"Lummer hobby", sir snerpede EB om *sexkøb~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-06 12:52

"Lummer hobby", sir snerpede EB om *sexkøbende* golfer

Britisk politi har gang i den mht anholdelser vedr prostitueredes
dødsfald i Ipswich, og den første var "bizar" ved ikke at skamme sig
over sine mange luderbesøg, og den næste er en velklædt golfspillende
truckfører med mange ægteskaber og mange børn - og mange besøg hos
billige ludere, hvilket Danmarks største alfons, Ekstrabladet er vildt
forarget over idag og kalder en "lummer hobby"

Rudy Frederiksen var uærlig - klam eller lummer? (kombinationen er
vist en umulighed, eller ? )

Mange massageklinikker er saunaagtigt lumre og over-opvarmede og
parfume-stinkende i en sådan grad at jeg ikke altid har gidet hive min
medbragte deodorant op af lommen og bruge den, efter at have ringet på
og ventende på, at telefondammen lukkede mig ind i bollerummet.

At jeg alligevel en sjælden gang hvor man havde sløv busines dvs god
tid har fået et smukt og påskønnet tilbud om brug af stedets
badeværelse, er fordi jeg er (overfladisk) kendt som uhygiejnisk
ved, at jeg i 30 år året rundt har færdedes i bare tær og shorts på
Nørrebro, og indtørrede mudderstænk op ad anklerne kan forurolige mht,
at det kunne smitte af på rene lagner.

At jeg på TV har været åbenhjertig om min og min kones afslappede
holdning til købesex-afveksling-fryder er nok afgørende for, at jeg i
politiøjne er bizar og lummer og man har derfor troet på falskanmelder
om blufærdighedskrænkelse

Er køb af erotisk service værre end køb af cykellappe-service o.lign?
Er bilisme det eneste respektable og derefter autoerotik=onani, eller
hvad lyder feminismens rang-orden på?