Glem Jagtvej-symbolik
Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 15:03

Glem Jagtvej-symbolik

Symbolværdi og heltefortælling bør foragtes - saglighed tæller. Eller
som Goethe skrev "Æren er intet, handling er alt"

Hvis punkbandet X skal spille i Fragtmandshal eller Sydhavn og ikke
længere på Jagtvej, så lyder de stadig som band X og ikke ½X eller Y.

Der er ingen særlig jordmagnetisme omkring Nørrebros Runddel, som
sikrer at det autonome "Do It Yourself" eller "basale plandemokrati"
fungerer kun her.

Fagforeningsfond, der vil belønne vold, må opgive at købe, hvad en
sekt ejer, og købe, hvor sælger er villig. Diktatur nejtak.

Jeg er en af naboerne til Ungeren, der er blevet titusinder af kroner
fattigere pga de unges hærværk

Grundloven sikrer ejendomsret, ikke forkælelse.

Bo Warming Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-12-06 23:29

Bo Warming wrote:
> Jeg er en af naboerne til Ungeren, der er blevet titusinder af kroner
> fattigere pga de unges hærværk

Gu er du da røv? dit hus ser præcist lige så fucked up ud som det
har gjort de sidste 2mdr :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 04:55

> Gu er du da røv? dit hus ser præcist lige så fucked up ud som det
> har gjort de sidste 2mdr :)

Kun fordi mange ,mange tusinde kroners glarmesterregninger fik mig til
omsider at investere i dyrt polycarbonat-plexiglas , bedre kvalitet
end end det grumsede, ridsbare , som afvæger brosten på 7-11-butikken
på Nørrebros Runddel., er mit hus blevet hvad den særligt udpegede
betjent kalder en "arkitektonisk perle"

"Lexan"-Beskyttelsen kostede 15000 kr fordi jeg ikke gav
glarmesterpris for dette men købte engros og sort og opsatte selv

Selvfølgelig er jeg af BZ tvunget til sjusk, der ikke behager
långivere, så der er snarere tale om at BZ koster mig millioner af
kroner.

Det nødvendige stop for mordforsøg som æstetikeren Hans Jorgensen
kalder "fucked up" skete over et år og ikke i de sidste 2 måneder, men
altid er BZ overfladisk og roder med facts.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 07:54

dit hus ser præcist lige så fucked up ud som det
> har gjort de sidste 2mdr :)

BZ står for småborgerlig fisefornem parcelhus-æstetik

Kan ikke se at funktionet er smukt og alt vedr mit hus tjener er
formål - fx har debatskabende funktion.

Aldrig kan bourgøjser-småligheden sætte en finger på noget - aldrig er
der fugls føde at komme efter.

Hvad mishager borgerdyr som Hans er hvad sikrer mod at mine lejere og
jeg bliver slået ihjel af brosten.

Glistrupister indser en kløft mellem symboler og fysisk vold.

Staten skal slå hårdt ned på alle lemlestelsesforsøg, men ord kan ikke
såre, og hvis stakkels Hans føler ondt i sit røvhul når han passerer
Bjelkes Alle 46, så er det hans eget selvskabte rod i hans eget
mentale bagland - hans skitzoselvmodsigelser - der gør ham FUCKED UP

Så må han gå ned på Jagtvej 69 og nyde den statsstøttede finkultur på
taget - en dekorativ pigtrådsbarikadebyggesten som er
havenisse-skulptur på taget, for barikader har ikke rigtig har nogen
funktion på et 4.sals fladt tag uden gennemgående biltrafik, vel?

Med anarkistiske julehilsener Bo

PS Jeg ville ønske jeg kunne ønske dig velkommen i klub for ægte, sund
ikkevolds anarkisme , men vedr FRP så er det gået Dansk Folkeparti i
det. Dog klart bedre end gammelpartierne

Havenisserne i mandestrip filmen "Det er bar' Monty" er for mig
plastikrædsler úber alles - selv min mor ku se det.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-12-06 08:36

Bo Warming wrote:
> [...]
> Bjelkes Alle 46, så er det hans eget selvskabte rod i hans eget
> mentale bagland - hans skitzoselvmodsigelser - der gør ham FUCKED UP

Hold op med at putte ord i min mund, jeg er skide ligeglad med dit
hus, selv om det ser fucked up ud :)

Det har vi snakket om.

// Hans
--