligevel er blevet hivtestet og positiv, så et
>>milimeterstort "A" i lysken, som kun ses hvis partneren ber ham
>>sprede
>>ben foran senge- eller lomme-lampe. Det handler om at undgå smitte -
>>ikke at ydmyge eller straffe. Er det svært at forstå?
>
> Så brug et kondom og/eller forlang din partner gør. Hvorfor skal det
> absolut gøres til en højere videnskab?

Fordio de asociale lyvende bøsseorganisationer har fået fjolser til at
tro at kondomer kan gå i stykker , må sagen angribes fra flere
fronter, og tatoo er een af dem



Snuden (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 30-12-06 16:02

On Sat, 30 Dec 2006 09:32:23 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
>news:mabbp2lef3bhalvnppucj285l2vam7r9ah@4ax.com...
>> On Fri, 29 Dec 2006 13:22:42 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
>> wrote:
>>
>>>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
>>>news:4594efde$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:ibKkh.21946$RX.4342@fe12.usenetserver.com...
>>>>>> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført
>>>>>> "HIV-tatoo" vil alle vide hvad den sorte plet i lysken betyder,
>>>>>> uden at kunne se hvad der står.
>>>>>>
>>>>>> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er
>>>>>> HIV-smittet.
>>>>>>
>>>>>> Ren hysteri.
>>>>>
>>>>> Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke trækkerdreng
>>>>> ber om at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte
>>>>
>>>> Så skal alle blottere også have tatoveret et identifikationsnummer
>>>> på pikken.
>>>
>>>Hvorfor skifter du helt emne?
>>>Hvis en mand alligevel er blevet hivtestet og positiv, så et
>>>milimeterstort "A" i lysken, som kun ses hvis partneren ber ham
>>>sprede
>>>ben foran senge- eller lomme-lampe. Det handler om at undgå smitte -
>>>ikke at ydmyge eller straffe. Er det svært at forstå?
>>
>> Så brug et kondom og/eller forlang din partner gør. Hvorfor skal det
>> absolut gøres til en højere videnskab?
>
>Fordio de asociale lyvende bøsseorganisationer har fået fjolser til at
>tro at kondomer kan gå i stykker , må sagen angribes fra flere
>fronter, og tatoo er een af dem
>
Så må der mere oplysning til. Permanent mærkning er ikke vejen frem.
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Bo Warming (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 30-12-06 16:24

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
news:dqvcp2pcmpqc1pdhvu5nuom6k8hc32a94b@4ax.com...
> On Sat, 30 Dec 2006 09:32:23 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
> wrote:
>
>>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
>>news:mabbp2lef3bhalvnppucj285l2vam7r9ah@4ax.com...
>>> On Fri, 29 Dec 2006 13:22:42 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
>>> wrote:
>>>
>>>>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
>>>>news:4594efde$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:ibKkh.21946$RX.4342@fe12.usenetserver.com...
>>>>>>> Nej, men det er heller ikke vigtigt. Hvis der bliver indført
>>>>>>> "HIV-tatoo" vil alle vide hvad den sorte plet i lysken
>>>>>>> betyder,
>>>>>>> uden at kunne se hvad der står.
>>>>>>>
>>>>>>> Dvs. at man skal rende rundt og skilte med at man er
>>>>>>> HIV-smittet.
>>>>>>>
>>>>>>> Ren hysteri.
>>>>>>
>>>>>> Lysken er bunden af skridtet som ingen ser hvis ikke
>>>>>> trækkerdreng
>>>>>> ber om at du spreder ben mod sengelampen eller en lommelygte
>>>>>
>>>>> Så skal alle blottere også have tatoveret et
>>>>> identifikationsnummer
>>>>> på pikken.
>>>>
>>>>Hvorfor skifter du helt emne?
>>>>Hvis en mand alligevel er blevet hivtestet og positiv, så et
>>>>milimeterstort "A" i lysken, som kun ses hvis partneren ber ham
>>>>sprede
>>>>ben foran senge- eller lomme-lampe. Det handler om at undgå
>>>>smitte -
>>>>ikke at ydmyge eller straffe. Er det svært at forstå?
>>>
>>> Så brug et kondom og/eller forlang din partner gør. Hvorfor skal
>>> det
>>> absolut gøres til en højere videnskab?
>>
>>Fordio de asociale lyvende bøsseorganisationer har fået fjolser til
>>at
>>tro at kondomer kan gå i stykker , må sagen angribes fra flere
>>fronter, og tatoo er een af dem
>>
> Så må der mere oplysning til. Permanent mærkning er ikke vejen frem.

Det er indlysende at tatoo er billig, nem og supereffektiv men mange
angrebsvinkler bør i brug



ThomasB (30-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 30-12-06 16:36


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:yuvlh.52$PB.30@fe196.usenetserver.com...
> Det er indlysende at tatoo er billig, nem og supereffektiv men mange
> angrebsvinkler bør i brug

Hvorfor vil du beskytte ulykkesfugle i denne situation, når du ikke vil i så
mange andre?



Bo Warming (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 30-12-06 17:12

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45968764$0$49201$14726298@news.sunsite.dk...

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:yuvlh.52$PB.30@fe196.usenetserver.com...
>> Det er indlysende at tatoo er billig, nem og supereffektiv men
>> mange angrebsvinkler bør i brug
>
> Hvorfor vil du beskytte ulykkesfugle i denne situation, når du ikke
> vil i så mange andre?

Mange infektioner er blevert udryddet til gavn for alle. Hvis ikke
bøsserne var BZ-agtigt selvhadende ville vi hurtigt have gjort vort
fædreland ADIS-frit og HIV-frit udover de der smittedes før 1990

JEg skelner ikke mellem hvem fortjener et sygdomsfrit DAnmark og hvem
der ligger som de har redt. Glistrup holder af alle verdens 6 mia
mennesker.



Trist (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Trist


Dato : 27-12-06 19:49

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in
news:45929fcc$0$49203$14726298@news.sunsite.dk:

> Man kunne gøre følgende i stedet:
> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.

Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner man
lysten til sex, er man kommet ret langt.


ThomasB (27-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 27-12-06 20:14

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
news:4592c017$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>
> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner man
> lysten til sex, er man kommet ret langt.

Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.




Trist (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Trist


Dato : 27-12-06 21:00

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4592c5e6$0$49203
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Trist" <@> skrev i en meddelelse
> news:4592c017$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>
>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner man
>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>
> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.

Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk omskærelse).



ThomasB (27-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 27-12-06 21:09

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
news:4592d0b8$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
>>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>>
>>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner man
>>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>>
>> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.
>
> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk omskærelse).

Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.



Trist (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Trist


Dato : 27-12-06 21:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4592d2e5$0$49201
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Trist" <@> skrev i en meddelelse
> news:4592d0b8$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
>>>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>>>
>>>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner man
>>>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>>>
>>> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.
>>
>> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk omskærelse).
>
> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.

Dvs, at du stadig har lyst til sex?

Hvordan vil du kunne blive tilfredsstillet?





ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 01:33

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
news:4592d4a7$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk omskærelse).
>>
>> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.
>
> Dvs, at du stadig har lyst til sex?
>
> Hvordan vil du kunne blive tilfredsstillet?

Her kunne du også bare have valgt enten at sige; "Aha, er det sådan det er"
eller "Så lærte jeg det", men du valgte at komme med en plat bemærkning -
tænk over det





Trist (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Trist


Dato : 28-12-06 18:05

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in
news:459310ad$0$49205$14726298@news.sunsite.dk:

> "Trist" <@> skrev i en meddelelse
> news:4592d4a7$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk
>>>> omskærelse).
>>>
>>> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.
>>
>> Dvs, at du stadig har lyst til sex?
>>
>> Hvordan vil du kunne blive tilfredsstillet?
>
> Her kunne du også bare have valgt enten at sige; "Aha, er det sådan
> det er" eller "Så lærte jeg det", men du valgte at komme med en plat
> bemærkning - tænk over det

Hehe, jeg lærte jo netop ikke noget, for det du skrev, er jo ikke korrekt.
Men lad nu bare det ligge.

Du må dog indrømme, at min bemærkning var ret morsom, eller har du da ingen
humor?


ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 19:40

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
news:4593f957$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk
>>>>> omskærelse).
>>>>
>>>> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.
>>>
>>> Dvs, at du stadig har lyst til sex?
>>>
>>> Hvordan vil du kunne blive tilfredsstillet?
>>
>> Her kunne du også bare have valgt enten at sige; "Aha, er det sådan
>> det er" eller "Så lærte jeg det", men du valgte at komme med en plat
>> bemærkning - tænk over det
>
> Hehe, jeg lærte jo netop ikke noget, for det du skrev, er jo ikke korrekt.
> Men lad nu bare det ligge.

Nej det vil jeg ikke lade ligge. Lysten sidder ikke i kønsorganerne, men
derimod i hjernen. Evnen til at blive seksuelt stimuleret sidder
hovedsageligt i kønsorganerne. Du forveksler de to ting.

> Du må dog indrømme, at min bemærkning var ret morsom, eller har du da
> ingen
> humor?

Helt ærligt så synes jeg ikke den var sjovt.

> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten

Du kunne have svaret:
Det er Pia Kjærsgaard et levende bevis på.

Se *det* er humor




Bo Warming (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-12-06 00:12

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:4592d2e5$0$49201$14726298@news.sunsite.dk...
> "Trist" <@> skrev i en meddelelse
> news:4592d0b8$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri
>>>>> hvis
>>>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>>>
>>>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne.
>>>> Fjerner man
>>>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>>>
>>> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.
>>
>> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk
>> omskærelse).
>
> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.

Mon ikke der er fantom-sexlyst pga sædblærespænding

Bøsser siger at den kan udløses ved prostatamassage

Men clitoris har kun meget overfladisk lighed med penis



ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 02:51

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:c3Dkh.21860$RX.9258@fe12.usenetserver.com...
>>> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk omskærelse).
>>
>> Nej, ligesom mænd uden pik heller ikke mister sexlysten.
>
> Mon ikke der er fantom-sexlyst pga sædblærespænding

Jo og en portion hormoner, der bl.a bliver produceret i testiklerne

> Bøsser siger at den kan udløses ved prostatamassage
>
> Men clitoris har kun meget overfladisk lighed med penis

Nah..

http://hjem.get2net.dk/phk/image/6-Klitoris02.jpg



Bo Warming (28-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-12-06 00:10

"Trist" <@> wrote in message
news:4592d0b8$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in
> news:4592c5e6$0$49203
> $14726298@news.sunsite.dk:
>
>> "Trist" <@> skrev i en meddelelse
>> news:4592c017$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri
>>>> hvis
>>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>>
>>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner
>>> man
>>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>>
>> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.
>
> Jo, især hvis man laver en type III-omskæring (faraonisk
> omskærelse).

Den er sjælden og optræder i meget kvindeundertrykkende subkulturer,
hvor der nok er andre grunde til uharmonisk sexliv



Bo Warming (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 23:41

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:4592c5e6$0$49203$14726298@news.sunsite.dk...
> "Trist" <@> skrev i en meddelelse
> news:4592c017$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri
>>> hvis
>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>
>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner
>> man
>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>
> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.

Nej, heller ikke evnen til at få orgasme forsvinder ved de sjældne
groteske omskæringer, hvor clitoris fjernes - har erfarne personer
hævdet i Information

Jeg mødte i AFghanistan en svensk turist der kom ved at blive slikket
på overarmen, og kun der. Sex sidder mellem ørerne.



ThomasB (28-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 28-12-06 02:55

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:HCCkh.21850$RX.3840@fe12.usenetserver.com...
>>>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>>>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri hvis
>>>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>>>
>>> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner man
>>> lysten til sex, er man kommet ret langt.
>>
>> Man fjerne ikke lysten hos kvinder, ved at omskære dem.
>
> Nej, heller ikke evnen til at få orgasme forsvinder ved de sjældne
> groteske omskæringer, hvor clitoris fjernes - har erfarne personer hævdet
> i Information
>
> Jeg mødte i AFghanistan en svensk turist der kom ved at blive slikket på
> overarmen, og kun der. Sex sidder mellem ørerne.

Orgasmer er et resultat af mekanisk nervestimulation, men kan vel i teorien
udløses vha. psykosomatik.

Det er nok også derfor skedeorgasmer er forholdsvis sjældne.

Tro flytter (venus)bjerge.



Bo Warming (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-12-06 23:30

"Trist" <@> wrote in message
news:4592c017$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in
> news:45929fcc$0$49203$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> Man kunne gøre følgende i stedet:
>> Ved at få tatoveret et "HIV" på pikken, kan man holdes straffri
>> hvis
>> man smitter andre. Men det skal være valgfrit.
>
> Man kunne også bare kastrere mændene og omskære kvinderne. Fjerner
> man
> lysten til sex, er man kommet ret langt.

Kvinde omskæring fjerner ikke evne til orgasme og ikke sexlyst.,
generelt.
Nogle typer gør MÅSKE

Tatovering er konstruktivt og ikke en straf men en folkeoplysende
ufarlig manøvre



Poul Nielsen (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 25-12-06 17:24


"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
> > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf ved
> > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
> > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
> > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
>
> Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
>

Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
ordet AIDS tatoveret på pikken således at man smipelthen tvinger de HIV
positive til at fortælle at de er smittede således at de er nødt til at
bruge kondom. Jeg mener at det er en skandale at 75% af alle syfilis
tilfælde i DK kommer fra HIV positive. Det kunne undgås med AIDS
tatoveringerne.



Alucard (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 25-12-06 18:29

On Mon, 25 Dec 2006 17:23:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
wrote:

>Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
>positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
>ordet AIDS tatoveret på pikken

Øh... Hvad med kvinderne...?

>således at man smipelthen tvinger de HIV
>positive til at fortælle at de er smittede således at de er nødt til at
>bruge kondom. Jeg mener at det er en skandale at 75% af alle syfilis
>tilfælde i DK kommer fra HIV positive.

Hvem påstår det...?

>Det kunne undgås med AIDS
>tatoveringerne.

Næppe...

Snuden (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 25-12-06 19:45

On Mon, 25 Dec 2006 17:23:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
wrote:

>
>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
>news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>> news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
>> > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf ved
>> > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
>> > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
>> > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
>>
>> Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
>>
>
>Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
>positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
>ordet AIDS tatoveret på pikken således at man smipelthen tvinger de HIV
>positive til at fortælle at de er smittede således at de er nødt til at
>bruge kondom. Jeg mener at det er en skandale at 75% af alle syfilis
>tilfælde i DK kommer fra HIV positive. Det kunne undgås med AIDS
>tatoveringerne.

<sarkasme>
Alle der er enige med Pia K skal have en lille karikatur af en
hjemmehjælper tatoveret i panden
Alle der er homoseksuelle skal brændemærkes på inderlåret
Alle der har bil skal have ordet "miljøsvin" tatoveret på næseryggen
Alle der ryger skal offentligt bære pink armbind med gule polkaprikker
</sarkasme>

Siger ordet "skråplan" dig noget?

Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Poul Nielsen (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 25-12-06 23:29


"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:tp60p21hvsmfu3dsroomi5mqunhuebil38@4ax.com...
> On Mon, 25 Dec 2006 17:23:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
> wrote:
> Siger ordet "skråplan" dig noget?
>
> Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?
> --
> Snuden
>
Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge kondom og
så skriver du: "Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?"
'fatter du noget af det andre skriver.



Snuden (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 26-12-06 00:39

On Mon, 25 Dec 2006 23:28:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
wrote:

>
>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:tp60p21hvsmfu3dsroomi5mqunhuebil38@4ax.com...
>> On Mon, 25 Dec 2006 17:23:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
>> wrote:
>> Siger ordet "skråplan" dig noget?
>>
>> Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?
>> --
>> Snuden
>>
>Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge kondom

Næh - du skrev ordret: "De AIDS tatoveringer på de HIV positive burde
have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have ordet AIDS
tatoveret på pikken således at man smipelthen tvinger de HIV positive
til at fortælle at de er smittede således at de er nødt til at bruge
kondom."

>og
>så skriver du: "Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?"
>'fatter du noget af det andre skriver.
>
Ovenstående viser du ikke har ret meget idé om hvad du *selv* skriver.
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Poul Nielsen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 26-12-06 00:57


"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:c8o0p25u2pggv8v7db05cdvr37djg5l5td@4ax.com...
> On Mon, 25 Dec 2006 23:28:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
> wrote:
>
> > >Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge
kondom
>
> Næh - du skrev ordret: "De AIDS tatoveringer på de HIV positive burde
> have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have ordet AIDS
> tatoveret på pikken således at man smipelthen tvinger de HIV positive
> til at fortælle at de er smittede således at de er nødt til at bruge
> kondom."
>
Ja og så klippede du meget bekvemt dette her ud af sætningen

<klip>Jeg mener at det er en skandale at 75% af alle syfilis
tilfælde i DK kommer fra HIV positive. Det kunne undgås med AIDS
tatoveringerne.<klip>

Du mener ikke at man i ovenstående kan konkludere at der er HIV positive
bøsser der ikke vil bruge det skide gummi!!!! Du jo må være idiot.




ThomasB (26-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 26-12-06 01:01

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse
news:4590653e$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...

> Du mener ikke at man i ovenstående kan konkludere at der er HIV positive
> bøsser der ikke vil bruge det skide gummi!!!! Du jo må være idiot.

Og hvad så? Der er sgu da ingen der tvinger dem til at dyrke usikker sex.




Snuden (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 26-12-06 15:12

On Tue, 26 Dec 2006 00:56:52 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
wrote:

>
>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:c8o0p25u2pggv8v7db05cdvr37djg5l5td@4ax.com...
>> On Mon, 25 Dec 2006 23:28:36 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.dk>
>> wrote:
>>
>> > >Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge
>kondom
>>
>> Næh - du skrev ordret: "De AIDS tatoveringer på de HIV positive burde
>> have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have ordet AIDS
>> tatoveret på pikken således at man smipelthen tvinger de HIV positive
>> til at fortælle at de er smittede således at de er nødt til at bruge
>> kondom."
>>
>Ja og så klippede du meget bekvemt dette her ud af sætningen
>
><klip>Jeg mener at det er en skandale at 75% af alle syfilis
>tilfælde i DK kommer fra HIV positive. Det kunne undgås med AIDS
>tatoveringerne.<klip>
>
>Du mener ikke at man i ovenstående kan konkludere at der er HIV positive
>bøsser der ikke vil bruge det skide gummi!!!!

Joda, men den slags idioter er jo ikke forbeholdt homoseksuelle kredse
- de findes i alle lejre, men de er heldigvis og trods alt voldsomt i
mindretal.

Mig bekendt skal der mindst 2 personer til før et seksuelt forhold kan
indgås. Hvis disse personer er tåbelige nok til at indvilge i at have
ubeskyttet seksuelt samkvem, er de konsekvenser det måtte have 100%
selvforskyldte.

Derfor siger jeg igen: Brug kondom når du er ude på sjov - hvis den du
vil have sjov med siger nej, så find én der har mere omløb i hovedet -
hvor svært kan det være?

>Du jo må være idiot.

Næh - jeg husker skam at sætte tutten på kalorius :P


--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

ThomasB (26-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 26-12-06 00:52

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse
news:4590508b$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
>> Siger ordet "skråplan" dig noget?
>>
>> Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?
>> --
>> Snuden
>>
> Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge kondom
> og
> så skriver du: "Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?"
> 'fatter du noget af det andre skriver.

Hvis de HIV-positive homoseksuelle nægter at bruge kondom, så er de selv ude
om at de får HIV - længere er den sådan set ikke.



Peter (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 26-12-06 01:00


"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
news:45906439$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> "Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse
> news:4590508b$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> >> Siger ordet "skråplan" dig noget?
> >>
> >> Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?
> >> --
> >> Snuden
> >>
> > Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge
kondom
> > og
> > så skriver du: "Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?"
> > 'fatter du noget af det andre skriver.
>
> Hvis de HIV-positive homoseksuelle nægter at bruge kondom, så er de selv
ude
> om at de får HIV - længere er den sådan set ikke.
>
Jamen hvordan kan de selv være ude om at de får HIV, de har jo allerede HIV
i forvejen?.



ThomasB (26-12-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 26-12-06 01:18

"Peter" <megas@lan.com> skrev i en meddelelse
news:45906613$0$182$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> >> Siger ordet "skråplan" dig noget?
>> >>
>> >> Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?
>> >> --
>> >> Snuden
>> >>
>> > Jeg skrev at der er HIV positive homoseksuelle der nægter at bruge
> kondom
>> > og
>> > så skriver du: "Brug kondom hver gang - hvor svært kan det være?"
>> > 'fatter du noget af det andre skriver.
>>
>> Hvis de HIV-positive homoseksuelle nægter at bruge kondom, så er de selv
> ude
>> om at de får HIV - længere er den sådan set ikke.
>>
> Jamen hvordan kan de selv være ude om at de får HIV, de har jo allerede
> HIV
> i forvejen?.

Så vidt jeg er orienteret, så skal der mindst to til at have sex

Hvis jeg vælger at bolle med en pige der kun gider uden gummi, så er jeg
udmærket klar over risikoen, og er selv ude om de kønssygdomme jeg så rager
til mig.

Hvis man som homoseksuel er så idiotisk at bolle med en anden mand, der
nægter at bruge gummi, så er man også selv ude om HIV.

Hvad er der galt med: "Hør her, hvis vi skal dyrke sex, så bliver det med
gummi"?



Martin (25-12-2006)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 25-12-06 17:28


Poul Nielsen skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> > news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
> > > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf ved
> > > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
> > > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
> > > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
> >
> > Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
> >
>
> Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
> positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
> ordet AIDS tatoveret på pikken

Eller en trekantet advarselstavle med rød kant på hver balle. Det
tror jeg Kimsebassen ville blive glad for - den trutmås )

Mvh
Martin


Kim Larsen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-12-06 01:47

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:1167064102.888919.126650@a3g2000cwd.googlegroups.com...

Poul Nielsen skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> > news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
> > > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf
> > > ved
> > > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
> > > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
> > > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
> >
> > Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
> >
>
> Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
> positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
> ordet AIDS tatoveret på pikken

Eller en trekantet advarselstavle med rød kant på hver balle. Det
tror jeg Kimsebassen ville blive glad for - den trutmås )

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hvorfor skulle jeg det ? Jeg er da være helt ligeglad med din lille røde
trekant bag på bagdelen da jeg aldrig som heteroseksuel ville komme til at
se den men det kan godt være at Pjevs så ikke ville være sammen med dig
alligevel (ved mindre han havde en tatovering magen til).

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




Bo Warming (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-12-06 08:00

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:empre0$3mn$1@news.datemas.de...
> "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167064102.888919.126650@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>
> Poul Nielsen skrev:
>> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
>> news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>> > news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
>> > > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for
>> > > straf ved
>> > > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand
>> > > har fået
>> > > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig
>> > > tatovering i
>> > > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
>> >
>> > Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en
>> > tablet/vaccine?
>> >
>>
>> Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de
>> HIV
>> positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde
>> have
>> ordet AIDS tatoveret på pikken
>
> Eller en trekantet advarselstavle med rød kant på hver balle. Det
> tror jeg Kimsebassen ville blive glad for - den trutmås )
>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>
> Hvorfor skulle jeg det ? Jeg er da være helt ligeglad med din lille
> røde trekant bag på bagdelen da jeg aldrig som heteroseksuel ville
> komme til at se den men det kan godt være at Pjevs så ikke ville
> være sammen med dig alligevel (ved mindre han havde en tatovering
> magen til).

"Når du hader en pe rson, hader du noget i ham, som er en del af dig
selv. Det, som ikke er en del af os selv, forstyrrer os ikke".
Hermann Hesse



Martin (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 26-12-06 01:56


Kim Larsen skrev:
> "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167064102.888919.126650@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>
> Poul Nielsen skrev:
> > "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> > news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> > >
> > > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
> > > > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf
> > > > ved
> > > > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har fået
> > > > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
> > > > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
> > >
> > > Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
> > >
> >
> > Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
> > positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
> > ordet AIDS tatoveret på pikken
>
> Eller en trekantet advarselstavle med rød kant på hver balle. Det
> tror jeg Kimsebassen ville blive glad for - den trutmås )
>
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>
> Hvorfor skulle jeg det ?

Fordi den er *rød* Kimse. (Nu skuffer du lidt)

Mvh
Martin


Kim Larsen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-12-06 02:02

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:1167094562.301183.315330@79g2000cws.googlegroups.com...

Kim Larsen skrev:
> "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167064102.888919.126650@a3g2000cwd.googlegroups.com...
>
> Poul Nielsen skrev:
> > "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> > news:458ff217$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> > >
> > > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:AgAih.11429$hI3.3887@fe81.usenetserver.com...
> > > > Måske slipper Bjørn Elmkvists trækkerdreng-massemorder fri for straf
> > > > ved
> > > > Landsretten, men følg dog Glistrups forslag om at når en mand har
> > > > fået
> > > > gratis HIVtest må han til gengæld finde sig i livsvarig tatovering i
> > > > skridtet om positivt resultat, så han ikke kan lyve
> > >
> > > Og hvad så den dag HIV kan helbredes/forebygges med en tablet/vaccine?
> > >
> >
> > Jeg støtter Bo Warming 100% i denne sag. De AIDS tatoveringer på de HIV
> > positive burde have været udført forlængst. Alle HIV positive burde have
> > ordet AIDS tatoveret på pikken
>
> Eller en trekantet advarselstavle med rød kant på hver balle. Det
> tror jeg Kimsebassen ville blive glad for - den trutmås )
>
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>
> Hvorfor skulle jeg det ?

Fordi den er *rød* Kimse. (Nu skuffer du lidt)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jeg vil altid komme til at skuffe dig, Martin, jeg er heteroseksuel, så
desværre.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste