Goddag...
Fra : djn

Dato : 29-06-01 13:48

Hejsa...

Jeg er kommet i den situation at jeg har indroemmet over for mig selv
at jeg kan lide det analt. Jg har proevet at snakke med min
kaereste om det, for jeg vil jo gerne have det med i vores sexliv. Men
hun stejler fuldstaendigt over ideen...

Fair nok, man skal respektere hinandens graenser. Men det fjerner jo
ikke min ... trang ... Saa jeg maa jo klare det selv. Men jeg er ret
uerfaren i den hensende. Nogen der har erfaringer de vil oese ud af?
eller hvad for noget "legetoej" der er godt/skidt?

/djn

Fra : Carsten Wagner

Dato : 29-06-01 20:29
Fra : Per Vers

Dato : 30-06-01 09:25

Den 29 Jun 2001 14:29:05 -0500 skrev "Carsten Wagner"
<wagnercarsten@gmx.de>:

>http://www.tidensmand.dk/TM/wwwboard/messages/634.html

Hej Carsten,

Jeg synes det er en god artikel du har skrevet, som jo netop beskriver
de dejlige lystfølelser man kan have omkring numsen. Og når jeg tænker
på det jeg har set og læst, så er der også mange heteroseksuelle som
tænder på den del.

Selv er jeg bøsse, og en "lille" smule analfikseret. Jeg har samlet et
par artikler (en fantasi jeg selv har skrevet, og en engelsk novelle)
på min webside, på adressen http://pervers.dyndns.dk/numselege.htm .
Men som man også kan se på siderne, så er jeg temmelig ... pervers ...

I øvrigt synes jeg ikke Tidens Mands webboard er særlig godt, der er
for mange lilgegyldige one-liners. Men på den anden side så har jeg
heller ikke noget godt sted for diskussion af de specielle lyster. Der
kommer lidt på NetDoktor's fantasi debat en gang imellem. Og derudover
har jeg på ovenstående side et forum, men det er begrænset hvad der er
af trafik der.

Med venlig hilsen
Per

Fra : Usenet Rulez

Dato : 30-06-01 00:51

leich_@hotmail.com (djn) Fick mej att nästan trilla av stolen med följande
stolligheter:

> [...]
>uerfaren i den hensende. Nogen der har erfaringer de vil oese ud af?
>eller hvad for noget "legetoej" der er godt/skidt?

Byt partner.......

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 30-06-01 02:16

On Fri, 29 Jun 2001 12:48:00 +0000 (UTC), djn <leich_@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at jeg kan lide det analt. Jg har proevet at snakke med min
>kaereste om det, for jeg vil jo gerne have det med i vores sexliv. Men

Tjaaa nu er jeg jo mand så jeg skal SATME heller ikke ha noget analt

> [...]
>uerfaren i den hensende. Nogen der har erfaringer de vil oese ud af?
>eller hvad for noget "legetoej" der er godt/skidt?

jeg må være dig svar skyldigt - men jeg vil tro man kan få en slags
skede atrap der giver den sammen spændning ...som du måsek ku føre op
i skeden på din kvinde - nu ved jeg ikke om hun so2 speak er meget vid
i vagina og hvad hun vil sige det men jeg læser dit indlæg som at du
i.flg min overbevisng har valgt hende frem for dit behov for anal sex
.... jeg ved dte ikke måsek kan i mødes på midten se film imens med det
- købe en dukke der .... osv....du kan da spørge også måske en dag er
hun frisk på den ..jeg glemmer arldrig da min bedre halvdel prøvede
det første gang - det fik et epleptisk anfald til at blegne.
MvH
Bo

Fra : djn

Dato : 30-06-01 11:31

On 30/06/01 03.16, Chokmah @lias R@bi@s the dog* wrote:

> [...]
> i vagina og hvad hun vil sige det men jeg læser dit indlæg som at du
> i.flg min overbevisng har valgt hende frem for dit behov for anal sex

Ja... jeg er MEGET glad for hende...

> [...]
> hun frisk på den ..jeg glemmer arldrig da min bedre halvdel prøvede
> det første gang - det fik et epleptisk anfald til at blegne.

Tjo... det var da vaerd at overveje...

/djn

Fra : Amie

Dato : 01-07-01 22:35

Hejsa /djn

> [...]
> at jeg kan lide det analt. Jg har proevet at snakke med min
> kaereste om det, for jeg vil jo gerne have det med i vores sexliv. Men

Jeg må nok sige at jeg også var lidt modstander i starten, da jeg fandt ud
af hvor meget min kæreste var til det analt. Jeg synes det er ok at lege med
det, men han snakkede meget om at jeg skulle have strapon osv på... det fik
liiiige mine grænser til at stejle. Der hvor jeg vil hen er at det kan godt
være hun stejler lidt i starten, men lad hende tænke lidt over det og lad
vær med at skræmme hende med vilde fantasier. Du kunne fx også begynde at
lege lidt med hendes bagerste hul - bare med en lille finger og kun meget
lidt - det kan på sigt bløde hende lidt op.... bare en ide.. jeg ved jo ikke
hvordan hun er og hvordan jeres forhold er :)

> [...]
> uerfaren i den hensende. Nogen der har erfaringer de vil oese ud af?
> eller hvad for noget "legetøj" der er godt/skidt?

Ud over en finger - er en lille ladyfinger utrolig god at starte med (
http://www.smshop.dk/tk/tk10529.html ) Den er ikke så stor og man kan bedre
nå, end når man bare bruger en finger. Det vigtigste er dog at du bruger
glidecream, da den bedre 'smutter' ind :)

En anden ting der også er et kæmpe hit her i min lille familie er ægget (
http://www.smshop.dk/tk/tk11506.html ) der også er utrolig pierne at bruge i
numsen på både drenge og piger.

Tit er det ikke at få en kæmpe ting op - hverken det ene eller andet sted -
da en lille ting kan gøre lige så store underværker som en kæmpe :)

*knuser* og held og lykke
Amie

Fra : djn

Dato : 02-07-01 09:27

On 01/07/01 23.34, Amie wrote:
> [...]
> lidt - det kan på sigt bløde hende lidt op.... bare en ide.. jeg ved jo ikke
> hvordan hun er og hvordan jeres forhold er :)

Det med hendes bagerste hul har jeg skam provet. Og det var ikke nogen
success. Det var ikke fordi jeg gjorde noget forkert, men hun broed
sig ikke om foelelsen...

> [...]
>
> Tit er det ikke at få en kæmpe ting op - hverken det ene eller andet sted -
> da en lille ting kan gøre lige så store underværker som en kæmpe :)

Saa evigt sandt!

> *knuser* og held og lykke
> Amie

/djn