Første rudeknusning sku ha betydet omringe~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 17:29

Første rudeknusning sku ha betydet omringelse og arrestation af alle

Når man vil demonstrere handler det om at vise ,

at *mange* har

_et kritisk synspunkt._

Men få meter fra Ungdomshuset ned ad Jagtvej blev der knust
butiksruder og først da de var hundred meter afsted, stoppede politiet
og tåregassede - så de smadrede flere ruder for at undvige gennem
butikbagindgang.

Politi bør lægge spærreild af tåregas, så flugt er umulig, og bruge
kvægstave ( "tazers" )

så de hurtigt kan genne arrestanter ind i busser uden at bruge strips.

Der kan sidde over tre hundred i en bus - det er jo ikke
fornøjelsestur

Det er flot at politi af foto nu afgør at den og den udlænding mm har
kastet sten - men kollektiv straf bør indføres/ØGES ,

for er man med i en farlig gruppe, så bør man af med bøder til dækning
af rudeknusningerne.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-12-06 23:27

Bo Warming wrote:
> Politi bør lægge spærreild af tåregas, så flugt er umulig, og bruge
> kvægstave ( "tazers" )

Du har stadig ikke forstået hvad man bruger tåregas til, vel?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 04:45

> Du har stadig ikke forstået hvad man bruger tåregas til, vel?

Både til at sætte sig i respekt og til at få folk til at flygte.

Hvordan tolker du Schønning og Arvee fabriksrydningen, eller kvalmen i
møntvasken i Kronborggade

Man havde bevidst ladet porten til Assistens Kirkegård stå åben så
flugt kunne ske ind i mørket der,(men overtroiske BZer viste sig vist
bange for spøgelser og det skete ikke)

Engang var der altid låst efter mørkets frembrud. Hvis gartnerne
ønsker døgnåbent - selvom deres arkitekter som nævnt her påstår, at
det giver hærværk på gravmælerne, - så kunne politiet have skudt lidt
tåregas mod porten (det der kan kaldes "spærreild" )og altså sørget
for at de unge var indespærret på alle fire sider af mure af
tåregas,
og de gasmaskede betjente kunne SÅ stripse dem i ro og mag og lære
dem noget om livet uden anden vold end den milde kemiske.- som nu kun
blev et kærkomment krydderi at skrive hjem om for de modige
gadekrigere- Danmarks fjender.

De havde brudt loven talrige gange og med dyrt hærværk til følge på de
første hundrede meter af deres Jagtvej-march og ikke een burde have
haft lov at flygte fra åstedet
Jeg så hundrede af dem vandre gennem Bjelkes Alle bagefter og ikke een
græd af tåregas så man var for mild mod vort lands mest utiltalende
psykopater.

Fordi det handlede om at fritidshjemmets onkel betjent skulle belønne
med oplevelser,
fik også en TV2-journalistpige den kærkomne ære af at blive
arresteret - en ganske kort tid.

Helt som når Frihedsrådets chef Mogens Fogh under krigen fik planlagt
ultramild SS-tortur på Shellhuset
altså på skrømt
for at han kunne få sin position styrket
og få følelsesporno at prale med

Min søn har i Prag mærket lugten af tåregas - det er hans "finest
hour" og de i autonombussen fra Danmark, der havde mod til ikke at
flygte fra politi, rykkede en grad op i rangsystemet

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-12-06 08:31

Bo Warming wrote:
> Både til at sætte sig i respekt og til at få folk til at flygte.

Mjah.. i lørdags blev det brugt fordi politiet ikke havde styr over
situationen, efter de havde brugt det havde de endnu mindre styr
over situationen.

Normalt bruger man tåregas for at sprede en demonstration, men om
det ligefrem er en fordel kan diskuteres.

> Hvordan tolker du Schønning og Arvee fabriksrydningen, eller kvalmen i
> møntvasken i Kronborggade

Tåregassen blev brugt forkert ved gummifabrikken, det indrømmede
politiet efterfølgende.

> Man havde bevidst ladet porten til Assistens Kirkegård stå åben så
> flugt kunne ske ind i mørket der,(men overtroiske BZer viste sig vist
> bange for spøgelser og det skete ikke)

Jah, politiet brugte jo også kirkegården med hundepatruljer.

> [...]
> tåregas mod porten (det der kan kaldes "spærreild" )og altså sørget
> for at de unge var indespærret på alle fire sider af mure af

Så godt kan man altså ikke styre det gas dér makker... det var ikke
vindstille, gassen trækker hurtigt væk, og folk løber igennem hvad
som helst for at komme væk fra lortet.

> Min søn har i Prag mærket lugten af tåregas - det er hans "finest
> hour" og de i autonombussen fra Danmark, der havde mod til ikke at
> flygte fra politi, rykkede en grad op i rangsystemet

:)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 08:51

> [...]
> over situationen.
>
> Normalt bruger man tåregas for at sprede en demonstration, men om
> det ligefrem er en fordel kan diskuteres.

Ja , politiet var lydig underordnede til de BZ-diktatorer der ønskede
hærværk, og DF-ros til politiet er ikke intelligent

> Tåregassen blev brugt forkert ved gummifabrikken, det indrømmede
> politiet efterfølgende.

Politiet siger så meget "vi er magtesløse" løgn og ros til BZ som de
egentlig ikke mener noget med

Selma Lagerløf filosoferede relevant DER ER ALTID EN TREDIE LØSNING og
Politi vil have skabt myte om enten vold eller laissez faire. Men
vandkanoner som DF nu foreslår er uskadelige og effektive. og Hanne
Bech Hansen er en nar, når hun afviser de tyske sprøjtedimser, som vi
har en af i Kastrup Lufthavn - hun afviser KUN fordi tilskuere kan
blive væltet tsk tsk.
Hvorfor ikke gummikugler så BZ får blå mærker i ugevis?
Tilskuere ligger som de har redt., altid

> Jah, politiet brugte jo også kirkegården med hundepatruljer.

Flygtede BZ derind i lørdags?

> Så godt kan man altså ikke styre det gas dér makker... det var ikke
> vindstille, gassen trækker hurtigt væk, og folk løber igennem hvad
> som helst for at komme væk fra lortet.

Men da min søn var til splatter-pistol leg i et Glostrup-lager havde
de farvede kugler og farven hang i tøjet.
Man må kunne ramme de maskerede BZer med tåregassplat så det klæber
til ham incl i orkan, og han må strippe for at flygte fra gassen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-12-06 10:07

Bo Warming wrote:
> Ja , politiet var lydig underordnede til de BZ-diktatorer der ønskede
> hærværk, og DF-ros til politiet er ikke intelligent

Du tror selv på det dér?

> Flygtede BZ derind i lørdags?

De anholdte ihvertfald et par stykker, samt en uskyldig hjemløs.

Nej.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69