ANGRIB LIBYEN!
Fra : dktekno

Dato : 19-12-06 20:21

I Libyen er sygeplejersker blevet dømt til døden, beskyldt for, at have
inficeret børn med HIV. Dette er til trods for, at britiske forskere har
påvist, at børnene blev smittet før sygeplejerskene var kommet ind i landet.

Alligevel vil Libyen ikke frikende sygeplejerskerne.

Jeg mener, at Vesten bør intervenere og sende tropper ind og befri
sygeplejerskerne fra dette ondskabsfulde system! Vi bør skide på landenes
suverænitet, specielt lande, der bruger løgn og korruption til at dømme
uskyldige mennesker!

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-12-06 20:32

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sygeplejerskerne fra dette ondskabsfulde system! Vi bør skide på landenes
> suverænitet, specielt lande, der bruger løgn og korruption til at dømme

hvad så med lande der bruger løgn til at kaste andre lande ud i kaos og
anarki???

Peter

Fra : Sten Schou

Dato : 19-12-06 21:20

"Peter K. Nielsen" <ikketale@om.dk> skrev i en meddelelse

> hvad så med lande der bruger løgn til at kaste andre lande ud i kaos og
> anarki???

Og således fik vi drejet diskussionen væk fra Libyen.........

Hilsen Sten

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-12-06 20:55

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi bør skide på landenes
> suverænitet, specielt lande, der bruger løgn og korruption til at dømme
> uskyldige mennesker!

Jamen hvad så med dig selv sku vi spærre dig inde for dine elektromagnetiske
strålings påstande løgn og latrin med dig.

Fra : dktekno

Dato : 19-12-06 21:52

Hvad fanden er der med dig og dine elektromagnetiske stråler???

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 19-12-06 23:08

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> Hvad fanden er der med dig og dine elektromagnetiske stråler???

Beskrivelse af dine vrangforestillinger, lader det til.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Dan

Dato : 19-12-06 22:08

Hvad så dktekno, er du kommet dig ovenpå alle de psykiske symptomer du
døjede med for noget tid siden?

P.S. Pas på de elektromagnetiske stråler. Fra PC og så'n...

Dan

Fra : Jesper

Dato : 19-12-06 22:43

> [...]

> sygeplejerskerne fra dette ondskabsfulde system! Vi bør skide på landenes
> suverænitet, specielt lande, der bruger løgn og korruption til at dømme

Ønsk dig en ny sølvpapirshat i julegave.
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 11:51

"Jesper" <> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja tekno har ret, selvfølgelig burde man vise en smule konsekvens og
redde de mennesker, som de vil slå ihjel på så tåbeligt et grundlag.
Ligesom vi også burde redde, alle de uskyldige kristne, som bliver
myrdet i Sudan.

TW

Fra : Sten Schou

Dato : 20-12-06 12:10

<The Wren> skrev i en meddelelse

> [...]
> redde de mennesker, som de vil slå ihjel på så tåbeligt et grundlag.
> Ligesom vi også burde redde, alle de uskyldige kristne, som bliver

Tænk ikke på Darfur, der klarer FN paragrafferne.................

Hilsen Sten

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 15:19

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> <The Wren> skrev i en meddelelse

> Tænk ikke på Darfur, der klarer FN paragrafferne.................

De dødsdømte fra Bulgarien må ses som ulykkesfugle ved at de valgte at
arbejde i et muslimsk land

De ligger som de har redt og DK er ikke involveret

Mange dør uskyldigt - lad os bringe orden i eget hus

Udvis muslimer.

Udvis BZ fra andres ejendom

Fra : @

Dato : 20-12-06 16:21

On Wed, 20 Dec 2006 12:10:05 +0100, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

><The Wren> skrev i en meddelelse

>Tænk ikke på Darfur, der klarer FN paragrafferne.................

så bør FN nedlægges temmelig omgående

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Sten Schou

Dato : 20-12-06 23:07

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> så bør FN nedlægges temmelig omgående

Mit indlæg var også ironisk ment.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 20-12-06 16:17

On Wed, 20 Dec 2006 11:50:38 +0100, <The Wren> wrote:

> [...]
>redde de mennesker, som de vil slå ihjel på så tåbeligt et grundlag.
>Ligesom vi også burde redde, alle de uskyldige kristne, som bliver

det vil ikke være politisk korrekt,

det ville jo antyde at alle de venstresnoede røde abekattes
hjertevenner muhamedanerne er nogle morderiske galninge

DET går virkelig ikke

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-12-06 14:30

> [...]
> sygeplejerskerne fra dette ondskabsfulde system! Vi bør skide på landenes
> suverænitet, specielt lande, der bruger løgn og korruption til at dømme

Tilfældige ming-mang regimer skal holde sig for gode til at dømme borgere
fra den vestlige verden. Libyen skal derfor isoleres mere end de blev det
for bomben i passagerflyet.

Hvadenten at de er skyldige eller uskyldige, så må vi kræve at vores borgere
får speciel behandling. Hvis vi ikke havde hjulpet dem, var Libyen stadig en
Italiensk provins og det er ligefør at borgerne nok var bedre stillet, hvis
det fortsat havde været tilfældet.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."