Følelsesporno om "undertrykte folk".Vær sk~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-06 07:59

Følelsesporno om "undertrykte folk".Vær skeptisk og videnskabelig.

TV følelsesporn om Mandelas kones fængsling i Sydafrika i 18 år
omfatter som fact, at

"Hun var i den tid nøgen og menses-blod løb ned ad benene på hende"

Det svarer til holocaust-pornoen om at afførings-urenlighed var daglig
tortur for jøder i kz og under togtransporter under WW2.

Man lader ikke en modpart modsige denne propaganda.

Folk der vil være rene, kan altid holde sig rene, også uden håndvask,
og blod og lort kan man med hånden overføre til det fjernest mulige
sted og varige helbredssskader er da heller ikke påvist.

(eller til latrin-jordhul eller til den dåse, som altid var dertil i
en nazi-godsvogn)

Måske 0,1% af urenligheden bliver tilbage, når ikke vand til vask, men
disse blod og lorterester tørrer ind og skaber ikke sygdom.

Fra min tid i Afrika ved jeg, at landenes selvstændiggørelser som
Mandalaerne bidrog til, har været en tvivlsom fordel for de fattige
sorte, der plages af mega-mordrater nu - sort mod sort, altid ondere
end hvid mod sort.