Teori om rygte-opståen med justitsmord-res~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 16:47

Teori om rygte-opståen med justitsmord-resultat

At man ud af den blå luft kunne dømme mig for blufærdighedskrænkelse,
er et mysterie

Måske en brik til gådens løsning sås imorges kl 9, da jeg gik og
ryddede op i haven i tækkelig lang vindjakke, men uden benklæder

Havremarken skole, der ligger to gader herfra, skulle kl 9 til
juleafslutning i Anna Kirken på min gade, og børn i alle aldre
vandrede hen ad fortovet,
og en dreng, der på ti meters afstand har set mig gennem
haveindgangen råber "hans pik hænger ned".

Den joke brugte vi i 9 klasse på Metropolitanskolen til lærere, der
havde glemt at knappe pukserne "Du, den hænger udenfor"

Men her har børnene fra kvarteret nok været udsat for rygter om at "Bo
fra Bo-ungdomshuset"(det kalder de mit hus) er
pervers-pædofil-sindsyg-højreextremist-hvadvedjeg og går nøgen i sin
have, hvilket jeg gør meget, når der er tilgroet om sommeren og blade
på træerne, hvad der ikke er nu.

Hvis sådanne rygter går i kvarteret og en sort dame, der er skuffet
over at min lejlighed ikke var efter min smag, taler med stedkendte om
stedet, så kan hun pga rygterne bilde sig selv ind, at jeg ikke kun
var barfodet og i shorts, men også kriminelt blottende.

Og hvis politiet også hører sådanne rygter og fornemmer, at jeg er
verbalt tilsvinet eller upopulær i kvarteret, og de synes jeg er fæl
racist og sæddonor-provokatør osv (det har københavnsk snerpet politi
i 28 år været forarget over) -

- så kan rygte-junglen også gøre dem positive for at tro på
falskanmeldelsen.

Det er unormalt at gå i vindjakke uden synlige benklæder, så det er
nærliggende at formode, at der nok kunne være set noget kønsorgan,
hvis man havde været nærmere på.

Rygter danner grobund for ønsketænkning og vrangforestillinger.

At jeg på TV forsvarer luderkunder og erkender ikke, at skamme mig
over selv at have købt sex, bidrager også til at man er politisk
ukorrekt.

Da politi første gang forhørte mig, nævnte jeg, at jeg går nøgen i
haven.

Det blev ikke brugt i retssagen imod mig, men har nok været brugt som
næsten-bevis ved sladder, der har afgjort retssag og beslutning om
politiets bødeforlæg(som uvægerlig adlydes af dommer).